Holy shit..quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar dit blijft hun record wat betreft de meeste gespeelde nummers.
28 stuks. Maar dit is alweer van afgelopen April.
[..]
Leuk, Geek Stink Breath!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit was de setlist van Vancouver vorige week:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Green Day setlists
Bron?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Geen voorprogramma. Ze gaan ongeveer een setlist spelen van 30 nummers.
De enige overeenkomst is dat de Isley Brothers ook met z'n drieën waren.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:16 schreef Juicyhil het volgende:
Ik las bij Shout "The Jonas Brothers cover"
En Words I May Have Ate, gewoon een nummer van Kerplunk!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1288517
Welcome to Paradise en 2000 Light Years Away.
Bronnen: http://www.philly.com/phi(...)een_Day_Setlist.html +
Springsteen speelt wel gemiddeld 2 uur en 45 minuten als het niet langer is, dat zie ik Green Day eerlijk gezegd niet doen. Niks ten nadele van Green Day trouwensquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:25 schreef Asskicker14 het volgende:
32 nummers speelden ze dus bij hun laatste concert in Philadelphia.
(Stand By Me, I'll be There en Earth Angel zijn ook gespeeld, staat er niet bji).
Dat is zelfs ruim meer dan Springsteen speelt bij zijn gemiddelde concert.
Verbeterde setlist:
1. Song of the Century
2. 21st Century Breakdown
3. Know Your Enemy
4. East Jesus Nowhere
5. Holiday
6. The Static Age
7. Before the Lobotomy
8. Are We The Waiting
9. St. Jimmy
10. Boulevard of Broken Dreams
11. Hitchin' A Ride
12. 2000 Light Years Away
13. Welcome To Paradise/
14. Brain Stew
15. Jaded
16. Longview
17. Basket Case
18. She
19. King For A Day
20. Shout (The Isley Brothers cover)
21. Earth Angel (The Penguins cover)
22. I'll Be There
23. Stand By Me (Ben E. King cover)
24. 21 Guns
25. American Eulogy
Encore:
26. American Idiot
27. Jesus Of Suburbia
28. Minority
29. Restless Heart Syndrome
30. Give Me Novacaine
31. Words I May Have Ate
32. Good Riddance (Time Of Your Life)
Welcome to Paradise en 2000 Light Years Away.
Bronnen: http://www.philly.com/phi(...)een_Day_Setlist.html +
Ze werden geklokt op 2 uur en 40 minuten in Philadelphia.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:10 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
Springsteen speelt wel gemiddeld 2 uur en 45 minuten als het niet langer is, dat zie ik Green Day eerlijk gezegd niet doen. Niks ten nadele van Green Day trouwens
een uitschieter qua lengte wat dus normaal is bij Bruce. twee weken geleden heb ik Bruce nog gezien in Dublin. 3 uur en 10 minuten, da's pas waar voor je geld.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze werden geklokt op 2 uur en 40 minuten in Philadelphia.
Green Day kostte 39 euro voor staanplaatsen. Springsteen zal wel minstens het dubbele kosten. Dus qua prijs/kwaliteit verhouding biedt Green Day meer waar voor je geld.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:03 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
een uitschieter qua lengte wat dus normaal is bij Bruce. twee weken geleden heb ik Bruce nog gezien in Dublin. 3 uur en 10 minuten, da's pas waar voor je geld.
ok jij wintquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Green Day kostte 39 euro voor staanplaatsen. Springsteen zal wel minstens het dubbele kosten. Dus qua prijs/kwaliteit verhouding biedt Green Day meer waar voor je geld.
Dean!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga dus naar het concert in de Ahoy, maar wie staan er in voorprogramma?
Een debiele lelijkerd met een dikke kopquote:Op woensdag 9 september 2009 23:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dean!!ga ik ook heen, moeten echt nesten eigenlijk, ben echt fucking benieuwd naar echte dude achter je Nick
hahaquote:Op woensdag 9 september 2009 23:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een debiele lelijkerd met een dikke kop
Uh ja ze worden het dus wel, ze doen de support van de Europese tour en Ahoy dus ook. Staat ook op hun Myspace.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef Jimbo het volgende:
Word vast Prima donna niet
beter komen dr heul goede bands in het Vp !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |