In de VS de Kaiser Chiefs; als t aan mij ligt mag het in Ahoy alles worden behalve die band...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:40 schreef Noortje. het volgende:
Teeeeeveeepeeeee.
Ik ben zo hard benieuwd wat de support act hier wordt.
De Kaiser Chiefs touren maar een klein gedeelte van de Amerikaanse Tour mee, in totaal zijn er 3 support acts voor de VS, de andere bevestigde support acts zijn The Bravery (1) en Franz Ferdinand (2).quote:Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef Numbie het volgende:
[..]
In de VS de Kaiser Chiefs; als t aan mij ligt mag het in Ahoy alles worden behalve die band...
iTunes deed stom.quote:
941 pistolen dan !quote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef Ixnay het volgende:
21 Guns is gewoon een nr van Black Flag! Maak er dan 22 van, dan ben je teminste nog orgineel.
21 is mijn geluksgetal.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef Ixnay het volgende:
21 Guns is gewoon een nr van Black Flag! Maak er dan 22 van, dan ben je teminste nog orgineel.
Dat is ook mijn geluksnummer, i kid you not. Maar dat is vanwege mijn geboortedatum, de 21ste.quote:
We zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn geluksnummer, i kid you not. Maar dat is vanwege mijn geboortedatum, de 21ste.
Nee dank je. Redheads zijn niet bepaald mijn ding.quote:
Ik heb geen rood haar meer!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee dank je. Redheads zijn niet bepaald mijn ding.
jij flirt ook met alles ook hequote:
neequote:
Ik doe niet aan baffen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neeelke post overal die ik zit zit je weer met je tong in iemand anders zn kont
mn hartje wat doe je
neequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan baffen.
Hihi, kusje erop?
Bij mij mag jij er wel een kusje op geven. Maar wie a zegt, moet ook b zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan baffen.
Hihi, kusje erop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |