Wij ook, alle andere merken zitten gewoon veel minder mooi aansluitend. Wij kopen nu al 24 maanden, het verschil tussen 18 en 24 maanden was niet zo groot, en dan doet ze er lekker lang meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:24 schreef Ticootje het volgende:
nee, het gaat niet frommelen. Ze zitten wel ruim, maar niet zo ruim. Ik heb eigenlijk alleen petit bateau rompers, die vallen smaller.
Hij kijkt helemaal geen dora, ik denk dat hij het van het kdv heeft of zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Davinia, ik denk dat Chris gisteren wat koortsig was door de drukte in de IKEA gisterochtend. Daar begon hij namelijk warm te worden en hangerig. Vandaag is het weer allemaal goed. Dus gewoon even teveel gedoe.
Wat leuk dat Eli engels praat! Of heeft hij teveel dora gekeken?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:15 schreef Brighteyes het volgende:Wat een geheimzinnigheid!
Sasha heeft er weer een woordje bij!
Tietuh?Fietsen dus.
![]()
En vanmorgen zag hij dus echt mijn tieten en toen prikte hij op mijn tepel om daarna demonstratief zijn handjes aan zichzelf af te vegen onder een luid 'bah'.![]()
Dat moeten we hem nog even uitleggen dus voor hij 18 is.
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef Exoteria het volgende:
Lieve Memmel,
.........het is helemaal geen fase!
Je hebt gewoon een rotjong uitgepoept!
.......als het goed is denk je nu.
G*@*()&**@**!!#(*($@... en komt dat leeuwinnenhart ineens naar boven om voor je jong te gaan staan.
Stiekem is het toch een poepie hè... het is namelijk JOUW poepie!
Wees er maar trots op, zelfs als ze je tot jankens toe gek maakt.
Denk er dan maar aan dat er minstens één andere moeder in je wijk op dat moment ook met tranen in haar ogen staat. Je kindje is namelijk niet het enige draakje.
Pepijn noemt alle tepels/borsten drinkenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Die van mij roept nog steeds "hap hap" terwijl hij met zijn handje mijn bloese opzij probeert te schuiven.
Ik heb vier jongensquote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Troel het volgende:
Exoteria, hoe oud is jouw kindje eigenlijk (of heb ik het voorstellen gemistJe staat in ieder geval niet in het laatste topic (http://forum.fok.nl/topic/1252429) )
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:19 schreef Exoteria het volgende:
ohw, kwartje valt... 't is al laat hè
Ik word dan wel niet aan mijn haren naar het voortel topic gesleept, mar de hint is duidelijk.
morgenvroeg.
Kan je niet een tuigje ergens vandaan halen en dat standaard in je tas doen? Kan je haar zelf vastzetten.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kan haar nog in de autostoel zetten zonder m`n knie te gebruiken gelukkig
Ze gaat wel overal in staan als ik niet uitkijk! Vooral met boodschappen doen levensgevaarlijkMet eten zit ze stevig in de gordels..met boodschappen doen lukt dat niet zo helaas.
Dat gebeurt hier al een maand. En als je haar dan losweekt van wat ze vast heeft, zakt ze gelijk door haar benenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar loopt nog niet los neeAl liep ze vanmiddag wel ineens langs de keukenkastjes, zonder vasthouden alleen met leunen. Er is dus nog hoop
Waarschijnlijk slinger ik haar volgende keer op mijn rug ja..stuk relaxter
Wij hebben Sasha een keertje, toen het een wel heel ruim karretje was, met een sjorband vastgeknoopt en gedaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat is ook wel een goede tip! Zo simpel dat je er eigenlijk niet aan denkt
Hey, dat riep ik zo'n 2 weken geleden ook.quote:
En juist als je denkt nu gebeurd het echt nooit meer, dan gaan ze het straks ineens doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier al een maand. En als je haar dan losweekt van wat ze vast heeft, zakt ze gelijk door haar benen. Ze gaat nooit lopen, ik weet het zeker
.
Ik heb wel eens gehoord dat dat komt, omdat ze zich bewust worden van het kunnen vallen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Gek he, dat ze er dan ineens zolang over doen om een drempel over te gaan naar wel lopen...
Die trap is hier ook favoriet sinds een paar weken. Ze is binnen een minuut boven en het gaat eigenlijk altijd in één keer goed. Maar dan is ze boven en dan gaat ze op d'r kont zitten, voordat ze zich omdraait om haar kamer binnen te kruipen om zich weer op te trekken aan de kastquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:56 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Hey, dat riep ik zo'n 2 weken geleden ook.
Nu klimt meneertje zelfstandig de trap op (hélemaal naar boven). (er is dus meteen iets voor gezet)
Als ik hem uit het fietszitje haal, kan ik hem niet meer tegen mijn been aanzetten... nu gaat de sprint er op (en moet ik hem dus ten alle tijde vasthouden)
Nee, hoor! Ik heb iig niets gelezen over etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |