ziet er overigens ook zo uit als ik mn buik weg duwquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
even een vraagje:
als ik m'n buik inhoud en bekijk hoe het straks allemaal zal zijndan valt het nóg meer op dat m'n ribben best uitsteken.... dat doen ze sowieso al (Mr.MoBlo zegt altijd 'je hebt uitstékende ribben!
' ) maargoed
nu komen ze door buik inhouden vast nog wel wat meer naar voren, maar vraag me af hoe lelijk/normaal dat is als ik straks wel een flink stuk buik kwijt ben:
brede schouders, uitstekende ribben, en dan ineens een soort van 'dal' richting mn buik![]()
is dá normaal?
Had je het maar moeten lezen toen!quote:
Ik heb het gelezen, maar ik ben het weer vergetenquote:
maar er zijnen mensen te zijn die ze om bepaalde redenen weg laten halenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens zijn ribben best handige dingen om te hebben
Als ik mn buik inhou of wegduw, zetten mijn ribben ook uit naar buiten. Steken ze heel lelijk uit, dat is niet zo als ik gewoon slank benquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik quote mezelf nog even, omdat ik me echt afvraag of ik gewoon een debiele lichaamsbouw () heb, of dat 't normaal is. Zal binnenkort 's kijken of ik het op foto vast kan leggen, maar moet het vooralsnog even met de omschrijving doen?
[..]
ziet er overigens ook zo uit als ik mn buik weg duwen niet inhoud, zeg maar, stomme ribben
Que?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar er zijnen mensen te zijn die ze om bepaalde redenen weg laten halen![]()
Ik las ook 'schijnen', maar toen snapte ik het ook nog nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
schijnen![]()
![]()
oh, spare-ribshéérlijk
met honing-ketjap-marinade
Als je geen vent bent kun je jezelf sowieso niet pijpenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
oh, het schijnt dat je je onderste ribben (1 rij? ) weg kunt laten halen en dat je dan jezelf kunt pijpen, als je een vent bent, maar weet even niet of dit een broodje aap is, of écht
dat kan toch nooit met zon dikke buik?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb wel eens op tv gehoord dat Ron Jeremy dat wel kan![]()
ik wil het NIET wetenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb wel eens op tv gehoord dat Ron Jeremy dat wel kan![]()
Oh, dat bedoel je.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
oh, het schijnt dat je je onderste ribben (1 rij? ) weg kunt laten halen en dat je dan jezelf kunt pijpen, als je een vent bent, maar weet even niet of dit een broodje aap is, of écht
Ieeeeeeehquote:He is well known for his large circumcised penis – claimed by him to be 9.75 inches[5] – and he has gained some notoriety for being capable of autofellatio (which he first demonstrated on-screen in Inside Seka), though he stated in a 2003 interview that due to his weight gain, all he can do nowadays is kiss the tip of his penis.[6]
Waarom ieh? Lijkt me best handig als je dat kuntquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:26 schreef Daph_ het volgende:
Of kon, geen ideeI'm just the messenger
Van de Engelse Wiki:
[..]
Ieeeeeeeh
Omdat het Ron Jeremy is!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom ieh? Lijkt me best handig als je dat kunt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom ieh? Lijkt me best handig als je dat kunt.
Dus? Wat zijn jullie allemaal oppervlakkig hierquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Omdat het Ron Jeremy is!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
En dit zeg je zonder lachgasgiechel?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus? Wat zijn jullie allemaal oppervlakkig hier. Hij ziet er dan misschien niet zo flatteus uit, maar het is vast een hele lieve, charmante man
.
Eigenlijk wel ja!quote:
Nog steeds met de fietsmeneer jaquote:
Waarom zou je?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nog steeds met de fietsmeneer ja![]()
![]()
Maar nu is er dus ook een mogelijkheid tot een drankje met mc whiskey van lang lang geledenDoen of niet doen, thats the question
Jij hebt Ron nog nooit in actie gezien zeker. Anders zou je zoiets niet zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus? Wat zijn jullie allemaal oppervlakkig hier. Hij ziet er dan misschien niet zo flatteus uit, maar het is vast een hele lieve, charmante man
.
Nee, toevallig niet, nee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt Ron nog nooit in actie gezien zeker. Anders zou je zoiets niet zeggen
Wát doet meneer Jeremy voor de kost?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt Ron nog nooit in actie gezien zeker. Anders zou je zoiets niet zeggen
De winkelmeneer die wel enthousiast hyvet maar geen tijd heeft? Ik zou 'm laten bungelen. Als fietsmeneer lekke banden krijgt is het nog vroeg genoeg, wat in het vat zit verzuurt niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nog steeds met de fietsmeneer ja![]()
![]()
Maar nu is er dus ook een mogelijkheid tot een drankje met mc whiskey van lang lang geledenDoen of niet doen, thats the question
Die ene keer, ik weet nog wel hoe enthousiast ik daar over was, dat was echt bijzonder hoe leuk en spontaan het die avond was, dus ik ben nieuwsgierig of het misschien leuker is dan de fietsmeneer (en stiekem is het makkelijker als dat zo zou zijn, want geen scheiding, kinderen en 12 jaar leeftijdsverschilquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je?. Je hebt nu de fietsmeneer
.
McWhiskey heeft z'n kans verprutst.
Tenzij je McWhiskey leuker vindt. Hey, dit is toch niet je bindingsangst die de kop opsteekt hè?.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:40 schreef Viking84 het volgende:
Als jullie je afvragen waarom Goodbye ineens zo stil is... Die zit pm's naar mij te sturen!.
Sigme, wat poëtisch!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
De winkelmeneer die wel enthousiast hyvet maar geen tijd heeft? Ik zou 'm laten bungelen. Als fietsmeneer lekke banden krijgt is het nog vroeg genoeg, wat in het vat zit verzuurt niet.
Leeftijd zegt niksquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:38 schreef kwakveense het volgende:
@ cycle: ben je blij met je fietsmeneer? dan zou ik t niet doen... kweenie...
ik krijg net een reactie van een kwijlenswaardig knappe meneer op de datingsite *kwijl* hij is wel aan de oude kant voor mijn smaak...maar je weet maar nooit... (mcgroningen schiet niet zo op...)
twee van de slachtoffers zijn familie van een collega van mij,quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Jeetje, ik heb dat hele Apeldoorn drama niet zo meegekregen omdat ik in Praag zat. Ik zat nu even wat filmpjes te kijken op youtube en ik word er toch naar van. Bah.
Ja, dat kan ik me voorstellen! Zijn dat twee gewonden of doden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
twee van de slachtoffers zijn familie van een collega van mij,dat was zo raar, ineens komt het dan toch dichterbij ofzo.
Ik werd er ook echt naar van, toen ik het op tv zag enzo, snap ook echt niet dat iemand dat heeft gedaan (en dan met zo;n kleine swift! wat wil je daar mee uithalen tegen zo'n grote bus)
Verandering van spijs doet eten..quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:38 schreef kwakveense het volgende:
ik krijg net een reactie van een kwijlenswaardig knappe meneer op de datingsite *kwijl* hij is wel aan de oude kant voor mijn smaak...maar je weet maar nooit..
1 meisje gewond, en haar moeder was van het weekend zwaar gewond, ws wachten tot ze overlijdt omdat allerlei organen het hadden begeven en ze in coma lag, hoewel ze al wel een paar x haar ogen had opengedaan. Maar mocht ze wakker worden, dan is ze verlamd vanaf onder haar hoofd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen! Zijn dat twee gewonden of doden?
Ik zoek het op omdat ik gewoon wil weten wat er gebeurd is, maar die foto's van die mensen die op straat liggen hoeven van mij echt niet
doe ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten..
Heb je wel eens een man geprobeerd? Ik dacht dat je tot nog toe alleen jongentjes verslonden had? Als ik jou was zou ik het een kans geven.
36 hmm? En jij bent.. 27?quote:
Oh lees nu pas Sigme d'r reactie,quote:
Ik zou 'm ff laten spartelen. Hij heeft ook lang niks laten horen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh lees nu pas Sigme d'r reactie,
Ja je hebt ook wel gelijk.. als hij mij 4 maanden laat wachten, kan ik hem ook nog wel even laten wachten. Aan de andere kant ben ik wel heel nieuwsgierig en een x wat drinken moet gewoon kunnen, zolang ik niks uithaal. In ieder geval wacht ik nog een paar dagen met reageren, als ik besluit dat mijn nieuwsgierigheid wint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zit wel een vrij cruciaal probleem ja
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
En verder om even terug te komen op de vraag van sigme:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
Is het normaal om vakantiefoto's te screenen op degenen waar je je buikje NIET kan zien?![]()
Dat deed ik ook altijdquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
Is het normaal om vakantiefoto's te screenen op degenen waar je je buikje NIET kan zien?![]()
Ik vind van wel jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
ik ben 26 idd. ik ga t ook proberen hoor! maar eerst maar ns zien of ie niet op míj afknaptquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
36 hmm? En jij bent.. 27?
Nou ja, zie maar. Ik wens je een fijne vent in elk geval.
Trusten!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe dat ook ja! En onderkinnen en rare wenkbrauwen enzo![]()
Maar nu ga ik slapen! Hele dag hard gewerkt aan paper (en gefokt) en nu is het af
*trots*
Slaap lekker leute!
Ook trots is! Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar nu ga ik slapen! Hele dag hard gewerkt aan paper (en gefokt) en nu is het af
*trots*
Slaap lekker leute!
Onderkinnen vooral jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
*trots*
Slaap lekker leute!
Nouja, dat zegt dan meer over die mannen dan over jou tochquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben 26 idd. ik ga t ook proberen hoor! maar eerst maar ns zien of ie niet op míj afknapt
ik vind t wel spannend, al die aandacht, maar t is best vermoeiend om het goed te "kanaliseren" zeg maar, en ook om van "een mailtje" naar een ontmoeting te komen... dat vind ik best eng...
enneh... ik vind afwijzen ook wel lastig...er zijn nu twee mannen met wie ik mailde aan wie ik niks meer heb laten horen, gewoon omdat ik ze vergat
Volgens mij wel! Tubingen schijnt een hele leuke stad te zijn, met flink veel studenten. Hij komt ook uit die omgeving...Als je meer wilt weten kan ik wel wat vragen doorspelen, of jullie in contact brengen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nynke: weet je ook of je vriendje het daar een beetje naar z'n zin had?
Gewoon lekker mailen met die anderquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben 26 idd. ik ga t ook proberen hoor! maar eerst maar ns zien of ie niet op míj afknapt
ik vind t wel spannend, al die aandacht, maar t is best vermoeiend om het goed te "kanaliseren" zeg maar, en ook om van "een mailtje" naar een ontmoeting te komen... dat vind ik best eng...
enneh... ik vind afwijzen ook wel lastig...er zijn nu twee mannen met wie ik mailde aan wie ik niks meer heb laten horen, gewoon omdat ik ze vergat
Welterusten dan maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik heb er genoeg van, ik ga slapen hoor. Poster is nog steeds niet af, en ik vermoed dat ze heel veel commentaar gaan hebben (en das niet leuk als je er een hele avond vrije tijd in hebt gestoken. Maar wat zij willen kán gewoon niet! Of het kan wel, maar dat kost me dan weer 4 uur met passen en meten. Dus eigenlijk: ik wíl het niet doen).
Slapen dus.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:42 schreef cyclechick het volgende:
Oh en Merel, hoe bevalt het nu zonder McSex? Mis je hem nog heel erg, ben je verdrietig, of eigenlijk ook opgelucht/soort van vrij gevoel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Merel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Zeg, die is helemaal niet stom!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb je aardbeienava trouwens even gejat voor MSNHad daar nog die stomme goudvis van AKNynke
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |