quote:
Ik moest echt hardop lachenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, die had jij nog. Aangezien die gisteravond niet eens open is gegaan.![]()
Wordt trouwens een leuke hype, die gifjes
[ afbeelding ]
Nee, maar ik gok dat jij hebt gewonnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:06 schreef gers het volgende:
PK weet jij toevallig de uitslag van de CL toto
Wanneer zocht je hem dan? Dat nummer ken ik namelijk ook vanaf augustus vorig jaar ofzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb eindelijk dat nummer gevonden waar ik naar op zoek was, waar Fok al niet goed voor is.
Ben ik ook een tijdje terug naar op zoek geweest. Wij hoorde het supervaak op de radio in Frankrijk toen we naar Marseille - Ajax gingen. 3 Weken later thuis pas erachter gekomen wie het was.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb eindelijk dat nummer gevonden waar ik naar op zoek was, waar Fok al niet goed voor is.
Paar weken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wanneer zocht je hem dan? Dat nummer ken ik namelijk ook vanaf augustus vorig jaar ofzo.
quote:
Hoorde wel eens het refrein op TV en het nummer op de radio, nadat ik hem een paar keer op Koninginnedag had gehoord besloot ik net om er maar eens werk van te maken.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wanneer zocht je hem dan? Dat nummer ken ik namelijk ook vanaf augustus vorig jaar ofzo.
Ja, die versie is ouder ja. En vind die stiekem leuker.quote:
Het gekraak van de LP ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, die versie is ouder ja. En vind die stiekem leuker.
Tof ja.quote:
Ik dacht eerst dat het zo'n grap ŕ la Fons van KPN was. Maar deze gozer is bloedserieusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja die zag ik laatst ook, wat een koning is die Rachid.
Heerlijk nummerquote:
Ook tof ja.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef koningdavid het volgende:
Knevel was tof. Goed interview, aardige man.
Nee, geen tijd ivm school. Maar als ik nu het weer zie ben ik blij dat ik niet gaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef Riro het volgende:
Denthemen, ga jij vanavond nog naar Jong Ajax?
Oke.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, geen tijd ivm school. Maar als ik nu het weer zie ben ik blij dat ik niet ga
Hier net ook, maar nu is het heel hard aan het regenen.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn die billen in de OP echt van kleinzusje?
quote:
Thnx manquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:51 schreef venomsnake het volgende:
Fraaie avatar, Houniet.
Photoshop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |