Primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:30 schreef Prosac het volgende:
Teveel mannenfoto's in dit topic.![]()
ter compensatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat laat ik aan jullie over.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb je nog een mening over de kont van KZ?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer post jij je kont eens Riro?
Eigenlijk wel hequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:33 schreef Houniet het volgende:
Ik vind Hillary met donker haar veel en veel beter!
Je hoeft geen grote ego te hebben om mij een pleziertje te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Houniet het volgende:
[..].
Ik gok erop dat Riro niet zo'n grote ego heeft.
Als je m'n posts in dit topic goed doorneemt, dan zie je dat ik geen camera meer heb.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef Riro het volgende:
[..]
Niet.
En nu niet stiekem foto's maken volgende keer dat je me ziet hè.![]()
Que?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht net dat we het BKH-niveau ontstegen waren.
Dat is waar, maar er valt altijd wat te regelen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als je m'n posts in dit topic goed doorneemt, dan zie je dat ik geen camera meer heb.
Ik plaag je maar hoor.
Wij krijgen volgend seizoen gloednieuwequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:49 schreef toma het volgende:
Heb m'n shirtjes voor het zaalvoetballen al binnen
Hopelijk kunnen we nog meedoen met het after season toernooi.
Het is na 23 uur, dan mag het.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeg dat nou niet, anders gaat Grulez weer die kermisfoto posten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |