.
.

Ik dacht dat Victor Valdés sexy was, maar dit..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef Grulez het volgende:
Als we toch userfoto's aan het posten zijn.
[ afbeelding ]
Ik mocht em eigenlijk niet posten van sjimz, maar ok.

Inderdaad, pakken, grijpen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het komt van tomar, werkwoord. Grijpen of nemen. Het is meer van Grijp! We gaan naar Rome!
In het Spaans is het iig logisch.

quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef Grulez het volgende:
Als we toch userfoto's aan het posten zijn.
[ afbeelding ]
Ik mocht em eigenlijk niet posten van sjimz, maar ok.

Nooit gewetenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het komt van tomar, werkwoord. Grijpen of nemen. Het is meer van Grijp! We gaan naar Rome!
In het Spaans is het iig logisch.

.
.

Mwah ik dan eerder aan SC Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is Shakhtar de club die het meest vaak verkeerd geschreven wordt.

hehe who cares. Typo nazi's allemaal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef sjimz het volgende:
[..]

Daar valt het niet op als je een lettertje vergeet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mwah ik dan eerder aan SC Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.

Sorry het is: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyll llantysiliogogogochquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mwah ik dan eerder aan SC Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.

Bij Sjaktar wel?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar valt het niet op als je een lettertje vergeet.

Doe je hem de groetjes?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:30 schreef koningdavid het volgende:
Goede dag geweest vandaag. Ik heb een gruwelijk vet nummer opgenomen net, te catchy haha. 14.gif
En morgen ga ik Andries Knevel interviewen. Moet je ook ooit gedaan hebben in je leven vind ik.

Wat vind je trouwens van zijn moves van de afgelopen tijd? En ben je het met hem eens?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:33 schreef koningdavid het volgende:
Doe ik.

Ik waardeer sowieso zijn dapperheid, als je ziet wat hij allemaal over zich heen heeft gekregen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van zijn moves van de afgelopen tijd? En ben je het met hem eens?

quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:30 schreef Breathtaking het volgende:
En dit topic kan natuurlijk niet zonder:
[ afbeelding ]

Begin jij nu ook alquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:32 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe lang ben je sjimz? Als je schoenmaat 41 hebt kun je inderdaad niet zo groot zijn
!

Hangt af van de transliteratie uit het Russisch/Oekraiens. Kan op zeer veel verschillende manieren geschreven worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:15 schreef sjimz het volgende:
[..]

Mogguh!
 Mogguh!

Strak-strak in je trainingspak-pak. Kijk eens hoe ik hak-hak, helemaal uit m'n dak tot in de vroege morgen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:24 schreef Prosac het volgende:
mooie vent was dit vorig jaar, ging helemaal los.

Hoezo?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:59 schreef Prosac het volgende:
Zo.. wie wil er allemaal champagne? We hebben als mods wat te vieren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |