Jij weet toch wel waar het om gaat. Wederom een succes in de strijd tot het verbeteren van VBL.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef NJ het volgende:
[..]
En ook jorienvdherik gaat hem achterna. Leert het ook nooit.
tot de kerst!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef NJ het volgende:
[..]
En ook jorienvdherik gaat hem achterna. Leert het ook nooit.
ja maar jorien is toch een soort van cultheldquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet interessante materie.
klopt, maar ik denk dat jorien zich wel zal vermaken zonder fok! maar met 42 inch plasma, sport 1 en privévliegtuig om al die wedstrijden ook nog eens te bezoeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:16 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar jorien is toch een soort van cultheld
Jorien Amstellovich gok ik zoquote:
Dat denk ik zo. Aangezien hij soms in een weekend bij een wedstrijd in Belgie was, vervolgens zei ergens in Frankrijk te zijn geweest en ook nog weer even snel naar het Kasteel gefietst om naar de Ajax bussen te kijken.quote:
Check, ik dénk dat ik blauw benquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef gers het volgende:
ik post echt te weinig in VBL maar breach was toch blauw
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat denk ik zo. Aangezien hij soms in een weekend bij een wedstrijd in Belgie was, vervolgens zei ergens in Frankrijk te zijn geweest en ook nog weer even snel naar het Kasteel gefietst om naar de Ajax bussen te kijken.
Ja, hij was even bij het Kasteel gaan kijken en zei dat de bussen er nog stonden. Even later wist trouwens Jasza te melden dat vrijwel alle bussen al een tijdje onderweg terug waren en dat Jorien weer eens uit zijn toetsenbord aan het lullen was.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:23 schreef Breach het volgende:
Heeft jorien dat trouwens serieus gezegd joh, dat ie naar die bussen ging kijken![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja, hij was even bij het Kasteel gaan kijken en zei dat de bussen er nog stonden. Even later wist trouwens Jasza te melden dat vrijwel alle bussen al een tijdje onderweg terug waren en dat Jorien weer eens uit zijn toetsenbord aan het lullen was.
Dacht eerder aan kotspics.quote:
Dat was wel lachwekkend inderdaad, hij had niet eens door hoe ultiem belachelijk hij zichzelf elke keer maakte. Ik heb gelukkig nooit een PM of mail van hem gehad, maar ik begrijp van anderen dat dat soms echt ziek was. Als het goed is, zal dat ook niet meer kunnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat soort dingen kon ik dan eigenlijk nog wel om lachen. Op het forum vond ik hem meer een dom iemand dan wat anders. Het is vooral zijn PM/mail-gedrag wat te ziekelijk voor woorden is.
Nee, die had jij nog. Aangezien die gisteravond niet eens open is gegaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef Riro het volgende:
[..]
O sorry.
Maar jij kwam maar niet met die champagne aanzetten.
Jij hebt ook geen spierziekte en bent niet voor Ajax. Dat zijn 2 factoren die die mafkees nogal graag aangreep om mails te gaan versturen. En dat ie mij loopt te kutten als Ajax verliest dat boeit me weinig, maar vooral het gedrag richting Denthemen toont aan dat hij psychisch niet volledig in orde is (en dat meen ik echt).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:35 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb ook nooit een PM gehad van Jorien. Ik voel me een beetje ondergewaardeerd op dit forum.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, die had jij nog. Aangezien die gisteravond niet eens open is gegaan.![]()
Wordt trouwens een leuke hype, die gifjes
[ afbeelding ]
wtf serieusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen spierziekte en bent niet voor Ajax. Dat zijn 2 factoren die die mafkees nogal graag aangreep om mails te gaan versturen. En dat ie mij loopt te kutten als Ajax verliest dat boeit me weinig, maar vooral het gedrag richting Denthemen toont aan dat hij psychisch niet volledig in orde is (en dat meen ik echt).
geniaal zijn die inderdaadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn wel een hoop van die sites hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Laten we een site beginnen met allemaal van die zelfgemaakte gifjes, zitten echt geniale bij.
link?quote:
Ik zie ze alleen maar op Fok. Ik hoef alleen maar die voetbal gifjes te zien.quote:
[..]
[ afbeelding ]
God zij met U.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
En ik ga naar Knevel, wish me luck.
[..]
Succes KD.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
En ik ga naar Knevel, wish me luck.
ik open er wel 1quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:45 schreef sjimz het volgende:
Is er geen gifjes topic in VBL?
quote:
Ik moest echt hardop lachenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |