Wie van Ajax waren aanwezig? En wie heeft het woord gedaan? V/d Boog en Rijkaard kennen elkaar namelijk nauwelijks.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader heeft net met Rijkaard gesproken, en de eerste gesprekken met Ajax zijn gevoerd vanmorgen
Mijn pa ook, hij zegt dat het afgeketst isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader heeft net met Rijkaard gesproken, en de eerste gesprekken met Ajax zijn gevoerd vanmorgen
De 2e ring ook?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:54 schreef denthemen het volgende:
Zondag Zuid de 1e helft leeg , hulde!!
Vak410 iig welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
De 2e ring ook?
Ik ga sowieso niet hoor maar ben benieuwd hoe ze dat willen doen
Ingangen Zuid H en J zullen worden geblokkeerd, door supporters. Rellen dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
De 2e ring ook?
Dat dus. Genoeg mensen die gewoon die wedstrijd willen zien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar als ze het buiten gaan barricaderen word het nog wel een vervelend verhaal denk ik
Yes, Zuid H en Zuid J worden geblokkeerd. Dit gaat nog mooie tafferelen opleveren inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
De 2e ring ook?
Ik zie het al, dit gaat enorm veel gezeik opleveren aangezien er ook normale mensen op de vakken 428 etc zitten die wel naar de wedstrijd willen.
F-side en 410 aka de leipe mannatjes zullen wel gaan blokkeren? Lijkt me niet dat familie Braaf daar tegenin durft te gaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:40 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Ingangen Zuid H en J zullen worden geblokkeerd, door supporters. Rellen dus.
Oh vertelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:44 schreef denthemen het volgende:
Ach, ik weet welke jongens het met deze actie eens zijn, en welke het opzetten. Dat zijn geen jongens waar je ruzie mee wilt.
Dan nog, je hebt genoeg normale supporters die gewoon komen om de wedstrijd te zien. Gezinnetjes bijvoorbeeld. Die kan je toch niet gaan tegenhouden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:44 schreef denthemen het volgende:
Ach, ik weet welke jongens het met deze actie eens zijn, en welke het opzetten. Dat zijn geen jongens waar je ruzie mee wilt.
Dan had hij de bal niet geraakt als hij op de plek van Kluivert stond in 95. Wat een mazzel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:41 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn tuinman heeft de winkelier gesproken waarbij Frank Rijkaard zijn schoenen koopt en hij heeft maat 42.
Allemaal voor straf een Feyenoord shirt aan laten trekken en een seizoenkaart van Top Oss in de handen drukken. Opzouten met die gasten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan nog, je hebt genoeg normale supporters die gewoon komen om de wedstrijd te zien. Gezinnetjes bijvoorbeeld. Die kan je toch niet gaan tegenhouden?
Zou bijzonder triest zijn van die stoere mannetjes in ieder geval.
Dus jij bepaalt voor hun of zij de wedstrijd mogen zien? Beetje krom.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:48 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Allemaal voor straf een Feyenoord shirt aan laten trekken en een seizoenkaart van Top Oss in de handen drukken. Opzouten met die gasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |