abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188900308
Ik ga hoe dan ook naar Groningen.
Misschien ook Antwerpen, maar ik denk dat ik het dit keer bij 1x hou. Ben in mei ook al vier dagen naar Frank Turner in Berlijn, dus ja...

Wat betreft de nieuwe single. WTF-vocals... Verder klinkt het wel catchy, is het heel gepolijst en hoop ik wel op nog een paar rauwe dingen. Vond dat juist leuk aan RevRadio, dat dat weer wat rauwer klonk. Dit klinkt gemaakt voor de massa op Spotify.

Anyway, wel weer het vinyl album besteld.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_188900744
Groningen }:|
Dan maar weer eens naar Antwerpen rijden
pi_188986561
Kaartjes voor Antwerpen in the pocket :7
pi_188988177
Hier ook in da pocket. Wat een top line up. Wilde al jaren naar Weezer dus mooie combi.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_189035971
Antwerpen *O* *O*
pi_189036045
Kaartje gekocht voor Groningen.. 14 Juni eet ik mijn eerste eierbal :D Ik ga ook lekker alleen, niemand in mijn directe omgeving die mee wilde. Alleen gaan heeft ook zo zijn voordelen. ^O^
pi_189050697
Antwerpen was binnen een zucht uitverkocht. Behalve dan die vippakketten van honderden euros. Blij dat we erbij zijn!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_207654360
Ik had niet verwacht om ooit nog eens in een Green Day-topic te posten, maar het moment is dan toch daar. Aardig nieuwtje voor de fans: Green Day heeft de (bestaande) tune van het programma Real Time with Bill Maher onderhanden genomen. De nieuwe versie ging gisterenavond in première:

Deze link zal niet zo lang actief blijven (programma illegaal ge-upload), maar dan hebben jullie in elk geval een idee.
pi_211099272

quote:
Lang werd er geteased naar nieuw werk. Het jaartal 1972 kwam meerdere keren voorbij en er verscheen op 1 oktober een video waarin frontman Billie Joe Armstrong wakker wordt (een knipoog naar 'Wake Me Up When September Ends'). En nu heeft Green Day eindelijk die nieuwe muziek gedeeld!

In de video waarin Billie Joe wakker wordt, was ook al een kalender te zien, waarop de datum van 24 oktober duidelijk omcirkeld is. En inderdaad, op die datum is de nieuwe track 'The American Dream is Killing Me' voor het eerst te beluisteren. Maar dat is niet het enige nieuwe werk wat Green Day laat horen. Tijdens hun laatste concerten lieten ze namelijk al meerdere nieuwe nummers horen. Ben je daar benieuwd naar, check dan hier de Daily KINK-podcast, waarin KINK-dj Jasper Leijdens je opnames van die concerten laat horen!

SMASHING PUMPKINS

Ook voor concertgangers is er goed nieuws. Green Day heeft namelijk laten weten dat de band in 2024 gaat touren! In Amerika zullen in elk geval The Smashing Pumpkins, Rancid en The Linda Lindas met ze mee gaan en op een gelekte flyer is de tekst "UK/EU you're next" te lezen. Aangezien The Smashing Pumpkins al Europese data voor juni gepland hebben, lijkt ook Green Day dus naar deze kant van de oceaan te komen!
https://kink.nl/nieuws/check-hier-de-nieuwe-van-green-day
  Moderator woensdag 8 mei 2024 @ 20:28:29 #36
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213470790
Wie ga ik volgende maand tegenkomen in Gelredome? *O*
F.K.A. SuperwormJim
pi_213476475
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2024 20:28 schreef SwJ het volgende:
Wie ga ik volgende maand tegenkomen in Gelredome? *O*
Zeker! Al kom ik denk ik meer voor The Interrupters dan voor Green Day inmiddels, haha.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')