Kwam jij ook morgen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Met bier en tally schuren valt alles mee.
Dan zijn het nog homo's!!!!quote:
Gelukkig maarquote:
Hier ook.. Nog een uurtje..quote:
Hé. Ik ben tof, leuk en sexy. Bijna iedereen wil mij op zijn/haar party. Sowieso pret, bier en sex.quote:
Mag ik met jou mee, dan wil ik je rejects.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hé. Ik ben tof, leuk en sexy. Bijna iedereen wil mij op zijn/haar party. Sowieso pret, bier en sex.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hé. Ik ben tof, leuk en sexy. Bijna iedereen wil mij op zijn/haar party. Sowieso pret, bier en sex.
Als een soort partner in crime, of als soort kwaliteit bewaker?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mag ik met jou mee, dan wil ik je rejects.
Ah, ik zie het al. Heilig overtuigd.quote:
Lekker heur.quote:
Iets zegt me dat je iets over het hoofd ziet?quote:[..]
Lees dan alles n00b
Op de site staat gewoon Awakenings
Partner in crime klinkt wel stoer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als een soort partner in crime, of als soort kwaliteit bewaker?
Helemaalquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al. Heilig overtuigd.
Nee hoor.. Je laat het zelf ook al zien. Naast dat kleine plaatje onderaan net boven de scrolbalk van dat achterlijk grote plaatje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Lekker heur.
[..]
Iets zegt me dat je iets over het hoofd ziet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van kleurstoffen word je agressief J.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef Jarno het volgende:
JA HALLO ZIT NIET ZO TE PIJPZEIKEN TEGEN ELKAAR GVD!!!11111
BEK JUNG HOMO!!!!111!11quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef Jarno het volgende:
JA HALLO ZIT NIET ZO TE PIJPZEIKEN TEGEN ELKAAR GVD!!!11111
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Awekefest klinkt als een soort Duitse LAN party met veel halve liters bier.
Bwhehehe nerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Awekefest klinkt als een soort Duitse LAN party met veel halve liters bier.
Deal!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar als we neuken in een kelder en ik mag je Tally Dutroux noemen vind ik het goed.
Ik dacht dat wij dan ruige seks gingen hebbenquote:
ik wil die speciale jongen voor je zijn en niet nummer .....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij dan ruige seks gingen hebben
Speciale jongens grabbelen niet in mijn broekje in een steegje hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
ik wil die speciale jongen voor je zijn en niet nummer .....
Hee ik moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Speciale jongens grabbelen niet in mijn broekje in een steegje hoor
Zo word je nooit speciaal..quote:
Nee hoor hij heeft geen downsyndroom hij is speciaalquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
De doktoren beweren heul wat anders hoor
Ik kom op de tv, met Johhnny de Molquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor hij heeft geen downsyndroom hij is speciaal
Houzer is down met Sjonniequote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik kom op de tv, met Johhnny de Mol
Want ik ben down met hem.
Ach ja het retard neefje van Linda verdient ook een beetje aandacht toch?quote:
Ja en wie kan dat nou beter dan iemand van hetzelfde niveauquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:52 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ach ja het retard neefje van Linda verdient ook een beetje aandacht toch?
Pziesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en wie kan dat nou beter dan iemand van hetzelfde niveau
En dan opgepakt worden omdat ik een verstandelijk gehandicapte heb misbruikt zekerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:58 schreef Houzer het volgende:
[..]
Pzies
Heej maar wanneer gaan wij nu over op copulatie?
Samen wandelen door de wereld van missionaris, doggy, weense oester en de amazone.
Tot een volwaardig moment van ejaculatie.
Ik ben onverstandig gehandicapt, dus dan mag hetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan opgepakt worden omdat ik een verstandelijk gehandicapte heb misbruikt zeker
Jij leeft ook in je eigen wereldje hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |