abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69146267
Silmarwen en Yade gefeliciteerd en welkom
Fake it till you make it...
pi_69149153
Iemand hier ervaring met de sokslofjes van rainbowbabies en de maten daarvan?

Er staat de voetjes in centimeters en dan naar de maat kijken. Maar Pepijn heeft maat 21 en zijn voetjes zijn toch echt maar 11,5-12 centimeter groot...

Ik vraag me dus af of maat 20/21 nog even zal passen of juist ruim is. Of dat ze in het echt kleiner zijn en meer als de schoenmaten vallen...
  maandag 18 mei 2009 @ 14:13:18 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_69150488
Wij hebben 1 keer een stel gehad en dat zat eigenlijk voor geen meter. Zo erg dat ik ze dus niet boven bij de rest van de kleren heb liggen, maar ze naar anderen gegaan zijn om te kijken of ze daar misschien wel goed zaten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69154642
Weet iemand of Stiemie op vakantie is ofzo? Of ze negeert mijn pm
  maandag 18 mei 2009 @ 16:25:43 #130
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_69154895
ingrid, je hebt PM
pi_69155301
Dank je en weer 1 terug.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:15:06 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69160397
Wat een geheimzinnigheid!

Sasha heeft er weer een woordje bij!
Tietuh? Fietsen dus.
En vanmorgen zag hij dus echt mijn tieten en toen prikte hij op mijn tepel om daarna demonstratief zijn handjes aan zichzelf af te vegen onder een luid 'bah'. Dat moeten we hem nog even uitleggen dus voor hij 18 is.
pi_69161127
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een geheimzinnigheid!

Sasha heeft er weer een woordje bij!
Tietuh? Fietsen dus.
En vanmorgen zag hij dus echt mijn tieten en toen prikte hij op mijn tepel om daarna demonstratief zijn handjes aan zichzelf af te vegen onder een luid 'bah'. Dat moeten we hem nog even uitleggen dus voor hij 18 is.

Die van mij roept nog steeds "hap hap" terwijl hij met zijn handje mijn bloese opzij probeert te schuiven.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  maandag 18 mei 2009 @ 20:03:31 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69162212
Haha, wel heel schattig, maar toch ook wel iets waarvan je denkt 'dat moet er nog wel uit tzt'.
  maandag 18 mei 2009 @ 20:25:57 #135
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69163345
Ik ben kapot...
Anna en de peuters is een moeilijke combinatie. Ze is erg moe na een dagje peuteren en botviert dat op ons...
En die driftbuien die daaruit volgen... Ik vind het heel moeilijk om daar op dit moment mee om te gaan. Maar ik zet door!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Jubileum moderator maandag 18 mei 2009 @ 20:29:20 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69163524
Het is een fase Memmel, echt! Het gaat weer over hoor, ooit, het is idd een kwestie van volhouden en uitzingen.

Het is een fase, het is een fase, het is een fase (je nieuwe mantra)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 18 mei 2009 @ 20:40:43 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69164179
ik kan heel moeilijk omgaan met jen als de hele dag 1 driftbui is. Ik raak gewoon gefrustreerd. Jen schopt en slaat. Dat alles onder flink gebrul, als ik haar handen vasthou omdat ze niet mag slaan gaat ze dr hoofd op de grond boemen. Zondag was het weer eens raak op het aankleedkussen. Dus ik hop, kind naar buiten ga maar even afkoelen. Helaas maakte het totaal geen indruk en werd het weer drama omdat papa haar binnen haalde. Echt af en toe staan de tranen in mn ogen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 18 mei 2009 @ 20:42:42 #138
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69164299
Ik zal het tijdens het puffen onthouden! Het-is-maar-een-fa-se-hooooorrrrrrrffffffff
Ik denk dat het ook deels frustratie is, omdat ze zich nog niet optimaal verbaal kan uiten. Ja, ze zegt 'nee' op alles. (ze is dan ook bijna 2). Nouja, thanks Lois, ik weet het, maar toch he....

En dat van die tranen, Tico, herken ik echt. Normaal ben ik best koel, maar op dit moment jank ik al als mijn scheet stinkt, dus eh...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 18 mei 2009 @ 20:42:48 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69164308
Ai Memmel, da's wel even pittig dan volgens mij.
Als ik jouw meisje zo zie dan krijg je een beetje drift ook idd niet zomaar uit dat koppie...
Het is een fase! Echt!
  maandag 18 mei 2009 @ 20:45:15 #140
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_69164457
Gatsie memmel, lastig zo'n overgang dan.
Chris zie je nu langzaam aan zijn plekje vinden in zijn groep. In het begin was het eng daarna netaan ok en nu rent hij zo naar binnen en zoekt zijn vriendje op. Het komt echt wel goed!

Maar kan me voorstellen dat je blij bent dat ze erin ligt
  maandag 18 mei 2009 @ 21:16:02 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_69166175
Hier dreunt die mantra ook wel eens door mijn hoofd. Als je hem voor de zoveelste keer van de kast of van de tafel moet plukken terwijl je weet dat hij je echt wel gehoord heeft
Het ergste is nog wel dat de box nu meer een soort van strafplek wordt omdat ik niet de energie heb hem telkens weer op te tillen en hij in de box meestal binnen een halve minuut weer rustig is en lekker gaat spelen. Gelukkig heeft hij er geen problemen mee als hij normaal wel eens in de box gezet wordt, hopelijk blijft dat zo.

Vaak is hij ook wel heel lief. Beetje dubbelpost, maar gewoon zo lief
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69166649
Lieve Memmel,

.........het is helemaal geen fase!

Je hebt gewoon een rotjong uitgepoept!

.......als het goed is denk je nu.
G*@*()&**@**!!#(*($@... en komt dat leeuwinnenhart ineens naar boven om voor je jong te gaan staan.
Stiekem is het toch een poepie hè... het is namelijk JOUW poepie!
Wees er maar trots op, zelfs als ze je tot jankens toe gek maakt.

Denk er dan maar aan dat er minstens één andere moeder in je wijk op dat moment ook met tranen in haar ogen staat. Je kindje is namelijk niet het enige draakje.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_69168995
Ruben wat zit je daar lekker te spelen!

Herkenbaar, boze dreumes... Soms is het brullen om werkelijk alles en ik ga gewoon mee staan doen, negeren lukt me even niet zo goed meestal.
Hopelijk wordt het gefrustreerde wat minder als ze zich wat beter kan uiten verbaal, over een tijdje... (want ik denk dat het hier in elk geval daarmee te maken heeft...)
Fake it till you make it...
  maandag 18 mei 2009 @ 22:58:08 #144
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69171509
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef Exoteria het volgende:
Lieve Memmel,

.........het is helemaal geen fase!

Je hebt gewoon een rotjong uitgepoept!

.......als het goed is denk je nu.
G*@*()&**@**!!#(*($@... en komt dat leeuwinnenhart ineens naar boven om voor je jong te gaan staan.
Stiekem is het toch een poepie hè... het is namelijk JOUW poepie!
Wees er maar trots op, zelfs als ze je tot jankens toe gek maakt.

Denk er dan maar aan dat er minstens één andere moeder in je wijk op dat moment ook met tranen in haar ogen staat. Je kindje is namelijk niet het enige draakje.

Je hebt helemaal gelijk!

Mafkees...
pi_69171865
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef Exoteria het volgende:

[..]

Die van mij roept nog steeds "hap hap" terwijl hij met zijn handje mijn bloese opzij probeert te schuiven.
Pepijn noemt alle tepels/borsten drinken

Alleen de tepels van papa zijn "papa drinken, nee melk", en die van mama zijn "mama drinken, mama melk"
  maandag 18 mei 2009 @ 23:07:20 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_69172075
Exoteria, hoe oud is jouw kindje eigenlijk (of heb ik het voorstellen gemist Je staat in ieder geval niet in het laatste topic (http://forum.fok.nl/topic/1252429) )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69172338
Mag ik alvast mij komen melden ik voel me al een beetje bij de dreumesjes horen.
Zeker ook omdat xeleste al praat, en zingt en dreumes streken uithaalt.
ze is de 29ste jarig. En vandaag was ik zo onwijs trots.
Ze heeft een speelhuis, en ze stopt nu de poppetjes door alle juiste gaatjes
En ze weet al precies waar ze dan uit het huis komen glijden.

Pepijn
pi_69172394
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Troel het volgende:
Exoteria, hoe oud is jouw kindje eigenlijk (of heb ik het voorstellen gemist Je staat in ieder geval niet in het laatste topic (http://forum.fok.nl/topic/1252429) )
Ik heb vier jongens

de jongste is 1 vreselijk knuffelbaar
die daarboven is net 3 geworden om gek van te worden maar zeker niet saai!
die daarboven is 5 vlindertje dat overal tussendoor danst en waar je dus voor moet waken dat je hem niet vergeet "zijn deel" te geven.
daarboven is 10 ik heb jou niet meer nodig hoor mama
  maandag 18 mei 2009 @ 23:18:06 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_69172635
Ah leuk Altijd handig als je een beetje weet met wie je praat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69172696
ohw, kwartje valt... 't is al laat hè

Ik word dan wel niet aan mijn haren naar het voortel topic gesleept, mar de hint is duidelijk.

morgenvroeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')