Blijf je toch lekker thuis.quote:
Het gaat er niet om dat het maar '1 fucking keer' is. Het gaat erom dat sommige supporters beslissingen nemen voor anderen. Zoals fuckbuddy al zegt, zij zijn niet meer dan die boerelul die voor het eerst een kaartje heeft gekocht. Hij betaald er immers net zoveel voor en heeft net zo veel recht om die wedstrijd te zien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:00 schreef Nashje het volgende:
Tuurlijk is het respectloos voor de mensen die wel gewoon willen gaan. Maar 1 fucking keer de 2e helft pas naar binnengaan is toch niet zo'n wereldramp? Kom op zeg. Doe gewoon mee aan deze actie, en misschien wordt het nog wel eens wat.
dubbelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Weet je wat jammer is, dat jij supporters in hokjes plaatst.
"De die hard"
" De sukkel die toch niets te doen had"
Kansloos naar mijn mening, iedere supporter moet zich aan de zelfde regels houden, moet dezelfde prijs betalen voor een kaart etc. Juist al die verschillende mensen geeft toch een onwijze sfeer.
"Dat lekkere wijf die er altijd is, maar met die lul van een gozer"
"Die kale dikke neger, maar dat schijnt een advocaat te zijn"
"Jack Spijkerman, maar wat lult die nou"
My two cents...
Niet zo van, hij heeft de grootste bek dus hij heeft het voor het zeggen, wat een gelul zeg!
Ach. de Me kan toch niet zien wie bij die groep hoort? Dan blokkeren die toch de ingang? Zelfde effectquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef behangplakker het volgende:
Zal de ME niet al vóór 12u komen om de ingang alvast in te nemen? Dan hebben de supporters er nog een zware dobber aan hun stellingen in te nemen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:48 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Allemaal voor straf een Feyenoord shirt aan laten trekken en een seizoenkaart van Top Oss in de handen drukken. Opzouten met die gasten.
Jij snapt er helemaal niks van dus ik stel voor dat je uit deze discussie wegblijft. Lees het stukje van Silenus eens.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:59 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Weet je wat jammer is, dat jij supporters in hokjes plaatst.
"De die hard"
" De sukkel die toch niets te doen had"
Kansloos naar mijn mening, iedere supporter moet zich aan de zelfde regels houden, moet dezelfde prijs betalen voor een kaart etc. Juist al die verschillende mensen geeft toch een onwijze sfeer.
"Dat lekkere wijf die er altijd is, maar met die lul van een gozer"
"Die kale dikke neger, maar dat schijnt een advocaat te zijn"
"Jack Spijkerman, maar wat lult die nou"
My two cents...
Niet zo van, hij heeft de grootste bek dus hij heeft het voor het zeggen, wat een gelul zeg!
Ik stel voor dat iedereen voor zich zelf mag uitmaken aan welke discussie hij wel of niet mee doet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:12 schreef navigator het volgende:
[..]
Jij snapt er helemaal niks van dus ik stel voor dat je uit deze discussie wegblijft. Lees het stukje van Silenus eens.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:14 schreef Silenus het volgende:
En ik snap het punt dat mensen die een kaartje hebben betaald ook recht hebben op de wedstrijd best. Maar feit blijft dat we nu in de langste succesloze periode OOIT zitten en we moeten nu oppassen dat we niet structureel een B-club worden. Geld zegt niet alles, maar er klopt iets niet als je in Almaar en Twente prima voetballende teams ziet en wij met meer geld dan die twee clubs bij elkaar een hoop goede spelers kopen maar daar niks van weten te maken. En dát is waar ik me dus over opwind.
En soms heeft Ajax dit seizoen ook wél van die goede wedstrijden gespeeld. Uit in Twente bijvoorbeeld, Twente was voetballend absoluut de betere (dat is eigenlijk al schandalig, maar soit) maar wij stonden daar met 1200 man en je voelde duidelijk die eenheid met het elftal. Iedereen knokte, iedereen beukte en samen ging je ervoor en sleepte je zo'n 0-2 uit het vuur. Idem in Hamburg en Florence. Als ze écht willen, kunnen ze nog steeds niet heel goed samen voetballen maar kunnen ze wél een resultaat halen. Dus dan vind ik het raar dat jij met strijd, passie en kracht wél een resultaat haalt in Enschede en in grote stadions in het buitenland maar dat je je compleeeeeet naar de slachtbank laat leiden in Heerenveen, Eindhoven, Rotterdam en Arnhem. Iets klopt er niet.
En wat ik zei, niet alleen dit jaar. Want ook vorig jaar zat je daar in stadion Woudenstein en in De Koel te kijken hoe ze het lieten liggen tegen clubs met een jaarbegroting gelijk aan het salaris van Albert Luque.
Het voelt alsof de vrouw waar jij al je hele leven verliefd op bent elk jaar vreemdgaat. En niet één keer, maar gemiddeld toch wel ééns in de drie weken. En afgelopen zondag liet ze zich in haar reet neuken door je beste vriend, terwijl ze uitriep 'hahaha Silenus, jij geeft al je geld aan me uit, jij laat zoveel voor je schieten,maar het interesseert me geen reet!'. En nu zondag is het dus na al die jaren tijd om die bi-atch eens even te zeggen waar het op staat, maar wel voor één helft. Want nog steeds houden we zielsveel van haar, zo zijn we dan weer wel.
En kom op, Ajax - Twente, waar hebben we het over. Die wedstrijd gaat écht nergens meer over, soms is iets even belangrijker dan 'per se aanwezig zijn'. Maargoed, da's mijn mening, en ik respecteer eenieder die vindt dat je gewoon naar de wedstrijd moet kunnen als je dat wil.
Dan heb je weer zo'n net-niet statement.quote:
Ik was al bang dat niemand die Luque wilde overnemenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:14 schreef Houniet het volgende:
Kan Ten Cate niet gewoon zijn toeter houden.
Ohja, Luque zijn we ook weer vanaf.
Ehm, eigenlijk zijn ze dat dus wel. Puur juridisch / objectief gezien heb je gelijk, als je een kaartje koopt heb je recht op de wedstrijd. Maar wat mij betreft interesseert het me geen ene reet dat iemand die nu even een wedstrijdkaartje koopt (of waarschijnlijk had gekocht voor Sparta - Ajax want toen was het al uitverkocht en er dús wil zijn op het moment dat de prijzen (haha, die zijn er nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:10 schreef toma het volgende:
[..]
Zoals fuckbuddy al zegt, zij zijn niet meer dan die boerelul die voor het eerst een kaartje heeft gekocht. Hij betaald er immers net zoveel voor en heeft net zo veel recht om die wedstrijd te zien.
Lijkt me niet zo slim.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:11 schreef behangplakker het volgende:
Zal de ME niet al vóór 12u komen om de ingang alvast in te nemen? Dan hebben de supporters er nog een zware dobber aan hun stellingen in te nemen
De SVA zit zo diep in de kont van Ajax dat je weinig aan die supporters vereniging hebt inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is wellicht pijnlijk: maar die supportersverenigingen bestaan toch gemiddeld uit niet echt snuggere mannetjes die op een sociale werkplaats Suske en Wiske albums in een doos doen? Wat hebben zij voor nut? Ik denk dat zij zelfs onderdeel zijn van het probleem. Ze kunnen niet analyseren, weten niet wat argumenten zijn en zeggen alles op gevoel. Met dat soort gastjes valt niet te praten.²
Schitterend.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Seedorf heeft alles. En als je een leiderfiguur zoekt die respect afdwingt in de kleedkamer moet je hem hebben.
En niet alleen dat: wat dacht je van zijn kwaliteiten op het veld? Die zijn echt niet gering. Als hij vóór elke wedstrijd zijn prijzenlijstje opleest in de kleedkamer van de tegenpartij sta je al 1-0 voor.
Hij is ook erg sympathiek, die glimlach en zijn charisma zijn aanstekelijk bij de jonge honden van de selectie.²
Als de me komt loopt het uit de hand. Zonder me zal er niks aan de hand zijn. Alleen chaos misschien als iedereen tegelijk naar binnen wil en zeikende mensen die 1x komen of op 430 staan.quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is een mooie column over geschreven door Menno Pot:
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:14 schreef Silenus het volgende:
En ik snap het punt dat mensen die een kaartje hebben betaald ook recht hebben op de wedstrijd best. Maar feit blijft dat we nu in de langste succesloze periode OOIT zitten en we moeten nu oppassen dat we niet structureel een B-club worden. Geld zegt niet alles, maar er klopt iets niet als je in Almaar en Twente prima voetballende teams ziet en wij met meer geld dan die twee clubs bij elkaar een hoop goede spelers kopen maar daar niks van weten te maken. En dát is waar ik me dus over opwind.
En soms heeft Ajax dit seizoen ook wél van die goede wedstrijden gespeeld. Uit in Twente bijvoorbeeld, Twente was voetballend absoluut de betere (dat is eigenlijk al schandalig, maar soit) maar wij stonden daar met 1200 man en je voelde duidelijk die eenheid met het elftal. Iedereen knokte, iedereen beukte en samen ging je ervoor en sleepte je zo'n 0-2 uit het vuur. Idem in Hamburg en Florence. Als ze écht willen, kunnen ze nog steeds niet heel goed samen voetballen maar kunnen ze wél een resultaat halen. Dus dan vind ik het raar dat jij met strijd, passie en kracht wél een resultaat haalt in Enschede en in grote stadions in het buitenland maar dat je je compleeeeeet naar de slachtbank laat leiden in Heerenveen, Eindhoven, Rotterdam en Arnhem. Iets klopt er niet.
En wat ik zei, niet alleen dit jaar. Want ook vorig jaar zat je daar in stadion Woudenstein en in De Koel te kijken hoe ze het lieten liggen tegen clubs met een jaarbegroting gelijk aan het salaris van Albert Luque.
Het voelt alsof de vrouw waar jij al je hele leven verliefd op bent elk jaar vreemdgaat. En niet één keer, maar gemiddeld toch wel ééns in de drie weken. En afgelopen zondag liet ze zich in haar reet neuken door je beste vriend, terwijl ze uitriep 'hahaha Silenus, jij geeft al je geld aan me uit, jij laat zoveel voor je schieten,maar het interesseert me geen reet!'. En nu zondag is het dus na al die jaren tijd om die bi-atch eens even te zeggen waar het op staat, maar wel voor één helft. Want nog steeds houden we zielsveel van haar, zo zijn we dan weer wel.
100% mee eensquote:En kom op, Ajax - Twente, waar hebben we het over. Die wedstrijd gaat écht nergens meer over, soms is iets even belangrijker dan 'per se aanwezig zijn'. Maargoed, da's mijn mening, en ik respecteer eenieder die vindt dat je gewoon naar de wedstrijd moet kunnen als je dat wil.
Sowieso kan Ajax het niet maken om de kant van de barricaderende supporters te kiezen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als de me komt loopt het uit de hand. Zonder me zal er niks aan de hand zijn.
Haha, dat lijkt me inderdaad een beetje raar ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sowieso kan Ajax het niet maken om de kant van de barricaderende supporters te kiezen.
En kiezen ze de kant van de andere heb je ook gezeik dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sowieso kan Ajax het niet maken om de kant van de barricaderende supporters te kiezen.
En dan? Je staat er toch gewoon?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:18 schreef Kopbal het volgende:
Ik snap het standpunt wel, het werkt alleen niet op die manier. Dat dring toch hopelijk wel door?
En trouwens, voordat je het vak gaat barricaderen heeft oom agent al 10 kiekjes van je genomen.
Rustig aan makker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Jij snapt er helemaal niks van dus ik stel voor dat je uit deze discussie wegblijft. Lees het stukje van Silenus eens.
Sowieso az supporters: tijdens de kampioenswedstrijd en de huldiging was driekwart die hard poster uit het az topic gewoon op fok aanwezig, hoe fanatiek ben je dan?
Dat hebben ze bij sparta uit gedaan van het uitvak dus daar word ik niet zo warm of koud vanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:18 schreef Kopbal het volgende:
Ik snap het standpunt wel, het werkt alleen niet op die manier. Dat dring toch hopelijk wel door?
En trouwens, voordat je het vak gaat barricaderen heeft oom agent al 10 kiekjes van je genomen.
Ikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Ten derde; Wtf hebben fockende AZ supporters er nou mee te maken? Heeft 0 maar dan ook 0 met fanatiekheid te maken of je aan het posten bent, hoeveel fokkers van hier met een Ajax icon zitten in de Live eredivisie verslagen topics komende zondag denk je?
quote:
Onzinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De SVA zit zo diep in de kont van Ajax dat je weinig aan die supporters vereniging hebt inderdaad.
Doen ze ook niet, ze zullen waarschijnlijk neutraal zijn in deze. Zij weten ook dat ze zonder de harde kern nergens zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het wordt me niet in dank afgenomen, derhalve heb ik al meerdere malen hier op fok een idee de wereld in geholpen om hen eens keer mee te laten kijken in de keuken van het legioen. Niks mis mee toch? Ik zie het echter niet gebeuren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De SVA zit zo diep in de kont van Ajax dat je weinig aan die supporters vereniging hebt inderdaad.
Vertel mij dan maar waaruit blijkt dat ze pro supporter zijn? En dan niet over de mensen die een dagje naar ajax gaan maar de fanatieke he.quote:
Toch wel Ajax-koffie hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:33 schreef Silenus het volgende:
Oh, en nog wat. (Het laatste, dat beloof ik)
De ingangen die geblokkeerd worden zijn Zuid-J en Zuid-H. Die vakken zijn op een paar plekken na volledig uitverkocht aan (fanatieke) SCC-houders. Alle vaders met kinderen etc. die voor één keer willen kijken (en dus een kind wat al maanden zich hierop aan het verheugen is, die snapt er natuurlijk geen klote van), die kunnen via de andere ingangen gewoon naar binnen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat een fanatieke Ajaxsupporter nog zin heeft in zondag. Zal voor iedereen misschien anders zijn, maar mensen die al jarenlang naar Ajax gaan en deze prut voorgeschoteld krijgen móeten toch een keer met de hand op tafel slaan?
Natuurlijk, als jij door tijd/geldgebrek whatever nooit gaat en je hebt een kaartje voor de wedstrijd, dan heb je er zin in. Maar dan benader je Ajax dús heel anders dan iemand die elke week gaat, zijn geld/vrije tijd eraan uitgeeft en dus ook al die dramatische klotepotten moet doorstaan. Ik ben niet kwaad dat we nu al voor de 5e keer geen kampioen zijn geworden (nouja, eigenlijk wel) maar vooral dat ze voor de 1248393e keer hebben laten zien dat het ze geen reet interesseert.
En nu ga ik even koffie drinken en niet meer aan Ajax denken, word ik rustig van.![]()
Dacht je dat zij bij elke verandering of wat dan ook direct akkoord gaan? Natuurlijk hebben zij meer met Ajax te maken dan bijvoorbeeld de AFCA, maar om nou te zeggen dat ze in hun kont zitten? Dat mag alleen Edje zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar waaruit blijkt dat ze pro supporter zijn? En dan niet over de mensen die een dagje naar ajax gaan maar de fanatieke he.
Dit jaar is wel duidelijk geworden dat het legioen gewoon weer een fabeltje is. DK, ik ga niet de discussie aan dus je hoeft niet te reagerenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het wordt me niet in dank afgenomen, derhalve heb ik al meerdere malen hier op fok een idee de wereld in geholpen om hen eens keer mee te laten kijken in de keuken van het legioen. Niks mis mee toch? Ik zie het echter niet gebeuren.²
Onderbouw je mening dan met argumenten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit jaar is wel duidelijk geworden dat het legioen gewoon weer een fabeltje is. DK, ik ga niet de discussie aan dus je hoeft niet te reageren
truequote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dacht je dat zij bij elke verandering of wat dan ook direct akkoord gaan? Natuurlijk hebben zij meer met Ajax te maken dan bijvoorbeeld de AFCA, maar om nou te zeggen dat ze in hun kont zitten? Dat mag alleen Edje zeggen
Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef denthemen het volgende:
DK, ik ga niet de discussie aan dus je hoeft niet te reageren
Zoals iemand al zei ergens. Op zuid zitten de fanatieke groepen. Je kan dus al verwachten dat er altijd iets kan gebeuren met acties.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
De actie begrijp ik wel alleen wie zijn die mensen dan dat ze voor andere gaan uitmaken dat ze niet naar binnen mogen? Sommige mensen liggen krom om een scc te kunnen betalen. Maargoed ik denk dat de actie weinig kans van slagen heeft. Iedereen is er al van op de hoogte en ik denk dat ajax het niet zo leuk vind als bepaalde supporters andere supporters niet naar binnen laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |