don't care |---|-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|carequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:41 schreef denkjedat het volgende:
afgekeken van iemand
care-o-inator
don't care |---|--------------------------------------------------------------------------------|care
je komt er bijna
Hou je kk bek over Chelsea. Je weet niks van voetbal af als je zulke uitspraken doet. De 1e hands moest gewoon penalty zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:37 schreef faun het volgende:
Dachten ze nou echt dat de wedstrijd gespeeld was, misschien als jullie het uitbouwden naar 2-0 stumpers maar die anelka raakt geen fatsoenlijke bal.
Tja... gewoon weer de zoveelste belangrijke wedstrijd die door een scheids verneukt wordt. Voetbal heeft op deze manier weinig meer met kwaliteit te maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Haha die rode kaart dan. Lekker dat die kut ploeg eruit ligt.
Hoe random ben je als je voor Barça bent.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben voor Barça, maar Chelsea had het verdiend.
Knap ingegraven van Hiddink, bijna geen enkel schot op doel.
Alle Nederlandse barca supporters zijn successupporters en zijn vaak ook voor Ajax/Manchester united/Inter milanquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Hoe random ben je als je voor Barça bent.
Engelse finale is toch fucked up.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Hoe random ben je als je voor Barça bent.
Helaas.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Alle Nederlandse barca supporters zijn successupporters en zijn vaak ook voor Ajax/Manchester united/Inter milan
Omg daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Engelse finale is toch fucked up.
Maar belangrijker:
Wie o wie bezorgt mij een gifje van Ballack die tierend, scheldend en vloekend de scheidsrechter achternazit?
Jammer dat die teringduitser niet gewoon geel kreeg daarvoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Engelse finale is toch fucked up.
Maar belangrijker:
Wie o wie bezorgt mij een gifje van Ballack die tierend, scheldend en vloekend de scheidsrechter achternazit?
Hij heeft geel gekregen daarvoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jammer dat die teringduitser niet gewoon geel kreeg daarvoor
Barca!![]()
![]()
![]()
Hij kreeg er wel geel voor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jammer dat die teringduitser niet gewoon geel kreeg daarvoor
Barca!![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |