abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68727664
Het vorige deel: Slank #701 - Waar je inlegkruisje nog steeds warm is

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68727673
FiPo
pi_68727695
Behalve Remsjo natuurlijk.
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:34:30 #4
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:35:42 #5
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68727760
TVPantyliner
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68727821
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef Muis006 het volgende:
TVPantyliner
Whehe, vind je de TT niet onsmakelijk genoeg?
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:37:57 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68727851
.
Niet meer actief op Fok!
pi_68727856
college-gaat-niet-door-twee-uurtjes-werken-en-tussendoor-Fok!ken-post
Ja doei.
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:38:47 #9
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68727879
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:37 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Whehe, vind je de TT niet onsmakelijk genoeg?
Je hebt me door

Nee het is een hommage aan de vorige TT!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:39:08 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68727895
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Behalve Remsjo natuurlijk.
Ja, dan moet je ook standhouden hè?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68727955
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, dan moet je ook standhouden hè?
Ik begreep dat hij in een sportschool werkt, dat is al beter dan onschuldige pubers kwellen met iets waarvan je allebei weet dat ze het toch nooit zullen kunnen.
pi_68727964
Teeveepee!

Ik zit hier heel hard mijn best te doen op een rotklusje omdat ik gewoon iets goeds wil produceren..
pi_68728007
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:40 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee!

Ik zit hier heel hard mijn best te doen op een rotklusje omdat ik gewoon iets goeds wil produceren..
Goede instelling!
Ziet de baas ook meteen wat je kunt...
pi_68728027
Ik ga zo avondeten want ik heb geen zin (en geld) om vanavond weer buiten de deur te eten (uva-4 euro, wok to walk-6 euro)
pi_68728151
Mini, verstandig dat je ze nog even laat liggen idd Je hebt er ook banana chips zonder coating, waarschijnlijk zijn die minder slecht. Of is dat niet lekker genoeg?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68728186
TVP met als spelbreaking opmerking dat ik vroeger wel goed was in sport. Wilde zelfs een tijdje sportlerares worden. Ik was ook zo iemand die op de lagere school aan alles meedeed. Avond4daagse, zwem4daagse, korfbal( )toernooien, you name it. Op de middelbare school zat ik alleen nog maar op turnen en paardrijden en was natuurlijk een muy getroubleerde puber, maar stiekem vond ik sport nog steeds leuk en ging ik ook nog hardlopen en zo.
pi_68728187
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:45 schreef Phaidra het volgende:
Mini, verstandig dat je ze nog even laat liggen idd Je hebt er ook banana chips zonder coating, waarschijnlijk zijn die minder slecht. Of is dat niet lekker genoeg?
Nee hoor, dat is ook al het proberen waard. Ik ga zaterdag eens bij de Tuinen kijken!
pi_68728191
Ik ben me al aan het verheugen op m'n sinaasappel zometeen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68728236
Co, het klinkt bijna alsof je je verontschuldigt dat jij er wel goed in was! Da's de omgekeerde wereld!
Het is wel lekker herkenbaar om erover te zeuren, gedeelde smart enzo, maar ik had ook liever gehad dat ik het wel kon hoor.
pi_68728292
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:46 schreef conleche het volgende:
TVP met als spelbreaking opmerking dat ik vroeger wel goed was in sport. Wilde zelfs een tijdje sportlerares worden. Ik was ook zo iemand die op de lagere school aan alles meedeed. Avond4daagse, zwem4daagse, korfbal( )toernooien, you name it. Op de middelbare school zat ik alleen nog maar op turnen en paardrijden en was natuurlijk een muy getroubleerde puber, maar stiekem vond ik sport nog steeds leuk en ging ik ook nog hardlopen en zo.
Jij bent ook zo'n superlenige ex-turnster, toch? En dan ook nog goed kunnen tennissen...
Ik benijd je. Ik wou dat ik echt hartgrondig sportief was; ik ben alleen maar endorfine-verslaafd
pi_68728302
ik werd altijd als laatste 'gekozen' (wat dus geen kiezen meer was) omdat ik werkelijk nergens goed in was en ze de pest aan me hadden
Ja doei.
pi_68728328
Ik heb trouwens wel een raar loopje zag ik op een video. Ik maak een soort hupjes. Ik veer bij iedere stap, zeg maar...... En ik zwaai met m'n armen.
pi_68728359
Er lijkt wel een verband te zijn tussen slecht zijn in gym en jaren later in het Slank-topic belanden...
pi_68728387
Ik ben ook een spelbreker, want wel goed in sporten.
pi_68728388
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n superlenige ex-turnster, toch? En dan ook nog goed kunnen tennissen...
Ik benijd je. Ik wou dat ik echt hartgrondig sportief was; ik ben alleen maar endorfine-verslaafd
Op het eerste: ja. Ik kan nog steeds een spagaat en zo, maar ik ben niet heel goed in tennis hoor, ik vind het alleen maar leuk!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')