The Princess Leia Fantasy?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:49 schreef Muis006 het volgende:
Speciaal voor Vik!
Edittt: dammit hij loopt niet helemaal door
High-five! Ik ga straks ook weer. Maandag was ik mijn handdoek vergetenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jeumig, gewoon een heel topic gemist! En nog geen tijd om bij te lezen want het is weer tijd voor RPM.
Tot over 3 topics ofzo
10 mei is zondag. Hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Moederdag op 10 mei? Nee hoor, moederdag valt altijd op zondag en dat is 11 mei.
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Moederdag op 10 mei? Nee hoor, moederdag valt altijd op zondag en dat is 11 mei.
Lalala.
Kwak, ik heb een vraag he.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:56 schreef kwakveense het volgende:
ik heb zaterdag overdag repetitie, zaterdagavond concert en naborrel, zondag middag concert en naborrel...mn ouders komen wel naar 1 van de concerten trouwens... dus dan kan ik een cadeautje aan mn broertje meegeven om te geven, maar ik kom pas de week erna weer in t weekend een keer naar ze toe.
(lange tvp. ik heb t gehad, ik ga naar huis. de rest moet morgen maar)
Gajemake?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even koken.
Een nieuw recept, dus ik ben benieuwd of het goed gaat. Gelukkig is de patatboer vlakbij
.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even koken.
Een nieuw recept, dus ik ben benieuwd of het goed gaat. Gelukkig is de patatboer Appie Hein met gezonde simpele meuk vlakbij
.
ik haal me soms teveel op de hals. maar t ligt er ook aan wát voor dingen ik meot doen en wanneer...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kwak, ik heb een vraag he.
Je vertelt dat je het fijn vindt als je een druk schema hebt, maar aan de andere kant post je vaak ''over alle dingen die je moet doen. Is dat niet tegenstrijdig?
Zijn dat die dingen die die heks Gillian McDinges altijd opdrong aan die zielige dikkerds die haar dwangregime moesten ondergaan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:57 schreef conleche het volgende:
ipv katjang heb ik wasabinootjes gegeten en die hebben neiging om je neus weer uit te willen komen.
Na deze tvp ga ik maar weer eens wat doen.......
Ohh op die fietsquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik haal me soms teveel op de hals. maar t ligt er ook aan wát voor dingen ik meot doen en wanneer...
de klusjes die ik nu moet doen zijn strontvervelend, zeker aangezien ik moe ben en mn vrije middag op de bank had willen doorbrengen. maar van hot naar her vliegen om te zingen en te repeteren enzo vind ik heerlijk (wel vermoeiend, maar heerlijk).
Ik heb werkelijk geen idee, maar het lijkt me niet, want d'r zit gewoon een pinda binnenin. Misschien bedoel je die Japanse gepofte dingetjes???quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zijn dat die dingen die die heks Gillian McDinges altijd opdrong aan die zielige dikkerds die haar dwangregime moesten ondergaan?
t is ook een subtiel onderscheid hoor. soms vind ik het resultaat van rotklusjes namelijk wel heel gaaf en tof maar moet ik de klusjes toch even doen om daar te geraken...quote:
Goed zo Muisje. Eet jij maar lekker veel, je lijf heeft deugdelijk voedsel nodigquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:59 schreef Muis006 het volgende:
Volkorenwasa met old amsterdam op.
Honger.
De banaan zit ook al in mijn maag overigens.
Haha okee!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed zo Muisje. Eet jij maar lekker veel, je lijf heeft deugdelijk voedsel nodig
Ik ben ook verslaafd een spinazie, en het klinkt erg lekker, maar ben je niet bang dat de wraps zompig worden van het spinazievocht?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik ga maken (maar jullie zullen er wel weer wat op aan te merken hebben, culi's): wraps met spinazie en daarin verkruimelde feta en dan gratineren in de oven.
O ik ben een sucker voor spinazie.
Ik moet iets met dat spinazievocht doen geloof ik, staat op het briefje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook verslaafd een spinazie, en het klinkt erg lekker, maar ben je niet bang dat de wraps zompig worden van het spinazievocht?
Elk lijf heeft deugdelijk voedsel nodig, niet alleen dat van Muisquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed zo Muisje. Eet jij maar lekker veel, je lijf heeft deugdelijk voedsel nodig
*drukt Muis aan medium-bemeten boezemquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb voor morgen trouwens wasa, old amsterdam, eitjes, bospaddenstoelensoep (van unox uit zak dus geen troep toegevoegd), boterhammen, bananen, appels en sinaasappels. Moet goed komen
Ja dus? De opmerking klopte gewoon hoor, het was deductie. Ieder lichaam heeft deugdelijk voedsel nodig --> Muis heeft een lichaam --> Muis haar lichaam heeft deugdelijk voedsel nodigquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Elk lijf heeft deugdelijk voedsel nodig, niet alleen dat van Muis.
Dat is lekker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
En wat is het voordeel van het uitje dan? Ik heb trouwens geen uien in huis.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Anders kan je ook een uitje fruiten in een pan, daar de spinazie bij doen zodat hij slinkt, wat knof, ui/spinaziemengsel even zeven zodat het vocht eruit loopt, en dat samen met de feta als vulling gebruiken
Klopt, klopt. Maar ik werd af en toe een beetje moedeloos van Muis' 1200-kcal-aan-zooi-lijstjes. Zeker omdat afvallen nou niet bepaald prioriteit heeft, en je lijf toch echt wel een extra steuntje kan gebruiken na zulke intensieve behandelingen. Dus ik word blij van boterhammen met ei en knackebrod met lekkere kaas, jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Elk lijf heeft deugdelijk voedsel nodig, niet alleen dat van Muis.
Ja maar vaak vraag ik van: is dit goed of niet. En dan wordt er of niet op gereageerd of het is "ik denk het wel". Hoe moet ik dan weten hoe het beter moetquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Maar ik werd af en toe een beetje moedeloos van Muis' 1200-kcal-aan-zooi-lijstjes. Zeker omdat afvallen nou niet bepaald prioriteit heeft, en je lijf toch echt wel een extra steuntje kan gebruiken na zulke intensieve behandelingen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dus? De opmerking klopte gewoon hoor, het was deductie. Ieder lichaam heeft deugdelijk voedsel nodig --> Muis heeft een lichaam --> Muis haar lichaam heeft deugdelijk voedsel nodig
Spinazie met een piep-snufje nootmuskaat en wat gedroogde oregano roerbakken, héérlijk. En knoflook, ja. Hmmmquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Anders kan je ook een uitje fruiten in een pan, daar de spinazie bij doen zodat hij slinkt, wat knof, ui/spinaziemengsel even zeven zodat het vocht eruit loopt, en dat samen met de feta als vulling gebruiken
De spinazie is juist tegenwoordig helemaal niet duur!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..].
O, nou een uitje is miss een idee voor de volgende keer dan. Eerst dit maar eens overleven
.
Ik gebruik diepvriesspinazie. Had liever vers, maar ja, dan ben ik 7 euro kwijt aan spinazie alleen.
Nee, voorjaarsgroente ten topquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De spinazie is juist tegenwoordig helemaal niet duur!
Néé, is zo, maar je hebt ook best wat lijstjes gepost waarvan je zelf ook wist dat het lousy wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar vaak vraag ik van: is dit goed of niet. En dan wordt er of niet op gereageerd of het is "ik denk het wel". Hoe moet ik dan weten hoe het beter moetik kan het niet in mijn up.
2 euro per zak van 300 gram niet duur?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De spinazie is juist tegenwoordig helemaal niet duur!
Hier op de markt een pond voor een euroquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2 euro per zak van 300 gram niet duur?!
Bij de Jumbo, vers voor 70 cent per kilo. Ik had iets minder dan 500 gram en heb dus 33 cent betaald. En aangezien het het seizoen is zal het vast ook elders zo zijn!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2 euro per zak van 300 gram niet duur?!
Wat was er gisteren dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef Viking84 het volgende:
En hoe is het met jou, trouwens, cc? Ik miste je nog, gisteren.
Bij de c1000 hebben ze zakken van 300 gram die gewassen zijn, uberhandig en ontzettend lekkerquote:
Heb je pyttipanna gegeten? Dan is het ondefinieerbare uiquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:46 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb juist amper wat op, want zowaar .. inmiddels ook overgeven op het lijstje van mijn bijwerkingen.
Met moeite nog een met liefde bereid maaltje op.
Gebakken aardappeltjes met spekjes en nog iets wat ik niet kan thuisbrengen.
Gekruide kippenpoten uit de oven.
Sperzieboontjes.
Stokbrood met kruidenboter.
En er dan amper van genieten.
Niks hoor. Ik dacht gewoon: hey, waar zou Fietsbabe uithangen?quote:
Nee, precies andersomquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
Trouwens, hebben jullie dat ook, dat je buik er van voren echt puik uitziet, maar van de zijkant nog niet echt?
Dan moet je toch een andere studie gaan doen, vrees ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef Chicolate het volgende:
Ja hoi. Ik ben ook weer thuis. Ipv op lab staan vandaag lekker een poster gemaakt + foto's + beginnetje presentatie. Heerlijk
Veel leuker dan op lab staan
![]()
In mijn vorige studentenhuis was dat zó leuk hè, als 't rookalarm af gingquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenoot en z'n vriendin (die hier eigenlijk ook gewoon permanent woont, volgens mij) hebben net het rookalarm af laten gaan tijdens het koken..
Hahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:01 schreef Blurred86 het volgende:
tvp!
Ik heb sinds kort een rookmelder, die mijn vriend heel lief aan het plafond precies boven mn bed heeft opgehangen. Nu ben ik steeds bang dat dat ding op mn hoofd zal vallen terwijl ik slaap
en ik heb hem nog nooit af laten gaan dus dat toont aan dat ik heel goed kan koken![]()
Nee hoor, met scheikunde hoef je niet perse hele dagen op lab te staan, ligt aan je richtingquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je toch een andere studie gaan doen, vrees ik.
Ik heb heel enthousiast 8 van die wraps gemaakt, maar ik zit na 2 al vol.
euhm omdat ze niet altijd zo vlekkeloos zijn... maar ik ben de laatste tijd wel afgevallen hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, ik lees lijstjes waar ik jaloers op word! Waarom val je niet af?
Ik heb werkelijk waar ongelooflijk veel respect voor jou! Ik vind je mooi in je doen en laten... Ik wil wel dat je wat meer respect voor jezelf hebt hoor!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhm omdat ze niet altijd zo vlekkeloos zijn... maar ik ben de laatste tijd wel afgevallen hoor
ik woog na pasen bijna 89 kiloen nu hang ik tussen 86 en 87... hopelijk volgende maand rond de 85 en zo steeds iets naar beneden...ik was verdorie voor ik naar de states ging rond de 80 kilo
ik doe de laatste tijd (sinds mn dieptepunt na pasen) veel beter mn best. eet nu kip ipv choips bijvoorbeeld als k hartige tussendoortrek heb...
dat vind ik echt heel lief van je uniekhoorn...dankjewel... fijne dingen om te horenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar ongelooflijk veel respect voor jou! Ik vind je mooi in je doen en laten... Ik wil wel dat je wat meer respect voor jezelf hebt hoor!
Dikke kus
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef heaven7 het volgende:
Oké ik zit vandaag op de? 1700 kcal ofzo. Weggegooide dag dusMaar gelukkig ook niet zoveel kcal dat ik aankom. (Hoop ik toch
)
Vrijdagquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Viking, Mark was toch gisteren al geweest naar Theo?
Ha ja, dat wilde ik ook nog vragen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:18 schreef conleche het volgende:
Hee daar fietsbeeb. Whazzup?? Nog steeds met meneer fietsgraag??
Wast leuk?quote:
Morgen in Louwertquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Ff vragen. Wanneer ga jij dan?
Geen paniek, hij zit vast in een van al die tassen verstopt tussen al die spullen! Je vindt dingen altijd veel beter als je niet in paniek tussen je rotzooi zit te graaienquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:39 schreef Chicolate het volgende:
Goffer. Ik ben mn usb-stick kwijt. Met daarop alle bestanden voor een project dat vrijdag af moet. Ok, ik heb deels hier en deels op de uni nog wel backups, en ik kan die bestanden wel ophalen, maar hoe kan ik een usb-stick zomaar kwijtraken
. Was veel te chaotisch bezig, teveel tassen/spullen bij me, vergat steeds ritsen dicht te doen ... bah ik haat dit "ik kan alleen dingen die met school te maken hebben onthouden" ... heb het al wel eens eerder gehad, toen moest ik opschrijven hoe laat ik op moest staan want anders vergat ik het
.
Echt met recht de vreemste hoofdstad...quote:
In de walden wonen de messentrekkers, meer weet ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt met recht de vreemste hoofdstad...
Ben zelf een waldpiekje dus dat zal het wel zijn
Echt NIET * trekt mes*quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:43 schreef neen het volgende:
[..]
In de walden wonen de messentrekkers, meer weet ik niet.
Dat weet ik niet, dat is gewoon algemeen bekend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt NIET * trekt mes*
In siegerswoude???
Nee, in de Westereen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt NIET * trekt mes*
In siegerswoude???
Ik?? denk ik?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:45 schreef sigme het volgende:
Hoi.
Engeland was leuk. Engels breakfast is goed wandelvoer, Engels pub-eten is goed voer na het wandelen. Gister echt een enorme wandeling gemaakt; 7 uur gelopen, waarvan delen over lastig terrein.
Oh ja, zondag, net voor we weggingen, was er nóg een lam bij. Wie houdt er zoal van puur biologisch lamsvlees?
Oja, fijn samen met de harekietenquote:
Ik vind lamsvlees heeeeerlijk, maar ik wil nooit weten dat het ooit aan zo'n lief schattig dartel lammetje heeft gezeten. Ik ben heel hypocriet wat dat betreftquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:45 schreef sigme het volgende:
Oh ja, zondag, net voor we weggingen, was er nóg een lam bij. Wie houdt er zoal van puur biologisch lamsvlees?
Niet! Die wonen in Steinquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:43 schreef neen het volgende:
[..]
In de walden wonen de messentrekkers, meer weet ik niet.
Lammetjes zijn eigenwijze klotebeesten die ontzettend vatbaar zijn voor parasieten en ziektesquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind lamsvlees heeeeerlijk, maar ik wil nooit weten dat het ooit aan zo'n lief schattig dartel lammetje heeft gezeten. Ik ben heel hypocriet wat dat betreft
Maar ze zijn ook zo lief en schattig en wolligquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lammetjes zijn eigenwijze klotebeesten die ontzettend vatbaar zijn voor parasieten en ziektes
Ik heb mijn tas boek voor boek uitgepakt, mijn etui leeggekeerd (zat niet veel in), mijn camera uit zn tas gehaald (zat ie ook niet in), systematisch al mn zakken gecontroleerd (broekzakken, check. Truizak, check. Jaszakken, check. Regenjaszakken, check), mijn boeken leeggeschud (zat niets in) en toen alles nog een keer langsgegaan. Toen besloot ik dat ik hem kwijt wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Geen paniek, hij zit vast in een van al die tassen verstopt tussen al die spullen! Je vindt dingen altijd veel beter als je niet in paniek tussen je rotzooi zit te graaien
Ja, dat had ik dus vandaag!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
High-five! Ik ga straks ook weer. Maandag was ik mijn handdoek vergeten
Ik vergeet wel eens een handdoek mee te nemen naar de douche. En daar kom ik pas achter als ik er al uitgebreid onder sta. En om 8 uur kan ik moeilijk "Maaaaaark!! Handdoekkkkkkk!" roepenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus vandaag!maar, leenhanddoeken FTW!
Nu eten!
Ok, ik moet het nu vragen. Wie is Mark nou eigenlijk?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens een handdoek mee te nemen naar de douche. En daar kom ik pas achter als ik er al uitgebreid onder sta. En om 8 uur kan ik moeilijk "Maaaaaark!! Handdoekkkkkkk!" roepen.
Mijn handdoekaangevertquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, ik moet het nu vragen. Wie is Mark nou eigenlijk?!![]()
Ok! Leuke job!quote:
Somebody's gotta do itquote:
I don't mind! Kon het alleen nooit herleiden uit je postsquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Somebody's gotta do it.
Nee, hij is gewoon m'n huisgenoot en ik doe veel met hem, want we wonen nu eenmaal in één huis enzo.
Als ik straks ergens anders woon zul je die naam minder vaak horen, rustig maar.
Jamaar! Mark was toch ook je beste vriend en doet van alles voor jequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Somebody's gotta do it.
Nee, hij is gewoon m'n huisgenoot en ik doe veel met hem, want we wonen nu eenmaal in één huis enzo.
Als ik straks ergens anders woon zul je die naam minder vaak horen, rustig maar.
'trusten! Laatste dag 6 uur?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Terusten lieve slankies!
Verhuisplannen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:04 schreef Viking84 het volgende:
Nah, beste vriend is overdreven. En ik ben op zoek naar een baan in het westen en daar ga ik dan ook wonen dus dan zie ik hem niet meer zo vaak neequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar! Mark was toch ook je beste vriend en doet van alles voor jeDan zie je hem toch best wel vaak nog toch?
Om eerlijk te zijn denk ik dat jij je later pas zult realiseren wat een gouden vriend Mark is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nah, beste vriend is overdreven. En ik ben op zoek naar een baan in het westen en daar ga ik dan ook wonen dus dan zie ik hem niet meer zo vaak nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ja, da's zo jong dat het nog boterzacht is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
@sigme: hoe zit het dan met zuiglam? Dat is toch heel erg jong lamsvlees of niet?
Nee hoor, dat realiseer ik me welquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat jij je later pas zult realiseren wat een gouden vriend Mark is.
Ik ga zo naar Hello Goodbye kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
* Goodbye komt binnenvallen!![]()
Hoe gaat het met de slankies?
* MariaEtcetera vangt Goodbye!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
* Goodbye komt binnenvallen!![]()
Hoe gaat het met de slankies?
ik! En mijn ouders. Heb je iemand die voor je slacht?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:45 schreef sigme het volgende:
Hoi.
Engeland was leuk. Engels breakfast is goed wandelvoer, Engels pub-eten is goed voer na het wandelen. Gister echt een enorme wandeling gemaakt; 7 uur gelopen, waarvan delen over lastig terrein.
Welkom terug!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:45 schreef sigme het volgende:
Hoi.
Haha, viel Spass!quote:
Icm hem bedoel ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:20 schreef Merel het volgende:
lammetjesmeet bij sigme!
en Vik, waarom zou je je ongemakkelijk voelen bij de term 'beste vriend'?
Senk joe, kan ook altijd op jou rekenen Mariaatje!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
* MariaEtcetera vangt Goodbye!
Goed, en met joe?
Oh en viking, dan begreep ik dat verkeerd! Maar jullie doen zoveel samen en hij doet zoveel voor je, dat lijkt me meer dan een gewone huisgenoot! Dat wel
EDIT! Laatste stuk was te laat, na jouw nieuwe post! Okeee
Definitely!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Senk joe, kan ook altijd op jou rekenen Mariaatje!![]()
Ben je al naar Zumba geweest? Ik zonet en het was leukkk
Ja, een slager. Hoewel ik denk dat ik de komende slachtpartij door een andere slager laat doen - eentje waar ze het vlees wat langer laten besterven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:19 schreef P.F het volgende:
[..]
ik! En mijn ouders. Heb je iemand die voor je slacht?
Heb je nog een betere vriend dan? Zo nee, dan is dit de bestequote:
De platonische liefde van Vik. Ze doen alles samen, behalve steamy sex danquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, ik moet het nu vragen. Wie is Mark nou eigenlijk?!![]()
Hahaha, jij wintquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb je nog een betere vriend dan? Zo nee, dan is dit de beste
Oké, laat me weten hoe je het vond, oke?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Definitely!![]()
En nee, ik mag zaterdag pas, dan is de proefles! Ik vraag me wel af wat voor dingetjes er bij een beginnersles gaan gebeuren, want als ik sommige filmpjes op youtube zie dan denk ik wraaaah dat kan ik nietGelukkig is zo'n naveltruitje ook niet verplicht
![]()
Maar ik word enthousiaster van jouw enthousiasme, yay! Ik heb best zin in zaterdag!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De platonische liefde van Vik. Ze doen alles samen, behalve steamy sex dan
ik denk dat als je de diertjes daarvoor hebt rondlopen, je dat vrij snel 'afleert'quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou dat niet kunnen geloof ik, diertjes die je elke dag ziet enzo laten afmaken voor het vlees.
Kaas, die weet alles van iedereenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De platonische liefde van Vik. Ze doen alles samen, behalve steamy sex dan
Me neither, niet dat ik het niet begrijp hoor Sigmequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou dat niet kunnen geloof ik, diertjes die je elke dag ziet enzo laten afmaken voor het vlees.
True. Dat scheeltquote:
Laten afmaken? Welja, ik noem dat gewoon "ze vermoorden om ze op te vreten".quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, laat me weten hoe je het vond, oke?Ze verwachten heus niet dat je meteen al die pasjes gaat doen hoor, ben je gek. Bij mij werd eerst de basis voor gedaan, dan hoe je het bij Zumba doet. Dan ga je het langzaam oefenen, en wanneer je dat onder de knie hebt op tempo. Dus dat is écht te doen!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een idee! Ik post mijn lijstjes gewoon onder een spoilerknop. Dan kunnen mensen zelf bepalen of ze zich er aan willen ergeren of niet.
Gister:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag:t gaat er toch niet om of we ons ergeren? het gaat er om dat mensen hier willen dat je gezond eet en je neit zo belachelijk uithongert als vandaag, met ook nog RPM erbij. dat is gewoon rodnuit slecht voor je lichaam. ja, als je meer/voldonde gaat eten kom je misschien eerst wel wat aan, maar het is toch van de gekken dat je lichaam nu al zo verpest is dat je volgens jezelf niet meer dn 1500 kcal kunt eten zonder aan te komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat heet tough love
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Wij hadden vroeger ook volop kippen thuis, en af en toe kwam er dan een kennis van mn pa om de populatie wat uit te dunnen. Dan rende ik als klein jongetje altijd even de schuur uitquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Laten afmaken? Welja, ik noem dat gewoon "ze vermoorden om ze op te vreten".
Ik heb meer moeite met hypocrisie dan met emotioneel gejammer.
Hmm ja, de taak van hanenruimen is mij toebedeeld. Ik ben beter in zulke acties dan mijn lief.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook volop kippen thuis, en af en toe kwam er dan een kennis van mn pa om de populatie wat uit te dunnen. Dan rende ik als klein jongetje altijd even de schuur uit
Ik vind hem een creepquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef kwakveense het volgende:
jeutje een heel erg zielige meneer op tv met hello goodbye... ik zou geloof ik niet graag willen dat ik op tv kwam zo als ik die meneer was...
je eet vandaag nog geen 1100 kcalquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:Ik vond vandaag echt een nette dag
Even wat anders, is Bridget Jones bij jullie op Net 5 ook zo raar schokkerigHet ziet er echt niet uit hier
.
XM poepje! Ik kom uit de losse pols op ongeveer 1100 kcal, en dan heb je ook nog eens geRPMed, waarmee ik uberhaupt al na 5 minuten van die fiets zou pleuren van sheer exhaustion!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:Ik vond vandaag echt een nette dag
Even wat anders, is Bridget Jones bij jullie op Net 5 ook zo raar schokkerigHet ziet er echt niet uit hier
.
Maar zie je dan niet dat je zo weinig calorieën binnenkrijg en zo veel sport (waardoor je dus nog minder calorieën overhoudt) dat je lichaam niet eens genoeg energie binnenkrijgt om normaal te kunnen functioneren?quote:
watzijzegt, en de rest eigenlijk...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
XM poepje! Ik kom uit de losse pols op ongeveer 1100 kcal, en dan heb je ook nog eens geRPMed, waarmee ik uberhaupt al na 5 minuten van die fiets zou pleuren van sheer exhaustion!
Wees lief voor jezelfProbeer anders rond de 1500 te zitten steeds! Da's niet zo veel, vooral niet als je erbij sport, maar niet zo weinig dat we ons hier zorgen om je hoeven te maken
![]()
Het is ook niet zo dat men zich hier ergert he, het is meer dat jij voor jezelf zo lief moet willen zijn dat je nog een behoorlijke manier een aantal jaar goed functionerend en blij mee kan! Dat moeten wij niet alleen willen, maar jijzelf ook!![]()
Be nice to yourself, then we are nice to your eetlijstjes
Ik weeg me dus zeer sporadisch, maar ben zo'n 4 kilo kwijt nu geloof ik. Merk het vooral aan m'n kleding, die zit echt beter. Meer naar wens, nee, want het is echt slappe hap. Slappe buik, armen en rug. Daarom ook RPM in de hoop wat strakker te worden, maar dat is sowieso moeilijk door de EDS. En ik ben nu zo'n 9 weken bezigquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:50 schreef sigme het volgende:
Ik zal er geen preek achteraan gooien, maar ik heb wel wat vraagjes.
Hoe lang ben je nu 'streng', X_M, en ben je ook afgevallen? En / of ben je er meer naar wens uit gaan zien / heb je het idee dat je spier opbouwt?
je bent toch al vanaf je kindertijd steeds op dieet? dan zal je verbranding vast wel goed verpest zijn... maar dat betekent niet dat je dat niet kunt veranderen... door vaak kleine beetjes te eten, langzaam om te bouwen naar een normaal aantal kcal, je beweegt nu al meer dan je dacht dat je kon toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, ik val niet flauw. Ik houd die les gewoon vol, ik heb vandaag gewoon gewerkt en prima ook. Niet draaierig niks. Kan het dan niet gewoon zo zijn dat ik een slomere verbranding heb en gewoon minder nodig heb. Als ik echt meer nodig zou hebben, had ik dat toch wel gemerkt inmiddels
.
Jij bent ook een stoere hé!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm ja, de taak van hanenruimen is mij toebedeeld. Ik ben beter in zulke acties dan mijn lief.
Dit jaar willen we weer kuikens, dus ik zal wel weer aan de bak moeten.
Vorig jaar hadden we 7 kuikens, waarvan 4 hanen.
Van die hanen hebben we er 2 voor het leven weggedaan, 2 geslacht, en de kippentoom is per saldo niet gegroeid. Vossen, buizerds en andere rovers hebben een rare voorkeur voor hennen.
Heb je je Express al weer terug?
Ok. Dat je slap blijft is wel een aanwijzing om rekening te gaan houden met de optie die je hier voor de voeten gegooid krijgt: je lichaam verteert je spieren om je organen draaiende te houden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weeg me dus zeer sporadisch, maar ben zo'n 4 kilo kwijt nu geloof ik. Merk het vooral aan m'n kleding, die zit echt beter. Meer naar wens, nee, want het is echt slappe hap. Slappe buik, armen en rug. Daarom ook RPM in de hoop wat strakker te worden, maar dat is sowieso moeilijk door de EDS. En ik ben nu zo'n 9 weken bezig.
Vind je 't gek, je lijf vreet je spieren op, want ander eten krijgt 't niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meer naar wens, nee, want het is echt slappe hap.
Dan is het maar goed dat ik laatst gewoon een echte toblerone reep heb gekocht (en niet in één keer heb opgegetenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:58 schreef conleche het volgende:
Ik heb van die 100 calorieen zakjes van toblerone gekocht. Maar het smaakt niet naar echte toblerone.Het zijn een beetje kleine chocokoekjes. En als je 4 van die zakjes opeet, schiet het z'n doel behoorlijk voorbij.
![]()
En BJ is hier niet schokkerig.
Ik ga hier serieus even over nadenken onder de douche. Serieus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok. Dat je slap blijft is wel een aanwijzing om rekening te gaan houden met de optie die je hier voor de voeten gegooid krijgt: je lichaam verteert je spieren om je organen draaiende te houden.
Is het een idee om een tijdsperiode met jezelf (en ons) af te spreken om door te gaan zoals je nu doet, maar wanneer dat dan geen goed resultaat levert (strakken EN gespierder) een ombouw-plan naar een heel ander eetschema te gaan maken (meer, véél meer eten, zodat je lichaam je organen kan laten draaien op wat je eet en daarnaast spieren opbouwen).
De eerste wel (ik vasthouden, lief hakken). De tweede heb ik alleen gedaan: haan op de kop ophangen, en daarna iets met een broodmesquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij bent ook een stoere hé!Hoe doe je dat, haantje slachten? Kop er af hakken?
![]()
Topquote:Mn express is weer okidokie!
Dochterlief!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik laatst gewoon een echte toblerone reep heb gekocht (en niet in één keer heb opgegeten)
Hoe is het met jou??![]()
Ik heb echt het gevoel alsof ik weken weg ben geweest![]()
Fijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Dochterlief!Prahagangster!
Met mij is het best goed. Ik zit nu naar BJ te kijken met een half oog wegens het bijna uit m'n hoofd kennen van de dialogen en ik bedenk me voor de zoveelste keer dat Daniel/Hugh echt veeeel leuker is in deze film dan Darcy/Firth
Helleu mommy!!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga hier serieus even over nadenken onder de douche. Serieus.
Het gaat idd, zoals men hier zegt, om de effecten in the long runquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, ik val niet flauw. Ik houd die les gewoon vol, ik heb vandaag gewoon gewerkt en prima ook. Niet draaierig niks. Kan het dan niet gewoon zo zijn dat ik een slomere verbranding heb en gewoon minder nodig heb. Als ik echt meer nodig zou hebben, had ik dat toch wel gemerkt inmiddels
.
ziet er overigens ook zo uit als ik mn buik weg duwquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
even een vraagje:
als ik m'n buik inhoud en bekijk hoe het straks allemaal zal zijndan valt het nóg meer op dat m'n ribben best uitsteken.... dat doen ze sowieso al (Mr.MoBlo zegt altijd 'je hebt uitstékende ribben!
' ) maargoed
nu komen ze door buik inhouden vast nog wel wat meer naar voren, maar vraag me af hoe lelijk/normaal dat is als ik straks wel een flink stuk buik kwijt ben:
brede schouders, uitstekende ribben, en dan ineens een soort van 'dal' richting mn buik![]()
is dá normaal?
Had je het maar moeten lezen toen!quote:
Ik heb het gelezen, maar ik ben het weer vergetenquote:
maar er zijnen mensen te zijn die ze om bepaalde redenen weg laten halenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens zijn ribben best handige dingen om te hebben
Als ik mn buik inhou of wegduw, zetten mijn ribben ook uit naar buiten. Steken ze heel lelijk uit, dat is niet zo als ik gewoon slank benquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik quote mezelf nog even, omdat ik me echt afvraag of ik gewoon een debiele lichaamsbouw () heb, of dat 't normaal is. Zal binnenkort 's kijken of ik het op foto vast kan leggen, maar moet het vooralsnog even met de omschrijving doen?
[..]
ziet er overigens ook zo uit als ik mn buik weg duwen niet inhoud, zeg maar, stomme ribben
Que?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar er zijnen mensen te zijn die ze om bepaalde redenen weg laten halen![]()
Ik las ook 'schijnen', maar toen snapte ik het ook nog nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schijnen![]()
![]()
oh, spare-ribshéérlijk
met honing-ketjap-marinade
Als je geen vent bent kun je jezelf sowieso niet pijpenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
oh, het schijnt dat je je onderste ribben (1 rij? ) weg kunt laten halen en dat je dan jezelf kunt pijpen, als je een vent bent, maar weet even niet of dit een broodje aap is, of écht
dat kan toch nooit met zon dikke buik?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb wel eens op tv gehoord dat Ron Jeremy dat wel kan![]()
ik wil het NIET wetenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb wel eens op tv gehoord dat Ron Jeremy dat wel kan![]()
Oh, dat bedoel je.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
oh, het schijnt dat je je onderste ribben (1 rij? ) weg kunt laten halen en dat je dan jezelf kunt pijpen, als je een vent bent, maar weet even niet of dit een broodje aap is, of écht
Ieeeeeeehquote:He is well known for his large circumcised penis – claimed by him to be 9.75 inches[5] – and he has gained some notoriety for being capable of autofellatio (which he first demonstrated on-screen in Inside Seka), though he stated in a 2003 interview that due to his weight gain, all he can do nowadays is kiss the tip of his penis.[6]
Waarom ieh? Lijkt me best handig als je dat kuntquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:26 schreef Daph_ het volgende:
Of kon, geen ideeI'm just the messenger
Van de Engelse Wiki:
[..]
Ieeeeeeeh
Omdat het Ron Jeremy is!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom ieh? Lijkt me best handig als je dat kunt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom ieh? Lijkt me best handig als je dat kunt.
Dus? Wat zijn jullie allemaal oppervlakkig hierquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Omdat het Ron Jeremy is!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
En dit zeg je zonder lachgasgiechel?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus? Wat zijn jullie allemaal oppervlakkig hier. Hij ziet er dan misschien niet zo flatteus uit, maar het is vast een hele lieve, charmante man
.
Eigenlijk wel ja!quote:
Nog steeds met de fietsmeneer jaquote:
Waarom zou je?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nog steeds met de fietsmeneer ja![]()
![]()
Maar nu is er dus ook een mogelijkheid tot een drankje met mc whiskey van lang lang geledenDoen of niet doen, thats the question
Jij hebt Ron nog nooit in actie gezien zeker. Anders zou je zoiets niet zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus? Wat zijn jullie allemaal oppervlakkig hier. Hij ziet er dan misschien niet zo flatteus uit, maar het is vast een hele lieve, charmante man
.
Nee, toevallig niet, nee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt Ron nog nooit in actie gezien zeker. Anders zou je zoiets niet zeggen
Wát doet meneer Jeremy voor de kost?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt Ron nog nooit in actie gezien zeker. Anders zou je zoiets niet zeggen
De winkelmeneer die wel enthousiast hyvet maar geen tijd heeft? Ik zou 'm laten bungelen. Als fietsmeneer lekke banden krijgt is het nog vroeg genoeg, wat in het vat zit verzuurt niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nog steeds met de fietsmeneer ja![]()
![]()
Maar nu is er dus ook een mogelijkheid tot een drankje met mc whiskey van lang lang geledenDoen of niet doen, thats the question
Die ene keer, ik weet nog wel hoe enthousiast ik daar over was, dat was echt bijzonder hoe leuk en spontaan het die avond was, dus ik ben nieuwsgierig of het misschien leuker is dan de fietsmeneer (en stiekem is het makkelijker als dat zo zou zijn, want geen scheiding, kinderen en 12 jaar leeftijdsverschilquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je?. Je hebt nu de fietsmeneer
.
McWhiskey heeft z'n kans verprutst.
Tenzij je McWhiskey leuker vindt. Hey, dit is toch niet je bindingsangst die de kop opsteekt hè?.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:40 schreef Viking84 het volgende:
Als jullie je afvragen waarom Goodbye ineens zo stil is... Die zit pm's naar mij te sturen!.
Sigme, wat poëtisch!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
De winkelmeneer die wel enthousiast hyvet maar geen tijd heeft? Ik zou 'm laten bungelen. Als fietsmeneer lekke banden krijgt is het nog vroeg genoeg, wat in het vat zit verzuurt niet.
Leeftijd zegt niksquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:38 schreef kwakveense het volgende:
@ cycle: ben je blij met je fietsmeneer? dan zou ik t niet doen... kweenie...
ik krijg net een reactie van een kwijlenswaardig knappe meneer op de datingsite *kwijl* hij is wel aan de oude kant voor mijn smaak...maar je weet maar nooit... (mcgroningen schiet niet zo op...)
twee van de slachtoffers zijn familie van een collega van mij,quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Jeetje, ik heb dat hele Apeldoorn drama niet zo meegekregen omdat ik in Praag zat. Ik zat nu even wat filmpjes te kijken op youtube en ik word er toch naar van. Bah.
Ja, dat kan ik me voorstellen! Zijn dat twee gewonden of doden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
twee van de slachtoffers zijn familie van een collega van mij,dat was zo raar, ineens komt het dan toch dichterbij ofzo.
Ik werd er ook echt naar van, toen ik het op tv zag enzo, snap ook echt niet dat iemand dat heeft gedaan (en dan met zo;n kleine swift! wat wil je daar mee uithalen tegen zo'n grote bus)
Verandering van spijs doet eten..quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:38 schreef kwakveense het volgende:
ik krijg net een reactie van een kwijlenswaardig knappe meneer op de datingsite *kwijl* hij is wel aan de oude kant voor mijn smaak...maar je weet maar nooit..
1 meisje gewond, en haar moeder was van het weekend zwaar gewond, ws wachten tot ze overlijdt omdat allerlei organen het hadden begeven en ze in coma lag, hoewel ze al wel een paar x haar ogen had opengedaan. Maar mocht ze wakker worden, dan is ze verlamd vanaf onder haar hoofd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen! Zijn dat twee gewonden of doden?
Ik zoek het op omdat ik gewoon wil weten wat er gebeurd is, maar die foto's van die mensen die op straat liggen hoeven van mij echt niet
doe ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten..
Heb je wel eens een man geprobeerd? Ik dacht dat je tot nog toe alleen jongentjes verslonden had? Als ik jou was zou ik het een kans geven.
36 hmm? En jij bent.. 27?quote:
Oh lees nu pas Sigme d'r reactie,quote:
Ik zou 'm ff laten spartelen. Hij heeft ook lang niks laten horen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh lees nu pas Sigme d'r reactie,
Ja je hebt ook wel gelijk.. als hij mij 4 maanden laat wachten, kan ik hem ook nog wel even laten wachten. Aan de andere kant ben ik wel heel nieuwsgierig en een x wat drinken moet gewoon kunnen, zolang ik niks uithaal. In ieder geval wacht ik nog een paar dagen met reageren, als ik besluit dat mijn nieuwsgierigheid wint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zit wel een vrij cruciaal probleem ja
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
En verder om even terug te komen op de vraag van sigme:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
Is het normaal om vakantiefoto's te screenen op degenen waar je je buikje NIET kan zien?![]()
Dat deed ik ook altijdquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
Is het normaal om vakantiefoto's te screenen op degenen waar je je buikje NIET kan zien?![]()
Ik vind van wel jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
ik ben 26 idd. ik ga t ook proberen hoor! maar eerst maar ns zien of ie niet op míj afknaptquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
36 hmm? En jij bent.. 27?
Nou ja, zie maar. Ik wens je een fijne vent in elk geval.
Trusten!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe dat ook ja! En onderkinnen en rare wenkbrauwen enzo![]()
Maar nu ga ik slapen! Hele dag hard gewerkt aan paper (en gefokt) en nu is het af
*trots*
Slaap lekker leute!
Ook trots is! Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar nu ga ik slapen! Hele dag hard gewerkt aan paper (en gefokt) en nu is het af
*trots*
Slaap lekker leute!
Onderkinnen vooral jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
*trots*
Slaap lekker leute!
Nouja, dat zegt dan meer over die mannen dan over jou tochquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben 26 idd. ik ga t ook proberen hoor! maar eerst maar ns zien of ie niet op míj afknapt
ik vind t wel spannend, al die aandacht, maar t is best vermoeiend om het goed te "kanaliseren" zeg maar, en ook om van "een mailtje" naar een ontmoeting te komen... dat vind ik best eng...
enneh... ik vind afwijzen ook wel lastig...er zijn nu twee mannen met wie ik mailde aan wie ik niks meer heb laten horen, gewoon omdat ik ze vergat
Volgens mij wel! Tubingen schijnt een hele leuke stad te zijn, met flink veel studenten. Hij komt ook uit die omgeving...Als je meer wilt weten kan ik wel wat vragen doorspelen, of jullie in contact brengen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nynke: weet je ook of je vriendje het daar een beetje naar z'n zin had?
Gewoon lekker mailen met die anderquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben 26 idd. ik ga t ook proberen hoor! maar eerst maar ns zien of ie niet op míj afknapt
ik vind t wel spannend, al die aandacht, maar t is best vermoeiend om het goed te "kanaliseren" zeg maar, en ook om van "een mailtje" naar een ontmoeting te komen... dat vind ik best eng...
enneh... ik vind afwijzen ook wel lastig...er zijn nu twee mannen met wie ik mailde aan wie ik niks meer heb laten horen, gewoon omdat ik ze vergat
Welterusten dan maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik heb er genoeg van, ik ga slapen hoor. Poster is nog steeds niet af, en ik vermoed dat ze heel veel commentaar gaan hebben (en das niet leuk als je er een hele avond vrije tijd in hebt gestoken. Maar wat zij willen kán gewoon niet! Of het kan wel, maar dat kost me dan weer 4 uur met passen en meten. Dus eigenlijk: ik wíl het niet doen).
Slapen dus.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef cyclechick het volgende:
Oh en Merel, hoe bevalt het nu zonder McSex? Mis je hem nog heel erg, ben je verdrietig, of eigenlijk ook opgelucht/soort van vrij gevoel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Merel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Zeg, die is helemaal niet stom!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb je aardbeienava trouwens even gejat voor MSNHad daar nog die stomme goudvis van AKNynke
.
Van den Hoogenband heeft het ook. En ik. Gewoon een heel goede push up aan doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
makeupremover in je oog smeren is nooit leuk![]()
even een vraagje:
als ik m'n buik inhoud en bekijk hoe het straks allemaal zal zijndan valt het nóg meer op dat m'n ribben best uitsteken.... dat doen ze sowieso al (Mr.MoBlo zegt altijd 'je hebt uitstékende ribben!
' ) maargoed
nu komen ze door buik inhouden vast nog wel wat meer naar voren, maar vraag me af hoe lelijk/normaal dat is als ik straks wel een flink stuk buik kwijt ben:
brede schouders, uitstekende ribben, en dan ineens een soort van 'dal' richting mn buik![]()
is dá normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |