The Princess Leia Fantasy?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:49 schreef Muis006 het volgende:
Speciaal voor Vik!
Edittt: dammit hij loopt niet helemaal door
High-five! Ik ga straks ook weer. Maandag was ik mijn handdoek vergetenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jeumig, gewoon een heel topic gemist! En nog geen tijd om bij te lezen want het is weer tijd voor RPM.
Tot over 3 topics ofzo
10 mei is zondag. Hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Moederdag op 10 mei? Nee hoor, moederdag valt altijd op zondag en dat is 11 mei.
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Moederdag op 10 mei? Nee hoor, moederdag valt altijd op zondag en dat is 11 mei.
Lalala.
Kwak, ik heb een vraag he.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:56 schreef kwakveense het volgende:
ik heb zaterdag overdag repetitie, zaterdagavond concert en naborrel, zondag middag concert en naborrel...mn ouders komen wel naar 1 van de concerten trouwens... dus dan kan ik een cadeautje aan mn broertje meegeven om te geven, maar ik kom pas de week erna weer in t weekend een keer naar ze toe.
(lange tvp. ik heb t gehad, ik ga naar huis. de rest moet morgen maar)
Gajemake?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even koken.
Een nieuw recept, dus ik ben benieuwd of het goed gaat. Gelukkig is de patatboer vlakbij
.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even koken.
Een nieuw recept, dus ik ben benieuwd of het goed gaat. Gelukkig is de patatboer Appie Hein met gezonde simpele meuk vlakbij
.
ik haal me soms teveel op de hals. maar t ligt er ook aan wát voor dingen ik meot doen en wanneer...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kwak, ik heb een vraag he.
Je vertelt dat je het fijn vindt als je een druk schema hebt, maar aan de andere kant post je vaak ''over alle dingen die je moet doen. Is dat niet tegenstrijdig?
Zijn dat die dingen die die heks Gillian McDinges altijd opdrong aan die zielige dikkerds die haar dwangregime moesten ondergaan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:57 schreef conleche het volgende:
ipv katjang heb ik wasabinootjes gegeten en die hebben neiging om je neus weer uit te willen komen.
Na deze tvp ga ik maar weer eens wat doen.......
Ohh op die fietsquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik haal me soms teveel op de hals. maar t ligt er ook aan wát voor dingen ik meot doen en wanneer...
de klusjes die ik nu moet doen zijn strontvervelend, zeker aangezien ik moe ben en mn vrije middag op de bank had willen doorbrengen. maar van hot naar her vliegen om te zingen en te repeteren enzo vind ik heerlijk (wel vermoeiend, maar heerlijk).
Ik heb werkelijk geen idee, maar het lijkt me niet, want d'r zit gewoon een pinda binnenin. Misschien bedoel je die Japanse gepofte dingetjes???quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zijn dat die dingen die die heks Gillian McDinges altijd opdrong aan die zielige dikkerds die haar dwangregime moesten ondergaan?
t is ook een subtiel onderscheid hoor. soms vind ik het resultaat van rotklusjes namelijk wel heel gaaf en tof maar moet ik de klusjes toch even doen om daar te geraken...quote:
Goed zo Muisje. Eet jij maar lekker veel, je lijf heeft deugdelijk voedsel nodigquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:59 schreef Muis006 het volgende:
Volkorenwasa met old amsterdam op.
Honger.
De banaan zit ook al in mijn maag overigens.
Haha okee!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed zo Muisje. Eet jij maar lekker veel, je lijf heeft deugdelijk voedsel nodig
Ik ben ook verslaafd een spinazie, en het klinkt erg lekker, maar ben je niet bang dat de wraps zompig worden van het spinazievocht?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik ga maken (maar jullie zullen er wel weer wat op aan te merken hebben, culi's): wraps met spinazie en daarin verkruimelde feta en dan gratineren in de oven.
O ik ben een sucker voor spinazie.
Ik moet iets met dat spinazievocht doen geloof ik, staat op het briefje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook verslaafd een spinazie, en het klinkt erg lekker, maar ben je niet bang dat de wraps zompig worden van het spinazievocht?
Elk lijf heeft deugdelijk voedsel nodig, niet alleen dat van Muisquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed zo Muisje. Eet jij maar lekker veel, je lijf heeft deugdelijk voedsel nodig
*drukt Muis aan medium-bemeten boezemquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb voor morgen trouwens wasa, old amsterdam, eitjes, bospaddenstoelensoep (van unox uit zak dus geen troep toegevoegd), boterhammen, bananen, appels en sinaasappels. Moet goed komen
Ja dus? De opmerking klopte gewoon hoor, het was deductie. Ieder lichaam heeft deugdelijk voedsel nodig --> Muis heeft een lichaam --> Muis haar lichaam heeft deugdelijk voedsel nodigquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Elk lijf heeft deugdelijk voedsel nodig, niet alleen dat van Muis.
Dat is lekker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
En wat is het voordeel van het uitje dan? Ik heb trouwens geen uien in huis.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Anders kan je ook een uitje fruiten in een pan, daar de spinazie bij doen zodat hij slinkt, wat knof, ui/spinaziemengsel even zeven zodat het vocht eruit loopt, en dat samen met de feta als vulling gebruiken
Klopt, klopt. Maar ik werd af en toe een beetje moedeloos van Muis' 1200-kcal-aan-zooi-lijstjes. Zeker omdat afvallen nou niet bepaald prioriteit heeft, en je lijf toch echt wel een extra steuntje kan gebruiken na zulke intensieve behandelingen. Dus ik word blij van boterhammen met ei en knackebrod met lekkere kaas, jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Elk lijf heeft deugdelijk voedsel nodig, niet alleen dat van Muis.
Ja maar vaak vraag ik van: is dit goed of niet. En dan wordt er of niet op gereageerd of het is "ik denk het wel". Hoe moet ik dan weten hoe het beter moetquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Maar ik werd af en toe een beetje moedeloos van Muis' 1200-kcal-aan-zooi-lijstjes. Zeker omdat afvallen nou niet bepaald prioriteit heeft, en je lijf toch echt wel een extra steuntje kan gebruiken na zulke intensieve behandelingen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dus? De opmerking klopte gewoon hoor, het was deductie. Ieder lichaam heeft deugdelijk voedsel nodig --> Muis heeft een lichaam --> Muis haar lichaam heeft deugdelijk voedsel nodig
Spinazie met een piep-snufje nootmuskaat en wat gedroogde oregano roerbakken, héérlijk. En knoflook, ja. Hmmmquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Anders kan je ook een uitje fruiten in een pan, daar de spinazie bij doen zodat hij slinkt, wat knof, ui/spinaziemengsel even zeven zodat het vocht eruit loopt, en dat samen met de feta als vulling gebruiken
De spinazie is juist tegenwoordig helemaal niet duur!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..].
O, nou een uitje is miss een idee voor de volgende keer dan. Eerst dit maar eens overleven
.
Ik gebruik diepvriesspinazie. Had liever vers, maar ja, dan ben ik 7 euro kwijt aan spinazie alleen.
Nee, voorjaarsgroente ten topquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De spinazie is juist tegenwoordig helemaal niet duur!
Néé, is zo, maar je hebt ook best wat lijstjes gepost waarvan je zelf ook wist dat het lousy wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar vaak vraag ik van: is dit goed of niet. En dan wordt er of niet op gereageerd of het is "ik denk het wel". Hoe moet ik dan weten hoe het beter moetik kan het niet in mijn up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |