Wie van Ajax waren aanwezig? En wie heeft het woord gedaan? V/d Boog en Rijkaard kennen elkaar namelijk nauwelijks.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader heeft net met Rijkaard gesproken, en de eerste gesprekken met Ajax zijn gevoerd vanmorgen
Mijn pa ook, hij zegt dat het afgeketst isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader heeft net met Rijkaard gesproken, en de eerste gesprekken met Ajax zijn gevoerd vanmorgen
De 2e ring ook?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:54 schreef denthemen het volgende:
Zondag Zuid de 1e helft leeg , hulde!!
Vak410 iig welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
De 2e ring ook?
Ik ga sowieso niet hoor maar ben benieuwd hoe ze dat willen doen
Ingangen Zuid H en J zullen worden geblokkeerd, door supporters. Rellen dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
De 2e ring ook?
Dat dus. Genoeg mensen die gewoon die wedstrijd willen zien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar als ze het buiten gaan barricaderen word het nog wel een vervelend verhaal denk ik
Yes, Zuid H en Zuid J worden geblokkeerd. Dit gaat nog mooie tafferelen opleveren inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
De 2e ring ook?
Ik zie het al, dit gaat enorm veel gezeik opleveren aangezien er ook normale mensen op de vakken 428 etc zitten die wel naar de wedstrijd willen.
F-side en 410 aka de leipe mannatjes zullen wel gaan blokkeren? Lijkt me niet dat familie Braaf daar tegenin durft te gaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:40 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Ingangen Zuid H en J zullen worden geblokkeerd, door supporters. Rellen dus.
Oh vertelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:44 schreef denthemen het volgende:
Ach, ik weet welke jongens het met deze actie eens zijn, en welke het opzetten. Dat zijn geen jongens waar je ruzie mee wilt.
Dan nog, je hebt genoeg normale supporters die gewoon komen om de wedstrijd te zien. Gezinnetjes bijvoorbeeld. Die kan je toch niet gaan tegenhouden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:44 schreef denthemen het volgende:
Ach, ik weet welke jongens het met deze actie eens zijn, en welke het opzetten. Dat zijn geen jongens waar je ruzie mee wilt.
Dan had hij de bal niet geraakt als hij op de plek van Kluivert stond in 95. Wat een mazzel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:41 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn tuinman heeft de winkelier gesproken waarbij Frank Rijkaard zijn schoenen koopt en hij heeft maat 42.
Allemaal voor straf een Feyenoord shirt aan laten trekken en een seizoenkaart van Top Oss in de handen drukken. Opzouten met die gasten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dan nog, je hebt genoeg normale supporters die gewoon komen om de wedstrijd te zien. Gezinnetjes bijvoorbeeld. Die kan je toch niet gaan tegenhouden?
Zou bijzonder triest zijn van die stoere mannetjes in ieder geval.
Dus jij bepaalt voor hun of zij de wedstrijd mogen zien? Beetje krom.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:48 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Allemaal voor straf een Feyenoord shirt aan laten trekken en een seizoenkaart van Top Oss in de handen drukken. Opzouten met die gasten.
Mwah, als ie zich voortaan maar wel eens kan opladen voor een "kleine" wedstrijd dan.. of als ie een keer moet verdedigen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:48 schreef Radegast het volgende:
Goed nieuws dat Emanuelson niet de intentie heeft om weg te gaan bij Ajax.
Ik heb het over die tijgertjes die de boel willen blokkerenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt voor hun of zij de wedstrijd mogen zien? Beetje krom.
Ja, maar als iemand dan graag wel naar binnen wil, dan moet je ze naar binnen laten. De actie moet je niet aan anderen opdringen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:50 schreef denthemen het volgende:
Die "gasten" waar mensen altijd maar zonder respect over spreken, dat zijn wel de mannen die elke uitwedstrijd gaan. Hoe kut het nu ook gaat, ze zijn er de volgende keer gewoon weer, Hamburg uit? 4000 man binnen een paar dagen, 1000 man naar Italie, noem maar op! Je moet juist respect hebben dat zij dit organiseren, voor hun club waar ze dagelijks zien hoe klote het gaat
Ik zal er ook geen traan om laten mocht hij vertrekkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:48 schreef Radegast het volgende:
Goed nieuws dat Emanuelson niet de intentie heeft om weg te gaan bij Ajax.
Eens.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand dan graag wel naar binnen wil, dan moet je ze naar binnen laten. De actie moet je niet aan anderen opdringen.
Die boer van Groningen is dus nu al op de hoogte dat het geblokkeerd wordt, dat bespaard hem weer een treinreisquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mensen die voor andere mensen de toegang willen blokkeren moet ze meteen een stadionverbod geven.
Stel je voor, je woont in Groningen en je bent Ajaxsupporter. Je zoontje van 10 zeurt al een tijd dat hij een keer bij een wedstrijd van Ajax wilt gaan kijken. Je hebt met veel moeite moeten doen om een kaartje te kunnen bemachtigen maar het is toch gelukt. Je zoontje helemaal blij dat hij een keer naar een wedstrijd van Ajax mag. Om 10.00 uur pak je de trein vanuit Groningen naar Amsterdam Bijlmer. Je komt daar rond 13.30 uur aan en pakt vervolgens een lekker broodje Unox. Je besluit rond 14.00 uur richting de ingang te lopen. Maar wat blijkt bij aankomst... De capusjonnies blokkeren de ingang! Leuk zo'n dagje Ajax. Om vervolgens weer een treinreis van 3 uur richting huis te moeten maken.
Ze hebben het daarom nu ook al openbaar gemaakt, of het echt helpt is een tweede, maargoed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mensen die voor andere mensen de toegang willen blokkeren moet ze meteen een stadionverbod geven.
Stel je voor, je woont in Groningen en je bent Ajaxsupporter. Je zoontje van 10 zeurt al een tijd dat hij een keer bij een wedstrijd van Ajax wilt gaan kijken. Je hebt met veel moeite moeten doen om een kaartje te kunnen bemachtigen maar het is toch gelukt. Je zoontje helemaal blij dat hij een keer naar een wedstrijd van Ajax mag. Om 10.00 uur pak je de trein vanuit Groningen naar Amsterdam Bijlmer. Je komt daar rond 13.30 uur aan en pakt vervolgens een lekker broodje Unox. Je besluit rond 14.00 uur richting de ingang te lopen. Maar wat blijkt bij aankomst... De capusjonnies blokkeren de ingang! Leuk zo'n dagje Ajax. Om vervolgens weer een treinreis van 3 uur richting huis te moeten maken.
Ja, in de rust als iedereen binnen aan de thee zit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:53 schreef Kopbal het volgende:
Zo'n actie slaagt toch al zonder zo'n blokkade, als je bijvoorbeeld in de tweede helft met 2000 man naar binnen komt stormen.
De spelers bepalen ook al jaren voor ons dat er geen feestje komt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt voor hun of zij de wedstrijd mogen zien? Beetje krom.
Kritische noot: Op zuid 2 zitten volgens mij alleen maar SCC's. Zuid 1 ook vooral.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe weet jij dat hij al op de hoogte is? Stond er op het kaartje wat hij kocht dat er een blokkade bij de ingang zou zijn?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die boer van Groningen is dus nu al op de hoogte dat het geblokkeerd wordt, dat bespaard hem weer een treinreis
Ik ben het wel eens met de actie. Heb bij Feyenoord zelf ook een keer aan een soortgelijke actie meegedaan. Het is alleen vrij nutteloos en debiel om 'goedwillende' supporters te gaan tegenhouden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, in de rust als iedereen binnen aan de thee zit.
Er valt weinig te knokken, want ik denk niet dat alle vaders even hun kinderen bij de mediamarkt in de ballenbak droppen en zich gaan verenigingen om een tegenoffensief in te zetten. Je begint er niks tegen, als je graag wil.
En het is niet 'zomaar een actie' omdat je effe met 7-1 van FC Twente hebt verloren of omdat Urby een keer een mannetje liet lopen, het is gewoon een fakkin' schande hoe de Ajaxsupporters elk seizoen weer keihard in hun reet genaaid worden. En daar mag bést eens wat van gezegd worden, want van dat geld wat wij elk seizoen in Ajax stoppen om ons uit te laten lachen door de eerste de beste kutheikneuter uit de provincie, daar kun je heel Afrika tien jaar lang van te eten geven.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die boer van Groningen is dus nu al op de hoogte dat het geblokkeerd wordt, dat bespaard hem weer een treinreis
En kijk een hoe goed het nu gaat bij Feyenoord. Geen kritiek op jou hoor, maar ik snap echt niet wat die gasten hier mee denken te bereiken. Totale nutteloze actie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met de actie. Heb bij Feyenoord zelf ook een keer aan een soortgelijke actie meegedaan. Het is alleen vrij nutteloos en debiel om 'goedwillende' supporters te gaan tegenhouden.
Je statement maak je toch wel.
Ik snap je punt ook wel, die goedwillende supporters balen natuurlijk ook gewoon. Maar je snapt ook het punt als we het hebben over combi's/uitwedstrijden. Er wordt een combi opgelegd voor De Graafschap-uit, er wordt een boycot afgeroepen, maar vervolgens zitten er toch 600 man in het vak die EINDELIJK eens kunnen gaan en zo'n buscombi dus helemaal niet zo erg vinden. (Problematiek heb je bij Feyenoord ook)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met de actie. Heb bij Feyenoord zelf ook een keer aan een soortgelijke actie meegedaan. Het is alleen vrij nutteloos en debiel om 'goedwillende' supporters te gaan tegenhouden.
Je statement maak je toch wel.
Dat soort mensen zouden ze natuurlijk al niet eens de trein in moeten laten, laat staan het stadion. De capusjonnies begrijpen dat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stel je voor, je woont in Groningen en je bent Ajaxsupporter.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:07 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden ze natuurlijk al niet eens de trein in moeten laten, laat staan het stadion. De capusjonnies begrijpen dat.
De mensen die buiten Amsterdam komen bedoel je? Dan kan je beter de wedstrijden bij de plaatselijke AFC afwerken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:07 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden ze natuurlijk al niet eens de trein in moeten laten, laat staan het stadion. De capusjonnies begrijpen dat.
Mooie post ouwequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, in de rust als iedereen binnen aan de thee zit.
Er valt weinig te knokken, want ik denk niet dat alle vaders even hun kinderen bij de mediamarkt in de ballenbak droppen en zich gaan verenigingen om een tegenoffensief in te zetten. Je begint er niks tegen, als je graag wil.
En het is niet 'zomaar een actie' omdat je effe met 7-1 van FC Twente hebt verloren of omdat Urby een keer een mannetje liet lopen, het is gewoon een fakkin' schande hoe de Ajaxsupporters elk seizoen weer keihard in hun reet genaaid worden. En daar mag bést eens wat van gezegd worden, want van dat geld wat wij elk seizoen in Ajax stoppen om ons uit te laten lachen door de eerste de beste kutheikneuter uit de provincie, daar kun je heel Afrika tien jaar lang van te eten geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |