quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:40 schreef Tazz het volgende:
Arma, weet jij dat, is er betaald parkeren op de Boomsluiterskade?
Moet er vanavond heen, maar kom tot de ontdekking dat mn portomonee thuis ligt..
Nee 27 juni is het in Spaarnwoudequote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jij wilt mannen hosselen in de westergas?
Tja, sluiten is openen toch?quote:
Thnx Remlofquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:46 schreef remlof het volgende:
Ow Arma, ik ben best veel in Den Haag tegenwoordig, keer een biertje doen?
Ja, dat is betaald parkeren. Zet je hem toch bij mij voor de deur en daarna met de tram?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:42 schreef Tazz het volgende:
Omdat hij het ons nog niet had verteld..
En ik sloot hem met:
[..]
Lijkt me lekker, met je neus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:46 schreef remlof het volgende:
Ow Arma, ik ben best veel in Den Haag tegenwoordig, keer een biertje doen?
nou, liever niet.. raak altijd de weg kwijt in Den Haag.. paar jaar geleden eens gegeten in de buurt van Noordeinde, geen plek kunnen vinden, dus paar straten verder geparkeerd, kon de auto niet meer terug vinden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef Armageddon het volgende:
Ja, dat is betaald parkeren. Zet je hem toch bij mij voor de deur en daarna met de tram?
Dr staat op de site gewoon Awakenings. Dus dat blijf ik roepen!quote:
Jij hebt ook gelijk, we hebben allemaal gelijk behalve als we dat feest dance valley gaan noemen, dan hebben we geen gelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr staat op de site gewoon Awakenings. Dus dat blijf ik roepen!
Mjaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jij hebt ook gelijk, we hebben allemaal gelijk behalve als we dat feest dance valley gaan noemen, dan hebben we geen gelijk
Das niet zo ver bij mij vandaag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat maar weten waar en wanneer, ik zit in de buurt van de Fahrenheitstrasse
Zal ik anders gewoon ff de weersverwachting van Kreta doen?quote:
Met mysteryland zit in Luxemburgquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef Tally het volgende:
Nou voor Awakenings kan ik geen kaartjes hosselen via mijn werk.. Doen wij niets voor
Maar.... Ik krijg wel kaartjes voor Mysteryland
Dus even kaartjes kopen voor Awakenings
*bookmark*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Houzer het volgende:
[..]
http://xmissy.nl/item/27773/ass-collection
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Armageddon het volgende:
Trouwens Houzer. Even over die GHB. Die had ik laatst zelf gebrouwen. Dat was geen suc6.
Ik weet niet eens wanneer het is. Ik moet even een gil geven als ik wil gaanquote:
Shit, hoezo ga je ook zelf GHB brouwenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Armageddon het volgende:
Trouwens Houzer. Even over die GHB. Die had ik laatst zelf gebrouwen. Dat was geen suc6.
Zonnig en warm?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik anders gewoon ff de weersverwachting van Kreta doen?.
Graadje of 24, strakblauwe lucht. Maw: perfect.quote:
Dat kan ik ook. Mobiele tvpquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mobiele TVP.
Zo'n smsje kreeg ik netquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Graadje of 24, strakblauwe lucht. Maw: perfect.
Das toch lachen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Shit, hoezo ga je ook zelf GHB brouwen
Whehehe ik ben best benieuwd naar dat process om het te maken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb zo hard liggen snurken dat m'n strot gewoon zeer deed sochtends.
Ik voelde me net tita tovenaar met zo'n borrelende pan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Whehehe ik ben best benieuwd naar dat process om het te maken.
Weet je ook wat je verkeerd had gedaan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik voelde me net tita tovenaar met zo'n borrelende pan.
Het was opzich wel goed gegaan. Alleen te snel denk ik. Ph een beetje te hoog. En teveel ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:57 schreef Houzer het volgende:
[..]
Weet je ook wat je verkeerd had gedaan?
Of was het wel goed gegaan maar teveel genomen?
Ik ben er ooit een x in de disco van out gegaan. Toen had ik 2 buisjes tegelijk opquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het was opzich wel goed gegaan. Alleen te snel denk ik. Ph een beetje te hoog. En teveel ja.
Ja, doe maar..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik anders gewoon ff de weersverwachting van Kreta doen?.
Ook leuk, morgen geef ik een BBQ-feestje voor ruim 30 mensen.quote:
Om te vieren dat je contract niet verlengd word?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook leuk, morgen geef ik een BBQ-feestje voor ruim 30 mensen.. En nu zit ik in de auto mobiel te Fokken omdat het buiten regent.
Ik neem aan dat de uitnodiging vandaag in mn bus ligt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook leuk, morgen geef ik een BBQ-feestje voor ruim 30 mensen.. En nu zit ik in de auto mobiel te Fokken omdat het buiten regent.
Zoniet moet je maandag even naar hem bellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de uitnodiging vandaag in mn bus ligt?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoniet moet je maandag even naar hem bellen.
ah, dus ergens in Zuid holland regen..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet eens. Vriendin heeft afspraak en moest maquettes meenemen. dus ben ik meegegaan om te sjouwen. en nu zit ik buiten te wachten in de auto tot ze klaar is omdat er niet genoeg op mijn Chipknip staat om een kaartje te kopen. ;-). Inmiddels is het weer droog hier, gelukkig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:13 schreef Tally het volgende:
Om te vieren dat je contract niet verlengd word?
Sorry KJ, maar ik kan morgen niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Aaah oke.. Goede reden om een BBQ te houdenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet eens. Vriendin heeft afspraak en moest maquettes meenemen. dus ben ik meegegaan om te sjouwen. en nu zit ik buiten te wachten in de auto tot ze klaar is omdat er niet genoeg op mijn Chipknip staat om een kaartje te kopen. ;-). Inmiddels is het weer droog hier, gelukkig.
Goed bezig! Jammer van die F:ransen alleen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Tazz het volgende:
Over vakanties gesproken...
Net even reisbureau gebeld, papieren e.d. zijn gisteren gepost dus dit weekend in huis.
Als J. terug is van Kreta gaat ik lekker naar Frankrijk!
Ik tot juli. 2 weken Kroatiëquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Houzer het volgende:
Ik moet nog wachten tot september
Maar dan 3 weken Bali.
w00t. Zou ik ook nog eens willen. En dan gecombineerd met een bezoekje aan vrienden in Australie ofzo. En dan 6 weken. Of 8.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Houzer het volgende:
Ik moet nog wachten tot september
Maar dan 3 weken Bali.
Heb jij vrienden in Australië?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
w00t. Zou ik ook nog eens willen. En dan gecombineerd met een bezoekje aan vrienden in Australie ofzo. En dan 6 weken. Of 8.. Ain't gonna happen dus.
Ja, dat wel... zolang ze maar bij mij uit de buurt blijven vind ik het best. Ik ga gewoon engels lullen, ze passen zich maar aan..quote:
Ja. Rudolph ofzo. Nouja, vage kennissen.quote:
quote:
Ja idd, 3 weken is nog te kort.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
w00t. Zou ik ook nog eens willen. En dan gecombineerd met een bezoekje aan vrienden in Australie ofzo. En dan 6 weken. Of 8.. Ain't gonna happen dus.
Ja als ik weer ga ga ik niet meer met een rondreis mee, maar gewoon zelf via greenwoodtravel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:33 schreef Jarno het volgende:
Thailand was ook cool idd, maar toch zou ik niet snel teruggaan, of het op een heel andere manier doen. Dan zou ik liever eerst Indonesie zien dus.
Zo klopt -ie weer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:36 schreef Houzer het volgende:
En dan eerst een week in bangkok vertoeven tussen de hoeren dragqueens
Dan liever meisjes van 12 jaarquote:
Zolang dit maar niet gaat over de opmerking over die Oldbies meetquote:
Waar blijft jouw reactiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Zolang dit maar niet gaat over de opmerking over die Oldbies meet
Anders kreeg je een knuppel in je nek ipv in je kont Boem
Vroeg je een reactie van mij dan?quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Zolang dit maar niet gaat over de opmerking over die Oldbies meet
Anders kreeg je een knuppel in je nek ipv in je kont Boem
Dat is AWAKEFEST, MUTS!quote:
n00b begin jij nu ook al tegen mijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat is AWAKEFEST, MUTS!![]()
![]()
Dat kan ik vanaf mijn balkonnetje volgen.
En nu ik dit lees wordt het wel een beetje eng Tally.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wanneer het is. Ik moet even een gil geven als ik wil gaan
Ja, zeker omdat je mij probeerde te verbeteren.quote:
Ik stalk je n00bquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En nu ik dit lees wordt het wel een beetje eng Tally.
Ene feest is in mijn voortuin, de andere in mijn achtertuin?
Lees dan alles n00bquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat je mij probeerde te verbeteren.
Als er een Oldbie meet is wil ik best kijken of ik kan hoor.quote:
Dat zijn homo's met een identiteitscrisis!quote:
Met bier en tally schuren valt alles mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:00 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ach met bier en tegen tally opschuren valt het alweer mee toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |