Tieten zijn overrated.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja de drang naar tietenpics in de SC viel me gewoon op. Het kan anders jongens.
Dat was ook zo'n beetje de grap hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee omdat het geluid het niet doet misschien!
Volgende weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klacht: Mensen die je niveau niet halen en je ontwikkeling hinderen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er deden nog wel 2 mensen iets, maar die zaten bij de tegenpartij.. En iemand was expres superlangzaam aan het overpassen enzo en dat je je aanbied en dan zegt hij als je naast hem staat dat je het veld breed moet maken, blegh.
Even jouw hyveslist afcheken.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Volgende week
DonderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die chick in C_N's UI net een man..
Sweet & pretty face, met als resultaat:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja de drang naar tietenpics in de SC viel me gewoon op. Het kan anders jongens.
Neequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die chick in C_N's UI net een man..
Joah, een jaar ofzo jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n beetje de grap he![]()
Je bent trouwens wel een vreemd smatje, ik zou niet langer dan een week zonder internetgeluid kunnen. Hoelang is het al verneukt bij je, een jaar?
Ladyboysquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sweet & pretty face, met als resultaat:
[ afbeelding ]
Check vooral het linkje even
Laat maar dan kom je het wel tegenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
ik ben al best lang niet meer in klb geweest
Wil het wel voor je fixen?...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, een jaar ofzo jaalles went hoor
!
Moet ik hier ook nog op gaan reageren? Volgens mij zijn hier al genoeg discussies over geweestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
Flikker eens op met die Jailbait, ik zit op stage.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
Flikker eens op met die Jailbait, ik zit op stage.
Doen, dat is leukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet ik hier ook nog op gaan reageren? Volgens mij zijn hier al genoeg discussies over geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |