wat een schrikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:55 schreef Troel het volgende:
Ruben is weer eens gevallen en nu zit een van zijn ondertanden los![]()
Ben benieuwd wat de tandarts er straks van zegt, want het is wel erg sneu als je zo weinig tanden hebt, dat je er dan eentje kwijtraakt en hij moet straks bij het buisjes zetten wel vastzitten natuurlijk
Update: tandarts geeft aan dat het allemaal wel meevalt en dat het waarschijnlijk wel goed zal komen
Ja, kan er nog wel bij natuurlijkquote:
Kans op inademing van narcosestoffen en dat wordt afgeraden. Grappig is trouwens wel dat het dus helemaal niet veel voorkomt dat ze zo jong al buisjes krijgen en de amandelen eruit gaan. Er zijn dus voorlichtingsmiddagen en dergelijke, maar allemaal vanaf 3 jaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Lastig dan idd.
Waarom mag jij eig. niet mee? Weet je dat? Hoort eig niet hier natuurlijk.
Nee, zo hebben we wel verteld dat mama een baby in de buik heeft, maar dat herhalen we in oktober nog wel een paar keerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
Daar zou ik me ook niet al te druk om maken.
Ze zijn nog zo klein, en hoewel ze sommige dingen echt wel begrijpen is dit iets wel heel erg abstracts.
Ik bedoel 'je wordt over een paar weken geopereerd' lijkt me niet echt overkomen. En hoe je het anders duidelijk zou moeten maken... geen idee...
Het is niet zo dat het weinig voorkomt op die leeftijd, integendeel zelfs, maar dat uitleggen voor de leeftijd van 3 jaar zo weinig zin heeft. Meestal krijgen ze dan op de dag zelf van de zuster nog even een korte, speelse uitleg van de verpleegkundige, want eerder naar een voorlichting heeft geen zin bij zulke kleintjes.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:24 schreef Troel het volgende:
Grappig is trouwens wel dat het dus helemaal niet veel voorkomt dat ze zo jong al buisjes krijgen en de amandelen eruit gaan. Er zijn dus voorlichtingsmiddagen en dergelijke, maar allemaal vanaf 3 jaar
Volgens onze (gelukkig bijna niet meer) huisarts was het zeer uitzonderlijk dat er zo vroeg al ingegrepen werd en was het gewoon een slijmoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:17 schreef Lois het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het weinig voorkomt op die leeftijd, integendeel zelfs, maar dat uitleggen voor de leeftijd van 3 jaar zo weinig zin heeft. Meestal krijgen ze dan op de dag zelf van de zuster nog even een korte, speelse uitleg van de verpleegkundige, want eerder naar een voorlichting heeft geen zin bij zulke kleintjes.
Een babybadje met een lekker sopje?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:37 schreef Ticootje het volgende:
arme ruben zo hard gevallen.
Even een vraag tussendoor, maken jullie wel eens al het speelgoed schoon? Ik ben vandaag een uur bezig geweest met 2 dozen. Het is zoveel werk, ik vraag me af hoevaak normaal is om speelgoed schoon te maken en waarmee.
bij dennis hebben de dingen nogal de neiging om te gaan plakken, hij is ook nog steeds vrij oraal insgesteld en stopt dus nog steeds ieder ding uitgebreid in zijn mond.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:38 schreef bixister het volgende:
wat vaak hestria!
ik heb wel geen dreumes meer maar ik doe het als ik 't er vies vind uitzien. lang niet alles wordt gelukkig even snel vies hier. sommige dingen vangen meer stof of viezigheid dan andere. ik zou echt niet precies kunnen zeggen hoe vaak precies maar 't is dichter bij 3x per jaar dan bij elke week.
dingen die mee in bad gaan vind ik juist snel vies worden, omdat er vaak een laagje (bad)water in/op blijft staan. brrr.
Dat klinkt inderdaad heel gezelligquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:27 schreef p_iglet het volgende:
Ik kom even binnenwalsen met een de vakantieperikelen van onze dreumes.
[ ...]
Ja, maar hij heeft een tweepersoonsbedquote:Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Troel, je kan dat kussen toch in de vouwwagen ook onder het matras leggen?
Zo hogen wij hier Sasha's bed op als hij eens goed verkouden is, dikke handdoek onder het matras en gaan.
True, maar als je er twee kussens onder legt, dan kun je weer een ruimte krijgen tussen de kussens en volgens mij kan je dan net zo goed een kussen onder zijn hoofd leggen toch? Maarja, we gaan gewoon een aantal dingen uitproberenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Dan leg je er 2 kussens onder?
Lijkt mij nog altijd veiliger dan een kussen onder zijn koppie.
Volgens mij heeft dat te maken met het evt. erindraaien met zijn koppie enzo. Maar goed, blijkbaar zijn er geen absolute do en don't regels voor anders had iemand hier dat vast wel geweten.
Niet echt. Mijn ouders en mijn zus komen aan het einde van de dag. Mijn vriend is de hele week weg, maar komt vanavond laat thuis om even samen te ontbijten morgen., Daarna t/m vrijdag de deur uit.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:20 schreef Deepfreeze het volgende:
De flensjes alweer bijna 2.. Echt niet te gevolgen dat het zo snel gaat.
Hebben jullie nog leuke dingen in de agenda voor morgen?
Wij ook, alle andere merken zitten gewoon veel minder mooi aansluitend. Wij kopen nu al 24 maanden, het verschil tussen 18 en 24 maanden was niet zo groot, en dan doet ze er lekker lang meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Ticootje het volgende:
nee, het gaat niet frommelen. Ze zitten wel ruim, maar niet zo ruim. Ik heb eigenlijk alleen petit bateau rompers, die vallen smaller.
Hij kijkt helemaal geen dora, ik denk dat hij het van het kdv heeft of zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Davinia, ik denk dat Chris gisteren wat koortsig was door de drukte in de IKEA gisterochtend. Daar begon hij namelijk warm te worden en hangerig. Vandaag is het weer allemaal goed. Dus gewoon even teveel gedoe.
Wat leuk dat Eli engels praat! Of heeft hij teveel dora gekeken?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:15 schreef Brighteyes het volgende:Wat een geheimzinnigheid!
Sasha heeft er weer een woordje bij!
Tietuh?Fietsen dus.
![]()
En vanmorgen zag hij dus echt mijn tieten en toen prikte hij op mijn tepel om daarna demonstratief zijn handjes aan zichzelf af te vegen onder een luid 'bah'.![]()
Dat moeten we hem nog even uitleggen dus voor hij 18 is.
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef Exoteria het volgende:
Lieve Memmel,
.........het is helemaal geen fase!
Je hebt gewoon een rotjong uitgepoept!
.......als het goed is denk je nu.
G*@*()&**@**!!#(*($@... en komt dat leeuwinnenhart ineens naar boven om voor je jong te gaan staan.
Stiekem is het toch een poepie hè... het is namelijk JOUW poepie!
Wees er maar trots op, zelfs als ze je tot jankens toe gek maakt.
Denk er dan maar aan dat er minstens één andere moeder in je wijk op dat moment ook met tranen in haar ogen staat. Je kindje is namelijk niet het enige draakje.
Pepijn noemt alle tepels/borsten drinkenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Die van mij roept nog steeds "hap hap" terwijl hij met zijn handje mijn bloese opzij probeert te schuiven.
Ik heb vier jongensquote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Troel het volgende:
Exoteria, hoe oud is jouw kindje eigenlijk (of heb ik het voorstellen gemistJe staat in ieder geval niet in het laatste topic (http://forum.fok.nl/topic/1252429) )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |