Ik ben het hier oprecht mee eens. Amsterdam als soevereine staat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:09 schreef jagga het volgende:
[..]
eensch![]()
Oss ook al.....alles behalve amsterdam of niet jitz?
_!
Wat is er mis met Groningen? Dat is z'n beetje het enige stuk Nederland waar je 300 meter kan rijden zonder in een file te komen.quote:
Zoek maar eens.quote:
Laat me raden; een standaard Apple bashtopic waarin Swetsenegger en/of dottinater het hardste lopen te screeuwen?quote:
Niet eensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er mis met Groningen? Dat is z'n beetje het enige stuk Nederland waar je 300 meter kan rijden zonder in een file te komen.
[..]
Zoek maar eens.
[..]
Laat me raden; een standaard Apple bashtopic waarin Swetsenegger en/of dottinater het hardste lopen te screeuwen?
Wat een straf.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Verdamt! Zo alweer voor de 4e keer deze weer voetballen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
MikesApartment.com - Hot euro babes that need a place to stay, but dont have the cash!![]()
![]()
!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
MikesApartment.com - Hot euro babes that need a place to stay, but dont have the cash!![]()
![]()
!
Opzich niet maar door de spierpijn heb ik er nu nog geen zin inquote:
Tieten van je zusje of opkankeren.quote:
hear hearquote:
Ik had gister een royal steek. En ik moest bijna kotsen. Overdreven fanatisme ftw.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Opzich niet maar door de spierpijn heb ik er nu nog geen zin in. Al zal dat wel veranderen on the pitch.
Kraantjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef Lakitu het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)11d7d18bd2af0a7ca45d
Deze gast komt trouwens uit groningen, BT. Dus niet alles eraan is kut.
wat wil je weten dan jitzzzzeke?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat alles wat je over jezelf kan vertellen?
Dan is dat bij deze ook goedgekeurd. Hoe oud is ze, 16?quote:
Alles kek?quote:
Ja dat had ik woensdagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had gister een royal steek. En ik moest bijna kotsen. Overdreven fanatisme ftw.
Die mag er ook bijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom altijd tieten jongens. Waarom nou niet echt een mooie shot van een lief koppie ?
Kraantje Pappiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef Lakitu het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)11d7d18bd2af0a7ca45d
Deze gast komt trouwens uit groningen, BT. Dus niet alles eraan is kut.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had gister een royal saddness. En ik moest bijna kotsen. Overdreven fanatisme ftw.
Ja ik had van 7:30 tot 18:00 niks gegeten en toen even snel een tosti of 3 en toen voetballen. Mijn himmel wat een ramp!!1! Het was warm en niemand deed een fuck en dan ga ik altijd extra mijn best doen omdat ik dan boos ben.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat had ik woensdagHele tijd boeren die niet chill waren en duizeligheid in kopf.
Ik ga zoeken voor jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom altijd tieten jongens. Waarom nou niet echt een mooie shot van een lief koppie ?
Joah, met jou?quote:
Je hebt niet eens geluisterd ernaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kraantje Pappie![]()
maar bedankt voor je support Lakitu
!
Ik kom tenminste ooit buiten.quote:
Ben jij NG?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ben ook geen lid van powned, en heb een banaan in mijn oor.
Tevredengestelt?
SAAAAAAAAAAquote:
kankerstoerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja ik had van 7:30 tot 18:00 niks gegeten en toen even snel een tosti of 3 en toen voetballen. Mijn himmel wat een ramp!!1! Het was warm en niemand deed een fuck en dan ga ik altijd extra mijn best doen omdat ik dan boos ben.wel mijn kankertrainer gepest.
Weekend.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja ik had van 7:30 tot 18:00 niks gegeten en toen even snel een tosti of 3 en toen voetballen. Mijn himmel wat een ramp!!1! Het was warm en niemand deed een fuck en dan ga ik altijd extra mijn best doen omdat ik dan boos ben.wel mijn kankertrainer gepest.
In dat geval is je UI al genoeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Bwuuugug.quote:
Mooie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik typte in op google: Mooie shot van een lief koppie
En ik vond dit:
[ afbeelding ]
Lang gezocht, niks gevondenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sorry, niet echt mooi.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
En ik vond dit:
[ afbeelding ]
Rotkopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
En ik vond dit:
[ afbeelding ]
Ja de drang naar tietenpics in de SC viel me gewoon op. Het kan anders jongens.quote:
Er deden nog wel 2 mensen iets, maar die zaten bij de tegenpartij.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]. Ja ik haat het als de rest gaat slacken. Irriteert echt zo snel
. Maar het verschilt ook elke dag. Soms ren ik als een Essien 2 uur rond en dan ben ik moe na 1 potje koninginnen
Even mijn hyveslist afchecken.quote:
Tieten zijn overrated.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja de drang naar tietenpics in de SC viel me gewoon op. Het kan anders jongens.
Dat was ook zo'n beetje de grap hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee omdat het geluid het niet doet misschien!
Volgende weekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klacht: Mensen die je niveau niet halen en je ontwikkeling hinderen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er deden nog wel 2 mensen iets, maar die zaten bij de tegenpartij.. En iemand was expres superlangzaam aan het overpassen enzo en dat je je aanbied en dan zegt hij als je naast hem staat dat je het veld breed moet maken, blegh.
Even jouw hyveslist afcheken.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Volgende week
DonderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die chick in C_N's UI net een man..
Sweet & pretty face, met als resultaat:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja de drang naar tietenpics in de SC viel me gewoon op. Het kan anders jongens.
Neequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die chick in C_N's UI net een man..
Joah, een jaar ofzo jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n beetje de grap he![]()
Je bent trouwens wel een vreemd smatje, ik zou niet langer dan een week zonder internetgeluid kunnen. Hoelang is het al verneukt bij je, een jaar?
Ladyboysquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sweet & pretty face, met als resultaat:
[ afbeelding ]
Check vooral het linkje even
Laat maar dan kom je het wel tegenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
ik ben al best lang niet meer in klb geweest
Wil het wel voor je fixen?...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, een jaar ofzo jaalles went hoor
!
Moet ik hier ook nog op gaan reageren? Volgens mij zijn hier al genoeg discussies over geweestquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
Flikker eens op met die Jailbait, ik zit op stage.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
Flikker eens op met die Jailbait, ik zit op stage.
Doen, dat is leukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet ik hier ook nog op gaan reageren? Volgens mij zijn hier al genoeg discussies over geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |