Als Miley Cyrus in Nederland had opgetreden, had je haar zeker mee gekregen.quote:
WAAR?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Miley Cyrus in Nederland had opgetreden, had je haar zeker mee gekregen.
quote:
Waarop baseer je deze kreet?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Miley Cyrus in Nederland had opgetreden, had je haar zeker mee gekregen.
Ben je dan niet Br33z@h?quote:
ze gaat met mij omquote:
Natuurlijk niet, wat is dat nou voor een voor de hand liggende vraag?quote:
Je hebt 'Warning' gedownload dus?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:49 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het album net gedownload en luister nu Blood, Sex and Booze. En en en ik vind het echt heerlijk.
Ik denk (hoop) niet dat dat zal gebeuren. Aangezien Blink eerst in Amerika gaat touren. Daarna gaan ze naar alle waarschijnlijkheid naar Australie. En als ze al in een voorprogramma zouden staan dan neem ik aan dat ze dat nu wel hebben aangekondigd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tjee Blink 128 weer bij elkaar, wist ik heel niet.
Zou wat zijn zeg als ze in het voorprogramma komen.
In de VS de Kaiser Chiefs; als t aan mij ligt mag het in Ahoy alles worden behalve die band...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:40 schreef Noortje. het volgende:
Teeeeeveeepeeeee.
Ik ben zo hard benieuwd wat de support act hier wordt.
De Kaiser Chiefs touren maar een klein gedeelte van de Amerikaanse Tour mee, in totaal zijn er 3 support acts voor de VS, de andere bevestigde support acts zijn The Bravery (1) en Franz Ferdinand (2).quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Numbie het volgende:
[..]
In de VS de Kaiser Chiefs; als t aan mij ligt mag het in Ahoy alles worden behalve die band...
iTunes deed stom.quote:
941 pistolen dan !quote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef Ixnay het volgende:
21 Guns is gewoon een nr van Black Flag! Maak er dan 22 van, dan ben je teminste nog orgineel.
21 is mijn geluksgetal.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef Ixnay het volgende:
21 Guns is gewoon een nr van Black Flag! Maak er dan 22 van, dan ben je teminste nog orgineel.
Dat is ook mijn geluksnummer, i kid you not. Maar dat is vanwege mijn geboortedatum, de 21ste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |