abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:43:42 #251
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_68814372
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
De actie begrijp ik wel alleen wie zijn die mensen dan dat ze voor andere gaan uitmaken dat ze niet naar binnen mogen? Sommige mensen liggen krom om een scc te kunnen betalen. Maargoed ik denk dat de actie weinig kans van slagen heeft. Iedereen is er al van op de hoogte en ik denk dat ajax het niet zo leuk vind als bepaalde supporters andere supporters niet naar binnen laten.
En dat zijn nou juist de supporters die deze actie op touw zetten, de fanatieke aanhang die altijd aanwezig is.

Ik vind het een goede actie. Sneu voor die mensen die echt de tribune op willen, maar het welzijn van Ajax is nu toch wel een stuk belangrijker dan een totaal betekenisloze pot voetbal tegen Twente.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_68814388
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
De actie begrijp ik wel alleen wie zijn die mensen dan dat ze voor andere gaan uitmaken dat ze niet naar binnen mogen? Sommige mensen liggen krom om een scc te kunnen betalen. Maargoed ik denk dat de actie weinig kans van slagen heeft. Iedereen is er al van op de hoogte en ik denk dat ajax het niet zo leuk vind als bepaalde supporters andere supporters niet naar binnen laten.
Tsja, daarom gaan ze er ook vrij vroeg al heen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:45:12 #253
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68814436
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dit jaar is wel duidelijk geworden dat het legioen gewoon weer een fabeltje is. DK, ik ga niet de discussie aan dus je hoeft niet te reageren
Zij hebben vanaf het begin tot het eind achter Mart Verbeek gestaan. Zelfs toen hij werd ontslagen. Dat is bij Ajax wel anders, en dan is Mart nog niet eens een club coryfee zoals (wijlen) Marco wel is. Ik heb geen supporters acties gezien waaruit blijkt dat zij niet blij zijn dat de trainer is opgestapt.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68814442
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Onderbouw je mening dan met argumenten.
Het is dit jaar wel duidelijk dat "het legioen" zich niet liet zien en horen op het moment dat het nodig was
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68814469
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dit jaar is wel duidelijk geworden dat het legioen gewoon weer een fabeltje is. DK, ik ga niet de discussie aan dus je hoeft niet te reageren
Ik herinner me nog een wedstrijd tegen Twente thuis. Die is 100% gewonnen door het Legioen.
Ron Jans haalde het ook nog een keer aan na de wedstrijd tegen Groningen. De hele wedstrijd hebben we het de tegenstander moeilijk gemaakt en voor de volle 100% achter de eigen ploeg gestaan.

Je hoeft de discussie niet aan te gaan hoor. Ik reageer alleen even op jou onzin. Stel je voor dat iemand jou dadelijk nog gaat geloven
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:46:57 #256
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68814500
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:

[..]

Het is dit jaar wel duidelijk dat "het legioen" zich niet liet zien en horen op het moment dat het nodig was
Gelukkig was jij er elke wedstrijd bij. Beetje sneu op zo'n manier reageren.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:47:43 #257
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_68814533
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:34 schreef denthemen het volgende:

[..]

Doen ze ook niet, ze zullen waarschijnlijk neutraal zijn in deze. Zij weten ook dat ze zonder de harde kern nergens zijn
In welke zin is Ajax niks zonder de harde kern?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_68814538
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:43 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zoals iemand al zei ergens. Op zuid zitten de fanatieke groepen. Je kan dus al verwachten dat er altijd iets kan gebeuren met acties.
Als er iets gaat gebeuren dan zal dat het doel van de actie overschaduwen. Iedereen spreekt dan weer van voetbal tuig, je kent het wel. Vooral omdat bepaalde supportersgroepen mensen niet naar binnen zullen laten gaat dit echt heel veel gezeik opleveren denk ik.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_68814560
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:45 schreef denthemen het volgende:

[..]

Waar en wanneer was het legioen er dan niet maar was het wel nodig?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:49:26 #260
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68814590
Krijg je die hele welke club heeft fanatiekere supporters dan de ander-discussie weer.
pi_68814595
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tsja, daarom gaan ze er ook vrij vroeg al heen.
Ja de politie ook.
pi_68814600
Laten we eerst maar is afwachten of het wel gaat lukken, aangezien de ME misschien wel een schoonmaakactie gaat houden een uur voor de wedstrijd bijv.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:50:25 #263
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_68814630
Als papa met zijn zoontje naar binnen wil, krijgt ie dan klappen ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_68814657
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:43 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het een goede actie. Sneu voor die mensen die echt de tribune op willen, maar het welzijn van Ajax is nu toch wel een stuk belangrijker dan een totaal betekenisloze pot voetbal tegen Twente.
Maar wat denken ze te bereiken?
Ik snap het, maar uiteindelijk zal het negatieve nieuws alleen maar groter zijn als er onrust komt en het is mij niet duidelijk wat de uiteindelijke boodschap aan het bestuur (of wie dan ook) is.
pi_68814661
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:49 schreef Kopbal het volgende:
Krijg je die hele welke club heeft fanatiekere supporters dan de ander-discussie weer.
Nee hoor. Gewoon een opmerking die nergens over gaat tenzij je met cijfers ofzo komt. denthemen begint er zelf mee.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:51:36 #266
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68814681
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee man.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:51:45 #267
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_68814684
Crisis Den, één opmerking en gelijk een invasie
Zitten jullie de hele dag te refreshen totdat er iets over feyenoord gezegd wordt, of hebben jullie een onderling NSB knop
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_68814698
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee maar erin komtie ook niet
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:52:19 #269
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68814706
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Nee hoor. Gewoon een opmerking die nergens over gaat tenzij je met cijfers ofzo komt. denthemen begint er zelf mee.
Ja, het was ook meer aan Denthemen gericht.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:52:51 #270
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_68814724
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nee maar erin komtie ook niet
Maar dat is mijn punt, wat nou als diegene maling heeft aan de actie en gewoon naar binnen wil ?
pi_68814765
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar dat is mijn punt, wat nou als diegene maling heeft aan de actie en gewoon naar binnen wil ?
I wish him luck
pi_68814789
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Idd, weer een mening die nergens op gebaseerd is. En dan eindigt hij zijn post ook nog eens met dat hij geen zin heeft in een discussie
Blijkbaar sta je in de ogen van Denthemen alleen achter je club met TIFO's en met z'n allen de Sirtaki dansend op de tribune. Als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het de voorbereide acties.
Gewoon massaal liederen zingen en als de tegenstander aan de bal is met 50.000 man fluiten
pi_68814801
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En dat zijn nou juist de supporters die deze actie op touw zetten, de fanatieke aanhang die altijd aanwezig is.

Hoe weet jij dat nou?Er zullen genoeg mensen zijn gewoon die wedstrijd willen zien. We leven in een vrij land. Niemand mag voor een ander bepalen of hij wel of niet een voetbalwedstrijd mag bijwonen. Ook al gaat het om een groter belang. Hoeveel beter wordt ajax ervan als die zuid tribune een helft leeg blijft? Gaan de spelers opeens harder lopen? Jullie weten dat die spelers echt niet wakker liggen van de supporters. Ze willen gewoon aan het einde van de maand hun geld en voor de rest lekker dvd'tjes kijken en playstationen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:55:28 #274
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_68814821
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

I wish him luck
Tsja, ik vind het vrij kansloos als meneer ''ik wil gewoon die wedstrijd zien'' niet naar binnen mag van een stel fanatieke supporters, zij hebben recht om niet naar binnen te gaan om hun onvrede kenbaar te maken, maar die vent zou toch echt gewoon naar binnen mogen, toch ?
pi_68814847
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou?Er zullen genoeg mensen zijn gewoon die wedstrijd willen zien. We leven in een vrij land. Niemand mag voor een ander bepalen of hij wel of niet een voetbalwedstrijd mag bijwonen. Ook al gaat het om een groter belang. Hoeveel beter wordt ajax ervan als die zuid tribune een helft leeg blijft? Gaan de spelers opeens harder lopen? Jullie weten dat die spelers echt niet wakker liggen van de supporters. Ze willen gewoon aan het einde van de maand hun geld en voor de rest lekker dvd'tjes kijken en playstationen.
Precies, echt een stelletje stommelingen die denken dat ze door weg te blijven hun club helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')