Dus je liep voor andere bier te regelen?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb wel geschuurten bier gehaald! Ik dronk cola
Was een mix van FP, mod en Singles meet. Dus heb je wat gemist?quote:
Voor sommige mannen (en vrouw).quote:Op maandag 11 mei 2009 09:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dus je liep voor andere bier te regelen?
Das echt sexy, vrouwen die voor mannen bier halen.
Jou borsten Talquote:Op maandag 11 mei 2009 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Was een mix van FP, mod en Singles meet. Dus heb je wat gemist?
Wat moet je met vers fruit?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Doe ik ook, dan klap ik iedereen weg zodat ik een soort kale plek voor mezelf heb. En dan laat ik dan steeds vrouwen naar me toe komen met vers fruit en bier.
Die heb je nog nooit gezien toch Joentje.. Dan mis je het ook nietquote:
Druiven en kersen op mensen gooien! 11!!! Moet je die hoofden zien!!quote:
Soms welquote:Op maandag 11 mei 2009 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Is het verschil tussen "jou" en "jouw" nou zo moeilijk?.
Das waar T. Wat je niet hebt gehad kan je niet missen ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb je nog nooit gezien toch Joentje.. Dan mis je het ook niet
Das je favo gerecht ? Kut met Peer en slagroom ?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:44 schreef Houzer het volgende:
Ik dacht meer aan een kut met peren combinatie.
"Oh farao! Het is weer tijd voor uw druifje"quote:Op maandag 11 mei 2009 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Doe ik ook, dan klap ik iedereen weg zodat ik een soort kale plek voor mezelf heb. En dan laat ik dan steeds vrouwen naar me toe komen met vers fruit en bier.
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:51 schreef Anosmie het volgende:
[..]
"Oh farao! Het is weer tijd voor uw druifje"
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:55 schreef Anosmie het volgende:
Ik kan morgen niet de eerste halve finale van het songfestival kijken omdat ik een etentje met 2 mannen heb.
\ Treurwilg mode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben de jager met de pet.
HDrecorder kopen.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:55 schreef Anosmie het volgende:
Ik kan morgen niet de eerste halve finale van het songfestival kijken omdat ik een etentje met 2 mannen heb.
\ Treurwilg mode
Eens is!quote:
Nein, daar pleur ik geen gameboy try-outs op. Ik MSN je vanavond wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eens is!
BD, je had het over een nieuwe chiptune. Gebruikelijke adres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |