abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68813658
Wat een kutactie zeg...

NIet gaan kijken om je club te helpen?

Flikker toch een eind op joh. Stelletje debielen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:24:15 #227
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_68813663
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:21 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Sowieso kan Ajax het niet maken om de kant van de barricaderende supporters te kiezen.
Haha, dat lijkt me inderdaad een beetje raar ja.

Ik ben ook benieuwd hoe alles zich zal gaan ontwikkelen. Waarschijnlijk een hoop sensatie, vind ik stiekem dan wel weer leuk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_68813670
quote:

[..]

Sowieso kan Ajax het niet maken om de kant van de barricaderende supporters te kiezen.
En kiezen ze de kant van de andere heb je ook gezeik dus.
pi_68813687
Silenus is op dreef vandaag
pi_68813707
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:18 schreef Kopbal het volgende:
Ik snap het standpunt wel, het werkt alleen niet op die manier. Dat dring toch hopelijk wel door?
En trouwens, voordat je het vak gaat barricaderen heeft oom agent al 10 kiekjes van je genomen.
En dan? Je staat er toch gewoon?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:25:31 #231
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68813711
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:14 schreef navigator het volgende:

[..]

Jij snapt er helemaal niks van dus ik stel voor dat je uit deze discussie wegblijft. Lees het stukje van Silenus eens.
Sowieso az supporters: tijdens de kampioenswedstrijd en de huldiging was driekwart die hard poster uit het az topic gewoon op fok aanwezig, hoe fanatiek ben je dan?
Rustig aan makker.

Ten eerste; Ik snap het zeker wel, maar ik zie zaken anders dan jij. Kan toch?

Ten tweede; Vertel me niet wat ik wel en niet moet doen puur omdat we van mening verschillen

Ten derde; Wtf hebben fockende AZ supporters er nou mee te maken? Heeft 0 maar dan ook 0 met fanatiekheid te maken of je aan het posten bent, hoeveel fokkers van hier met een Ajax icon zitten in de Live eredivisie verslagen topics komende zondag denk je?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:26:33 #232
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68813745
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:25 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

En dan? Je staat er toch gewoon?
Ach, ze vinden vast wel een reden om je daar een SV voor te geven. Dat weet jij ook wel.
pi_68813780
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:18 schreef Kopbal het volgende:
Ik snap het standpunt wel, het werkt alleen niet op die manier. Dat dring toch hopelijk wel door?
En trouwens, voordat je het vak gaat barricaderen heeft oom agent al 10 kiekjes van je genomen.
Dat hebben ze bij sparta uit gedaan van het uitvak dus daar word ik niet zo warm of koud van
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:28:23 #234
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68813810
Nouja, ik ben in ieder geval erg benieuwd. Een beetje sensatie is inderdaad nooit weg.
pi_68813864
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:25 schreef fuckbuddy het volgende:

Ten derde; Wtf hebben fockende AZ supporters er nou mee te maken? Heeft 0 maar dan ook 0 met fanatiekheid te maken of je aan het posten bent, hoeveel fokkers van hier met een Ajax icon zitten in de Live eredivisie verslagen topics komende zondag denk je?
Ik .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:31:17 #236
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68813903
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik .

Dus mag jij niets zeggen over Ajax, toekijken, je mond houden en geen mening hebben waardeloze supporter die je bent....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68813954
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

De SVA zit zo diep in de kont van Ajax dat je weinig aan die supporters vereniging hebt inderdaad.
Onzin
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:33:00 #238
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68813956
Kan Ajax trouwens niet gewoon een random néger oppikken bij Beveren voor wat meer body op het middenveld? Bij elke topclub zie je tegenwoordig zo'n solide bouwwerk op het middenveld. Kijk naar Real, Barca, HSV.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:33:05 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_68813960
Oh, en nog wat. (Het laatste, dat beloof ik )

De ingangen die geblokkeerd worden zijn Zuid-J en Zuid-H. Die vakken zijn op een paar plekken na volledig uitverkocht aan (fanatieke) SCC-houders. Alle vaders met kinderen etc. die voor één keer willen kijken (en dus een kind wat al maanden zich hierop aan het verheugen is, die snapt er natuurlijk geen klote van), die kunnen via de andere ingangen gewoon naar binnen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat een fanatieke Ajaxsupporter nog zin heeft in zondag. Zal voor iedereen misschien anders zijn, maar mensen die al jarenlang naar Ajax gaan en deze prut voorgeschoteld krijgen móeten toch een keer met de hand op tafel slaan?

Natuurlijk, als jij door tijd/geldgebrek whatever nooit gaat en je hebt een kaartje voor de wedstrijd, dan heb je er zin in. Maar dan benader je Ajax dús heel anders dan iemand die elke week gaat, zijn geld/vrije tijd eraan uitgeeft en dus ook al die dramatische klotepotten moet doorstaan. Ik ben niet kwaad dat we nu al voor de 5e keer geen kampioen zijn geworden (nouja, eigenlijk wel) maar vooral dat ze voor de 1248393e keer hebben laten zien dat het ze geen reet interesseert.

En nu ga ik even koffie drinken en niet meer aan Ajax denken, word ik rustig van.
Gourmetten of steengrillen?
pi_68813995
quote:

[..]

Doen ze ook niet, ze zullen waarschijnlijk neutraal zijn in deze. Zij weten ook dat ze zonder de harde kern nergens zijn
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:34:52 #241
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68814020
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

De SVA zit zo diep in de kont van Ajax dat je weinig aan die supporters vereniging hebt inderdaad.
Het wordt me niet in dank afgenomen, derhalve heb ik al meerdere malen hier op fok een idee de wereld in geholpen om hen eens keer mee te laten kijken in de keuken van het legioen. Niks mis mee toch? Ik zie het echter niet gebeuren.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68814047
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:32 schreef denthemen het volgende:

[..]

Onzin
Vertel mij dan maar waaruit blijkt dat ze pro supporter zijn? En dan niet over de mensen die een dagje naar ajax gaan maar de fanatieke he.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:36:15 #243
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_68814078
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:33 schreef Silenus het volgende:
Oh, en nog wat. (Het laatste, dat beloof ik )

De ingangen die geblokkeerd worden zijn Zuid-J en Zuid-H. Die vakken zijn op een paar plekken na volledig uitverkocht aan (fanatieke) SCC-houders. Alle vaders met kinderen etc. die voor één keer willen kijken (en dus een kind wat al maanden zich hierop aan het verheugen is, die snapt er natuurlijk geen klote van), die kunnen via de andere ingangen gewoon naar binnen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat een fanatieke Ajaxsupporter nog zin heeft in zondag. Zal voor iedereen misschien anders zijn, maar mensen die al jarenlang naar Ajax gaan en deze prut voorgeschoteld krijgen móeten toch een keer met de hand op tafel slaan?

Natuurlijk, als jij door tijd/geldgebrek whatever nooit gaat en je hebt een kaartje voor de wedstrijd, dan heb je er zin in. Maar dan benader je Ajax dús heel anders dan iemand die elke week gaat, zijn geld/vrije tijd eraan uitgeeft en dus ook al die dramatische klotepotten moet doorstaan. Ik ben niet kwaad dat we nu al voor de 5e keer geen kampioen zijn geworden (nouja, eigenlijk wel) maar vooral dat ze voor de 1248393e keer hebben laten zien dat het ze geen reet interesseert.

En nu ga ik even koffie drinken en niet meer aan Ajax denken, word ik rustig van.
Toch wel Ajax-koffie he
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_68814112
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:35 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Vertel mij dan maar waaruit blijkt dat ze pro supporter zijn? En dan niet over de mensen die een dagje naar ajax gaan maar de fanatieke he.
Dacht je dat zij bij elke verandering of wat dan ook direct akkoord gaan? Natuurlijk hebben zij meer met Ajax te maken dan bijvoorbeeld de AFCA, maar om nou te zeggen dat ze in hun kont zitten? Dat mag alleen Edje zeggen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_68814145
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het wordt me niet in dank afgenomen, derhalve heb ik al meerdere malen hier op fok een idee de wereld in geholpen om hen eens keer mee te laten kijken in de keuken van het legioen. Niks mis mee toch? Ik zie het echter niet gebeuren.

²
Dit jaar is wel duidelijk geworden dat het legioen gewoon weer een fabeltje is. DK, ik ga niet de discussie aan dus je hoeft niet te reageren
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_68814234
De actie begrijp ik wel alleen wie zijn die mensen dan dat ze voor andere gaan uitmaken dat ze niet naar binnen mogen? Sommige mensen liggen krom om een scc te kunnen betalen. Maargoed ik denk dat de actie weinig kans van slagen heeft. Iedereen is er al van op de hoogte en ik denk dat ajax het niet zo leuk vind als bepaalde supporters andere supporters niet naar binnen laten.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_68814274
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dit jaar is wel duidelijk geworden dat het legioen gewoon weer een fabeltje is. DK, ik ga niet de discussie aan dus je hoeft niet te reageren
Onderbouw je mening dan met argumenten.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_68814297
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dacht je dat zij bij elke verandering of wat dan ook direct akkoord gaan? Natuurlijk hebben zij meer met Ajax te maken dan bijvoorbeeld de AFCA, maar om nou te zeggen dat ze in hun kont zitten? Dat mag alleen Edje zeggen
true
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:43:10 #249
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68814347
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef denthemen het volgende:
DK, ik ga niet de discussie aan dus je hoeft niet te reageren
Lekker makkelijk.
pi_68814350
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
De actie begrijp ik wel alleen wie zijn die mensen dan dat ze voor andere gaan uitmaken dat ze niet naar binnen mogen? Sommige mensen liggen krom om een scc te kunnen betalen. Maargoed ik denk dat de actie weinig kans van slagen heeft. Iedereen is er al van op de hoogte en ik denk dat ajax het niet zo leuk vind als bepaalde supporters andere supporters niet naar binnen laten.
Zoals iemand al zei ergens. Op zuid zitten de fanatieke groepen. Je kan dus al verwachten dat er altijd iets kan gebeuren met acties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')