abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68784069
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 47

met in de hoofdrollen:
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Damian, zoon van TeenageDirtbag
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben Matthias Jesse, zoon van Troel en Bert
17 januarii 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
6 april 2008: Stella, dochter van Guuzewuus
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs

***vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Op donderdag 7 mei 2009 19:02 schreef Deepfreeze het volgende:
"Ik dacht dat de richtlijn zo'n 750-1000cc was.. Maar je hebt altijd kindjes die daarbuiten vallen.. "

Waarop KP reageerde met...

Er zit ook vocht in het eten...dan lijkt me je richtlijn ook prima te halen

[ Bericht 42% gewijzigd door RockabeIIa op 01-06-2009 22:22:13 ]
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:43:58 #2
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68785644
Anna drinkt ook zo'n 700-800 cc.

Het bevalt mevrouw gelukkig erg goed op de peutergroep, ze heeft haar draai aardig gevonden.

En nu ik af en toe samen met haar kook, merk ik ook dat het eten beter gaat! We hebben net een frambozen, ananas en yoghurt smoothie gemaakt en mevrouw bleef haarzelf maar bijschenken!

En de hele dag door: " Mama, kijk, Annnnnna!" En dan haalt ze weer een halsbrekende toer uit...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:52:06 #3
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68785964
Oh, ik heb echt geen idee hoeveel vocht eli binnen krijgt.
we hebben ergens een fles water rondslingere,n, daar lurkt hij dan wat aan en moppert als het leeg is.
de plasluiers zijn vol, dus ik geloof het verder wel

fijn dat het goed gaat bij de peuters, memmel
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68787347
ik hou het ook niet bij hoeveel Jen drinkt. Daar word ik erg onzeker van. Het is wel een slechte drinker, maar vandaag klokte ze ineens een beker limo in 1x weg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:59:09 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68788667
Sasha drinkt eig. de hele dag door als ik hem de kans geef. Maar zo heel veel krijgt hij vlgs mij niet.
260cc melk als brinta ontbijt
125c sap tussendoor
100-150cc melk tussen de middag (gaat er slecht in)
125 sap/limonade tussendoor

En dat was het wel.

Eigenlijk moet zijn haar geknipt, maar alleen achterop, maar het voelt zo stom om daarvoor naar de kapper te gaan. Maar ik durf zelf ook niet goed meer. Kijken of ik morgen de durf kan vinden.
pi_68790779
wauw wat veel be. Jen drinkt echt iets van 3 bekers over een hele dag. Maar dan moet ik het ook echt continu aanbieden.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:11:25 #7
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68792166
Gewoon naar de kapper gaan BE! Vaak betaal je maar half geld als er maar een beetje af moet.
Anna is vanavond ook nog even geweest. Een beetje bijpunten, zodat ze er volgende week als bruidsmeisje picobello uitziet! Was service van de zaak, omdat ze 2 weken terug nog geweest was!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:55:54 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_68802102
Ruben is weer eens gevallen en nu zit een van zijn ondertanden los

Ben benieuwd wat de tandarts er straks van zegt, want het is wel erg sneu als je zo weinig tanden hebt, dat je er dan eentje kwijtraakt en hij moet straks bij het buisjes zetten wel vastzitten natuurlijk

Update: tandarts geeft aan dat het allemaal wel meevalt en dat het waarschijnlijk wel goed zal komen

[ Bericht 17% gewijzigd door Troel op 08-05-2009 11:08:33 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 8 mei 2009 @ 11:12:32 #9
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68802696
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:55 schreef Troel het volgende:
Ruben is weer eens gevallen en nu zit een van zijn ondertanden los

Ben benieuwd wat de tandarts er straks van zegt, want het is wel erg sneu als je zo weinig tanden hebt, dat je er dan eentje kwijtraakt en hij moet straks bij het buisjes zetten wel vastzitten natuurlijk

Update: tandarts geeft aan dat het allemaal wel meevalt en dat het waarschijnlijk wel goed zal komen
wat een schrik
gelukkig valt t wel mee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:13:40 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_68802738
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat een schrik
gelukkig valt t wel mee
Ja, kan er nog wel bij natuurlijk Ze belden van de opvang wat er zich afgespeeld had en lieten ons de keuze of er een tandarts bij moest komen. Nouja, toch maar het zekere voor het onzekere nemen dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:05:27 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68804744
Fijn dat het mee valt Troel.
Zolang ze er nog in zitten, en niet al half eruit hangen valt het vaak wel heel erg mee.
En mocht hij ze er ooit wel uit vallen... onder je eigen tong leggen is het beste! Niet in een glaasje melk of wat je dan ook nog meer hoort. Je eigen lichaamstemperatuur en speeksel zijn het beste. . Ik ben ooit eens permanent 1 tand kwijt geraakt, maar de andere hing op het randje en die hebben ze wel terug kunnen plaatsen.

Sasha gaat vanmiddag naar de kapper!
Beetje jammer alleen dat hij nu net zijn boterham met jam in zijn haar zit te smeren.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:08:22 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_68804863
Kunnen ze dat er meteen uitknippen

Klopt inderdaad van die tanden, al geloof ik nooit dat ze dat op het kinderdagverblijf ook zullen doen, dat is het nadeel natuurlijk Heb zelf niet gezien hoe erg het was, moest afgaan van het telefoontje van de leidster, dus dat is altijd wel moeilijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:10:16 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68804935
Ja, nee, dat is lastig op het kdv dan idd.
En je kan hem moeilijk bij je kind onder de tong leggen, want die slikt hem vast door.
Wanneer moet RUben voor de buisjes?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:14:14 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_68805065
Ruben staat nog op de wachtlijst, dus we weten nog niet wanneer. Hij zal waarschijnlijk juni zijn, maar dat is nogal onhandig met de vakantie van mijn ouders (en hoe later het in mijn zwangerschap wordt, hoe onhandiger natuurlijk).

(ik mag niet mee om hem vast te houden bij het inslapen en op de uitslaapkamer vanwege de zwangerschap en Bert heeft echt trauma's opgelopen met die verdovingkapjes, dus ik ben afhankelijk van mijn moeder wat betreft Ruben in slaap brengen zeg maar).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:16:32 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68805161
Ah ok. Lastig dan idd.
Waarom mag jij eig. niet mee? Weet je dat? Hoort eig niet hier natuurlijk.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:24:05 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_68805413
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Lastig dan idd.
Waarom mag jij eig. niet mee? Weet je dat? Hoort eig niet hier natuurlijk.
Kans op inademing van narcosestoffen en dat wordt afgeraden. Grappig is trouwens wel dat het dus helemaal niet veel voorkomt dat ze zo jong al buisjes krijgen en de amandelen eruit gaan. Er zijn dus voorlichtingsmiddagen en dergelijke, maar allemaal vanaf 3 jaar
Heb dus ook nog niet echt een idee hoe we het hem duidelijk kunnen maken, maar zolang we geen datum weten, hebben we het er ook echt gewoon niet met hem over.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:39:28 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68805883
Daar zou ik me ook niet al te druk om maken.
Ze zijn nog zo klein, en hoewel ze sommige dingen echt wel begrijpen is dit iets wel heel erg abstracts.
Ik bedoel 'je wordt over een paar weken geopereerd' lijkt me niet echt overkomen. En hoe je het anders duidelijk zou moeten maken... geen idee...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:40:52 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_68805929
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
Daar zou ik me ook niet al te druk om maken.
Ze zijn nog zo klein, en hoewel ze sommige dingen echt wel begrijpen is dit iets wel heel erg abstracts.
Ik bedoel 'je wordt over een paar weken geopereerd' lijkt me niet echt overkomen. En hoe je het anders duidelijk zou moeten maken... geen idee...
Nee, zo hebben we wel verteld dat mama een baby in de buik heeft, maar dat herhalen we in oktober nog wel een paar keer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 13:17:41 #19
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68807104
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 12:24 schreef Troel het volgende:

Grappig is trouwens wel dat het dus helemaal niet veel voorkomt dat ze zo jong al buisjes krijgen en de amandelen eruit gaan. Er zijn dus voorlichtingsmiddagen en dergelijke, maar allemaal vanaf 3 jaar
Het is niet zo dat het weinig voorkomt op die leeftijd, integendeel zelfs, maar dat uitleggen voor de leeftijd van 3 jaar zo weinig zin heeft. Meestal krijgen ze dan op de dag zelf van de zuster nog even een korte, speelse uitleg van de verpleegkundige, want eerder naar een voorlichting heeft geen zin bij zulke kleintjes.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:21:12 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_68807210
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:17 schreef Lois het volgende:

[..]

Het is niet zo dat het weinig voorkomt op die leeftijd, integendeel zelfs, maar dat uitleggen voor de leeftijd van 3 jaar zo weinig zin heeft. Meestal krijgen ze dan op de dag zelf van de zuster nog even een korte, speelse uitleg van de verpleegkundige, want eerder naar een voorlichting heeft geen zin bij zulke kleintjes.
Volgens onze (gelukkig bijna niet meer) huisarts was het zeer uitzonderlijk dat er zo vroeg al ingegrepen werd en was het gewoon een slijmoor
De KNO arts gaf aan dat juist op deze leeftijd het inderdaad heel belangrijk was dat het gehoor goed was, maar ik heb niet begrepen dat het heel vaak gebeurd (ook niet uit de foldertjes en dergelijke, dat gaat eigenlijk allemaal over kinderen van een jaar of 6,7). Eva heeft ook buisjes gehad op die leeftijd Lois? Zijn die er erg snel uitgegroeid of viel dat wel mee?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 13:23:13 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68807279
Eva heeft vanaf 1 jarige leeftijd buisjes gehad ja en helaas kan ik je niet echt geruststellen. De ingreep op zich is een eitje, ook voor het kind, duurt nog geen 5 minuten en weinig tot geen napijn. Alleen die buisjes he... .die vallen eruit, groeien eruit, lopen eruit als ze een flinke oorontsteking hebben.....
Eva heeft 5 keer buisjes gehad en toen zijn we gestopt.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_68810565
gistermiddag besloot mijn kereltje opeens dat hij ging lopen.

(hij liep al maanden langs tafelranden, stoelen en of aan de hand, op de matten in een speellokaal liep hij ook los, evenals op mijn bed... op de gewone grond vertikte hij het echter al die tijd)

Hij is trouwen 1 jaar en 3 maanden.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:05:34 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68810844
Saskia was ook nog geen 1,5 toen ze over buisjes begonnen (en die stomme KNO-arts heeft Saskia een heel trauma bezorgd qua artsen ) Ze heeft ze alleen nooit gekregen omdat wij een operatie niet zo nodig vonden (na second opinion.. niet op eigen initiatief natuurlijk)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:31:19 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68815998
Troel, hopelijk komt het wel goed met rubens operatie
Gefeli exoteria!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:37:40 #25
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68818138
arme ruben zo hard gevallen.

Even een vraag tussendoor, maken jullie wel eens al het speelgoed schoon? Ik ben vandaag een uur bezig geweest met 2 dozen. Het is zoveel werk, ik vraag me af hoevaak normaal is om speelgoed schoon te maken en waarmee.
pi_68818683
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:37 schreef Ticootje het volgende:
arme ruben zo hard gevallen.

Even een vraag tussendoor, maken jullie wel eens al het speelgoed schoon? Ik ben vandaag een uur bezig geweest met 2 dozen. Het is zoveel werk, ik vraag me af hoevaak normaal is om speelgoed schoon te maken en waarmee.
Een babybadje met een lekker sopje?

Ik doe het niet zo heel vaak.
Gewoon als ik ineens jeuk krijg ofzo.

(3 keer per jaar?)
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 08:07:24 #27
156412 hestria
erg gastvrij
pi_68835018
hier gaat het speelgoed dat tegen water kan gewoon mee in bad, voor mij lekker makkelijk, en voor de kinderen leuk.
Knuffels gaan eigenlijk maar 2x per jaar in de was, behalve de bedknuffels, die gaan tegelijk met het beddengoed 1x per week.
Het speelgoed wat niet tegen water kan neem ik ong 2x per maand af als ik de speelbakken opruim.
idem met het speelgoed boven.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_68835168
wat vaak hestria!

ik heb wel geen dreumes meer maar ik doe het als ik 't er vies vind uitzien. lang niet alles wordt gelukkig even snel vies hier. sommige dingen vangen meer stof of viezigheid dan andere. ik zou echt niet precies kunnen zeggen hoe vaak precies maar 't is dichter bij 3x per jaar dan bij elke week.

dingen die mee in bad gaan vind ik juist snel vies worden, omdat er vaak een laagje (bad)water in/op blijft staan. brrr.
pi_68835551
Ik kom even binnenwalsen met een de vakantieperikelen van onze dreumes.

We gingen met een dreumes op vakantie. En 3 weken later namen we een echte peuter mee naar huis.

Een peuter die

• 2 kiezen en 3 hoektanden rijker is (met alle nachtelijke en billen ellende die erbij hoort)
  • nu echt 5 kwartier in een uur kletst van opstaan tot slapen gaan.
  • als papa en mama niet snel genoeg komen als je in bed moppert heel hard theatraal roept “papa, mama, Pepijn huilen hoor” "Pepijn wakker!!"
  • blauw, geel, rood, grijs, oranje, zwart en groen kan benoemen (naja als hij zin heeft)
  • bewust tot 3 kan tellen, en ook overal de hele dag 2 of 3 van hetzelfde ziet. Of “tee en meer tee” als het er veel zijn.
  • Parmantig op zijn rubber laarsjes de hele dag over de boerderij liep.
  • Daarmee heel fanatiek alle kevers en mieren achterna liep en om ze dan na even spelen proberen plat te trappen.
  • Zijn ogen nog niet open had ’s morgens of al vroeg om “poesje enje nou, poesje aaien” en voor we weggingen of hij naar bed ging altijd "nog 1 keertje poesje aaien" moest.
  • Nadat hij voor de zoveelste keer een welverdiende mep van een kat te pakken had, ze nog steeds wou aaien en lief vond.
  • Heel fanatiek tijdens de vele boswandelingen meezocht naar de volgende routekaartjes “daar, meer geel”
  • Op de trampoline bij ons favoriete restaurant heel stoer tussen de grote kinderen wou springen. En die hoevaak hij ook omver gesprongen werd er echt NIET af wou.
  • Het liefste de hele dag koek at. (wat wil je als ieder gehucht een konditorei heeft)
  • Normaal thuis slecht eet in restaurants heel goed. En op vakantie dus precies omgedraaid.
  • Met papa een echt kampvuur gemaakt heeft.
  • Met mama heel hard in de plassen gestampt heeft.
  • In het zwembad heel enthousiast vanuit het bubbelbad meedeed met de dames van de aquagym. Tot groot vermaak van alle dames.
  • ’s middags heerlijk sliep op de rug van papa of mama.
  • hoe spannend hij het ook vond toch echt net als de grotere kinderen op de pony wou.
  • Vind dat hij te groot is om in een slaapzak te slapen. “nee die niet, die uit”
  • Zijn autostoel zo'n drama vind dat hij er maar gewoon uitklautert met de gordels nog STRAKvast. We zijn uit veiligheid dus maar 's nachts terug gereden.
  • Het reuzerad op de kermis prachtig vond. De autootjes geweldig. En de suikerspin zo raar dat hij daar niet eens van wou proeven.
  • Alle duitsers een glimlach bezorgd met zijn zwaaien en “TJUUUUS”

We hebben een super vakantie gehad
  •   zaterdag 9 mei 2009 @ 10:15:51 #30
    156412 hestria
    erg gastvrij
    pi_68836052
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 08:38 schreef bixister het volgende:
    wat vaak hestria!

ik heb wel geen dreumes meer maar ik doe het als ik 't er vies vind uitzien. lang niet alles wordt gelukkig even snel vies hier. sommige dingen vangen meer stof of viezigheid dan andere. ik zou echt niet precies kunnen zeggen hoe vaak precies maar 't is dichter bij 3x per jaar dan bij elke week.

dingen die mee in bad gaan vind ik juist snel vies worden, omdat er vaak een laagje (bad)water in/op blijft staan. brrr.
    bij dennis hebben de dingen nogal de neiging om te gaan plakken, hij is ook nog steeds vrij oraal insgesteld en stopt dus nog steeds ieder ding uitgebreid in zijn mond.
    Met bad valt wel mee, spoel het naderhand met de douchekop gewoon af en leg het op een hqandoek te drogen(zijn over het algemeen alleen maar de duplo stenen, de andere dingen zijn meestal van hout of veel te groot) in princiepe is het bad niet anders als vaatwasser of gootsteen.
    pi_68836643
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 09:27 schreef p_iglet het volgende:
    Ik kom even binnenwalsen met een de vakantieperikelen van onze dreumes.

[ ...]

Dat klinkt inderdaad heel gezellig
    Lekker hoor
    "I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
    https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
      zaterdag 9 mei 2009 @ 12:44:11 #32
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_68838984
    Hee p_iglet, wb!
    Wat leuk, dat geklets!

mag ik ff heel blij zijn? ik ben vanochtend om 10:45u uit bed gekomen! en ja, eli was gewoon thuis!
    die heeft om half zes lopen spoken, en is weer gaan slapen tot half 9 (wij reageerden namelijk niet), werd weer wakker en is heerlijk gaan spelen de hele tijd!
      zaterdag 9 mei 2009 @ 13:03:03 #33
    190221 Kersjes
    zoet & zuur
    pi_68839490
    P_Iglet, dat klinkt als een heerlijke vakantie!
    En wat een knapperd is die Pepijn toch

Troel, "ingreep van niks" klinkt bemoedigend. Hopelijk gaat alles goed met (het plaatsen van) Ruben's buisjes.
    En wat een schrik van zijn tand...

Exoteria, leuk he, dat rondlopen?

Davinia, je mag absoluut blij zijn
    Was ik vanmorgen ook toen Devin pas om 8:45 uit bed kwam. Uitzonderlijk laat, meestal is het 2 uur eerder! Nu moet ik er wel eerlijk bijzeggen dat we gister vanaf 20:30 bezig zijn geweest hem in bed te krijgen en vooral: houden. De laatste keer dat hij zijn kamer kwam uitrennen moet rond 22:00 uur geweest zijn
    Zo vermoeiend, we zijn nu al maanden bezig hem in zijn peuterbed te laten slapen maar dat joch komt er zonder overdrijven wel tig keer uit! 's Middags gaat het nu wel goed maar de avonden blijven een drama.
    Iemand tips? Wij willen ook wel weer eens een rustige avond eerlijk gezegd...
    .... met gevoel voor drama....
    pi_68840765
    Pff geen tips Kersjes, dat is ook hier de grote angst en de reden dat Pepijn voorlopig echt nog in zijn ledikant ligt.
    Grote voordeel dat dan weer hebben is dat ons ledikant blijkbaar vrij diep is en onze kleine klauterkabouter daar dus nog lang niet uit kan klimmen
      zaterdag 9 mei 2009 @ 19:33:08 #35
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_68849401
    piglet, zo te zien hebben jullie het heerlijk gehad.

Badspeelgoed doe ik trouwens vaker schoon maken, maar dat gaat door de vaatwasser.
      Jubileum moderator zaterdag 9 mei 2009 @ 19:59:13 #36
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_68850280
    Piglet dat klinkt echt heerlijk,op de autogordels na dan
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_68855169
    Ik was jullie kwijt .

Piglet dat klinkt heerlijk!

Mirte heeft iets van galbulten ofzo op haar bovenbenen en billen... reactie op iets... maar wat...
    Ze had er weinig last van toen ze naar bed ging, wellicht is het morgen weer weg. We komen er waarschijnlijk toch niet achter waar het vandaan is gekomen...

Ze begint dingen na te zeggen ineens. Mijn moeder had gisteren even opgepast en was Mirte naar bed gaan brengen en ze hadden een boekje van Nijntje doorgekeken, waar Mirte dus wist te vertellen dat Nijntje ging "lapen" en dat er een "beer" op het plaatje stond....
    Vandaag is ze ook dingen na aan het zeggen, grappig .
    Fake it till you make it...
      zondag 10 mei 2009 @ 21:06:10 #38
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_68883949
    Galbulten klinkt niet fijn!

Eli is net van de trap gedonderd
    krijsen, janken, brullen. echt zielig.

net maar ff wat langer opgehouden, maar hij lijkt prima in orde. vanavond nog maar ff checken...
    brrr. ik hoorde *bonk* en *brul* en toen kwam PR binnen met Eli...

Verder was het een heel geslaagde moederdag
    pi_68885316
    Oei Eli... hopelijk alleen geschrokken (en papa en mama waarschijnlijk ook!)

Mirte was vanmorgen bultvrij en vanavond zaten er weer een paar (ook op andere plekken dan gister). Ze lijkt er niet al te veel last van te hebben, ik heb gedept met dat spul wat ik ook heb gebruikt toen ze waterpokken had, in de hoop dat als het jeukt dat iets van de jeuk weghaalt als het jeukt.
      zondag 10 mei 2009 @ 21:43:28 #40
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_68885487
    Ik denk dat we waterpokken krijgen. Vandaag een soort blaasjes op haar arm, maar net was het weer weg.
      zondag 10 mei 2009 @ 23:12:26 #41
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_68889141
    Meiden, dank voor de bemoedigende woorden Na weer twee gebroken nachten met oorpijn is het voor mij heel duidelijk dat er echt geen twijfel bestaat: de buisjes moeten er gewoon in. Ik denk dat het voor ons traumatischer is dan voor Ruben, maar het zij dan maar zo.

p_iglet, wat een heerlijk verhaal! Als jullie een keer zin en tijd hebben moeten jullie in Ermelo op de camping langskomen, je wilt niet weten wat die twee voor kattekwaad uithalen

Rubens tand lijkt tot nu toe in ieder geval goed te gaan, zaterdagochtend nog wel even een angstig moment gehad toen hij allemaal bloed in zijn mond had, maar dat was ook vrij snel weer weg. Maar ik hoop echt dat hij snel een kiezen krijgt, dan valt hij wat minder snel tanden door gehemeltes en dergelijke

Ruben geniet dus echt op de camping. De eerste nacht was niet echt je van het vanwege de oorpijn, maar lekker tussen papa en mama inliggen is ook wel erg lekker (met zijn hoofd op papa's buik vanwege de pijn en mama ergens in een hoekje van de vouwwagen ). Het grote bed kost niet echt moeite, maar ben er nog wel even telkens bij blijven liggen zodat ik zeker weet dat hij geen rare fratsen uithaalt. We moeten nu nog kijken naar iets van een goede slaapzak, want een warme "thuisslaapzak" en een warme fleecedeken voor een druk bewegend kind in een bed van 1,50 breed werkt niet helemaal, hij krijgt de matras niet echt warm lijkt het wel. Daar moeten we dus nog wat op verzinnen

Vanaf welke leeftijd mag je je kind trouwens met een kussen laten slapen? We hebben thuis Rubens ledikant dus echt idioot opgehoogd aan 1 kant vanwege zijn oren, maar op de camping is dat niet echt mogelijk. Zou het kwaad kunnen hem een kussen te geven? Hij ligt wel eens in ons bed ook op een kussen en dat lijkt geen problemen te geven, maar weet niet wat daar tegenwoordig de richtlijnen voor zijn.

Oja en Ruben heeft zich eindelijk een keer flink misdragen in een restaurant Flinke hysterische krijsbui terwijl neefjelief dit keer wel keurig zat te eten. Gelukkig was het na 5 minuten over en ging hij toen zijn eten opeten

Speelgoed kijk ik regelmatig na op etensresten enzo, maar dat wordt eigenlijk steeds minder. Ruben heeft niet zoveel knuffels, die gaan een keer in de zoveel tijd in de was en zijn stapelbekers en dergelijke gaan gewoon in de vaatwasser. Duplo kan als het nodig is zo de wasmachine in. Zijn auto's en dergelijke neem ik een keer in de twee weken (lees maand ) af met een doekje. Nou moet ik wel zeggen dat we de laatste tijd behoorlijk aan het inperken zijn waar hij mee speelt, dus het kost ook niet zo heel veel tijd.

Voor alle meisjes die bultjes/blaasjes en dergelijke hebben: beterschap!
    Eli: volgend weekend weer hoor (en dan doel ik op het uitslapen, niet op het van de trap donderen! Ben daar voor Ruben ook als de dood voor, zeker omdat hij het nu zelf doet (en mag doen!) omdat ik niet kan tillen).

Oja en Ruben is heel erg aanwijzerig aan het worden, begint steeds meer te praten en ook beter begrijpbaar We gaan binnenkort eens proberen om een aantal begrippen als plaatjes te introduceren om te kijken of het dan nog beter gaat (en wat kan hij heerlijk boos worden als je hem verkeerd begrijpt )
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_68894528
    Troel, dat boos worden als je het niet begrijpt klinkt zeer herkenbaar...
    Lastig van zn oortjes, hopelijk kunnen de buisjes snel geplaatst worden en is hij dan van de ellende af.

De vlekken zitten nu op haar enkels ik ga straks even de huisarts bellen, denk dat ik er niks mee hoef nu, maar wil wel even weten hoe lang het kan duren voor het weg is.
      maandag 11 mei 2009 @ 09:24:42 #43
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_68895387
    Nou, alle vlekjes zijn nu weer weg. Zou het dan toch iets van zonneuitslag kunnen zijn? Ze heeft gister even bij oma in de tuin gespeeld in de zon, maar zou dat zo snel zijn? (Ik heb zelf ook zonneallergie, maar dat is niet na een half uurtje in de zon....) Als het echt van de zon is dan hou ik mn hart vast voor de zomervakantie.... (En ik smeer al f 50+ bij Jen, is er nog hoger?)
      maandag 11 mei 2009 @ 09:41:09 #44
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_68895832
    Ik weet niet wanneer je een kusen mag gaan gebruiken. is dat niet vanaf 2 jaar? Geen idee eigenlijk.
    Nijna, kan mirte nogeen keer waterpokken krijgen?

Eli was vanochtend weer prima vrolijk. we hebben vannacht wel een paar keer gecheckt en langer opgehouden, maar hij leek prima en hij sliep ook rustig, dus meneer heeft echt een engeltje op zn schouder...
    en vandaag of morgen kopen we toch maar een traphekje. de deur goed dichthouden is dus niet goed genoeg.

oh, had ik al gezegd dat meneer de voordeur kan opendoen?
    en hij klimt zelf zijn autostoel in
    pi_68903326
    Mijn dreumesjes doen hun laatste dreumesslaapje, morgen een heuse peuterslaap !
      maandag 11 mei 2009 @ 13:59:02 #46
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_68903638
    Troel, je kan dat kussen toch in de vouwwagen ook onder het matras leggen?
    Zo hogen wij hier Sasha's bed op als hij eens goed verkouden is, dikke handdoek onder het matras en gaan.
      maandag 11 mei 2009 @ 14:00:05 #47
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_68903671
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
    Troel, je kan dat kussen toch in de vouwwagen ook onder het matras leggen?
    Zo hogen wij hier Sasha's bed op als hij eens goed verkouden is, dikke handdoek onder het matras en gaan.
    Ja, maar hij heeft een tweepersoonsbed
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 11 mei 2009 @ 14:01:24 #48
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_68903731
    Dan leg je er 2 kussens onder?
    Lijkt mij nog altijd veiliger dan een kussen onder zijn koppie.
    Volgens mij heeft dat te maken met het evt. erindraaien met zijn koppie enzo. Maar goed, blijkbaar zijn er geen absolute do en don't regels voor anders had iemand hier dat vast wel geweten.
      maandag 11 mei 2009 @ 14:02:37 #49
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_68903793
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
    Dan leg je er 2 kussens onder?
    Lijkt mij nog altijd veiliger dan een kussen onder zijn koppie.
    Volgens mij heeft dat te maken met het evt. erindraaien met zijn koppie enzo. Maar goed, blijkbaar zijn er geen absolute do en don't regels voor anders had iemand hier dat vast wel geweten.
    True, maar als je er twee kussens onder legt, dan kun je weer een ruimte krijgen tussen de kussens en volgens mij kan je dan net zo goed een kussen onder zijn hoofd leggen toch? Maarja, we gaan gewoon een aantal dingen uitproberen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 11 mei 2009 @ 14:15:16 #50
    156412 hestria
    erg gastvrij
    pi_68904325
    volgens mij word een kussen pas aangeraden vanaf 3 jaar, vanwege verstikking. de kans dat ze onder het kussen komen is toch veel te groot.
    wij doen ook vaak wat BE zegt, kussen of handoek onder het matras.
      maandag 11 mei 2009 @ 14:17:30 #51
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_68904412
    Ik heb (had) wel iets van een verhoging.... Maar ze gebruikt nu vaak haar knufje om haar hoofdje op te leggen. Een echt kussen durf ik echt nog niet.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 mei 2009 @ 14:19:43 #52
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_68904491
    heb je geen oude deken meer Troel
    als je die opvouwt/rolt in de breedte van het campingbed en dan onder de matras legt?
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_68904530
    De flensjes alweer bijna 2.. Echt niet te gevolgen dat het zo snel gaat.
    Hebben jullie nog leuke dingen in de agenda voor morgen?

Troel, kussens worden ook afgeraden, omdat je dan zo'n rare hoek in de nek krijgt. Als je het matras ophoogt, dan loopt de schouder-nek lijn wat rechter door. Bij een kussen staat het nekje wat voor de schouders. Dat is schijnt niet zo goed te zijn. Ik dacht men adviseerde tussen de 2 en 4 jaar een kussen te geven. En dan eerst een kinderkussen.
    Misschien kun je ergens een stuk schuim regelen wat je eronder doet? Dan heb je in ieder geval iets bed-breeds.

Hier verder weinig bijzonderheden.. Ons jochie wordt elke dag iets wijzer, iets motoriek handiger, iets ontdekkender etc.. Heerlijk om die ontwikkeling te zien
    pi_68906296
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 14:20 schreef Deepfreeze het volgende:
    De flensjes alweer bijna 2.. Echt niet te gevolgen dat het zo snel gaat.
    Hebben jullie nog leuke dingen in de agenda voor morgen?
    Niet echt. Mijn ouders en mijn zus komen aan het einde van de dag. Mijn vriend is de hele week weg, maar komt vanavond laat thuis om even samen te ontbijten morgen., Daarna t/m vrijdag de deur uit.

Zaterdag een klein, bescheiden, maar gezellig feestje !
    pi_68910869
    Als dit waterpokken zijn dan ben ik gek... maar we gaan morgenochtend even naar de huisarts, want ze zaten er net weer! Maar ze komen ongeveer symmetrisch steeds... wel apart...
      maandag 11 mei 2009 @ 23:26:34 #56
    153480 Maneki.Neko
    sloopkogel©
    pi_68924189
    Ze eet zelf zo haar hele bordje leeg

Die grote stukken legt ze altijd eerst naast haar bord, en als ze klaar is met scheppen eet ze die op Met de hand, dat dan weer wel
    Ze stapt langs de tafel maar nog niet aan de hand. Als ik vraag waar haar neus zit wijst ze hem aan, bij het woordje weg gaat dat handje eigenwijs de lucht in en gebraart ze 'weg' en als ik vraag wat de geitjes doen roept ze 'mehhh'
    Ze is zo wijs en zo leuk We waren al compleet met z`n viertjes maar nu is het volmaakt
    Saartje
      dinsdag 12 mei 2009 @ 00:12:19 #57
    37367 Memmel
    Beppie, gekke meid.
    pi_68925855
    Dag lieve flensjes, tot over een paar dagen!
    Zo....ben ik ook eens topic-oudste!
    pi_68925952
    Ooh wat een lieve meid. En een leuk filmpje
    Dat zelf eten vind ik zo lief.
    pi_68928928
    Flenzen, van harte met jullie verjaardag en tot ziens over een half jaartje

Maneki, wat gaat dat goed zeg!
      dinsdag 12 mei 2009 @ 08:55:42 #60
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_68929120
    Maneki, leuk is dat. Ik vraag Jen waar is je neus en dan doet ze haar vinger in haar neus... Ook haartjes kan ze aanwijzen.

Dierengeluiden eigenlijk nog niet, maar ik ben niet zo van "wat doet de poes?". Ze probeert me wel na te praten, zo noem ik haar vaak een tut, dat gaat heel goed.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 09:14:57 #61
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_68929510
    KP, gefeliciteerd met je meiden!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 12 mei 2009 @ 09:44:41 #62
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_68930299
    Dag meiden!
    pi_68935130
    KP, gefeliciteerd met je flensjes! En tot over een paar maandjes!

Maneki, wat een leuk filmpje!

Vanochtend weer naar guppyzwemmen geweest, maar het is nog niet helemaal een succes.. Zelf rondlopen in het water, en tegen mij aanhangen in het diepe is prima, maar rondzwieren in het diepe (handen onder de oksels, en wat van je afhouden) is niks. Hopelijk heeft hij er snel lol in, want zo is het ook niet echt gezellig.
    pi_68937085
      dinsdag 12 mei 2009 @ 13:20:45 #65
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_68937194
    Dag meiden!
    pi_68938657
    Pien en Floor, gefeliciteerd! geniet van jullie kleine, bescheiden feestje. Als jullie maar lekker verwend worden!

Wat eet Saartje netjes! knap hoor! Lekker grietje.

Sophie gaat ook steeds meer en duidelijker kletsen. We kunnen al hele gesprekken voeren, geweldig! Vooral de lol die ze dan heeft
      dinsdag 12 mei 2009 @ 14:09:54 #67
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_68938782
    Dag Pien en Floor en kapitein_pannekoek!
    I`m not weird. I`m limited edition.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 14:16:34 #68
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_68939097
    kp, gefeliciteerd met je flensjes!
    Tot in het volgende topic

DF, wrs went het wel. Eli vond het eerst ook supereng, nu springt hij er zo in
    pi_68939580
    Wat eet ze goed zeg Maneki!
    pi_68954807
    En natuurlijk als je naar de huisarts gaat zijn de vlekken weg... . En vergat ik de foto die ik had gemaakt gisteren (zwangerschapsdementie), dus veel wijzer zijn we eigenlijk nog steeds niet. Zij dacht aan een schimmeltje, maar dat verdwijnt en komt volgens mij niet zo snel en ook niet op verschillende plaatsen lijkt mij... Misschien dat ik morgen nog even bel als ze weer terug zijn . Ze had ze vanavond weer op haar wang.

Heeft iemand nog een suggestie voor een leuk prentenboek over verhuizen of weet iemand of er duidelijke plaatjes zijn waar je een verhuisverhaaltje mee kan maken zelf?
    Die kleine is hier erg van het nadenken en ik wil proberen om haar toch enigzins voor te bereiden op wat komen gaat de laatste paar dagen voordat we daadwerkelijk die kant op gaan... (eind van de maand).
      dinsdag 12 mei 2009 @ 21:40:28 #71
    37367 Memmel
    Beppie, gekke meid.
    pi_68955481
    Nijna, ik ben niet op de hoogte van boekjes, maar zou het helpen haar een eigen doos te laten inpakken?

Ik heb overigens toen wij verhuisden (Anna was toen 16 maanden) gewoon veel verteld over wat we gingen doen, haar veel meegenomen naar het nieuwe huis (maar dat is bij jullie wat verder weg, toch?) en ik heb haar oude/'vieze' beddengoed en dergelijke weer opgedekt. Anna d'r kamer was als eerste helemaal in orde en ik heb haar in haar pyjama van de nacht ervoor gestoken. Zo rook alles toch nog lekker naar huis. Ik weet niet of het daadwerkelijk effect heeft gehad, maar Anna heeft vanaf dag 1 goed geslapen.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 22:27:59 #72
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_68958104
    Memmel, soortgelijk doe ik al best lang met Jen op het kdv. Ik geef haar altijd de slaapzak van de vorige nacht mee. Die ruikt dan lekker naar thuis. En toen ze nog een frummel was legde ik mijn slaapshirt in haar bedje. Sinds ik dat doe gaat het echt wel beter met slapen. Vertrouwde geurtjes.
    pi_68967212
    Nijna, zo geen titels, maar als ik google op prentenboek en verhuizen komen er wel wat links naar boven. Alleen geen idee of die geschikt zijn voor een dreumes.. Je zou ook nog wat foto's van het huis, en haar nieuwe kamer kunnen afdrukken. Als toevoeging op zo'n boekje..
    pi_68968017
    Memmel, zelf een doos inpakken is misschien wel een goed idee.

DF, ik kom idd wel boeken tegen, maar die lijken nog zo "moeilijk", meer voor oudere kinderen.
    Foto's van het huis kan ik niet even gaan maken en haar kamer ziet er nog zo anders uit dan hoe hij gaat worden.

We krijgen de sleutel en gaan dan gelijk naar het nieuwe huis, daar blijven we dan om te klussen en Mirte gaat mee. Ik zal me voornamelijk met Mirte gaan bezighouden. We gaan het huis wel eens uitgebreid bekijken als we er zijn. En ze zal dus eerst een paar nachten in campingbedje/tentje daar slapen. Binnen een week gaan we dan helemaal over, ik weet ook nog niet zeker of we nog een nacht in het oude huis gaan slapen voordat we over gaan...
    Lief gaat nog wel terug om de verhuizers erin te laten en het hele gebeuren te coordineren, ik moet nog even zien wat wij dan doen. Dat ligt er ook helemaal aan hoe het slapen in het campingbedje-geval gaat. Want ze heeft nog niet zo vaak in dat Deryan ding geslapen... we zullen zien...
    pi_68968355
    Mijn dreumes heeft koorts en is de hele nacht aan het spoken geweest
    Maar gelukkig drinkt ze wel goed. Eten wil ze niet.

Pff, ik ben bekaf. Niet meer gewend van die doorwaakte nachten...
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
    pi_68969605
    Beterschap flowerbox!
      woensdag 13 mei 2009 @ 11:31:21 #77
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_68972522
    Nijna, kan je mirte dan niet eerst een weekje thuis in de deyan laten slapen en dan in het nieuwe huis ook in de deryan? dan is het bedje hetzelfde.
    en idd vertrouwde geurtjes en zo

beterschap flowerbox!
    pi_68973640
    Ze doet het goed zolang de paracetamol werkt. Wel hangerig en alleen maar bij mij willen zitten of slapen.
    Arme schat...wel aandoenlijk om haar zo te zien. Normaal zo vrolijk en ondernemend meiske.
    pi_68976042
    Davinia, dat soort dingen bedenk ik dan zelf weer niet he ;-). Misschien is thuis oefenen helemaal geen gek idee. Dank je
    pi_69030585
    Nijna, heb je al geoefend thuis?

Onze meid heeft nog steeds koorts. Vanavond zelfs 41 graden! Vond ik wel hoog zelfs voor klein kind.
    De dokterswacht wil het nog 1 dagje aanzien, maar ik vond 3 dagen koorts wel genoeg zo...

[ Bericht 23% gewijzigd door flowerbox op 14-05-2009 21:15:06 ]
    pi_69031221
    Nee nog niet geoefend, nog 2 weken te gaan, dus ik denk dat we het binnenkort maar eens gaan invoeren .
    Vandaag trouwens een vlekvrije dag... zou het over zijn...?!

Flowerbox, wat naar dat ze nog steeds koorts heeft. Morgen even je eigen HA bellen?
    Of toch de dokterspost als je het niet vertrouwd... Beterschap
    pi_69046480
    Ach Flowerbox.. Naar zo'n ziek kleintje.. En 41 graden vind ik nogal wat. Hoe ging het vannacht?

Ik heb mijn guppy net weer in bed gestopt. Gisteren wat later in bed gegaan, maar vanochtend normale tijd eruit. En in combi met iets anders (doorkomende kiesjes/verkoudheid/fase/?) was dat niet zo gezellig.. Eens kijken of hij lekker gaat slapen..
    pi_69048353
    hier ligt meneer ook alweer een klein uur in bed. Werd vannacht niet zo blij van hem.
    Om 21.00 in bed, en vervolgens iedere 2 uur wakker ongeveer... En om half 7 vond meneer het ochtend...

Hopelijk is hij straks wat gezelliger.
      vrijdag 15 mei 2009 @ 11:09:38 #84
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_69049300
    Flowerbox, sterkte met je dochter!

Tot wanneer dragen jullie kids eigenlijk rompers onder hun kleding?
    Ik ben die dingen eigenljk een beetje zat, maar ik heb het idee dat dat wel wel prettig is icm luier. Of is dat niet echt meer zo?
    pi_69049474
    volgens mij dragen kinderen over het algemeen rompers tot het moment dat ze zindelijk zijn.
    Of tot het moment dat ze uit maat 98/104 gegroeid zijn (de grootste maat rompers), maar dan zijn normale kinderen over het algemeen wel zindelijk.

Ik hoop eigenlijk geen volgende maat rompers meer te hoeven kopen. Pepijn past nu nog prima in maat 74/80 en begint af en toe interesse te krijgen in naar het toilet enzo.

Poepluiers en zonder romper is lichtelijk dramatisch trouwens... Dan lek je veel sneller door aan alle kanten omdat het losser zit. (ervaring van mijn werk)
    pi_69051188
    Wij hebben de rompers ook nog steeds. Chris loopt regelmatig met zijn t-shirt half omhoog en dan is zijn buik niet direct zo bloot.
    Maar het 1e setje ondergoed ligt al te wachten

Poging 1 slapen is mislukt.. Maar nr2 lijkt succesvoller.. Om 11.40 weer in bed gestopt, en nog niks gehoord. Dus hopelijk maakt hij er gelijk een lang middagslaapje van.
      vrijdag 15 mei 2009 @ 12:25:05 #87
    170545 DaviniaHR
    Mrs. PhysicsRules
    pi_69052088
    Hmm, daar was ik al bang voor...

ff een paar voor chris
    pi_69052208
    Ach, je kunt hem altijd eens een dagje gewoon ondergoed aantrekken. Als dat ook niet werkt, ga je gewoon terug. Ik ken wel kindjes van Chris zijn leeftijd die met gewoon ondergoed rondlopen. En echt nog niet zindelijk zijn. Die ouders vonden dat ook handiger.
    pi_69054693
    Ik vind de romper nog wel heel handig icm de luier. Ze pulkt die luier gewoon los en de romper krijgt ze nog niet open gelukkig... .

Mirte is vanmorgen voor het eerst naar de kapper geweest, het zit gewoon weer leuk . Ze vond het prima allemaal, bleef goed stil zitten, mn grote kleine knappe meid !

Vlekken trouwens al 2 dagen niet meer gezien...
    pi_69055861
    He Mirte kun je dat Pepijn niet uitleggen?

Die is vanmiddag ook weer naar de kapper geweest, maar dat is nog best een uitdaging.
    Pepijn heeft echt van dat dood neervallende haar net als mama en papa en ontzettend de neiging om een matje in zijn nek te krijgen. Zijn haar was nu echt weer veeeeeeeeels te lang en hing zo ongeveer voor zijn ogen en flink over zijn oren dus tja het moest.
    Maar wat een gedoe. Uiteindelijk met een doosje rozijntjes bij mama op schoot zonder omslagmantel geknipt want anders was het helemaal geen doen. Ach nu kan hij er weer even tegen.
      vrijdag 15 mei 2009 @ 15:18:35 #91
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_69058216
    Pics or it didn't happen p_iglet

Ik ben niet van plan om na deze maat nog weer nieuwe rompers te kopen. Heb voor de zomer nog wel een serietje zonder mouwen gekocht, maar daarna is het afgelopen. Moet ik alleen wel gaan verzinnen hoe ik dat 's nachts wil gaan doen, nu gebruikt hij zijn romper ook als pyjama
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_69059004
    Piglet, is een thuiskapper niks voor jullie? Lekker in zijn eigen tafelstoel voor de tv gepland? Als zijn haar snel groeit misschien een optie.

Chris heeft heerlijk geslapen. Dik 2,5 uur. En nu is hij gezellig met papa te winkelen.
    en mama hoort aan de studie te zitten
    pi_69067602
    Mirte zat bij mij op schoot, wel met mantel om. Ze vond het vreemd, maar liet het maar gebeuren.
    pi_69071955
    Bedankt voor jullie bezorgde reacties
    Ze heeft gelukkig vandaag geen koorts meer gehad. Ook vannaocht heeft ze ondanks alles de hele nacht doorgeslapen. Wel nog heel erg moe en beetje lusteloos. Veel drinken en weinig eten.
    Maar ja, het fijnste is dat ze nu weer koortsvrij is.

Ben je er al achter wat die vlekjes nu precies zijn Nijna?
    Hier nog niet naar de kapper geweest met de meid, dus geen ervaringen mee
    Ik blijf voorlopig nog even rompertjes gebruiken, vind het wel handig. Waarom ben je ze zat Davinia?
    pi_69073074
    Flowerbox, gelukkig weer zonder koorts!

Ik weet niet wat de vlekjes zijn (geweest), ik vermoed toch een reactie op het een of ander en niet het schimmeltje waar de huisarts het over had. Daarvoor trok het te snel weer weg steeds (denk ik). We zijn ze al 2 dagen kwijt in elk geval, wij vonden het zelf wat lijken op galbulten, alleen leek ze er niet heel veel jeuk aan te hebben. Maar dan zou het een reactie op iets zijn geweest, waar we wellicht nooit achter komen...
      vrijdag 15 mei 2009 @ 23:53:55 #96
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_69075461
    jen heeft snachts geen romper aan, alleen haar pyjama. Als het warm is doe ik haar ook geen romper aan, maar wel een hemd. Ik vind het wel meevallen met de luier. Maar jen draagt ook rompers die minimaal een maat te groot zijn. Ze draagt nu 86/92 rompers, dus die zitten niet strak om haar luier. Waarom zo groot? Ik hou zelf ook niet van strak ondergoed, dat mag best lekker los zitten.
    pi_69086891
    Tico, gaat dat niet frommelen onder de kleren? Dat als ze slaapt dat ze op de vouwen van de romper ligt? Te krappe rompers zijn ook niks. Het moet gewoon precies passen.. Ook de reden waarom bij ons, de meeste geen mouwtjes hebben. Dat is toch lastiger met de pasvorm, is mijn idee.

Nou hier ook een koortsgeval.. zonet met 39 graden in bed gestopt.. Hij is ook snotterig, en ik verdenk nog steeds zijn kiesje. Hij lijkt er niet heel veel last van te hebben verder, en ik ben allang blij als zijn oren niet mee gaan doen.. Lekker rustig dagje vandaag..
    pi_69099014
    Vandaag is ze nog steeds zonder koorts, maar vanochtend ontdekte ik allemaal kleine rode vlekjes op haar buik en rug. Even googlen en ja hoor volgens Wiki heeft ze last van de zesde ziekte. Ben wel blij te lezen dat dit een vrij onschulldige ziekte is en dat we nu weten wat het is. Maar ik bel maandag toch even met onze ha. Je weet maar nooit...
    pi_69099094
    Hoe is het met je zoontje Deepfreeze?
    pi_69100197
    Flowerbox, lief dat je het vraagt. Het gaat wel aardig.. Hij was wel hangerig, maar dronk gelukkig nog goed. En een paar hapjes avondeten gehad. Nu ligt hij heerlijk te snurken. Wel met 38,8 in bed gestopt. Als het zo blijft, dan loopt het wel los. Misschien ook de drukte in de IKEA vanochtend die niet heeft geholpen. Hopelijk is het morgen weer beter..
    Ik kan er ook gewoon slecht tegen als hij ziek is

Dat bij jou klinkt inderdaad als een van die nummertjes ziektes. Die hebben we hier ook al gehad. Eerst flink koorts, en als je de vlekjes ziet bedenk je pas dat het eentje van dat rijtje was.
    Je moet de vlekjes in ieder geval weg kunnen drukken. Als ze duidelijk blijven staan als je er op drukt, dan moet je wel even je arts bellen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')