Gratis.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Kaartjes kopen voor een releaseparty?
I mean: What the hell? Is de entreeprijs voor 't kaartje dan inclusief CD?
Om hier nog even op terug te komen... Blink182 zegt weer bij elkaar te komen en gaat waarschijnlijk touren volgens hun eigen site... Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs zijn al bevestigd als support acts op de site van Green Dayquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Green Day - 21st Century Breakdown Tour SUPPORT ACTS
North-American Tour Support Acts
Kaiser Chiefs (27/07 t/m 07/08)
Franz Ferdinand (08/08 t/m 25/08)
European Tour Support Act:
Blink 182 (TBA)
Terwijl je zit op een stoel. Goeie bende wordt dat dan!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Jimbo het volgende:
gast als blink in t voor programma staat krijg ik spontaan een 24uurs durend orgasme !
Wat een combinatie zou dat zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Jimbo het volgende:
gast als blink in t voor programma staat krijg ik spontaan een 24uurs durend orgasme !
geen van allen wordt het zeg ik, jij bnet gewoon goed in mensen blij maken met een dooie musquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Blink 182, Weezer, Jimmy Eat World, Rancid, Gaslight Anthem of Paramore. Een van deze gaat het worden. Take your pick.
Ik spreek je later wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen van allen wordt het zeg ik, jij bnet gewoon goed in mensen blij maken met een dooie mus
maar als het dan toch moet mag alleen gaslight wegde resti s tof
met op nr1 blink natuurlijk
Nee, heb geen kaartje en is nu veels te duur. Was sowieso al erg duur.quote:
39 euro, ik vond het echt reuze meevallenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, heb geen kaartje en is nu veels te duur. Was sowieso al erg duur.
Als het 30 euro is voor een staanplaats zou ik het nog wel doen denk ik. Maar het is nu meer dan het dubbele.
Green Day is tof en dit nieuwe album is ook erg tof, maar ik heb er niet zoveel voor over.
Ja ben je lekker op tijd mee pipoquote:
Je kan nog wel naar de releasepartyquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef Desunoto het volgende:
Zitplaatsen
Nee, laat dan maar.![]()
Ik koop het album misschien wel.
viel mij ook al op , erg jammer..vond het hardere werk eens even wat beterquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:42 schreef kibber het volgende:
Ik vind het nieuwe album zo rusitg. Of ligt dat aan mij?
Niemand wil mee? Wat voor soort vrienden heb je dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wilde al naar Green Day, maar ik word echt gek als Blink het voorprogramma is, niemand wil mee.
Gewoon andere smaak jeweetz.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niemand wil mee? Wat voor soort vrienden heb je dan?
Ik heb 2 overbodige zitplaatsen op ring 1 die ik bereid ben voor een schappelijke prijs van de hand te doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Godver, waarom kom ik altijd overal te laat achter![]()
Waarschijnlijk omdat je jezelf niet inschrijft op mailings van Livenation, het nieuws niet goed in de gaten houd?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Godver, waarom kom ik altijd overal te laat achter![]()
Als Miley Cyrus in Nederland had opgetreden, had je haar zeker mee gekregen.quote:
WAAR?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Miley Cyrus in Nederland had opgetreden, had je haar zeker mee gekregen.
quote:
Waarop baseer je deze kreet?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Miley Cyrus in Nederland had opgetreden, had je haar zeker mee gekregen.
Ben je dan niet Br33z@h?quote:
ze gaat met mij omquote:
Natuurlijk niet, wat is dat nou voor een voor de hand liggende vraag?quote:
Je hebt 'Warning' gedownload dus?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:49 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het album net gedownload en luister nu Blood, Sex and Booze. En en en ik vind het echt heerlijk.
Ik denk (hoop) niet dat dat zal gebeuren. Aangezien Blink eerst in Amerika gaat touren. Daarna gaan ze naar alle waarschijnlijkheid naar Australie. En als ze al in een voorprogramma zouden staan dan neem ik aan dat ze dat nu wel hebben aangekondigd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tjee Blink 128 weer bij elkaar, wist ik heel niet.
Zou wat zijn zeg als ze in het voorprogramma komen.
In de VS de Kaiser Chiefs; als t aan mij ligt mag het in Ahoy alles worden behalve die band...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:40 schreef Noortje. het volgende:
Teeeeeveeepeeeee.
Ik ben zo hard benieuwd wat de support act hier wordt.
De Kaiser Chiefs touren maar een klein gedeelte van de Amerikaanse Tour mee, in totaal zijn er 3 support acts voor de VS, de andere bevestigde support acts zijn The Bravery (1) en Franz Ferdinand (2).quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Numbie het volgende:
[..]
In de VS de Kaiser Chiefs; als t aan mij ligt mag het in Ahoy alles worden behalve die band...
iTunes deed stom.quote:
941 pistolen dan !quote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef Ixnay het volgende:
21 Guns is gewoon een nr van Black Flag! Maak er dan 22 van, dan ben je teminste nog orgineel.
21 is mijn geluksgetal.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef Ixnay het volgende:
21 Guns is gewoon een nr van Black Flag! Maak er dan 22 van, dan ben je teminste nog orgineel.
Dat is ook mijn geluksnummer, i kid you not. Maar dat is vanwege mijn geboortedatum, de 21ste.quote:
We zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn geluksnummer, i kid you not. Maar dat is vanwege mijn geboortedatum, de 21ste.
Nee dank je. Redheads zijn niet bepaald mijn ding.quote:
Ik heb geen rood haar meer!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee dank je. Redheads zijn niet bepaald mijn ding.
jij flirt ook met alles ook hequote:
neequote:
Ik doe niet aan baffen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neeelke post overal die ik zit zit je weer met je tong in iemand anders zn kont
mn hartje wat doe je
neequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan baffen.
Hihi, kusje erop?
Bij mij mag jij er wel een kusje op geven. Maar wie a zegt, moet ook b zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan baffen.
Hihi, kusje erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |