Paniek reactiequote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon blijven staan en klagen over de lucht houzer.....
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou er dit jaar trouwens Andre 5 jaar later komen in ahoy ouwe?
nicequote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig heb ik net nog 2 veldkaarten Pearl Jam weten te regelen.
Daar ga ik ook heenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:25 schreef Tally het volgende:
Ik wil kaartjes voor Awakenings. En ja ik weet dat ze nog te koop zijn maar ik probeer het eerst bij mijn collega's
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:26 schreef Houzer het volgende:
Ik heb nog kaarten voor Emporium festival, maar gezien de hazes en rock fans zal ik er hier nemand blij mee maken.
en dat mooie mokkelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:25 schreef Armageddon het volgende:
De poeiahzone. Hopen dat die Utregters er weer zijn dan.
Ik weet nog niet of ik ga want ik heb er nog niets van gehoord..quote:
Ik vind de muziek leuk om naar te luisteren. Maar fan kan ik me niet noemen.quote:
Paar pillen erin en de lampies zijn veel mooierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind de muziek leuk om naar te luisteren. Maar fan kan ik me niet noemen.
Ik ken geen DJ's ofzo. Ik ben gek op lampiesDas echt een tik.
En op Awakenings moeten de mooiste set staan (en ik geloof ook nog dat wij die plaatsen)..
Dus werd ik daarop gewezen. En wil ik er nu dus heen. Voor de lampies
Ik geniet ook zonder pillenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Paar pillen erin en de lampies zijn veel mooier
Moeten die pillen wel verkrijgbaar zijn. Die zijn echt nergens meer te vinden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Paar pillen erin en de lampies zijn veel mooier
Ik weet het verschil hoorquote:
Helemaal wanneer je een flinke slok neemt, en er vanuit gaat dat het nog warm is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Smerig hé?Helemaal omdat ze hier al van dat slootwater koffie hebben.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Helemaal wanneer je een flinke slok neemt, en er vanuit gaat dat het nog warm is.
Of als je whiskey cola verwacht en dan in eens gewone cola drinktquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]! Ik vind ook altijd zo lekker als je in je hoofd hebt dat je een slok bier neemt en t dan cola is.
Of als je een kut likt en je proeft pik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]! Ik vind ook altijd zo lekker als je in je hoofd hebt dat je een slok bier neemt en t dan cola is.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Of als je gewoon de park checkt en opeens op je achterhoofd geklapt wordt met een hockey stick door een legioen hockey meisjes en dat je dan blij bent dat je hopelijk verkracht gaat worden door hun en ze dan lesbienne blijken te zijn maar het toch niet zo erg is omdat ze op een hoopje gaan liggen, nakend, met olie. En kijken dan eigenlijk ook wel een toffe feature is van het hele verhaal.
Klopt inderdaad, het is een stuk moeilijk om de grondstoffen vanuit China naar Nederland te krijgen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moeten die pillen wel verkrijgbaar zijn. Die zijn echt nergens meer te vinden.
DEADMAU5... Hmmm.. jammer van zijn huidige nummers, oudere genre was wel zeer goed te pruimen, maar tegenwooridg vind ik het echt een schim van wat hij was.quote:
Awakenings of Awakefest Tally?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:25 schreef Tally het volgende:
Ik wil kaartjes voor Awakenings. En ja ik weet dat ze nog te koop zijn maar ik probeer het eerst bij mijn collega's
Awakeningssssssssssssss n00b!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |