2 euro per zak van 300 gram niet duur?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De spinazie is juist tegenwoordig helemaal niet duur!
Hier op de markt een pond voor een euroquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2 euro per zak van 300 gram niet duur?!
Bij de Jumbo, vers voor 70 cent per kilo. Ik had iets minder dan 500 gram en heb dus 33 cent betaald. En aangezien het het seizoen is zal het vast ook elders zo zijn!quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2 euro per zak van 300 gram niet duur?!
Wat was er gisteren dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:17 schreef Viking84 het volgende:
En hoe is het met jou, trouwens, cc? Ik miste je nog, gisteren.
Bij de c1000 hebben ze zakken van 300 gram die gewassen zijn, uberhandig en ontzettend lekkerquote:
Heb je pyttipanna gegeten? Dan is het ondefinieerbare uiquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:46 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb juist amper wat op, want zowaar .. inmiddels ook overgeven op het lijstje van mijn bijwerkingen.
Met moeite nog een met liefde bereid maaltje op.
Gebakken aardappeltjes met spekjes en nog iets wat ik niet kan thuisbrengen.
Gekruide kippenpoten uit de oven.
Sperzieboontjes.
Stokbrood met kruidenboter.
En er dan amper van genieten.
Niks hoor. Ik dacht gewoon: hey, waar zou Fietsbabe uithangen?quote:
Nee, precies andersomquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
Trouwens, hebben jullie dat ook, dat je buik er van voren echt puik uitziet, maar van de zijkant nog niet echt?
Dan moet je toch een andere studie gaan doen, vrees ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef Chicolate het volgende:
Ja hoi. Ik ben ook weer thuis. Ipv op lab staan vandaag lekker een poster gemaakt + foto's + beginnetje presentatie. Heerlijk
Veel leuker dan op lab staan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |