Dus je liep voor andere bier te regelen?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb wel geschuurten bier gehaald! Ik dronk cola
Was een mix van FP, mod en Singles meet. Dus heb je wat gemist?quote:
Voor sommige mannen (en vrouw).quote:Op maandag 11 mei 2009 09:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dus je liep voor andere bier te regelen?
Das echt sexy, vrouwen die voor mannen bier halen.
Jou borsten Talquote:Op maandag 11 mei 2009 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Was een mix van FP, mod en Singles meet. Dus heb je wat gemist?
Wat moet je met vers fruit?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Doe ik ook, dan klap ik iedereen weg zodat ik een soort kale plek voor mezelf heb. En dan laat ik dan steeds vrouwen naar me toe komen met vers fruit en bier.
Die heb je nog nooit gezien toch Joentje.. Dan mis je het ook nietquote:
Druiven en kersen op mensen gooien! 11!!! Moet je die hoofden zien!!quote:
Soms welquote:Op maandag 11 mei 2009 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Is het verschil tussen "jou" en "jouw" nou zo moeilijk?.
Das waar T. Wat je niet hebt gehad kan je niet missen ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb je nog nooit gezien toch Joentje.. Dan mis je het ook niet
Das je favo gerecht ? Kut met Peer en slagroom ?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:44 schreef Houzer het volgende:
Ik dacht meer aan een kut met peren combinatie.
"Oh farao! Het is weer tijd voor uw druifje"quote:Op maandag 11 mei 2009 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Doe ik ook, dan klap ik iedereen weg zodat ik een soort kale plek voor mezelf heb. En dan laat ik dan steeds vrouwen naar me toe komen met vers fruit en bier.
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:51 schreef Anosmie het volgende:
[..]
"Oh farao! Het is weer tijd voor uw druifje"
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:55 schreef Anosmie het volgende:
Ik kan morgen niet de eerste halve finale van het songfestival kijken omdat ik een etentje met 2 mannen heb.
\ Treurwilg mode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben de jager met de pet.
HDrecorder kopen.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:55 schreef Anosmie het volgende:
Ik kan morgen niet de eerste halve finale van het songfestival kijken omdat ik een etentje met 2 mannen heb.
\ Treurwilg mode
Eens is!quote:
Nein, daar pleur ik geen gameboy try-outs op. Ik MSN je vanavond wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eens is!
BD, je had het over een nieuwe chiptune. Gebruikelijke adres?
Daar kun je harddisk's mee recorden. Haal je harddisk uit je computer. Sluit 'm aan en dan record ie zo al je gegevens. Soort back up device.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar kun je harddisk's mee recorden. Haal je harddisk uit je computer. Sluit 'm aan en dan record ie zo al je gegevens. Soort back up device.
Ah, ik hoef hier de HD niet uit de PC te halen, gebeurt wireless.. Nog handiger..quote:Op maandag 11 mei 2009 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar kun je harddisk's mee recorden. Haal je harddisk uit je computer. Sluit 'm aan en dan record ie zo al je gegevens. Soort back up device.
Het weer zat wel mee!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Dat was me het weekend wel, BBQ voor 35 á 40 mensen, de laatste ging om 3u30 weg, ben er nu nog brakjes van.
We zijn niet allemaal Bill Gates, Tazz.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:27 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ah, ik hoef hier de HD niet uit de PC te halen, gebeurt wireless.. Nog handiger..
Jawohl. Al hielp de vuurkorf met een jaar snoeiafval + een oud bankstel ook wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Het weer zat wel mee!
Maat van mij was ook echt door 6 of 7 lui tegelijktijd geslagen in een kroeg. Kwam ie de week daarna hun weer tegen zei die als jullie nou echt zo stoer zijn gaan jullie gewoon één op één. Maar dat wouden ze niet gingen ze opeens excuses aanbieden en zeggen dat het zo dom was wat ze gedaan hadden. En normaal doen ze dat nooit.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:31 schreef Houzer het volgende:
Zatedagnacht was er nog zo'n groepje hosselaars met elkaar op de vuist gegaan.
Waarom moeten die kansloze sukkels tijdens het stappen altijd tof lopen doen.
Is hun testosteron gehalte zo hoog opgelopen door maar keer op keer zichzelf af te trekken op de foto's van hun eigen zusje op vakantie in Salou?
Waneer dan iemand een keer verkeerd richting dat clubje "bazen" kijkt ze zich moeten laten gelden met hun vuisten om op die manier een bepaalde status te ontwikkelen waar een minder ontwikkelde vrouw voor valt?
Heel de avond whiskey cola dirnken en coke snuiven van een hovenier's salaris vind ik dan weer wel knap.
Jammer dat ze van dat salaris ook een golf 3 GTI met verkeerd eronder geplakte tuppenware bumpers kunnen rondrijden.
Idd de drank en drugs versterker het gevoel van hun al geweldige zelfvertrouwen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik geef de drugs+drank combo de schuld, Houzert.
Plus dat die knakkers in hun werk gewend zijn onwillige dingen met een klap te laten gehoorzamen.
Daarmee bedoel ik, dat ik niet als een gek op iedereen begin in te beuken als zn kop mij niet aan staat.quote:
Owhquote:Op maandag 11 mei 2009 10:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Daarmee bedoeling dat ik niet als een gek op iedereen begin in te beuken als zn kop mij niet aan staat.
Koos!quote:
Ouwe!quote:
Heb je nog wat gekocht van celine voor syl ?quote:
Koel!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nein, daar pleur ik geen gameboy try-outs op. Ik MSN je vanavond wel.
Wat dacht je ik wordt werkeloos ik geef een party ?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Dat was me het weekend wel, BBQ voor 35 á 40 mensen, de laatste ging om 3u30 weg, ben er nu nog brakjes van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |