abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:43:42 #251
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_68814372
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
De actie begrijp ik wel alleen wie zijn die mensen dan dat ze voor andere gaan uitmaken dat ze niet naar binnen mogen? Sommige mensen liggen krom om een scc te kunnen betalen. Maargoed ik denk dat de actie weinig kans van slagen heeft. Iedereen is er al van op de hoogte en ik denk dat ajax het niet zo leuk vind als bepaalde supporters andere supporters niet naar binnen laten.
En dat zijn nou juist de supporters die deze actie op touw zetten, de fanatieke aanhang die altijd aanwezig is.

Ik vind het een goede actie. Sneu voor die mensen die echt de tribune op willen, maar het welzijn van Ajax is nu toch wel een stuk belangrijker dan een totaal betekenisloze pot voetbal tegen Twente.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_68814388
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
De actie begrijp ik wel alleen wie zijn die mensen dan dat ze voor andere gaan uitmaken dat ze niet naar binnen mogen? Sommige mensen liggen krom om een scc te kunnen betalen. Maargoed ik denk dat de actie weinig kans van slagen heeft. Iedereen is er al van op de hoogte en ik denk dat ajax het niet zo leuk vind als bepaalde supporters andere supporters niet naar binnen laten.
Tsja, daarom gaan ze er ook vrij vroeg al heen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:45:12 #253
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68814436
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dit jaar is wel duidelijk geworden dat het legioen gewoon weer een fabeltje is. DK, ik ga niet de discussie aan dus je hoeft niet te reageren
Zij hebben vanaf het begin tot het eind achter Mart Verbeek gestaan. Zelfs toen hij werd ontslagen. Dat is bij Ajax wel anders, en dan is Mart nog niet eens een club coryfee zoals (wijlen) Marco wel is. Ik heb geen supporters acties gezien waaruit blijkt dat zij niet blij zijn dat de trainer is opgestapt.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68814442
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Onderbouw je mening dan met argumenten.
Het is dit jaar wel duidelijk dat "het legioen" zich niet liet zien en horen op het moment dat het nodig was
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68814469
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dit jaar is wel duidelijk geworden dat het legioen gewoon weer een fabeltje is. DK, ik ga niet de discussie aan dus je hoeft niet te reageren
Ik herinner me nog een wedstrijd tegen Twente thuis. Die is 100% gewonnen door het Legioen.
Ron Jans haalde het ook nog een keer aan na de wedstrijd tegen Groningen. De hele wedstrijd hebben we het de tegenstander moeilijk gemaakt en voor de volle 100% achter de eigen ploeg gestaan.

Je hoeft de discussie niet aan te gaan hoor. Ik reageer alleen even op jou onzin. Stel je voor dat iemand jou dadelijk nog gaat geloven
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:46:57 #256
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68814500
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:

[..]

Het is dit jaar wel duidelijk dat "het legioen" zich niet liet zien en horen op het moment dat het nodig was
Gelukkig was jij er elke wedstrijd bij. Beetje sneu op zo'n manier reageren.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:47:43 #257
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_68814533
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:34 schreef denthemen het volgende:

[..]

Doen ze ook niet, ze zullen waarschijnlijk neutraal zijn in deze. Zij weten ook dat ze zonder de harde kern nergens zijn
In welke zin is Ajax niks zonder de harde kern?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_68814538
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:43 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zoals iemand al zei ergens. Op zuid zitten de fanatieke groepen. Je kan dus al verwachten dat er altijd iets kan gebeuren met acties.
Als er iets gaat gebeuren dan zal dat het doel van de actie overschaduwen. Iedereen spreekt dan weer van voetbal tuig, je kent het wel. Vooral omdat bepaalde supportersgroepen mensen niet naar binnen zullen laten gaat dit echt heel veel gezeik opleveren denk ik.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_68814560
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:

[..]

Waar en wanneer was het legioen er dan niet maar was het wel nodig?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:49:26 #260
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68814590
Krijg je die hele welke club heeft fanatiekere supporters dan de ander-discussie weer.
pi_68814595
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tsja, daarom gaan ze er ook vrij vroeg al heen.
Ja de politie ook.
pi_68814600
Laten we eerst maar is afwachten of het wel gaat lukken, aangezien de ME misschien wel een schoonmaakactie gaat houden een uur voor de wedstrijd bijv.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:50:25 #263
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_68814630
Als papa met zijn zoontje naar binnen wil, krijgt ie dan klappen ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_68814657
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:43 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het een goede actie. Sneu voor die mensen die echt de tribune op willen, maar het welzijn van Ajax is nu toch wel een stuk belangrijker dan een totaal betekenisloze pot voetbal tegen Twente.
Maar wat denken ze te bereiken?
Ik snap het, maar uiteindelijk zal het negatieve nieuws alleen maar groter zijn als er onrust komt en het is mij niet duidelijk wat de uiteindelijke boodschap aan het bestuur (of wie dan ook) is.
pi_68814661
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:49 schreef Kopbal het volgende:
Krijg je die hele welke club heeft fanatiekere supporters dan de ander-discussie weer.
Nee hoor. Gewoon een opmerking die nergens over gaat tenzij je met cijfers ofzo komt. denthemen begint er zelf mee.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:51:36 #266
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68814681
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee man.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:51:45 #267
53851 BoNi
pi_68814684
Crisis Den, één opmerking en gelijk een invasie
Zitten jullie de hele dag te refreshen totdat er iets over feyenoord gezegd wordt, of hebben jullie een onderling NSB knop
Schitterend!
pi_68814698
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee maar erin komtie ook niet
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:52:19 #269
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68814706
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Nee hoor. Gewoon een opmerking die nergens over gaat tenzij je met cijfers ofzo komt. denthemen begint er zelf mee.
Ja, het was ook meer aan Denthemen gericht.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:52:51 #270
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_68814724
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nee maar erin komtie ook niet
Maar dat is mijn punt, wat nou als diegene maling heeft aan de actie en gewoon naar binnen wil ?
pi_68814765
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar dat is mijn punt, wat nou als diegene maling heeft aan de actie en gewoon naar binnen wil ?
I wish him luck
pi_68814789
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Idd, weer een mening die nergens op gebaseerd is. En dan eindigt hij zijn post ook nog eens met dat hij geen zin heeft in een discussie
Blijkbaar sta je in de ogen van Denthemen alleen achter je club met TIFO's en met z'n allen de Sirtaki dansend op de tribune. Als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het de voorbereide acties.
Gewoon massaal liederen zingen en als de tegenstander aan de bal is met 50.000 man fluiten
pi_68814801
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En dat zijn nou juist de supporters die deze actie op touw zetten, de fanatieke aanhang die altijd aanwezig is.

Hoe weet jij dat nou?Er zullen genoeg mensen zijn gewoon die wedstrijd willen zien. We leven in een vrij land. Niemand mag voor een ander bepalen of hij wel of niet een voetbalwedstrijd mag bijwonen. Ook al gaat het om een groter belang. Hoeveel beter wordt ajax ervan als die zuid tribune een helft leeg blijft? Gaan de spelers opeens harder lopen? Jullie weten dat die spelers echt niet wakker liggen van de supporters. Ze willen gewoon aan het einde van de maand hun geld en voor de rest lekker dvd'tjes kijken en playstationen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:55:28 #274
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_68814821
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

I wish him luck
Tsja, ik vind het vrij kansloos als meneer ''ik wil gewoon die wedstrijd zien'' niet naar binnen mag van een stel fanatieke supporters, zij hebben recht om niet naar binnen te gaan om hun onvrede kenbaar te maken, maar die vent zou toch echt gewoon naar binnen mogen, toch ?
pi_68814847
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou?Er zullen genoeg mensen zijn gewoon die wedstrijd willen zien. We leven in een vrij land. Niemand mag voor een ander bepalen of hij wel of niet een voetbalwedstrijd mag bijwonen. Ook al gaat het om een groter belang. Hoeveel beter wordt ajax ervan als die zuid tribune een helft leeg blijft? Gaan de spelers opeens harder lopen? Jullie weten dat die spelers echt niet wakker liggen van de supporters. Ze willen gewoon aan het einde van de maand hun geld en voor de rest lekker dvd'tjes kijken en playstationen.
Precies, echt een stelletje stommelingen die denken dat ze door weg te blijven hun club helpen.
pi_68814855
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Als er iets gaat gebeuren dan zal dat het doel van de actie overschaduwen. Iedereen spreekt dan weer van voetbal tuig, je kent het wel. Vooral omdat bepaalde supportersgroepen mensen niet naar binnen zullen laten gaat dit echt heel veel gezeik opleveren denk ik.
Nee ik bedoel dat als je op zuid zit je weet dat daar de fanatieke groepen zitten. Dus als het slecht gaat kan je acties verwachten. En tijdens wedstrijden mensen die staan, fakkels, rook, vlaggen. Alles.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:57:09 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_68814881
Ik vind het ook lastig dit. Ik snap de frustratie en een leeg stadion zou echt heel beste signaal zijn, maar een halve ring zet ook geen zoden aan de dijk en je blokkeert het idd voor andere mensen.

Zolang er maar geen brave gezinnetjes inelkaar geramd gaan worden "voor het grotere geheel" iig. Dat zou echt te triest voor woorden zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:57:38 #278
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68814899
Je zou als vader maar een random zoon hebben die graag de wedstrijd live zou willen zien zonder problemen. Moet je hem nee verkopen. Ach, bowlen kan ook leuk zijn. Neem je er een frietje bij. Ja.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:57:56 #279
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68814908
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:56 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat als je op zuid zit je weet dat daar de fanatieke groepen zitten. Dus als het slecht gaat kan je acties verwachten. En tijdens wedstrijden mensen die staan, fakkels, rook, vlaggen. Alles.
Hij heeft wel een punt dat mogelijke relletjes de actie gaan overschaduwen. Daar moet je wel voor oppassen, of niet natuurlijk.
pi_68814924
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tsja, ik vind het vrij kansloos als meneer ''ik wil gewoon die wedstrijd zien'' niet naar binnen mag van een stel fanatieke supporters, zij hebben recht om niet naar binnen te gaan om hun onvrede kenbaar te maken, maar die vent zou toch echt gewoon naar binnen mogen, toch ?
En daarom houden we ze dus tegen. Ander krijg je een actie waarbij er nog gewoon mensen op de vakken zitten. Daar heb je dus niks aan. Nee, iedereen die op zuid zit weet nu dat er iets gat gebeuren dus dan weet je dat je ook niet binnenkomt.

Tsja.. en ME. We zullen zien wat e gaat gebeuren. Zullen wel veel in het blauw zijn en stillen.
pi_68814966
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:57 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt dat mogelijke relletjes de actie gaan overschaduwen. Daar moet je wel voor oppassen, of niet natuurlijk.
Ja. Maar wat je ook doet. De media zal het meten als hooliganisme beschouwen.

En verder hoef je je niet zo zorgen te maken om mensen met een los kaartje. Ik dacht dat bijna alle stoelen op zuid bezet werden door SCC houders.
pi_68815017
En hoe zit het dan met ingang G? Als ze die niet blokkeren heb je toch ook gewoon mensen op Zuid?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:01:33 #283
53851 BoNi
pi_68815025
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:56 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Die keuze is voor de meeste mensen op Zuid 2 vorig jaar voor hun gemaakt door 410 te verplaatsen naar Zuid, dus dat gaat niet helemaal op.
Daarnaast is rook en fakkels in de buurt iets heel anders dan de toegang weigeren.

Ik begrijp het feit dat je een statement wilt maken, dit doe ik samen met mijn vrienden door niet het stadion in te gaan en ik verwacht velen met mij, maar deze actie kan weleens alleen maar schade gaan opleveren in plaats van de beoogde 'boodschap'.
Schitterend!
pi_68815064
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:01 schreef BoNi het volgende:

[..]

Die keuze is voor de meeste mensen op Zuid 2 vorig jaar voor hun gemaakt door 410 te verplaatsen naar Zuid, dus dat gaat niet helemaal op.
Daarnaast is rook en fakkels in de buurt iets heel anders dan de toegang weigeren.

Ik begrijp het feit dat je een statement wilt maken, dit doe ik samen met mijn vrienden door niet het stadion in te gaan en ik verwacht velen met mij, maar deze actie kan weleens alleen maar schade gaan opleveren in plaats van de beoogde 'boodschap'.
Precies. Er lopen ook altijd wel een paar mongolen rond die alleen maar uit zijn op rellen. Word een heet middagje. Ben benieuwd.
pi_68815176
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Precies. Er lopen ook altijd wel een paar mongolen rond die alleen maar uit zijn op rellen. Word een heet middagje. Ben benieuwd.
De me is ook altijd uit op rellen dus als die gewoon op een afstand blijven hoef je echt weinig problemen te verwachten.
pi_68815187
Tis toch te kansloos voor woorden zo'n actie...
pi_68815263
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Blijkbaar sta je in de ogen van Denthemen alleen achter je club met TIFO's en met z'n allen de Sirtaki dansend op de tribune. Als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het de voorbereide acties.
Pardon? Wijs de post aan waar ik dat zeg.. Ik heb het woord Ajax publiek niet 1 keer gebruikt, erg jammer dat je ook hier wéér komt met dingen die nooit ter sprake kwamen
quote:
Gewoon massaal liederen zingen en als de tegenstander aan de bal is met 50.000 man fluiten
Dat zijn jullie dus niet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:10:21 #288
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68815265
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

meteen adequaat optreden... SV uitdelen, verneuk je meteen zijn nieuwe seizoen met een nieuwe trainer...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68815344
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Waar en wanneer was het legioen er dan niet maar was het wel nodig?
Genoeg wedstrijden waarin ze de ploeg er door heen konden helpen, ik noem een NEC thuis, een De Graafschap thuis. In de Uefa Cup massaal thuis blijven en de 1e ring niet eens uitverkocht krijgen. Zelfs Ajax kreeg 30.000 mensen tijdens wedstrijden die er niet meer om gingen absurde prijzen. En ik denk dat als het legioen echt zo geweldig was, dat ze niet hadden gewacht tot de 12e plek tot ze eens in actie kwamen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:14:00 #290
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68815378
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:12 schreef denthemen het volgende:

[..]

Genoeg wedstrijden waarin ze de ploeg er door heen konden helpen, ik noem een NEC thuis, een De Graafschap thuis. In de Uefa Cup massaal thuis blijven en de 1e ring niet eens uitverkocht krijgen. Zelfs Ajax kreeg 30.000 mensen tijdens wedstrijden die er niet meer om gingen absurde prijzen. En ik denk dat als het legioen echt zo geweldig was, dat ze niet hadden gewacht tot de 12e plek tot ze eens in actie kwamen
Gelukkig zit jij lekker dicht bij het vuur.
pi_68815501
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:10 schreef denthemen het volgende:

[..]

Pardon? Wijs de post aan waar ik dat zeg.. Ik heb het woord Ajax publiek niet 1 keer gebruikt, erg jammer dat je ook hier wéér komt met dingen die nooit ter sprake kwamen
Jij niet nee. Maar de discussie was gestart omdat Bansheeboy de vergelijking trok met het Legioen.
quote:
Dat zijn jullie dus niet
Dan moet je even snel je mond spoelen want je praat poep. Ik denk dat elke SSC houder hier van Feyenoord kan bevestigen dat dit bij een aantal wedstrijden zeker is gebeurt dit seizoen.
pi_68815682
Hou nou gewoon op over die discussie over dat het legioen zo goed is en ajax z goed. Beide hebben vind ik prima support aan de club en het team. Nu weer over ajax..!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:24:06 #293
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68815737
Dinsdag gaat de nieuwe trainer gepresenteerd worden !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_68815749
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dan moet je even snel je mond spoelen want je praat poep. Ik denk dat elke SSC houder hier van Feyenoord kan bevestigen dat dit bij een aantal wedstrijden zeker is gebeurt dit seizoen.
Er kan niet eens 50.000 man in het stadion
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_68815758
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:24 schreef Houniet het volgende:
Bron?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:24:45 #296
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_68815761
Waar haal je dat vandaan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_68815762
quote:
Zo, dat is vlug! Dus ze weten nu al wie het is.
pi_68815802
quote:
rijkaard dus
pi_68815810
Goeie grappemaker die Houniet.
pi_68815812
Pardon ?!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: