quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:40 schreef Tazz het volgende:
Arma, weet jij dat, is er betaald parkeren op de Boomsluiterskade?
Moet er vanavond heen, maar kom tot de ontdekking dat mn portomonee thuis ligt..
Nee 27 juni is het in Spaarnwoudequote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jij wilt mannen hosselen in de westergas?
Tja, sluiten is openen toch?quote:
Thnx Remlofquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:46 schreef remlof het volgende:
Ow Arma, ik ben best veel in Den Haag tegenwoordig, keer een biertje doen?
Ja, dat is betaald parkeren. Zet je hem toch bij mij voor de deur en daarna met de tram?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:42 schreef Tazz het volgende:
Omdat hij het ons nog niet had verteld..
En ik sloot hem met:
[..]
Lijkt me lekker, met je neus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:46 schreef remlof het volgende:
Ow Arma, ik ben best veel in Den Haag tegenwoordig, keer een biertje doen?
nou, liever niet.. raak altijd de weg kwijt in Den Haag.. paar jaar geleden eens gegeten in de buurt van Noordeinde, geen plek kunnen vinden, dus paar straten verder geparkeerd, kon de auto niet meer terug vinden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Ja, dat is betaald parkeren. Zet je hem toch bij mij voor de deur en daarna met de tram?
Dr staat op de site gewoon Awakenings. Dus dat blijf ik roepen!quote:
Jij hebt ook gelijk, we hebben allemaal gelijk behalve als we dat feest dance valley gaan noemen, dan hebben we geen gelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr staat op de site gewoon Awakenings. Dus dat blijf ik roepen!
Mjaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jij hebt ook gelijk, we hebben allemaal gelijk behalve als we dat feest dance valley gaan noemen, dan hebben we geen gelijk
Das niet zo ver bij mij vandaag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat maar weten waar en wanneer, ik zit in de buurt van de Fahrenheitstrasse
Zal ik anders gewoon ff de weersverwachting van Kreta doen?quote:
Met mysteryland zit in Luxemburgquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef Tally het volgende:
Nou voor Awakenings kan ik geen kaartjes hosselen via mijn werk.. Doen wij niets voor
Maar.... Ik krijg wel kaartjes voor Mysteryland
Dus even kaartjes kopen voor Awakenings
*bookmark*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
http://xmissy.nl/item/27773/ass-collection
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Armageddon het volgende:
Trouwens Houzer. Even over die GHB. Die had ik laatst zelf gebrouwen. Dat was geen suc6.
Ik weet niet eens wanneer het is. Ik moet even een gil geven als ik wil gaanquote:
Shit, hoezo ga je ook zelf GHB brouwenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Armageddon het volgende:
Trouwens Houzer. Even over die GHB. Die had ik laatst zelf gebrouwen. Dat was geen suc6.
Zonnig en warm?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik anders gewoon ff de weersverwachting van Kreta doen?.
Graadje of 24, strakblauwe lucht. Maw: perfect.quote:
Dat kan ik ook. Mobiele tvpquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mobiele TVP.
Zo'n smsje kreeg ik netquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Graadje of 24, strakblauwe lucht. Maw: perfect.
Das toch lachen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Shit, hoezo ga je ook zelf GHB brouwen
Whehehe ik ben best benieuwd naar dat process om het te maken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb zo hard liggen snurken dat m'n strot gewoon zeer deed sochtends.
Ik voelde me net tita tovenaar met zo'n borrelende pan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Whehehe ik ben best benieuwd naar dat process om het te maken.
Weet je ook wat je verkeerd had gedaan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik voelde me net tita tovenaar met zo'n borrelende pan.
Het was opzich wel goed gegaan. Alleen te snel denk ik. Ph een beetje te hoog. En teveel ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:57 schreef Houzer het volgende:
[..]
Weet je ook wat je verkeerd had gedaan?
Of was het wel goed gegaan maar teveel genomen?
Ik ben er ooit een x in de disco van out gegaan. Toen had ik 2 buisjes tegelijk opquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het was opzich wel goed gegaan. Alleen te snel denk ik. Ph een beetje te hoog. En teveel ja.
Ja, doe maar..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik anders gewoon ff de weersverwachting van Kreta doen?.
Ook leuk, morgen geef ik een BBQ-feestje voor ruim 30 mensen.quote:
Om te vieren dat je contract niet verlengd word?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook leuk, morgen geef ik een BBQ-feestje voor ruim 30 mensen.. En nu zit ik in de auto mobiel te Fokken omdat het buiten regent.
Ik neem aan dat de uitnodiging vandaag in mn bus ligt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook leuk, morgen geef ik een BBQ-feestje voor ruim 30 mensen.. En nu zit ik in de auto mobiel te Fokken omdat het buiten regent.
Zoniet moet je maandag even naar hem bellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de uitnodiging vandaag in mn bus ligt?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoniet moet je maandag even naar hem bellen.
ah, dus ergens in Zuid holland regen..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet eens. Vriendin heeft afspraak en moest maquettes meenemen. dus ben ik meegegaan om te sjouwen. en nu zit ik buiten te wachten in de auto tot ze klaar is omdat er niet genoeg op mijn Chipknip staat om een kaartje te kopen. ;-). Inmiddels is het weer droog hier, gelukkig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:13 schreef Tally het volgende:
Om te vieren dat je contract niet verlengd word?
Sorry KJ, maar ik kan morgen niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Aaah oke.. Goede reden om een BBQ te houdenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet eens. Vriendin heeft afspraak en moest maquettes meenemen. dus ben ik meegegaan om te sjouwen. en nu zit ik buiten te wachten in de auto tot ze klaar is omdat er niet genoeg op mijn Chipknip staat om een kaartje te kopen. ;-). Inmiddels is het weer droog hier, gelukkig.
Goed bezig! Jammer van die F:ransen alleen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Tazz het volgende:
Over vakanties gesproken...
Net even reisbureau gebeld, papieren e.d. zijn gisteren gepost dus dit weekend in huis.
Als J. terug is van Kreta gaat ik lekker naar Frankrijk!
Ik tot juli. 2 weken Kroatiëquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Houzer het volgende:
Ik moet nog wachten tot september
Maar dan 3 weken Bali.
w00t. Zou ik ook nog eens willen. En dan gecombineerd met een bezoekje aan vrienden in Australie ofzo. En dan 6 weken. Of 8.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Houzer het volgende:
Ik moet nog wachten tot september
Maar dan 3 weken Bali.
Heb jij vrienden in Australië?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
w00t. Zou ik ook nog eens willen. En dan gecombineerd met een bezoekje aan vrienden in Australie ofzo. En dan 6 weken. Of 8.. Ain't gonna happen dus.
Ja, dat wel... zolang ze maar bij mij uit de buurt blijven vind ik het best. Ik ga gewoon engels lullen, ze passen zich maar aan..quote:
Ja. Rudolph ofzo. Nouja, vage kennissen.quote:
quote:
Ja idd, 3 weken is nog te kort.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
w00t. Zou ik ook nog eens willen. En dan gecombineerd met een bezoekje aan vrienden in Australie ofzo. En dan 6 weken. Of 8.. Ain't gonna happen dus.
Ja als ik weer ga ga ik niet meer met een rondreis mee, maar gewoon zelf via greenwoodtravel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:33 schreef Jarno het volgende:
Thailand was ook cool idd, maar toch zou ik niet snel teruggaan, of het op een heel andere manier doen. Dan zou ik liever eerst Indonesie zien dus.
Zo klopt -ie weer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:36 schreef Houzer het volgende:
En dan eerst een week in bangkok vertoeven tussen de hoeren dragqueens
Dan liever meisjes van 12 jaarquote:
Zolang dit maar niet gaat over de opmerking over die Oldbies meetquote:
Waar blijft jouw reactiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Zolang dit maar niet gaat over de opmerking over die Oldbies meet
Anders kreeg je een knuppel in je nek ipv in je kont Boem
Vroeg je een reactie van mij dan?quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Zolang dit maar niet gaat over de opmerking over die Oldbies meet
Anders kreeg je een knuppel in je nek ipv in je kont Boem
Dat is AWAKEFEST, MUTS!quote:
n00b begin jij nu ook al tegen mijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat is AWAKEFEST, MUTS!![]()
![]()
Dat kan ik vanaf mijn balkonnetje volgen.
En nu ik dit lees wordt het wel een beetje eng Tally.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wanneer het is. Ik moet even een gil geven als ik wil gaan
Ja, zeker omdat je mij probeerde te verbeteren.quote:
Ik stalk je n00bquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En nu ik dit lees wordt het wel een beetje eng Tally.
Ene feest is in mijn voortuin, de andere in mijn achtertuin?
Lees dan alles n00bquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat je mij probeerde te verbeteren.
Als er een Oldbie meet is wil ik best kijken of ik kan hoor.quote:
Dat zijn homo's met een identiteitscrisis!quote:
Met bier en tally schuren valt alles mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:00 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ach met bier en tegen tally opschuren valt het alweer mee toch.
Kwam jij ook morgen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Met bier en tally schuren valt alles mee.
Dan zijn het nog homo's!!!!quote:
Gelukkig maarquote:
Hier ook.. Nog een uurtje..quote:
Hé. Ik ben tof, leuk en sexy. Bijna iedereen wil mij op zijn/haar party. Sowieso pret, bier en sex.quote:
Mag ik met jou mee, dan wil ik je rejects.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hé. Ik ben tof, leuk en sexy. Bijna iedereen wil mij op zijn/haar party. Sowieso pret, bier en sex.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hé. Ik ben tof, leuk en sexy. Bijna iedereen wil mij op zijn/haar party. Sowieso pret, bier en sex.
Als een soort partner in crime, of als soort kwaliteit bewaker?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mag ik met jou mee, dan wil ik je rejects.
Ah, ik zie het al. Heilig overtuigd.quote:
Lekker heur.quote:
Iets zegt me dat je iets over het hoofd ziet?quote:[..]
Lees dan alles n00b
Op de site staat gewoon Awakenings
Partner in crime klinkt wel stoer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als een soort partner in crime, of als soort kwaliteit bewaker?
Helemaalquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al. Heilig overtuigd.
Nee hoor.. Je laat het zelf ook al zien. Naast dat kleine plaatje onderaan net boven de scrolbalk van dat achterlijk grote plaatje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Lekker heur.
[..]
Iets zegt me dat je iets over het hoofd ziet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van kleurstoffen word je agressief J.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef Jarno het volgende:
JA HALLO ZIT NIET ZO TE PIJPZEIKEN TEGEN ELKAAR GVD!!!11111
BEK JUNG HOMO!!!!111!11quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef Jarno het volgende:
JA HALLO ZIT NIET ZO TE PIJPZEIKEN TEGEN ELKAAR GVD!!!11111
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Awekefest klinkt als een soort Duitse LAN party met veel halve liters bier.
Bwhehehe nerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Awekefest klinkt als een soort Duitse LAN party met veel halve liters bier.
Deal!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar als we neuken in een kelder en ik mag je Tally Dutroux noemen vind ik het goed.
Ik dacht dat wij dan ruige seks gingen hebbenquote:
ik wil die speciale jongen voor je zijn en niet nummer .....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij dan ruige seks gingen hebben
Speciale jongens grabbelen niet in mijn broekje in een steegje hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
ik wil die speciale jongen voor je zijn en niet nummer .....
Hee ik moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Speciale jongens grabbelen niet in mijn broekje in een steegje hoor
Zo word je nooit speciaal..quote:
Nee hoor hij heeft geen downsyndroom hij is speciaalquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
De doktoren beweren heul wat anders hoor
Ik kom op de tv, met Johhnny de Molquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor hij heeft geen downsyndroom hij is speciaal
Houzer is down met Sjonniequote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik kom op de tv, met Johhnny de Mol
Want ik ben down met hem.
Ach ja het retard neefje van Linda verdient ook een beetje aandacht toch?quote:
Ja en wie kan dat nou beter dan iemand van hetzelfde niveauquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:52 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ach ja het retard neefje van Linda verdient ook een beetje aandacht toch?
Pziesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en wie kan dat nou beter dan iemand van hetzelfde niveau
En dan opgepakt worden omdat ik een verstandelijk gehandicapte heb misbruikt zekerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:58 schreef Houzer het volgende:
[..]
Pzies
Heej maar wanneer gaan wij nu over op copulatie?
Samen wandelen door de wereld van missionaris, doggy, weense oester en de amazone.
Tot een volwaardig moment van ejaculatie.
Ik ben onverstandig gehandicapt, dus dan mag hetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan opgepakt worden omdat ik een verstandelijk gehandicapte heb misbruikt zeker
Jij leeft ook in je eigen wereldje hequote:
Heb je lekker geslapen liefje?quote:
Bijna Joentje.. Bijnaquote:
Zaterdagnacht op een techno feestje gedraaid (van 3 tot 5quote:Op maandag 11 mei 2009 08:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je lekker geslapen liefje?
Edit: Ja lekker.. Zaterdag bijna de hele dag in de kroeg gehangenMeets
En zondag de familie afgereden
En de jouwe?
Komend weekend ga ik denk ik samen met mijn vrouw thuis zijn SAMENquote:Op maandag 11 mei 2009 08:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Bijna Joentje.. Bijna
Ga je nog iets doen dit weekend?
Technoquote:Op maandag 11 mei 2009 08:48 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zaterdagnacht op een techno feestje gedraaid (van 3 tot 5) en Zondag om 11:00 brak aan een schoonfamillie brunch deelgenomen. S'avonds nog brakker een diner van eigen famillie bijgewoont.
Moederdag
Voor dit weekend? Uhm.. Kweeniequote:
aankomend weekend ben je toch bij mij?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Techno
Om 3 uur lag ik al in bedSliep nog niet
Maar lag er wel in..
En ja we hebben gehopt van Oma naar Oma en toen van Moeder naar Moeder..
[..]
Voor dit weekend? Uhm.. Kweenie
Zal je vriendin leuk vindenquote:
Dan zit ze zaterdag alleen..quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ah is je man niet thuis zaterdag?
Dan kom ik gewoon naar jou toe
Das idd leuker dan Tally en bierquote:Op maandag 11 mei 2009 09:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb zaterdag Party & Co en Kolonisten van Katan gedaan.
En geskateboard. En gister met familie gegeten.
Of boeken een hotelletje?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]10 uur gaatie weg..
En anders toch schuren in een steegje
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:11 schreef Houzer het volgende:
[..]
Of boeken een hotelletje?
Ik zeg: bubbelbad, champagne, sushi en vuige sex door het ganze hotel.
ja, gelukkig wel.. nog 4 dagen...quote:
quote:
Want?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Je had zaterdag eigenlijk gewoon mee moeten gaan naar Utrecht
Schuren en bier! O en tieten!quote:
HW was er welquote:Op maandag 11 mei 2009 09:25 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat er ik niet was
Achterin een steegje. Wat denk je wel nietquote:Op maandag 11 mei 2009 09:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jullie heb toch niet achterin een steegje staan ......
Pfiieeeuw.... Je bewaard jezelf voor mijquote:Op maandag 11 mei 2009 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Achterin een steegje. Wat denk je wel niet
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Pfiieeeuw.... Je bewaard jezelf voor mij
Ik heb wel geschuurtquote:
Dus je liep voor andere bier te regelen?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb wel geschuurten bier gehaald! Ik dronk cola
Was een mix van FP, mod en Singles meet. Dus heb je wat gemist?quote:
Voor sommige mannen (en vrouw).quote:Op maandag 11 mei 2009 09:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dus je liep voor andere bier te regelen?
Das echt sexy, vrouwen die voor mannen bier halen.
Jou borsten Talquote:Op maandag 11 mei 2009 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Was een mix van FP, mod en Singles meet. Dus heb je wat gemist?
Wat moet je met vers fruit?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Doe ik ook, dan klap ik iedereen weg zodat ik een soort kale plek voor mezelf heb. En dan laat ik dan steeds vrouwen naar me toe komen met vers fruit en bier.
Die heb je nog nooit gezien toch Joentje.. Dan mis je het ook nietquote:
Druiven en kersen op mensen gooien! 11!!! Moet je die hoofden zien!!quote:
Soms welquote:Op maandag 11 mei 2009 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Is het verschil tussen "jou" en "jouw" nou zo moeilijk?.
Das waar T. Wat je niet hebt gehad kan je niet missen ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb je nog nooit gezien toch Joentje.. Dan mis je het ook niet
Das je favo gerecht ? Kut met Peer en slagroom ?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:44 schreef Houzer het volgende:
Ik dacht meer aan een kut met peren combinatie.
"Oh farao! Het is weer tijd voor uw druifje"quote:Op maandag 11 mei 2009 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Doe ik ook, dan klap ik iedereen weg zodat ik een soort kale plek voor mezelf heb. En dan laat ik dan steeds vrouwen naar me toe komen met vers fruit en bier.
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:51 schreef Anosmie het volgende:
[..]
"Oh farao! Het is weer tijd voor uw druifje"
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:55 schreef Anosmie het volgende:
Ik kan morgen niet de eerste halve finale van het songfestival kijken omdat ik een etentje met 2 mannen heb.
\ Treurwilg mode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben de jager met de pet.
HDrecorder kopen.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:55 schreef Anosmie het volgende:
Ik kan morgen niet de eerste halve finale van het songfestival kijken omdat ik een etentje met 2 mannen heb.
\ Treurwilg mode
Eens is!quote:
Nein, daar pleur ik geen gameboy try-outs op. Ik MSN je vanavond wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eens is!
BD, je had het over een nieuwe chiptune. Gebruikelijke adres?
Daar kun je harddisk's mee recorden. Haal je harddisk uit je computer. Sluit 'm aan en dan record ie zo al je gegevens. Soort back up device.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar kun je harddisk's mee recorden. Haal je harddisk uit je computer. Sluit 'm aan en dan record ie zo al je gegevens. Soort back up device.
Ah, ik hoef hier de HD niet uit de PC te halen, gebeurt wireless.. Nog handiger..quote:Op maandag 11 mei 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar kun je harddisk's mee recorden. Haal je harddisk uit je computer. Sluit 'm aan en dan record ie zo al je gegevens. Soort back up device.
Het weer zat wel mee!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Dat was me het weekend wel, BBQ voor 35 á 40 mensen, de laatste ging om 3u30 weg, ben er nu nog brakjes van.
We zijn niet allemaal Bill Gates, Tazz.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:27 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ah, ik hoef hier de HD niet uit de PC te halen, gebeurt wireless.. Nog handiger..
Jawohl. Al hielp de vuurkorf met een jaar snoeiafval + een oud bankstel ook wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Het weer zat wel mee!
Maat van mij was ook echt door 6 of 7 lui tegelijktijd geslagen in een kroeg. Kwam ie de week daarna hun weer tegen zei die als jullie nou echt zo stoer zijn gaan jullie gewoon één op één. Maar dat wouden ze niet gingen ze opeens excuses aanbieden en zeggen dat het zo dom was wat ze gedaan hadden. En normaal doen ze dat nooit.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:31 schreef Houzer het volgende:
Zatedagnacht was er nog zo'n groepje hosselaars met elkaar op de vuist gegaan.
Waarom moeten die kansloze sukkels tijdens het stappen altijd tof lopen doen.
Is hun testosteron gehalte zo hoog opgelopen door maar keer op keer zichzelf af te trekken op de foto's van hun eigen zusje op vakantie in Salou?
Waneer dan iemand een keer verkeerd richting dat clubje "bazen" kijkt ze zich moeten laten gelden met hun vuisten om op die manier een bepaalde status te ontwikkelen waar een minder ontwikkelde vrouw voor valt?
Heel de avond whiskey cola dirnken en coke snuiven van een hovenier's salaris vind ik dan weer wel knap.
Jammer dat ze van dat salaris ook een golf 3 GTI met verkeerd eronder geplakte tuppenware bumpers kunnen rondrijden.
Idd de drank en drugs versterker het gevoel van hun al geweldige zelfvertrouwen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik geef de drugs+drank combo de schuld, Houzert.
Plus dat die knakkers in hun werk gewend zijn onwillige dingen met een klap te laten gehoorzamen.
Daarmee bedoel ik, dat ik niet als een gek op iedereen begin in te beuken als zn kop mij niet aan staat.quote:
Owhquote:Op maandag 11 mei 2009 10:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Daarmee bedoeling dat ik niet als een gek op iedereen begin in te beuken als zn kop mij niet aan staat.
Koos!quote:
Ouwe!quote:
Heb je nog wat gekocht van celine voor syl ?quote:
Koel!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nein, daar pleur ik geen gameboy try-outs op. Ik MSN je vanavond wel.
Wat dacht je ik wordt werkeloos ik geef een party ?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Dat was me het weekend wel, BBQ voor 35 á 40 mensen, de laatste ging om 3u30 weg, ben er nu nog brakjes van.
b=n?quote:
Nee!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je nog wat gekocht van celine voor syl ?
quote:
Een bos rozen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je nog wat gekocht van celine voor syl ?
Op het orgineel stond zeker: Rust zacht lieve oma.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Volgende keer toch maar een kaartje er aan hangen.
Whahahahahaquote:Op maandag 11 mei 2009 11:20 schreef Foxy-lady het volgende:
Ow mijn excuses!
Ik hoor net van Arma dat de bos rozen ook namens mijn dochter was.
Jij dacht hij wil gewoon weer een keer neuken ?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:20 schreef Foxy-lady het volgende:
Ow mijn excuses!
Ik hoor net van Arma dat de bos rozen ook namens mijn dochter was.
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
Op het orgineel stond zeker: Rust zacht lieve oma.
Eigengebouwde frutsels uitnaam van het kind, doen het ook nogal goed A.quote:
Nou idd, ben ik ff mooi gefopt!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij dacht hij wil gewoon weer een keer neuken ?
Zonde !quote:
Jij wou iets tofs knutselen dat is zwaar mislukt en met je 'poging' heb je maar je vrouw verrast als zijnde cadeau van dochterlief?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eigengebouwde frutsels uitnaam van het kind, doen het ook nogal goed A.
Och, genieten is ook wel wat waard denk ik?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij wou iets tofs knutselen dat is zwaar mislukt en met je 'poging' heb je maar je vrouw verrast als zijnde cadeau van dochterlief?
Neuh, dat doen ze vaak op het kinderdagverblijf voor je.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij wou iets tofs knutselen dat is zwaar mislukt en met je 'poging' heb je maar je vrouw verrast als zijnde cadeau van dochterlief?
Ik schaam me een beetje dat ik hierom moet lachen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Houzer het volgende:
ik heb mijn oma dit jaar voor moederdag een boek gegeven van Kluun daarbij een kaartje met de tekst: Hopende dat u ook kanker kijgt, zodat wij eindelijk de erfenis kunnen verdelen.
Leukquote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Houzer het volgende:
ik heb mijn oma dit jaar voor moederdag een boek gegeven van Kluun daarbij een kaartje met de tekst: Hopende dat u ook kanker kijgt, zodat wij eindelijk de erfenis kunnen verdelen.
Geeft niks, Cum-slikkie, ik moest ook gniffelen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik schaam me een beetje dat ik hierom moet lachen.
Die droeg mijn mams heel enthousiast de heeeele dag binnenshuis. Als ze naar buiten moest of als er bezoek kwam borg ze hem goed op. " Zodat ze hem niet kwijt zou raken".quote:
Nee.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:40 schreef Foxy-lady het volgende:
De band met je oma is erg hecht begrijp ik?
Ik wens haar ook niks toe, laat de natuur wel zijn beloop gaanquote:Op maandag 11 mei 2009 11:53 schreef Joene het volgende:
Mwah ik heb ook niet zo een band ,maar ik wens dr geen kanker toe ofzo.
Er valt voor mij ook niks te erven. Ja de foto's van mn opa op de visserij maar voor de rest niks...quote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik wens haar ook niks toe, laat de natuur wel zijn beloop gaan
Geduld is een schone zaak!
Laat ik het dan netter zeggen: Ik wens dr een zonnebank toe, 20 sigaretten per dag enz.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:53 schreef Joene het volgende:
Mwah ik heb ook niet zo een band ,maar ik wens dr geen kanker toe ofzo.
En daarnaast, weet je wat dat kost aan successierechten, zo'n erfenis? Je gaat failliet aan zo'n vrijstaand huisje.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:58 schreef Houzer het volgende:
[..]
Laat ik het dan netter zeggen: Ik wens dr een zonnebank toe, 20 sigaretten per dag enz.
En qua erfenis is het zeker feest, vrijstaand huis in Baarn is al 1 van die dingen
Neeeee! Dat stond naast mn invoerveld net! Nu staan er ads over Scheiden van uw partner?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:08 schreef n00cL30n het volgende:
ghahahahahahah
Je zit op zo'n heuze dating site Anosmie?
Oh ja, laatst had ik dat met meike(32) uit Alkmaar, of amstelveen, of iets uit die richting.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:09 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Neeeee! Dat stond naast mn invoerveld net! Nu staan er ads over Scheiden van uw partner?
Ach opzich ben ik niet zo een euro minded persoonquote:
Wat heb je gedaan... het op de grond gesmeten voor haar neus en gezegd, ja maar ik heb hem toch gekocht?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef Joene het volgende:
sta ik net in de kantine bestel een baquette met kipfilet. Smeert dat mokkel er margerine op , ik zeg alleen maar dat smeer ik op mn fietsketting. Gaat dat mokkel toch uit dr plaat
ik zei , vreet hem lekker zelf op en ben weggelopen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:20 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan... het op de grond gesmeten voor haar neus en gezegd, ja maar ik heb hem toch gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |