Inderdaad, ik kom eigenlijk sowieso voor het oude werk naar Ahoy. Heb nog niet eens goed geluisterd naar 21st Century Breakdown.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef Trigalti het volgende:
Als ze Jesus of Suburbia maar spelen
Jammer dat je zelf niet kuntquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Door omstandigheden kan ik niet naar Green Day in het Sportpaleis - Antwerpen gaan. Als iemand interesse heeft, dan hoor ik het wel!
quote:Geachte klant,
U heeft via Eventim NL kaarten gekocht voor het volgende evenement:
GREEN DAY & SUPPORT ACT in ROTTERDAM, Ahoy Rotterdam, 16.10.2009 20:00
Door Mojo Concerts is ons het volgende wijziging meegedeeld:
Via deze weg willen wij u informeren over de aanvangstijden en de support act.
Green Day gaat maar liefst 3 uur spelen op vrijdag 16 oktober in Ahoy, dus van 20.00 - 23.00 uur. Zorg ervoor dat u op tijd aanwezig bent!
Green Day begint om 20.00 uur, de support act Prima Donna speelt van 19.00 - 19.30 uur.
Holy shitquote:
NEEquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook een veldkaart voor Ahoy over trouwens. PM is open, uiteraard kostprijs
.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
NEE
Daar ga ik liever heen als naar Antwerpen![]()
Ik kan ook 2x gaan natuurlijk![]()
Twijfel twijfel...
Mocht er iemand interesse hebben in een veldkaart voor Antwerpen, dan wil ik die van Ahoy in ieder geval wel
Mja, dat zou kunnen, maar zou wel heel sneu zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
![]()
Kun je er wel écht winst op maken natuurlijk
Betekent dit dan dat je alleen naar Green Day gaat?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:30 schreef Hpzone het volgende:
Vriend van me verteld net doodleuk even dat hij niet meekan naar Ahoy.Maargoed, heb nog kaartje over voor de liefhebber. Mag voor 45 euro (dat was de kostprijs toch, met servicekosten erbij?) opgehaald worden in Purmerend.
First come, first serve.
Ik heb gelukkig een andere vriend die niet afgehaakt is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Betekent dit dan dat je alleen naar Green Day gaat?
Ik ga ook alleen hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Betekent dit dan dat je alleen naar Green Day gaat?
Ik neem aan dat hij al betaald had en dat het zijn eigen zorg is om het kaartje te verkopen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:30 schreef Hpzone het volgende:
Vriend van me verteld net doodleuk even dat hij niet meekan naar Ahoy.Maargoed, heb nog kaartje over voor de liefhebber. Mag voor 45 euro (dat was de kostprijs toch, met servicekosten erbij?) opgehaald worden in Purmerend.
First come, first serve.
Dat mag je inderdaad aannemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:54 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij al betaald had en dat het zijn eigen zorg is om het kaartje te verkopen?![]()
Overigens geen interesse in een kaartje, bij de American Idiot tour GD al 2x gezien en ik vind het laatste album maar matig. Ergo, geen motivatie om weer heen te gaan
Veel plezier! Vond de optredens erg gaaf, en ben ook wel jaloers dat ze nu 3 uur spelen!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad aannemenwas zelf erg enthousiast over de nieuwe plaat, en is de eerste keer GD voor mij. Heb er zin an.
Dank uquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:36 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Veel plezier! Vond de optredens erg gaaf, en ben ook wel jaloers dat ze nu 3 uur spelen!!
Neem pakjes taksi/wicky/appelsap mee naar binnen, die hoeven niet ingeleverd te worden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:06 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Dank uDrie uur tussen de mensen, lekker klam worden. nog tips om flesjes water naar binnen te smokkelen?
Ik zie het al voor me, iemand die een pakje wicky uit z'n broekzak haalt tijdens een concert van Green Dayquote:
Ohja, lekker, als je beetje vooraan wilt staan.quote:
Ik heb de setlist al gezien...quote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef Trigalti het volgende:
Als ze Jesus of Suburbia maar spelen
Ja die jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:05 schreef swentibold het volgende:
zoiets als setlist ?
http://www.setlist.fm/set(...)norway-63d7ee63.html
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:26 schreef swentibold het volgende:
t wisselt dus nog wel es, k zou zeggen maak een spandoek met je request![]()
trouwens k had een mail over hun 3 uur speelplannen en dat we allemaal op tijd moeten komen omdat ze om 8 uur al beginnen![]()
quote:
ik wel*O*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb zin in morgen, ik ben morgen jarig, ik ga alleen niet meer naar Green Day.
Veel plezier anyhow, mensen die wel gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |