quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha had afgelopen weekend ook 2 van die dagen en dat is ook precies mijn limiet van 'er is iets' ipv gewoon niet willen slapen en dus mocht hij nog even mee naar beneden en de 2e avond zijn we al vrij snel samen op bed gaan liggen.
Als het zo plotseling is geef ik er meestal 1 hooguit 2 avonden aan toe, maar daarna is het afgelopen, desnoods ga ik dan in zijn kamertje erbij op de grond zitten.
Tot nu toen heeft dat bij ons gewerkt, maar ik kan me voorstellen dat Jennifer, juist omdat ze heel lang met/bij jullie geslapen heeft sneller wel last heeft van jullie missen dan een kindje dat het niet gewend is.
Vervelend joh!
Hopelijk is het morgen weer over.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:39 schreef Ticootje het volgende:
be, ik zou het niet weten of dat zo is. Ze slaapt nog steeds bij ons, er is verder niets veranderd.
Ik heb haar ook niet al die tijd laten gillen hoor. Maar ik geef niet heel snel toe, als ik dat doe is het einde echt snel zoek. Maar na de 15 minuten heb ik haar uit bed gehaald en ben ik samen op bed gaan liggen. Tot ze bijna in slaap viel. Rustig terug gelegd, dat ging ook goed. Tot ik de deur dichtttrok. Even wachten, misschien dompelt ze toch nog weg. .... Maar nee. Weer water, handjes omhoog. Jeetje nou ik was het toch al zat, dus hup in de yamo en lekker lopen. En ja hoor weer bijna slapen. Tot ik dus de kamer weer uit liep. Toen ben ik maar op de kamer gebleven. De film snapte ik toch al niets meer van.
Oh, dat hebben we hier ook 3 weken lang gehad. Het is gelukkig net weer over, maar je krijgt er een goeie hangzak van als je met het zweet in je nek op handen en voeten achterstevoren de kamer uitkruipt en je bij de deur weer terug naar binnen kanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:19 schreef Ticootje het volgende:
ik denk dat jen nu echt verlatingsangst heeft. Ik weet het anders echt niet meer. Van de een op andere dag niet meer willen slapen. Gewoon niet. Ik ben vanaf half 8 al bezig en ze slaapt net. 5-10-15??? Amehoela, mama weg is direct gaan staan en gillen. Nu lig ik dus op bed, en dan durft ze wel.
Ik hoop dat dit eenmalig is. Ze was zo lekker makkelijk me maar bed gaan.
Fijn dat het doorslapen wel beter ging vannacht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:40 schreef Ticootje het volgende:
Deel 49 dus...
Gister dus enorme strijd met Jen op bed krijgen, maar vannacht wel super geslapen. Dat was vorige nacht wel anders, toen kon ik er elk uur uit...
Verder moet Jen nu van de huisarts toch weer op een ei-vrij dieet. Dat is wel weer even moeilijk, weer de etiketten lezen...
Heerlijk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:05 schreef DaviniaHR het volgende:
en bij de paaltjes hebben we tietoe (kiekeboe, dus) gespeeld
met bewijs:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop