don't care |---|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|carequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:41 schreef denkjedat het volgende:
afgekeken van iemand
care-o-inator
don't care |---|--------------------------------------------------------------------------------|care
je komt er bijna
Hou je kk bek over Chelsea. Je weet niks van voetbal af als je zulke uitspraken doet. De 1e hands moest gewoon penalty zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:37 schreef faun het volgende:
Dachten ze nou echt dat de wedstrijd gespeeld was, misschien als jullie het uitbouwden naar 2-0 stumpers maar die anelka raakt geen fatsoenlijke bal.
Tja... gewoon weer de zoveelste belangrijke wedstrijd die door een scheids verneukt wordt. Voetbal heeft op deze manier weinig meer met kwaliteit te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Haha die rode kaart dan. Lekker dat die kut ploeg eruit ligt.
Hoe random ben je als je voor Barça bent.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben voor Barça, maar Chelsea had het verdiend.
Knap ingegraven van Hiddink, bijna geen enkel schot op doel.
Alle Nederlandse barca supporters zijn successupporters en zijn vaak ook voor Ajax/Manchester united/Inter milanquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Hoe random ben je als je voor Barça bent.
Engelse finale is toch fucked up.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Hoe random ben je als je voor Barça bent.
Helaas.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Alle Nederlandse barca supporters zijn successupporters en zijn vaak ook voor Ajax/Manchester united/Inter milan
Omg daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Engelse finale is toch fucked up.
Maar belangrijker:
Wie o wie bezorgt mij een gifje van Ballack die tierend, scheldend en vloekend de scheidsrechter achternazit?
Jammer dat die teringduitser niet gewoon geel kreeg daarvoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar belangrijker:
Wie o wie bezorgt mij een gifje van Ballack die tierend, scheldend en vloekend de scheidsrechter achternazit?
Hij heeft geel gekregen daarvoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jammer dat die teringduitser niet gewoon geel kreeg daarvoor
Barca!![]()
![]()
![]()
Hij kreeg er wel geel voor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jammer dat die teringduitser niet gewoon geel kreeg daarvoor
Barca!![]()
![]()
![]()
Het mag alleen als de scheidsrechter op het wedstrijdformulier zet dat hij het verkeerd beoordeeld heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet niet of het mag in de Champions League, maar als het toegestaan is, vind ik dat de UEFA die rode kaart moet intrekken. Was absoluut niets aan de hand.
Ik koester inderdaad nog anti-germaanse gevoelens jegens Duitsland.quote:
2-6quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het mag alleen als de scheidsrechter op het wedstrijdformulier zet dat hij het verkeerd beoordeeld heeft.
En aangezien Barcelona hem heeft omgekocht zal dat geen probleem worden.
toen was je nog niet eens geboren kneusquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik koester inderdaad nog anti-germaanse gevoelens jegens Duitsland.
Ik heb het Gerhard Müller nog steeds niet vergeven.!
Die verwachtte ik al.quote:
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die verwachtte ik al.
Maar die wedstrijd heeft mijn vader me gelukkig al lang geleden laten zien, evenals de finale van het EK. Leve de videoband.!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar belangrijker:
Welke wedstrijden heb jij gekekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef Gallorini het volgende:
Chelsea speelde laf. De 1e wedstrijd helemaal. Over 2 wedstrijden heeft Barca verdiend gewonnen.
Jammer voor ons Guuske, want ik het het hem graag gegund maar dan niet met zo een ingraaftacktiek.
Als Chelsea ook maar een beetje had geprobeerd om te voetballen waren ze weggespeeld door Barca. Lastig voetballen hoor, tegen 10 verdedigers en een snelle neger voorin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:35 schreef Spougle het volgende:
[..]
Welke wedstrijden heb jij gekekenBarca heeft in die 2 wedstrijden geen kans gecreëerd tot aan de goal in blessure tijd. Zelfs in de eerste wedstrijd had Chelsea de 2 beste kansen.
Maar ja kansen benutten hoort ook bij het spelletje natuurlijk.
En de scheids heeft Chelsea wel flink genaaid trouwens.
onze duitse vriend spreektquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef Gallorini het volgende:
Chelsea speelde laf. De 1e wedstrijd helemaal. Over 2 wedstrijden heeft Barca verdiend gewonnen.
Jammer voor ons Guuske, want ik het het hem graag gegund maar dan niet met zo een ingraaftacktiek.
Voetballen is niet alleen aanvallen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:39 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Als Chelsea ook maar een beetje had geprobeerd om te voetballen waren ze weggespeeld door Barca. Lastig voetballen hoor, tegen 10 verdedigers en een snelle neger voorin.
Ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Al vind ik Duitsland wel vet inmiddels.
Ik ben trouwens ook voor Ajax. En buitenlandse clubs die leuk zijn om te kijken (niet meer, alleen Ajax is er voor mij) vind ik Man Utd ook vet, ben ik nu een successupporter
?
Drogba moet niet zo zeiken. Klein kindquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef Bredewout92 het volgende:
Drogba is wel een baas. Hij kreeg nog geel na de wedstrijd
een Champions league halve finale verliezen omdat de scheidsrechter niet voor hands heeft gefloten is genoeg reden om te klagen bij de scheidsrechter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Drogba moet niet zo zeiken. Klein kind
ze een goal te weinig hebben gemaakt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:10 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
een Champions league halve finale verliezen omdat de scheidsrechter niet voor hands heeft gefloten is genoeg reden om te klagen bij de scheidsrechter.
En het laat zien dat zijn hart nog bij Chelsea zit
Mooie goal inderdaad, maar meer geluk dan wijsheid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:48 schreef wise het volgende:
CHELSKI
mooi dat ze eruit zijn met de anti-voetbal. 10 man verdedigen en dan zoveel kansen omzeep helpen.
Moet wel toegeven dat het een mooie goal was, maar toch.
Barca terecht door
met ze alle achterin en dan lekker counteren is nou niet echt (leuk)voetbal te noemen. Mag misschien wel de enige goede tactiek tegen barca zijn, maar tochquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:03 schreef Agiath het volgende:
Mensen die klagen om 'anti-voetbal'
Chelsea gebruikte nog altijd de voeten met het spelletje hoor, dat heet volgens mij gewoon voetbal
En Chelsea en Real Madrid-supporters uit Nederland? Dat zijn geen successupportersquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Alle Nederlandse barca supporters zijn successupporters en zijn vaak ook voor Ajax/Manchester united/Inter milan
Totale onzin. Chelsea verdedigde als team, maar viel ook aan als team, met Anelka, Drogba, Malouda, en aansluitende middenvelders en soms zelfs verdedigers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:04 schreef wise het volgende:
[..]
met ze alle achterin en dan lekker counteren is nou niet echt (leuk)voetbal te noemen. Mag misschien wel de enige goede tactiek tegen barca zijn, maar toch
Barcelona kan er toch ook niets aan doen dat die scheids het zo verneukt? Ze hebben gewoon gescoord en zijn door. Klaar!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Totale onzin. Chelsea verdedigde als team, maar viel ook aan als team, met Anelka, Drogba, Malouda, en aansluitende middenvelders en soms zelfs verdedigers.
Barcelona heeft over 2 wedstrijden gezien veel minder gecreeerd dan Chelsea, en wellicht had Chelsea die kansen gewoon afgemaakt als er niet telkens een arm tussen zat, of wanneer er niet een overtreding werd gemaakt binnen het strafschopgebied.
De enige reden dat Barca in de finale staat, is door het schandalige optreden van de scheids. Meer niet. Voetballend en tactisch gezien was Chelsea op beide avond gewoon de betere ploeg, en creeerde meer kansen.
Ze zijn genaaid, en daarmee zijn ook de objectieve kijkers genaaid. Die hele finale heeft wat mij betreft geen enkele waarde mee, omdat er 1 team in staat die daar niet verdiend te staan. (Net als destijds met Italie die door een schwalbe de wedstrijd tegen Australie winnen: dat kampioenschap heeft geen enkele betekenis wat mij betreft)
ik ben het eens met yi-longquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Totale onzin. Chelsea verdedigde als team, maar viel ook aan als team, met Anelka, Drogba, Malouda, en aansluitende middenvelders en soms zelfs verdedigers.
Barcelona heeft over 2 wedstrijden gezien veel minder gecreeerd dan Chelsea, en wellicht had Chelsea die kansen gewoon afgemaakt als er niet telkens een arm tussen zat, of wanneer er niet een overtreding werd gemaakt binnen het strafschopgebied.
De enige reden dat Barca in de finale staat, is door het schandalige optreden van de scheids. Meer niet. Voetballend en tactisch gezien was Chelsea op beide avond gewoon de betere ploeg, en creeerde meer kansen.
Ze zijn genaaid, en daarmee zijn ook de objectieve kijkers genaaid. Die hele finale heeft wat mij betreft geen enkele waarde mee, omdat er 1 team in staat die daar niet verdiend te staan. (Net als destijds met Italie die door een schwalbe de wedstrijd tegen Australie winnen: dat kampioenschap heeft geen enkele betekenis wat mij betreft)
Matige vergelijking, want Australië was toen niet beter dan Italië. Het was wel onterecht, maar die goal kon aan beide kanten vallen en het stond nog gelijk. Dat was gisteren wel anders, want Chelsea werd een verdere voorsprong ontnomen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:05 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn punt was meer dat een scheidsrechter de uitslag bepaalt, en niet de kwaliteiten van de teams doorslaggevend is. In zo'n geval heeft het wat mij betreft geen enkele waarde meer, en ik vind het nog steeds ongelooflijk dat ze nog steeds weigeren om in dit soort belangrijke evenementen gebruik te maken van videobeelden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Matige vergelijking, want Australië was toen niet beter dan Italië. Het was wel onterecht, maar die goal kon aan beide kanten vallen en het stond nog gelijk. Dat was gisteren wel anders, want Chelsea werd een verdere voorsprong ontnomen.
Maar het belangrijkste is: Barca is doorquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat een scheidsrechter de uitslag bepaalt, en niet de kwaliteiten van de teams doorslaggevend is. In zo'n geval heeft het wat mij betreft geen enkele waarde meer, en ik vind het nog steeds ongelooflijk dat ze nog steeds weigeren om in dit soort belangrijke evenementen gebruik te maken van videobeelden.
Overtreding op Malouda? 5de en 6de official zien de beelden snel terug >>> geven door dat het erbinnen is >>> strafschop, en herhaling op groot scherm voor het publiek.
Zelfde met die handsballen, en met die overtreding op Drogba in de 1ste helft, en met de 'overtreding' op Anelka.
Enige jaren geleden was er ook iets raars bij de Africa Cup, volgens mij een penalty dacht ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn punt was meer dat een scheidsrechter de uitslag bepaalt, en niet de kwaliteiten van de teams doorslaggevend is. In zo'n geval heeft het wat mij betreft geen enkele waarde meer, en ik vind het nog steeds ongelooflijk dat ze nog steeds weigeren om in dit soort belangrijke evenementen gebruik te maken van videobeelden.
Overtreding op Malouda? 5de en 6de official zien de beelden snel terug >>> geven door dat het erbinnen is >>> strafschop, en herhaling op groot scherm voor het publiek.
Zelfde met die handsballen, en met die overtreding op Drogba in de 1ste helft, en met de 'overtreding' op Anelka.
Leuker voetbal speeltquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef DrowningMan het volgende:
mensen die vinden dat chelsae leuker voetbal speelt dan barca![]()
Check, meldt zich...quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Alle Nederlandse barca supporters zijn successupporters en zijn vaak ook voor AjaxAZ/Manchester united/InterAC milan
Goed punt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Barcelona had geen 1 schot op doel tot die goalquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef Siniti het volgende:
Hoezo verdedigen mensen nog steeds dat wanvoetbal van Chelsea? Ik heb ze geen een keer zelf een aanval zien opbouwen.
Chelsea heeft 180 minuten lang gecountered, met 10 man achter de bal. Ik zie liever een team winnen dat probeert te voetballen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:51 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Barcelona had geen 1 schot op doel tot die goal
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:48 schreef wise het volgende:
CHELSKI
mooi dat ze eruit zijn met de anti-voetbal. 10 man verdedigen en dan zoveel kansen omzeep helpen.
Moet wel toegeven dat het een mooie goal was, maar toch.
Barca terecht door
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En nog ben ik blij dat Barca door is. Als je 180 minuten lang verdedigt verdien je het niet om door te gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:57 schreef Szura het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen kans gehad dwaas, tot dat laatste schot
Chelsea is bestolen
Waarom niet? Leg mij dat is uit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
En nog ben ik blij dat Barca door is. Als je 180 minuten lang verdedigt verdien je het niet om door te gaan.
Ik vond het juist indrukwekkend hoe Chelsea het grote Barça totaal vastzette en totaal ongevaarlijk maakte.quote:
Als dit het moderne voetbal is, gaat hét voetbal een sombere toekomst tegemoetquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik vond het juist indrukwekkend hoe Chelsea het grote Barça totaal vastzette en totaal ongevaarlijk maakte.
Je snapt het niet dat Chelsea een bepaalde taktiek toepaste? Je kan wel a la Real Madrid er tegenaan vliegen, maar dan zie je wat er gebeurt tegen dit Barça.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als dit het moderne voetbal is, gaat hét voetbal een sombere toekomst tegemoet
No shit sherlockquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je snapt het niet dat Chelsea een bepaalde taktiek toepaste?
Ja ik kijk alleen de CL van Engelse teams, simpelweg omdat ik geen premier league kan kijken. Mijn mening is dan ook niet alleen gebaseerd op Chelsea, maar op menig ander team dat tegenwoordig saai verdedigend kut countervoetbal speelt.quote:Je kan wel a la Real Madrid er tegenaan vliegen, maar dan zie je wat er gebeurt tegen dit Barça.
Als je als Chelsea zijnde de finale wil bereiken ten koste van dit Barça moet je je aanpassen en ze op hun zwakke plek aanpakken.
Reken er maar niet op dat Chelsea tegen elk team zo speelt, maargoed je zal wel zo'n voetbalfan zijn die alleen maar Champions League kijkt.
Je kan niet alles winnen met mooi voetbal. Hiddink had gewoon door hoe je Barcelona aan moest pakken, Chelsea speelt dus 90% van de wedstrijden niet op deze manierquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
No shit sherlockDat maakt het nog niet mooi voetbal.
[..]
Ja ik kijk alleen de CL van Engelse teams, simpelweg omdat ik geen premier league kan kijken. Mijn mening is dan ook niet alleen gebaseerd op Chelsea, maar op menig ander team dat tegenwoordig saai verdedigend kut countervoetbal speelt.
Wat snap je niet van "Mijn mening is dan ook niet alleen gebaseerd op Chelsea, maar op menig ander team dat tegenwoordig saai verdedigend kut countervoetbal speelt."?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je kan niet alles winnen met mooi voetbal. Hiddink had gewoon door hoe je Barcelona aan moest pakken, Chelsea speelt dus 90% van de wedstrijden niet op deze manier.
Ik snap je mening wel, alleen probeer ervoor te zorgen dat je inziet waarom het in iemand anders' ogen niet 'kankersaai' hoeft te zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat snap je niet van "Mijn mening is dan ook niet alleen gebaseerd op Chelsea, maar op menig ander team dat tegenwoordig saai verdedigend kut countervoetbal speelt."?
Alleen voor fans misschien niet. Voor de neutrale kijker zijn deze twee wedstrijden totaal verkracht door Chelsea, en dat vind ik jammer van het moderne voetbal. Teveel teams die 100% op de counter spelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik snap je mening wel, alleen probeer ervoor te zorgen dat je inziet waarom het in iemand anders' ogen niet 'kankersaai' hoeft te zijn.
Eensquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen voor fans misschien niet. Voor de neutrale kijker zijn deze twee wedstrijden totaal verkracht door Chelsea, en dat vind ik jammer van het moderne voetbal. Teveel teams die 100% op de counter spelen.
Met een 2-3-5 opstelling inderdaad als het al niet erger was.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:52 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
EensVroeger was het beter, toen viel iedereen alleen aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |