don't care |---|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|carequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:41 schreef denkjedat het volgende:
afgekeken van iemand
care-o-inator
don't care |---|--------------------------------------------------------------------------------|care
je komt er bijna
Hou je kk bek over Chelsea. Je weet niks van voetbal af als je zulke uitspraken doet. De 1e hands moest gewoon penalty zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:37 schreef faun het volgende:
Dachten ze nou echt dat de wedstrijd gespeeld was, misschien als jullie het uitbouwden naar 2-0 stumpers maar die anelka raakt geen fatsoenlijke bal.
Tja... gewoon weer de zoveelste belangrijke wedstrijd die door een scheids verneukt wordt. Voetbal heeft op deze manier weinig meer met kwaliteit te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Haha die rode kaart dan. Lekker dat die kut ploeg eruit ligt.
Hoe random ben je als je voor Barça bent.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben voor Barça, maar Chelsea had het verdiend.
Knap ingegraven van Hiddink, bijna geen enkel schot op doel.
Alle Nederlandse barca supporters zijn successupporters en zijn vaak ook voor Ajax/Manchester united/Inter milanquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Hoe random ben je als je voor Barça bent.
Engelse finale is toch fucked up.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Hoe random ben je als je voor Barça bent.
Helaas.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Alle Nederlandse barca supporters zijn successupporters en zijn vaak ook voor Ajax/Manchester united/Inter milan
Omg daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Engelse finale is toch fucked up.
Maar belangrijker:
Wie o wie bezorgt mij een gifje van Ballack die tierend, scheldend en vloekend de scheidsrechter achternazit?
Jammer dat die teringduitser niet gewoon geel kreeg daarvoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar belangrijker:
Wie o wie bezorgt mij een gifje van Ballack die tierend, scheldend en vloekend de scheidsrechter achternazit?
Hij heeft geel gekregen daarvoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jammer dat die teringduitser niet gewoon geel kreeg daarvoor
Barca!![]()
![]()
![]()
Hij kreeg er wel geel voor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jammer dat die teringduitser niet gewoon geel kreeg daarvoor
Barca!![]()
![]()
![]()
Het mag alleen als de scheidsrechter op het wedstrijdformulier zet dat hij het verkeerd beoordeeld heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet niet of het mag in de Champions League, maar als het toegestaan is, vind ik dat de UEFA die rode kaart moet intrekken. Was absoluut niets aan de hand.
Ik koester inderdaad nog anti-germaanse gevoelens jegens Duitsland.quote:
2-6quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het mag alleen als de scheidsrechter op het wedstrijdformulier zet dat hij het verkeerd beoordeeld heeft.
En aangezien Barcelona hem heeft omgekocht zal dat geen probleem worden.
toen was je nog niet eens geboren kneusquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik koester inderdaad nog anti-germaanse gevoelens jegens Duitsland.
Ik heb het Gerhard Müller nog steeds niet vergeven.!
Die verwachtte ik al.quote:
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die verwachtte ik al.
Maar die wedstrijd heeft mijn vader me gelukkig al lang geleden laten zien, evenals de finale van het EK. Leve de videoband.!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar belangrijker:
Welke wedstrijden heb jij gekekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef Gallorini het volgende:
Chelsea speelde laf. De 1e wedstrijd helemaal. Over 2 wedstrijden heeft Barca verdiend gewonnen.
Jammer voor ons Guuske, want ik het het hem graag gegund maar dan niet met zo een ingraaftacktiek.
Als Chelsea ook maar een beetje had geprobeerd om te voetballen waren ze weggespeeld door Barca. Lastig voetballen hoor, tegen 10 verdedigers en een snelle neger voorin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:35 schreef Spougle het volgende:
[..]
Welke wedstrijden heb jij gekekenBarca heeft in die 2 wedstrijden geen kans gecreëerd tot aan de goal in blessure tijd. Zelfs in de eerste wedstrijd had Chelsea de 2 beste kansen.
Maar ja kansen benutten hoort ook bij het spelletje natuurlijk.
En de scheids heeft Chelsea wel flink genaaid trouwens.
onze duitse vriend spreektquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef Gallorini het volgende:
Chelsea speelde laf. De 1e wedstrijd helemaal. Over 2 wedstrijden heeft Barca verdiend gewonnen.
Jammer voor ons Guuske, want ik het het hem graag gegund maar dan niet met zo een ingraaftacktiek.
Voetballen is niet alleen aanvallen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:39 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Als Chelsea ook maar een beetje had geprobeerd om te voetballen waren ze weggespeeld door Barca. Lastig voetballen hoor, tegen 10 verdedigers en een snelle neger voorin.
Ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Al vind ik Duitsland wel vet inmiddels.
Ik ben trouwens ook voor Ajax. En buitenlandse clubs die leuk zijn om te kijken (niet meer, alleen Ajax is er voor mij) vind ik Man Utd ook vet, ben ik nu een successupporter
?
Drogba moet niet zo zeiken. Klein kindquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef Bredewout92 het volgende:
Drogba is wel een baas. Hij kreeg nog geel na de wedstrijd
een Champions league halve finale verliezen omdat de scheidsrechter niet voor hands heeft gefloten is genoeg reden om te klagen bij de scheidsrechter.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Drogba moet niet zo zeiken. Klein kind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |