Het was opzich wel goed gegaan. Alleen te snel denk ik. Ph een beetje te hoog. En teveel ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:57 schreef Houzer het volgende:
[..]
Weet je ook wat je verkeerd had gedaan?
Of was het wel goed gegaan maar teveel genomen?
Ik ben er ooit een x in de disco van out gegaan. Toen had ik 2 buisjes tegelijk opquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het was opzich wel goed gegaan. Alleen te snel denk ik. Ph een beetje te hoog. En teveel ja.
Ja, doe maar..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik anders gewoon ff de weersverwachting van Kreta doen?.
Ook leuk, morgen geef ik een BBQ-feestje voor ruim 30 mensen.quote:
Om te vieren dat je contract niet verlengd word?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook leuk, morgen geef ik een BBQ-feestje voor ruim 30 mensen.. En nu zit ik in de auto mobiel te Fokken omdat het buiten regent.
Ik neem aan dat de uitnodiging vandaag in mn bus ligt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook leuk, morgen geef ik een BBQ-feestje voor ruim 30 mensen.. En nu zit ik in de auto mobiel te Fokken omdat het buiten regent.
Zoniet moet je maandag even naar hem bellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de uitnodiging vandaag in mn bus ligt?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoniet moet je maandag even naar hem bellen.
ah, dus ergens in Zuid holland regen..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet eens. Vriendin heeft afspraak en moest maquettes meenemen. dus ben ik meegegaan om te sjouwen. en nu zit ik buiten te wachten in de auto tot ze klaar is omdat er niet genoeg op mijn Chipknip staat om een kaartje te kopen. ;-). Inmiddels is het weer droog hier, gelukkig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:13 schreef Tally het volgende:
Om te vieren dat je contract niet verlengd word?
Sorry KJ, maar ik kan morgen niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Aaah oke.. Goede reden om een BBQ te houdenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet eens. Vriendin heeft afspraak en moest maquettes meenemen. dus ben ik meegegaan om te sjouwen. en nu zit ik buiten te wachten in de auto tot ze klaar is omdat er niet genoeg op mijn Chipknip staat om een kaartje te kopen. ;-). Inmiddels is het weer droog hier, gelukkig.
Goed bezig! Jammer van die F:ransen alleen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Tazz het volgende:
Over vakanties gesproken...
Net even reisbureau gebeld, papieren e.d. zijn gisteren gepost dus dit weekend in huis.
Als J. terug is van Kreta gaat ik lekker naar Frankrijk!
Ik tot juli. 2 weken Kroatiëquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Houzer het volgende:
Ik moet nog wachten tot september
Maar dan 3 weken Bali.
w00t. Zou ik ook nog eens willen. En dan gecombineerd met een bezoekje aan vrienden in Australie ofzo. En dan 6 weken. Of 8.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Houzer het volgende:
Ik moet nog wachten tot september
Maar dan 3 weken Bali.
Heb jij vrienden in Australië?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
w00t. Zou ik ook nog eens willen. En dan gecombineerd met een bezoekje aan vrienden in Australie ofzo. En dan 6 weken. Of 8.. Ain't gonna happen dus.
Ja, dat wel... zolang ze maar bij mij uit de buurt blijven vind ik het best. Ik ga gewoon engels lullen, ze passen zich maar aan..quote:
Ja. Rudolph ofzo. Nouja, vage kennissen.quote:
quote:
Ja idd, 3 weken is nog te kort.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
w00t. Zou ik ook nog eens willen. En dan gecombineerd met een bezoekje aan vrienden in Australie ofzo. En dan 6 weken. Of 8.. Ain't gonna happen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |