Kijken of ik morgen de durf kan vinden.
 Kijken of ik morgen de durf kan vinden.  

wat een schrikquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:55 schreef Troel het volgende:
Ruben is weer eens gevallen en nu zit een van zijn ondertanden los
Ben benieuwd wat de tandarts er straks van zegt, want het is wel erg sneu als je zo weinig tanden hebt, dat je er dan eentje kwijtraakt en hij moet straks bij het buisjes zetten wel vastzitten natuurlijk
Update: tandarts geeft aan dat het allemaal wel meevalt en dat het waarschijnlijk wel goed zal komen

Ja, kan er nog wel bij natuurlijkquote:
 Ze belden van de opvang wat er zich afgespeeld had en lieten ons de keuze of er een tandarts bij moest komen. Nouja, toch maar het zekere voor het onzekere nemen dan
 Ze belden van de opvang wat er zich afgespeeld had en lieten ons de keuze of er een tandarts bij moest komen. Nouja, toch maar het zekere voor het onzekere nemen dan  

. Ik ben ooit eens permanent 1 tand kwijt geraakt, maar de andere hing op het randje en die hebben ze wel terug kunnen plaatsen.
. Ik ben ooit eens permanent 1 tand kwijt geraakt, maar de andere hing op het randje en die hebben ze wel terug kunnen plaatsen. 

Heb zelf niet gezien hoe erg het was, moest afgaan van het telefoontje van de leidster, dus dat is altijd wel moeilijk
 Heb zelf niet gezien hoe erg het was, moest afgaan van het telefoontje van de leidster, dus dat is altijd wel moeilijk  

Kans op inademing van narcosestoffen en dat wordt afgeraden. Grappig is trouwens wel dat het dus helemaal niet veel voorkomt dat ze zo jong al buisjes krijgen en de amandelen eruit gaan. Er zijn dus voorlichtingsmiddagen en dergelijke, maar allemaal vanaf 3 jaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Lastig dan idd.
Waarom mag jij eig. niet mee? Weet je dat? Hoort eig niet hier natuurlijk.

Nee, zo hebben we wel verteld dat mama een baby in de buik heeft, maar dat herhalen we in oktober nog wel een paar keerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
Daar zou ik me ook niet al te druk om maken.
Ze zijn nog zo klein, en hoewel ze sommige dingen echt wel begrijpen is dit iets wel heel erg abstracts.
Ik bedoel 'je wordt over een paar weken geopereerd' lijkt me niet echt overkomen. En hoe je het anders duidelijk zou moeten maken... geen idee...

Het is niet zo dat het weinig voorkomt op die leeftijd, integendeel zelfs, maar dat uitleggen voor de leeftijd van 3 jaar zo weinig zin heeft. Meestal krijgen ze dan op de dag zelf van de zuster nog even een korte, speelse uitleg van de verpleegkundige, want eerder naar een voorlichting heeft geen zin bij zulke kleintjes.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:24 schreef Troel het volgende:
Grappig is trouwens wel dat het dus helemaal niet veel voorkomt dat ze zo jong al buisjes krijgen en de amandelen eruit gaan. Er zijn dus voorlichtingsmiddagen en dergelijke, maar allemaal vanaf 3 jaar

Volgens onze (gelukkig bijna niet meer) huisarts was het zeer uitzonderlijk dat er zo vroeg al ingegrepen werd en was het gewoon een slijmoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:17 schreef Lois het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het weinig voorkomt op die leeftijd, integendeel zelfs, maar dat uitleggen voor de leeftijd van 3 jaar zo weinig zin heeft. Meestal krijgen ze dan op de dag zelf van de zuster nog even een korte, speelse uitleg van de verpleegkundige, want eerder naar een voorlichting heeft geen zin bij zulke kleintjes.

gistermiddag besloot mijn kereltje opeens dat hij ging lopen.
 gistermiddag besloot mijn kereltje opeens dat hij ging lopen. 

(en die stomme KNO-arts heeft Saskia een heel trauma bezorgd qua artsen
 (en die stomme KNO-arts heeft Saskia een heel trauma bezorgd qua artsen  ) Ze heeft ze alleen nooit gekregen omdat wij een operatie niet zo nodig vonden
 ) Ze heeft ze alleen nooit gekregen omdat wij een operatie niet zo nodig vonden  (na second opinion.. niet op eigen initiatief natuurlijk)
 (na second opinion.. niet op eigen initiatief natuurlijk)

Een babybadje met een lekker sopje?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:37 schreef Ticootje het volgende:
arme ruben zo hard gevallen.
Even een vraag tussendoor, maken jullie wel eens al het speelgoed schoon? Ik ben vandaag een uur bezig geweest met 2 dozen. Het is zoveel werk, ik vraag me af hoevaak normaal is om speelgoed schoon te maken en waarmee.

bij dennis hebben de dingen nogal de neiging om te gaan plakken, hij is ook nog steeds vrij oraal insgesteld en stopt dus nog steeds ieder ding uitgebreid in zijn mond.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:38 schreef bixister het volgende:
wat vaak hestria!
ik heb wel geen dreumes meer maar ik doe het als ik 't er vies vind uitzien. lang niet alles wordt gelukkig even snel vies hier. sommige dingen vangen meer stof of viezigheid dan andere. ik zou echt niet precies kunnen zeggen hoe vaak precies maar 't is dichter bij 3x per jaar dan bij elke week.
dingen die mee in bad gaan vind ik juist snel vies worden, omdat er vaak een laagje (bad)water in/op blijft staan. brrr.

Dat klinkt inderdaad heel gezelligquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:27 schreef p_iglet het volgende:
Ik kom even binnenwalsen met een de vakantieperikelen van onze dreumes.
[ ...]

en ja, eli was gewoon thuis!
 en ja, eli was gewoon thuis! 

.
. .
.

(en papa en mama waarschijnlijk ook!)
 (en papa en mama waarschijnlijk ook!) 

Na weer twee gebroken nachten met oorpijn is het voor mij heel duidelijk dat er echt geen twijfel bestaat: de buisjes moeten er gewoon in. Ik denk dat het voor ons traumatischer is dan voor Ruben, maar het zij dan maar zo.
 Na weer twee gebroken nachten met oorpijn is het voor mij heel duidelijk dat er echt geen twijfel bestaat: de buisjes moeten er gewoon in. Ik denk dat het voor ons traumatischer is dan voor Ruben, maar het zij dan maar zo. 

). Het grote bed kost niet echt moeite, maar ben er nog wel even telkens bij blijven liggen zodat ik zeker weet dat hij geen rare fratsen uithaalt. We moeten nu nog kijken naar iets van een goede slaapzak, want een warme "thuisslaapzak" en een warme fleecedeken voor een druk bewegend kind in een bed van 1,50 breed werkt niet helemaal, hij krijgt de matras niet echt warm lijkt het wel. Daar moeten we dus nog wat op verzinnen
 ). Het grote bed kost niet echt moeite, maar ben er nog wel even telkens bij blijven liggen zodat ik zeker weet dat hij geen rare fratsen uithaalt. We moeten nu nog kijken naar iets van een goede slaapzak, want een warme "thuisslaapzak" en een warme fleecedeken voor een druk bewegend kind in een bed van 1,50 breed werkt niet helemaal, hij krijgt de matras niet echt warm lijkt het wel. Daar moeten we dus nog wat op verzinnen  
  Flinke hysterische krijsbui terwijl neefjelief dit keer wel keurig zat te eten. Gelukkig was het na 5 minuten over en ging hij toen zijn eten opeten
 Flinke hysterische krijsbui terwijl neefjelief dit keer wel keurig zat te eten. Gelukkig was het na 5 minuten over en ging hij toen zijn eten opeten 
 ) af met een doekje. Nou moet ik wel zeggen dat we de laatste tijd behoorlijk aan het inperken zijn waar hij mee speelt, dus het kost ook niet zo heel veel tijd.
 ) af met een doekje. Nou moet ik wel zeggen dat we de laatste tijd behoorlijk aan het inperken zijn waar hij mee speelt, dus het kost ook niet zo heel veel tijd. We gaan binnenkort eens proberen om een aantal begrippen als plaatjes te introduceren om te kijken of het dan nog beter gaat (en wat kan hij heerlijk boos worden als je hem verkeerd begrijpt
 We gaan binnenkort eens proberen om een aantal begrippen als plaatjes te introduceren om te kijken of het dan nog beter gaat (en wat kan hij heerlijk boos worden als je hem verkeerd begrijpt  )
 )

ik ga straks even de huisarts bellen, denk dat ik er niks mee hoef nu, maar wil wel even weten hoe lang het kan duren voor het weg is.
 ik ga straks even de huisarts bellen, denk dat ik er niks mee hoef nu, maar wil wel even weten hoe lang het kan duren voor het weg is.

Ja, maar hij heeft een tweepersoonsbedquote:Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Troel, je kan dat kussen toch in de vouwwagen ook onder het matras leggen?
Zo hogen wij hier Sasha's bed op als hij eens goed verkouden is, dikke handdoek onder het matras en gaan.

True, maar als je er twee kussens onder legt, dan kun je weer een ruimte krijgen tussen de kussens en volgens mij kan je dan net zo goed een kussen onder zijn hoofd leggen toch? Maarja, we gaan gewoon een aantal dingen uitproberenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Dan leg je er 2 kussens onder?
Lijkt mij nog altijd veiliger dan een kussen onder zijn koppie.
Volgens mij heeft dat te maken met het evt. erindraaien met zijn koppie enzo. Maar goed, blijkbaar zijn er geen absolute do en don't regels voor anders had iemand hier dat vast wel geweten.

Niet echt. Mijn ouders en mijn zus komen aan het einde van de dag. Mijn vriend is de hele week weg, maar komt vanavond laat thuis om even samen te ontbijten morgen., Daarna t/m vrijdag de deur uit.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:20 schreef Deepfreeze het volgende:
De flensjes alweer bijna 2.. Echt niet te gevolgen dat het zo snel gaat.
Hebben jullie nog leuke dingen in de agenda voor morgen?

Met de hand, dat dan weer wel
 Met de hand, dat dan weer wel 
 We waren al compleet met z`n viertjes maar nu is het volmaakt
 We waren al compleet met z`n viertjes maar nu is het volmaakt  

. En vergat ik de foto die ik had gemaakt gisteren (zwangerschapsdementie), dus veel wijzer zijn we eigenlijk nog steeds niet. Zij dacht aan een schimmeltje, maar dat verdwijnt en komt volgens mij niet zo snel en ook niet op verschillende plaatsen lijkt mij... Misschien dat ik morgen nog even bel als ze weer terug zijn
. En vergat ik de foto die ik had gemaakt gisteren (zwangerschapsdementie), dus veel wijzer zijn we eigenlijk nog steeds niet. Zij dacht aan een schimmeltje, maar dat verdwijnt en komt volgens mij niet zo snel en ook niet op verschillende plaatsen lijkt mij... Misschien dat ik morgen nog even bel als ze weer terug zijn  . Ze had ze vanavond weer op haar wang.
. Ze had ze vanavond weer op haar wang. 

.
. 

Pepijn past nu nog prima in maat 74/80 en begint af en toe interesse te krijgen in naar het toilet enzo.
  Pepijn past nu nog prima in maat 74/80 en begint af en toe interesse te krijgen in naar het toilet enzo. 

voor chris
 voor chris  

.
. . Ze vond het prima allemaal, bleef goed stil zitten, mn grote kleine knappe meid
. Ze vond het prima allemaal, bleef goed stil zitten, mn grote kleine knappe meid  !
! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |