Gratis.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Kaartjes kopen voor een releaseparty?
I mean: What the hell? Is de entreeprijs voor 't kaartje dan inclusief CD?
Om hier nog even op terug te komen... Blink182 zegt weer bij elkaar te komen en gaat waarschijnlijk touren volgens hun eigen site... Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs zijn al bevestigd als support acts op de site van Green Dayquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Green Day - 21st Century Breakdown Tour SUPPORT ACTS
North-American Tour Support Acts
Kaiser Chiefs (27/07 t/m 07/08)
Franz Ferdinand (08/08 t/m 25/08)
European Tour Support Act:
Blink 182 (TBA)
Terwijl je zit op een stoel. Goeie bende wordt dat dan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Jimbo het volgende:
gast als blink in t voor programma staat krijg ik spontaan een 24uurs durend orgasme !
Wat een combinatie zou dat zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Jimbo het volgende:
gast als blink in t voor programma staat krijg ik spontaan een 24uurs durend orgasme !
geen van allen wordt het zeg ik, jij bnet gewoon goed in mensen blij maken met een dooie musquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Blink 182, Weezer, Jimmy Eat World, Rancid, Gaslight Anthem of Paramore. Een van deze gaat het worden. Take your pick.
Ik spreek je later wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen van allen wordt het zeg ik, jij bnet gewoon goed in mensen blij maken met een dooie mus
maar als het dan toch moet mag alleen gaslight wegde resti s tof
met op nr1 blink natuurlijk
Nee, heb geen kaartje en is nu veels te duur. Was sowieso al erg duur.quote:
39 euro, ik vond het echt reuze meevallenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, heb geen kaartje en is nu veels te duur. Was sowieso al erg duur.
Als het 30 euro is voor een staanplaats zou ik het nog wel doen denk ik. Maar het is nu meer dan het dubbele.
Green Day is tof en dit nieuwe album is ook erg tof, maar ik heb er niet zoveel voor over.
Ja ben je lekker op tijd mee pipoquote:
Je kan nog wel naar de releasepartyquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef Desunoto het volgende:
Zitplaatsen
Nee, laat dan maar.![]()
Ik koop het album misschien wel.
viel mij ook al op , erg jammer..vond het hardere werk eens even wat beterquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:42 schreef kibber het volgende:
Ik vind het nieuwe album zo rusitg. Of ligt dat aan mij?
Niemand wil mee? Wat voor soort vrienden heb je dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wilde al naar Green Day, maar ik word echt gek als Blink het voorprogramma is, niemand wil mee.
Gewoon andere smaak jeweetz.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niemand wil mee? Wat voor soort vrienden heb je dan?
Ik heb 2 overbodige zitplaatsen op ring 1 die ik bereid ben voor een schappelijke prijs van de hand te doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Godver, waarom kom ik altijd overal te laat achter![]()
Waarschijnlijk omdat je jezelf niet inschrijft op mailings van Livenation, het nieuws niet goed in de gaten houd?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Godver, waarom kom ik altijd overal te laat achter![]()
Als Miley Cyrus in Nederland had opgetreden, had je haar zeker mee gekregen.quote:
WAAR?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Miley Cyrus in Nederland had opgetreden, had je haar zeker mee gekregen.
quote:
Waarop baseer je deze kreet?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Miley Cyrus in Nederland had opgetreden, had je haar zeker mee gekregen.
Ben je dan niet Br33z@h?quote:
ze gaat met mij omquote:
Natuurlijk niet, wat is dat nou voor een voor de hand liggende vraag?quote:
Je hebt 'Warning' gedownload dus?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:49 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het album net gedownload en luister nu Blood, Sex and Booze. En en en ik vind het echt heerlijk.
Ik denk (hoop) niet dat dat zal gebeuren. Aangezien Blink eerst in Amerika gaat touren. Daarna gaan ze naar alle waarschijnlijkheid naar Australie. En als ze al in een voorprogramma zouden staan dan neem ik aan dat ze dat nu wel hebben aangekondigd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tjee Blink 128 weer bij elkaar, wist ik heel niet.
Zou wat zijn zeg als ze in het voorprogramma komen.
In de VS de Kaiser Chiefs; als t aan mij ligt mag het in Ahoy alles worden behalve die band...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:40 schreef Noortje. het volgende:
Teeeeeveeepeeeee.
Ik ben zo hard benieuwd wat de support act hier wordt.
De Kaiser Chiefs touren maar een klein gedeelte van de Amerikaanse Tour mee, in totaal zijn er 3 support acts voor de VS, de andere bevestigde support acts zijn The Bravery (1) en Franz Ferdinand (2).quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Numbie het volgende:
[..]
In de VS de Kaiser Chiefs; als t aan mij ligt mag het in Ahoy alles worden behalve die band...
iTunes deed stom.quote:
941 pistolen dan !quote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef Ixnay het volgende:
21 Guns is gewoon een nr van Black Flag! Maak er dan 22 van, dan ben je teminste nog orgineel.
21 is mijn geluksgetal.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef Ixnay het volgende:
21 Guns is gewoon een nr van Black Flag! Maak er dan 22 van, dan ben je teminste nog orgineel.
Dat is ook mijn geluksnummer, i kid you not. Maar dat is vanwege mijn geboortedatum, de 21ste.quote:
We zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn geluksnummer, i kid you not. Maar dat is vanwege mijn geboortedatum, de 21ste.
Nee dank je. Redheads zijn niet bepaald mijn ding.quote:
Ik heb geen rood haar meer!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee dank je. Redheads zijn niet bepaald mijn ding.
jij flirt ook met alles ook hequote:
neequote:
Ik doe niet aan baffen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neeelke post overal die ik zit zit je weer met je tong in iemand anders zn kont
mn hartje wat doe je
neequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan baffen.
Hihi, kusje erop?
Bij mij mag jij er wel een kusje op geven. Maar wie a zegt, moet ook b zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan baffen.
Hihi, kusje erop?
Ik wil geen kusje op jou geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bij mij mag jij er wel een kusje op geven. Maar wie a zegt, moet ook b zeggen.
[ afbeelding ]
Het hoeft niet per se een kusje te zijn, zolang het maar omsluitend is.quote:
Ik wil jou überhaupt niet aanraken met mijn mond heb ik zojuist besloten. Jimbo ftw.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se een kusje te zijn, zolang het maar omsluitend is.
bel mij eens of kom eens online, ik wil je spreken voor t slapen gaanquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil jou überhaupt niet aanraken met mijn mond heb ik zojuist besloten. Jimbo ftw.
met je faal titel van Saint Jimmiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:11 schreef Noortje. het volgende:
Oja 't is een Green Day topic.
Nouuu! Ik heb de afgelopen week heel veel Green Day geluisterd, goed hč?
nu nog je telefoon opnemen en alles is goedquote:
Eensch, alleen 21 guns vind ik ook erg gaafquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:27 schreef crrrN het volgende:
Ik vind het zo'n gave CD. Ik luister niks anders meer dan deze CD afgelopen week.
Viva la gloria / little girl(beide), Peacemaker, East jesus nowhere, zijn echt zwaar geniaal.![]()
Deze CD vind ik net zo goed als Nimrod en Dookie.
Lol 100% mee eens.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben helemaal weg van het album. Eigenlijk staat er geen enkele zwakke plaat op. Je merkt wel dat ze weer geevolueerd zijn. Met elk album is hun muziek volwassener geworden(alhoewel dat niet elk geval leuker betekent), maar je merkt dat ze muzikaal telkens nieuwe dingen opzoeken.
Ik merk alweer dat dit een zomer wordt waar maar 1 band te horen is op m'n mp3
Hmm ik ben het album ook al wat meer gaan waarderen.. Maar echt een top cd is het niet.. ik ga eigenlijk helemaal mee met deze review: http://www.podiuminfo.nl/recensie_detail.php?recensie_id=2740quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben helemaal weg van het album. Eigenlijk staat er geen enkele zwakke plaat op. Je merkt wel dat ze weer geevolueerd zijn. Met elk album is hun muziek volwassener geworden(alhoewel dat niet elk geval leuker betekent), maar je merkt dat ze muzikaal telkens nieuwe dingen opzoeken.
quote:Op de ballad ‘Last Night On Earth’ klinkt de band als Aguilera op het nummer ‘Beautiful’ en dat is knap waardeloos, in ieder geval voor de rockers en punks onder ons. Ook het nummer ‘Peacemaker’ had de plaat niet hoeven halen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:24 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind 21 guns ook ietwat overschat vergeleken met de andere nummers
Net of de meest commerciele nummers ook meteen het beste zijnquote:
= WIN.quote:GREEN DAY SET FOR MARATHON SHOWS TO CHALLENGE SPRINGSTEEN
Fans of GREEN DAY are in for a value-for-money treat when the punk trio hits the road this year (09) - frontman BILLIE JOE ARMSTRONG is eager to play four-hour long concerts.
The American Idiot hitmakers are preparing to tour to promote new album 21st Century Breakdown, which was released on Friday (15May09) - and their shows are likely to be long affairs.
Armstrong was inspired by Bruce Springsteen, who has put on mammoth five-hour shows in the past - and he wants Green Day to rival the Born In The U.S.A. singer by performing for "anywhere from two to four hours."
He tells Rolling Stone magazine, "We want to give Springsteen a run for his money. I think his longest show is maybe five hours, I think Green Day's got six!"
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
En geen Hitchin' A Ride... En wat ik helemaal raar vind is dat Restless Heart Syndrome, imho het beste nummer van hun nieuwe album, er niet tussen staat!!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de setlist van Green Day op 4 juni, hun laatste volwaardige concert.
Al hoop ik niet dat de setlist van 4 juni het voorbode voor het Ahoy concert is, te weinig American Idiot naar mijn smaak, als Green Day kun je het toch niet maken om een concert te spelen zonder Holiday, Letterbomb en Boulevard of Broken Dreams.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef RemCOW het volgende:
[..]
En wat ik helemaal raar vind is dat Restless Heart Syndrome, imho het beste nummer van hun nieuwe album, er niet tussen staat!!
Dat is echt onzin, bij Coldplay in oktober had ik ook zitplaatsen (was ook in Ahoy) maar toen was het zelfs daar tof qua publiek en dergelijke. 't Geluid was na twee nummers ook prima. Met een band als Green Day verwacht ik helemaal een vette show, dus dat EO gehalte zal wel meevallen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Ixnay het volgende:
Maar ik begrijp dus dat Green Day voor een publiek met zitplaatsen gaat optreden. Dan wordt het echt zo'n EO-feest, lijkt me erg lame.
Bijna elke zaal waar Green Day de komende tour voor gaat optreden heeft zitplaatsen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:50 schreef Ixnay het volgende:
Dan gaat ze dus echt 0,0% voor de muziek mee.
Maar ik begrijp dus dat Green Day voor een publiek met zitplaatsen gaat optreden. Dan wordt het echt zo'n EO-feest, lijkt me erg lame.
De cover is zeker mooi, daar ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:47 schreef ES2nl het volgende:
vind eigelijk alleen de cover van de cd echt mooi![]()
nee maar serieus, dit hele album valt toch een beetje in het niet bij American Idiot? of is dat niveau voor een 2de keer te veel gevraagd? want die was wel erug geniaal
Ja, als je naar een concert van James Blunt in Ahoy gaat wel ja...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:12 schreef Ixnay het volgende:
Dat er zitplaatsen zijn in Ahoy begrijp ik. Maar ook vooraan bij het podium?
Dat is nog niet bekend.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga dus naar het concert in de Ahoy, maar wie staan er in voorprogramma?
WOT?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Geen voorprogramma. Ze gaan ongeveer een setlist spelen van 30 nummers.
godverdommequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Fuck yeah!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:
Meeeeeeeeesterlijke setlist!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit was de setlist van Vancouver vorige week:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Green Day setlists
Holy shit..quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar dit blijft hun record wat betreft de meeste gespeelde nummers.
28 stuks. Maar dit is alweer van afgelopen April.
[..]
Leuk, Geek Stink Breath!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit was de setlist van Vancouver vorige week:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Green Day setlists
Bron?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
De enige overeenkomst is dat de Isley Brothers ook met z'n drieën waren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:16 schreef Juicyhil het volgende:
Ik las bij Shout "The Jonas Brothers cover"
En Words I May Have Ate, gewoon een nummer van Kerplunk!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1288517
Welcome to Paradise en 2000 Light Years Away.
Bronnen: http://www.philly.com/phi(...)een_Day_Setlist.html +
Springsteen speelt wel gemiddeld 2 uur en 45 minuten als het niet langer is, dat zie ik Green Day eerlijk gezegd niet doen. Niks ten nadele van Green Day trouwensquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:25 schreef Asskicker14 het volgende:
32 nummers speelden ze dus bij hun laatste concert in Philadelphia.
(Stand By Me, I'll be There en Earth Angel zijn ook gespeeld, staat er niet bji).
Dat is zelfs ruim meer dan Springsteen speelt bij zijn gemiddelde concert.
Verbeterde setlist:
1. Song of the Century
2. 21st Century Breakdown
3. Know Your Enemy
4. East Jesus Nowhere
5. Holiday
6. The Static Age
7. Before the Lobotomy
8. Are We The Waiting
9. St. Jimmy
10. Boulevard of Broken Dreams
11. Hitchin' A Ride
12. 2000 Light Years Away
13. Welcome To Paradise/
14. Brain Stew
15. Jaded
16. Longview
17. Basket Case
18. She
19. King For A Day
20. Shout (The Isley Brothers cover)
21. Earth Angel (The Penguins cover)
22. I'll Be There
23. Stand By Me (Ben E. King cover)
24. 21 Guns
25. American Eulogy
Encore:
26. American Idiot
27. Jesus Of Suburbia
28. Minority
29. Restless Heart Syndrome
30. Give Me Novacaine
31. Words I May Have Ate
32. Good Riddance (Time Of Your Life)
Welcome to Paradise en 2000 Light Years Away.
Bronnen: http://www.philly.com/phi(...)een_Day_Setlist.html +
Ze werden geklokt op 2 uur en 40 minuten in Philadelphia.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:10 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
Springsteen speelt wel gemiddeld 2 uur en 45 minuten als het niet langer is, dat zie ik Green Day eerlijk gezegd niet doen. Niks ten nadele van Green Day trouwens
een uitschieter qua lengte wat dus normaal is bij Bruce. twee weken geleden heb ik Bruce nog gezien in Dublin. 3 uur en 10 minuten, da's pas waar voor je geld.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze werden geklokt op 2 uur en 40 minuten in Philadelphia.
Green Day kostte 39 euro voor staanplaatsen. Springsteen zal wel minstens het dubbele kosten. Dus qua prijs/kwaliteit verhouding biedt Green Day meer waar voor je geld.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:03 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
een uitschieter qua lengte wat dus normaal is bij Bruce. twee weken geleden heb ik Bruce nog gezien in Dublin. 3 uur en 10 minuten, da's pas waar voor je geld.
ok jij wintquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Green Day kostte 39 euro voor staanplaatsen. Springsteen zal wel minstens het dubbele kosten. Dus qua prijs/kwaliteit verhouding biedt Green Day meer waar voor je geld.
Dean!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga dus naar het concert in de Ahoy, maar wie staan er in voorprogramma?
Een debiele lelijkerd met een dikke kopquote:Op woensdag 9 september 2009 23:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dean!!ga ik ook heen, moeten echt nesten eigenlijk, ben echt fucking benieuwd naar echte dude achter je Nick
hahaquote:Op woensdag 9 september 2009 23:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een debiele lelijkerd met een dikke kop
Uh ja ze worden het dus wel, ze doen de support van de Europese tour en Ahoy dus ook. Staat ook op hun Myspace.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef Jimbo het volgende:
Word vast Prima donna niet
beter komen dr heul goede bands in het Vp !
Inderdaad, ik kom eigenlijk sowieso voor het oude werk naar Ahoy. Heb nog niet eens goed geluisterd naar 21st Century Breakdown.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef Trigalti het volgende:
Als ze Jesus of Suburbia maar spelen
Jammer dat je zelf niet kuntquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Door omstandigheden kan ik niet naar Green Day in het Sportpaleis - Antwerpen gaan. Als iemand interesse heeft, dan hoor ik het wel!
quote:Geachte klant,
U heeft via Eventim NL kaarten gekocht voor het volgende evenement:
GREEN DAY & SUPPORT ACT in ROTTERDAM, Ahoy Rotterdam, 16.10.2009 20:00
Door Mojo Concerts is ons het volgende wijziging meegedeeld:
Via deze weg willen wij u informeren over de aanvangstijden en de support act.
Green Day gaat maar liefst 3 uur spelen op vrijdag 16 oktober in Ahoy, dus van 20.00 - 23.00 uur. Zorg ervoor dat u op tijd aanwezig bent!
Green Day begint om 20.00 uur, de support act Prima Donna speelt van 19.00 - 19.30 uur.
Holy shitquote:
NEEquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook een veldkaart voor Ahoy over trouwens. PM is open, uiteraard kostprijs
.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
NEE
Daar ga ik liever heen als naar Antwerpen![]()
Ik kan ook 2x gaan natuurlijk![]()
Twijfel twijfel...
Mocht er iemand interesse hebben in een veldkaart voor Antwerpen, dan wil ik die van Ahoy in ieder geval wel
Mja, dat zou kunnen, maar zou wel heel sneu zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
![]()
Kun je er wel écht winst op maken natuurlijk
Betekent dit dan dat je alleen naar Green Day gaat?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:30 schreef Hpzone het volgende:
Vriend van me verteld net doodleuk even dat hij niet meekan naar Ahoy.Maargoed, heb nog kaartje over voor de liefhebber. Mag voor 45 euro (dat was de kostprijs toch, met servicekosten erbij?) opgehaald worden in Purmerend.
First come, first serve.
Ik heb gelukkig een andere vriend die niet afgehaakt is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Betekent dit dan dat je alleen naar Green Day gaat?
Ik ga ook alleen hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Betekent dit dan dat je alleen naar Green Day gaat?
Ik neem aan dat hij al betaald had en dat het zijn eigen zorg is om het kaartje te verkopen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:30 schreef Hpzone het volgende:
Vriend van me verteld net doodleuk even dat hij niet meekan naar Ahoy.Maargoed, heb nog kaartje over voor de liefhebber. Mag voor 45 euro (dat was de kostprijs toch, met servicekosten erbij?) opgehaald worden in Purmerend.
First come, first serve.
Dat mag je inderdaad aannemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:54 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij al betaald had en dat het zijn eigen zorg is om het kaartje te verkopen?![]()
Overigens geen interesse in een kaartje, bij de American Idiot tour GD al 2x gezien en ik vind het laatste album maar matig. Ergo, geen motivatie om weer heen te gaan
Veel plezier! Vond de optredens erg gaaf, en ben ook wel jaloers dat ze nu 3 uur spelen!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad aannemenwas zelf erg enthousiast over de nieuwe plaat, en is de eerste keer GD voor mij. Heb er zin an.
Dank uquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:36 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Veel plezier! Vond de optredens erg gaaf, en ben ook wel jaloers dat ze nu 3 uur spelen!!
Neem pakjes taksi/wicky/appelsap mee naar binnen, die hoeven niet ingeleverd te worden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:06 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Dank uDrie uur tussen de mensen, lekker klam worden. nog tips om flesjes water naar binnen te smokkelen?
Ik zie het al voor me, iemand die een pakje wicky uit z'n broekzak haalt tijdens een concert van Green Dayquote:
Ohja, lekker, als je beetje vooraan wilt staan.quote:
Ik heb de setlist al gezien...quote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef Trigalti het volgende:
Als ze Jesus of Suburbia maar spelen
Ja die jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:05 schreef swentibold het volgende:
zoiets als setlist ?
http://www.setlist.fm/set(...)norway-63d7ee63.html
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:26 schreef swentibold het volgende:
t wisselt dus nog wel es, k zou zeggen maak een spandoek met je request![]()
trouwens k had een mail over hun 3 uur speelplannen en dat we allemaal op tijd moeten komen omdat ze om 8 uur al beginnen![]()
quote:
ik wel*O*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb zin in morgen, ik ben morgen jarig, ik ga alleen niet meer naar Green Day.
Veel plezier anyhow, mensen die wel gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |