* Aanvoerder 's seal of sexual approval.quote:
Picsquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
* Aanvoerder 's seal of sexual approval.
Hele dag bezig geweest met een lekkere bandiera (80 x 120 cm) maken voor over 3 weken bij Slavia. Nog niet helemaal af, maar het moeilijkste gedeelte gehad en tering wat is 'ie goed gelukt. Wel een paar zwarte lijntjes die ik met typex ofzo weg ga werken, maar die zie je vanaf een paar meter toch al niet.
Nu weet ik weer waarom ik al bijna 2 jaar niets meer gebouwd heb. Tyfusmonnikenwerk om een goeie te maken.
In de zomer maar eens een paar voor komend seizoen met Ajax maken.Het kost even wat werk, maar het resultaat maakt het het allemaal waard.
Kan alleen maar minder wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef Prosac het volgende:
Met zulke billen hoeft de rest al niet zoveel meer uit te maken vind ik.
Wat vind jij van de billen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Heuj een VBL SC.
Ja ik heb al een paar maanden geen camera meer.quote:
Ziet er tof uit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja ik heb al een paar maanden geen camera meer.
Wel het ontwerp:
[ afbeelding ]
Rode strepen, rode ogen en de onderste tekst moet ik nog verfen.
Figuurtje is zeer goed gelukt. Superstrak geverfd (strakker dan het ontwerp), waar ik van hou.
Sector 107 is waar ik met m'n vrienden altijd boven de ingang sta. Prague City Boys is een bijnaampje die een andere Vak410'er in Praag en ik ons hebben gegeven en wat een beetje ontleend is aan Park City Boys. Ultras uit Skopje waar ik van iemand de zus ken.En uiteraard de Andreaskruizen. Dan weten de Slavia Ultras dat het een werk van mijn hand is.
Wilde eigenlijk juist zo min mogelijk naar Slavia verwijzen.
Waarom moest ik meteen naar boven scrollen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:18 schreef Houniet het volgende:
Ik heb voor Riro een vent in de OP gezet.
Verborgen verlangens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Waarom moest ik meteen naar boven scrollen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:18 schreef Houniet het volgende:
Ik heb voor Riro een vent in de OP gezet.
Primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:30 schreef Prosac het volgende:
Teveel mannenfoto's in dit topic.![]()
ter compensatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat laat ik aan jullie over.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb je nog een mening over de kont van KZ?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer post jij je kont eens Riro?
Eigenlijk wel hequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:33 schreef Houniet het volgende:
Ik vind Hillary met donker haar veel en veel beter!
Je hoeft geen grote ego te hebben om mij een pleziertje te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Houniet het volgende:
[..].
Ik gok erop dat Riro niet zo'n grote ego heeft.
Als je m'n posts in dit topic goed doorneemt, dan zie je dat ik geen camera meer heb.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef Riro het volgende:
[..]
Niet.
En nu niet stiekem foto's maken volgende keer dat je me ziet hè.![]()
Que?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht net dat we het BKH-niveau ontstegen waren.
Dat is waar, maar er valt altijd wat te regelen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als je m'n posts in dit topic goed doorneemt, dan zie je dat ik geen camera meer heb.
Ik plaag je maar hoor.
Wij krijgen volgend seizoen gloednieuwequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:49 schreef toma het volgende:
Heb m'n shirtjes voor het zaalvoetballen al binnen
Hopelijk kunnen we nog meedoen met het after season toernooi.
Het is na 23 uur, dan mag het.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeg dat nou niet, anders gaat Grulez weer die kermisfoto posten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht dat Victor Valdés sexy was, maar dit..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef Grulez het volgende:
Als we toch userfoto's aan het posten zijn.
[ afbeelding ]
Ik mocht em eigenlijk niet posten van sjimz, maar ok.
Inderdaad, pakken, grijpen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het komt van tomar, werkwoord. Grijpen of nemen. Het is meer van Grijp! We gaan naar Rome!
In het Spaans is het iig logisch.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef Grulez het volgende:
Als we toch userfoto's aan het posten zijn.
[ afbeelding ]
Ik mocht em eigenlijk niet posten van sjimz, maar ok.
Nooit gewetenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het komt van tomar, werkwoord. Grijpen of nemen. Het is meer van Grijp! We gaan naar Rome!
In het Spaans is het iig logisch.
Mwah ik dan eerder aan SC Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is Shakhtar de club die het meest vaak verkeerd geschreven wordt.
hehe who cares. Typo nazi's allemaal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar valt het niet op als je een lettertje vergeet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mwah ik dan eerder aan SC Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.
Sorry het is: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyll llantysiliogogogochquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mwah ik dan eerder aan SC Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.
Bij Sjaktar wel?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar valt het niet op als je een lettertje vergeet.
Doe je hem de groetjes?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:30 schreef koningdavid het volgende:
Goede dag geweest vandaag. Ik heb een gruwelijk vet nummer opgenomen net, te catchy haha. 14.gif
En morgen ga ik Andries Knevel interviewen. Moet je ook ooit gedaan hebben in je leven vind ik.
Wat vind je trouwens van zijn moves van de afgelopen tijd? En ben je het met hem eens?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:33 schreef koningdavid het volgende:
Doe ik.
Ik waardeer sowieso zijn dapperheid, als je ziet wat hij allemaal over zich heen heeft gekregen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van zijn moves van de afgelopen tijd? En ben je het met hem eens?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:30 schreef Breathtaking het volgende:
En dit topic kan natuurlijk niet zonder:
[ afbeelding ]
Begin jij nu ook alquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:32 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe lang ben je sjimz? Als je schoenmaat 41 hebt kun je inderdaad niet zo groot zijn
!
Hangt af van de transliteratie uit het Russisch/Oekraiens. Kan op zeer veel verschillende manieren geschreven worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Strak-strak in je trainingspak-pak. Kijk eens hoe ik hak-hak, helemaal uit m'n dak tot in de vroege morgen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:24 schreef Prosac het volgende:
mooie vent was dit vorig jaar, ging helemaal los.
Hoezo?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Prosac het volgende:
Zo.. wie wil er allemaal champagne? We hebben als mods wat te vieren.
Jullie hebben het langer dan twee weken met elkaar uitgehouden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Prosac het volgende:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Prosac het volgende:
Jij weet toch wel waar het om gaat. Wederom een succes in de strijd tot het verbeteren van VBL.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef NJ het volgende:
[..]
En ook jorienvdherik gaat hem achterna. Leert het ook nooit.
tot de kerst!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef NJ het volgende:
[..]
En ook jorienvdherik gaat hem achterna. Leert het ook nooit.
ja maar jorien is toch een soort van cultheldquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet interessante materie.
klopt, maar ik denk dat jorien zich wel zal vermaken zonder fok! maar met 42 inch plasma, sport 1 en privévliegtuig om al die wedstrijden ook nog eens te bezoeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:16 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar jorien is toch een soort van cultheld
Jorien Amstellovich gok ik zoquote:
Dat denk ik zo. Aangezien hij soms in een weekend bij een wedstrijd in Belgie was, vervolgens zei ergens in Frankrijk te zijn geweest en ook nog weer even snel naar het Kasteel gefietst om naar de Ajax bussen te kijken.quote:
Check, ik dénk dat ik blauw benquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef gers het volgende:
ik post echt te weinig in VBL maar breach was toch blauw
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat denk ik zo. Aangezien hij soms in een weekend bij een wedstrijd in Belgie was, vervolgens zei ergens in Frankrijk te zijn geweest en ook nog weer even snel naar het Kasteel gefietst om naar de Ajax bussen te kijken.
Ja, hij was even bij het Kasteel gaan kijken en zei dat de bussen er nog stonden. Even later wist trouwens Jasza te melden dat vrijwel alle bussen al een tijdje onderweg terug waren en dat Jorien weer eens uit zijn toetsenbord aan het lullen was.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:23 schreef Breach het volgende:
Heeft jorien dat trouwens serieus gezegd joh, dat ie naar die bussen ging kijken![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, hij was even bij het Kasteel gaan kijken en zei dat de bussen er nog stonden. Even later wist trouwens Jasza te melden dat vrijwel alle bussen al een tijdje onderweg terug waren en dat Jorien weer eens uit zijn toetsenbord aan het lullen was.
Dacht eerder aan kotspics.quote:
Dat was wel lachwekkend inderdaad, hij had niet eens door hoe ultiem belachelijk hij zichzelf elke keer maakte. Ik heb gelukkig nooit een PM of mail van hem gehad, maar ik begrijp van anderen dat dat soms echt ziek was. Als het goed is, zal dat ook niet meer kunnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat soort dingen kon ik dan eigenlijk nog wel om lachen. Op het forum vond ik hem meer een dom iemand dan wat anders. Het is vooral zijn PM/mail-gedrag wat te ziekelijk voor woorden is.
Nee, die had jij nog. Aangezien die gisteravond niet eens open is gegaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef Riro het volgende:
[..]
O sorry.
Maar jij kwam maar niet met die champagne aanzetten.
Jij hebt ook geen spierziekte en bent niet voor Ajax. Dat zijn 2 factoren die die mafkees nogal graag aangreep om mails te gaan versturen. En dat ie mij loopt te kutten als Ajax verliest dat boeit me weinig, maar vooral het gedrag richting Denthemen toont aan dat hij psychisch niet volledig in orde is (en dat meen ik echt).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:35 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb ook nooit een PM gehad van Jorien. Ik voel me een beetje ondergewaardeerd op dit forum.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, die had jij nog. Aangezien die gisteravond niet eens open is gegaan.![]()
Wordt trouwens een leuke hype, die gifjes
[ afbeelding ]
wtf serieusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen spierziekte en bent niet voor Ajax. Dat zijn 2 factoren die die mafkees nogal graag aangreep om mails te gaan versturen. En dat ie mij loopt te kutten als Ajax verliest dat boeit me weinig, maar vooral het gedrag richting Denthemen toont aan dat hij psychisch niet volledig in orde is (en dat meen ik echt).
geniaal zijn die inderdaadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn wel een hoop van die sites hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Laten we een site beginnen met allemaal van die zelfgemaakte gifjes, zitten echt geniale bij.
link?quote:
Ik zie ze alleen maar op Fok. Ik hoef alleen maar die voetbal gifjes te zien.quote:
[..]
[ afbeelding ]
God zij met U.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
En ik ga naar Knevel, wish me luck.
[..]
Succes KD.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
En ik ga naar Knevel, wish me luck.
ik open er wel 1quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:45 schreef sjimz het volgende:
Is er geen gifjes topic in VBL?
quote:
Ik moest echt hardop lachenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, maar ik gok dat jij hebt gewonnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:06 schreef gers het volgende:
PK weet jij toevallig de uitslag van de CL toto
Wanneer zocht je hem dan? Dat nummer ken ik namelijk ook vanaf augustus vorig jaar ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb eindelijk dat nummer gevonden waar ik naar op zoek was, waar Fok al niet goed voor is.
Ben ik ook een tijdje terug naar op zoek geweest. Wij hoorde het supervaak op de radio in Frankrijk toen we naar Marseille - Ajax gingen. 3 Weken later thuis pas erachter gekomen wie het was.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb eindelijk dat nummer gevonden waar ik naar op zoek was, waar Fok al niet goed voor is.
Paar weken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wanneer zocht je hem dan? Dat nummer ken ik namelijk ook vanaf augustus vorig jaar ofzo.
quote:
Hoorde wel eens het refrein op TV en het nummer op de radio, nadat ik hem een paar keer op Koninginnedag had gehoord besloot ik net om er maar eens werk van te maken.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wanneer zocht je hem dan? Dat nummer ken ik namelijk ook vanaf augustus vorig jaar ofzo.
Ja, die versie is ouder ja. En vind die stiekem leuker.quote:
Het gekraak van de LP ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, die versie is ouder ja. En vind die stiekem leuker.
Tof ja.quote:
Ik dacht eerst dat het zo'n grap à la Fons van KPN was. Maar deze gozer is bloedserieusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja die zag ik laatst ook, wat een koning is die Rachid.
Heerlijk nummerquote:
Ook tof ja.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef koningdavid het volgende:
Knevel was tof. Goed interview, aardige man.
Nee, geen tijd ivm school. Maar als ik nu het weer zie ben ik blij dat ik niet gaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef Riro het volgende:
Denthemen, ga jij vanavond nog naar Jong Ajax?
Oke.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, geen tijd ivm school. Maar als ik nu het weer zie ben ik blij dat ik niet ga
Hier net ook, maar nu is het heel hard aan het regenen.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn die billen in de OP echt van kleinzusje?
quote:
Thnx manquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:51 schreef venomsnake het volgende:
Fraaie avatar, Houniet.
Photoshop.quote:
Alweer die stomme photoshop?quote:
Stiekem dacht ik dat al.quote:
Ik zie nu pas dat het hier staat. Was eigenlijk in KLB SC bedoeld.quote:
Dat nummer is echt zo oudquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker in de Arena komen
In iedereen zit een stukje Ajacied. Je moet er alleen achter komen.quote:
Ik ken dat nummer al bijna anderhalf jaar ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat nummer is echt zo oud. Misschien moet je wat vaker in de Arena komen, daar draaien ze 'm al het hele seizoen onder een Adidas-reclame. Wel leuk nummer trouwens.
Wanneer komt die nieuwe mix nou?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer al bijna anderhalf jaar ofzo.
Ohja die ben ik helemaal vergeten up te ladenquote:
Ik moet nog zoveel doen van het weekend, school .. .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:22 schreef RayMania het volgende:
Allebei de pizzavrienden tot de kerst, volgens mij. Laten we het daarbij maar houden en weekend vieren.
Je hebt m gewoon al afquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja die ben ik helemaal vergeten up te laden.
Nieuwe mix is wel zomers hoor.
Ah leukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja die ben ik helemaal vergeten up te laden.
Nieuwe mix is wel zomers hoor.
Waar te downloaden?quote:
Hele vette foto!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef Aanvoerder het volgende:
En herinneren jullie deze nog:
[ afbeelding ]
Nog niet dus, omdat hij hem niet heeft geupload.quote:
Misschien moet ik gewoon leren teruglezen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Nog niet dus, omdat hij hem niet heeft geupload.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:41 schreef SCH het volgende:
VBL-awards 2009 - Het Ultieme Stemtopic
Hey kereltjes, stemmen maar
Aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:37 schreef toma het volgende:
[..]yeah genomineerd.
hopelijk win ik m dit jaar wel
Ik heb niet op jou gestemd omdat ik dacht dat iedereen wel op jou zou stemmen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:37 schreef toma het volgende:
[..]yeah genomineerd.
hopelijk win ik m dit jaar wel
LOL dacht ook die toma krijgt alle stemmen dus stem ik maar op KZquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb niet op jou gestemd omdat ik dacht dat iedereen wel op jou zou stemmen.![]()
ja zo win ik nooit hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb niet op jou gestemd omdat ik dacht dat iedereen wel op jou zou stemmen.![]()
Die pak je echt wel hoorquote:
Ik stemde ook op KZ, als troostquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:42 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
LOL dacht ook die toma krijgt alle stemmen dus stem ik maar op KZ![]()
Misschien moet jij de jouwe posten... Heb je iig die van SCH binnengesleept.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef toma het volgende:
[..]
Ze heeft jullie gewoon omgekocht met haar billen. Dat is het!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien moet jij de jouwe posten... Heb je iig die van SCH binnengesleept.
En ik heb 'm in high-res.quote:
ik heb na t werk een dutje gedaan. Was helemaal kapot.quote:
Nou ik heb zondag nog niks geplandquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:43 schreef denthemen het volgende:
Ik heb voor Zondag nog een kaart over, iemand interesse om op mijn VIP plek te zitten
Very Immobile Person?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:43 schreef denthemen het volgende:
Ik heb voor Zondag nog een kaart over, iemand interesse om op mijn VIP plek te zitten
Meeten? Is goed hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:08 schreef toma het volgende:
[..]
Nou ik heb zondag nog niks geplandGaan we samen?
Ja, ik!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:43 schreef denthemen het volgende:
zeker, maar die heb ik al te vaak gehoordquote:
Cafetaria?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:51 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb, wiet, ik heb vloei, ik heb tip. Maar ik heb geen peuken.
Ik faal. Hard.
Echte mannen roken het puur.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:51 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb, wiet, ik heb vloei, ik heb tip. Maar ik heb geen peuken.
Ik faal. Hard.
Fiets.quote:
Anders maak ik dit weekend wel een nieuw mixje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:03 schreef Grulez het volgende:
Ik wil ook de Esham III...
Ik ben gestopt.quote:
Daar ben ik natuurlijk ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Anders maak ik dit weekend wel een nieuw mixje.
Die jongens ken ik. Eentje woonde tegenover mequote:
quote:Ik heb 3 kaarten voor de laatste wedstrijd van het seizoen!!
Afc AJAX - Fc TWENTE 10-05-2009...
Plaatsen : Zweervak 424/423 !!
Heb je intresse mail even en dan hoor ik het wel..
groet Jaap
?quote:
Grote rondesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:24 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen. Helemaal-niks-doen-dag. Giro kijken, series kijken, voetbal kijken.
Ow vergat ik ook nog even te melden, voor de niet die-hards, dat de Vuelta dit jaar en de Giro en Tour van volgend jaar, allemaal in Nederland startenquote:
Niet dat ik weet..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:27 schreef RayMania het volgende:
Is er niet toevallig nog een toto van de Giro? Zoiets als Rondemaster of Tourmanager?
En ik ga ze allemaal zien natuurlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow vergat ik ook nog even te melden, voor de niet die-hards, dat de Vuelta dit jaar en de Giro en Tour van volgend jaar, allemaal in Nederland starten
Anders ik wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
En ik ga ze allemaal zien natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |