SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Met lege Didymos dozen waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef Jojogirl het volgende:
Davinia:
[ afbeelding ]
Vooral de tekst erbij ("Cupboard one") intrigeert me: heeft ze zo nog een hele kast vol?
Tips, iemand?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef DaviniaHR het volgende:
heb vandaag weer heupknoop geprobeerd met zara curry (die kon daarna nog 2x helemaal rond, zoveel stof had ik over).
geen overweldigend succes. bijhet aanspannen ging de knoop alleenmaar omlaag ipv de juiste rail omlaag ging... dus had ik eerst de knoop prachtig hoog zoals uitlgelegd door macka, had ik uiteindelijk een loszittende, lage knoop...
zucht...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef Reinhilde het volgende:
Ow OwletZo mooi!
Weet je het heel zeker?
yay!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef cattie het volgende:
Dat zou wel een droombaan zijn!
Primula is onderweg!
Pfoe, ik zou zo een twee drie niet iets op kunnen lepelen behalve uitproberen wat voor jullie het beste werktquote:
Tip 1a: neem een betere maat doek voor deze knoop.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:47 schreef DaviniaHR het volgende:
Jeumig, als je die kast ziet, dan is het hier nog heel erg bescheiden
Ff in de herhaling:
---
Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef DaviniaHR het volgende:
heb vandaag weer heupknoop geprobeerd met zara curry (die kon daarna nog 2x helemaal rond, zoveel stof had ik over).
geen overweldigend succes. bij het aanspannen ging de knoop alleenmaar omlaag ipv de juiste rail omlaag ging... dus had ik eerst de knoop prachtig hoog zoals uitlgelegd door macka, had ik uiteindelijk een loszittende, lage knoop...
zucht...
---
Tips, iemand?
1. Ik ga een tobi mt 3,2m bestellen, maar ik wilde vast oefenenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Tip 1a: neem een betere maat doek voor deze knoop.
Tip 1 b: neem een betere knoop voor deze maat doek.
Tip 2: was je Zara! Ik kon met m'n nieuwe Zara Red eerst niet overweg. Na een wasbeurt ging het echt heel erg veel beter. Zara glist als ze nieuw uit de zak komt.
Tip 3: vergewis je er van dat je echt aan de juiste rail trekt. En breng eerst de overtollige stof naar de knoop alvorens aan de rail te trekken.
Tip 4: doe eens gek en probeer het met de knoop op z'n kop. Dus doek af en weer omdoen met de staarten die van boven uit de knoop komen, ipv onder uit de knoop hangen.
Ligt eraan wélke linnen. De LE's van de nieuwse release lijken mij aan de dikke kant voor een schuifknoop.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga nog een shortie bestellen. 1 Doek in 2.7 is gewoon te weinig
Wat zal ik doen..linnen of zijde?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk wel dat dat hem gaat worden ja
Ik heb nog roze slingringen, dan ben ik mooi ik de kleuren van het thema
Is goed, ik hoor het vanavond welquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:15 schreef mrien het volgende:
Mag ik de optie owlet? ben nu op het eerk dus kan niet pm-en. dan denk ik er even serieus over na en ook of ik wel 2 girasols wil. kom ik er hopelijk vanavond op terug (als lotte weer meewerkt qua slaapdrama)
Fotoquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef oeke het volgende:Fluffy mail!
De draagdoek van P. is net binnen gekomen! Didymos Nils 7. Lief stond helemaal enthousiast te springen en heeft nu teddybeer omgeknoopt... Staat hem zo goed!![]()
![]()
Alleen die knoop is toch nog even oefenen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:13 schreef owlet het volgende:
En als je Elin in de shorty wat meer richting je buik schuift? Zodat het een buikknoop met één vrije schouder wordt?
Ik vind dat altijd wel prettig in huis
Ik ben erg benieuwd naar een actiefoto! Dat zou een ideale doek voor vriendlief zijn met die naam!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef oeke het volgende:Fluffy mail!
De draagdoek van P. is net binnen gekomen! Didymos Nils 7. Lief stond helemaal enthousiast te springen en heeft nu teddybeer omgeknoopt... Staat hem zo goed!![]()
![]()
Alleen die knoop is toch nog even oefenen.
Zara fresh!quote:
meneer kaktus-mode: Dat kan hooooooger, dat kan straaaaaakker!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:22 schreef Dakota het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik had r nu zo en aardig strak..ze gaat alleen steeds overhangen..en anders wurmt ze wel tot ze t kan..ze kijkt graag naar de grondof juist de lucht in en dan gooit ze haar nek achterover
uhuh armen had ze binnenboord en strakker kon ook echt niet want dan amputeer ik iets bij mijzelf..hoger waarschijnlijk wel..quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:32 schreef owlet het volgende:
[..]
meneer kaktus-mode: Dat kan hooooooger, dat kan straaaaaakker!Wil ze niet met de armpjes binnenboord?
Mooie foto's Llewella, fresh is echt yummie!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:53 schreef owlet het volgende:
haiku op een indio
grasgroene ficus
komt zo snel moog'lijk hier heen
ik kan niet wachten
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Knip+Plak
De meningen over de kleur van Ficus zijn verdeeld. Maja heeft nog geen mening gegeven maar vindt Ficus lekker sabbelbaar.
Die gaat prima staan, je Mokka heeft ook wat van dat soort kleurtjes maar dan heeeel anders verdeeld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Tobi is deze:
[ afbeelding ]
Ik hoop echt dattie mooi staat...
En dan veeeeeel oefenen met heupknopen..
mrien, gefeli met je aankoop
Een meisje dat van treinen houdtquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef Macka66 het volgende:
en Lucie vind het Percygroen (ze is een Thomas de Stoomlocomotief fan).
't Is genetisch, van mijn kant. Wij hebben een Thomas DVD en die heb ik gekregen voor m'n eerste moederdag. We hebben ook een elektrische trein (Fleischmann N spoor) en die heb ik mezelf cadeau gedaan toen ik 37 werdquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
Een meisje dat van treinen houdtals Noah dat wist zou hij direct verliefd worden denk ik!
Hij is ook fan van Thomas de Stoomlocomotief en alle andere dingen dat maar met treinen te maken heeft. Als er meisjes van school komen spelen wil hij altijd met de treinen spelen, maar die meisjes willen altijd maar vadertje en moedertje spelen
Awwquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
Lucie is gisteren toen ze Ficus zag direct verliefd geworden en heeft de hele avond eerst op m'n buik en toen op m'n rug gehangen. (Bijna 16 kg., geen probleem voor Ficus).
De meningen over de kleur van Ficus zijn verdeeld. Ik vind het 't groen van jong lentegras, lief vind het gifgroen, en Lucie vind het Percygroen (ze is een Thomas de Stoomlocomotief fan). Maja heeft nog geen mening gegeven maar vindt Ficus lekker sabbelbaar.
Welke komt er?quote:
Hoe laat had je besteld?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga bij verzending uit Duitsland altijd wel uit van 1,5 week. Didymos zelf is altijd wel heel snel, gisteren besteld en betaald, nu al in huis
Mijn poppetje slaapt nu, dus foto`s wellicht vanmiddag
In het vorige topic had ik een post met foto's. Nog geen actiefoto's, maar ik ga zondag met de familie en Ficus naar Artis en mijn zus maakt meestal goede foto'squote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:47 schreef cattie het volgende:
Waar zijn de groene linnen indio foto's?![]()
Er staan weer een boel mooie doeken op ebay. Net nu ik primula onder weg heb. Nou ja, de meesten zijn qua "ik wil hebben factor" hetzelfde als de primula. Alleen de vogels gold.. Die wil ik toch wel erg graag. Als ik die te pakken krijg, moet er wel wat anders weg ben ik bang.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:35 schreef Macka66 het volgende:
[..]
In het vorige topic had ik een post met foto's. Nog geen actiefoto's, maar ik ga zondag met de familie en Ficus naar Artis en mijn zus maakt meestal goede foto's
Die Vögel Gold gaan denk ik heel veel geld kosten. Misschien dat er wel twee andersen weg moeten.
Ik zat even te kijken, want van de hibiscus is nooit een maat 3 geweest. Zo te zien is dit een te kleine maat 4, want hij is 3,47 meter lang. Misschien dan wel aantrekkelijk voor sommigen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:26 schreef Reinhilde het volgende:
Ik denk dat Ficus prachtig staat bij jullie!
Ik ga niet meer klikken voor HIBISCUS 3.2, dus voor de liefhebbers:
http://shop.trageberatung.org!
Het is nog steeds de mokka van Davinia, ik heb hem te leen!quote:
Ja!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kijk..da`s wel bruiloftswaardig he?
[ afbeelding ]
jup, 4,2mquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:16 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Het is nog steeds de mokka van Davinia, ik heb hem te leen!
Het is een 4.2 volgens mij.
Hoezo?
Ja Oeke, geduld is een schone zaak! Misschien wel morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2009 16:35:31 ]
Over je wasmachine hoef je je geen zorgen te maken, hoor! Ik heb laatst mijn zomerjas paars geverfd en er bleef niets achter in de wasmachine.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:28 schreef Ticootje het volgende:
hij zit erin!!! Spannend hoor. Vooral wat het doet met de wasmachine.
Met een beetje sodaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:21 schreef Jelief het volgende:
Na het verven je wasmachien nog eens laten draaien met niks opeen hoge temperatuur, weet jezeker dat alles er uit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Oe, jammer dat die al weer weg is, die had ik wel willen hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:27 schreef cattie het volgende:
Roze indio met sofort kaufen! Voor maar 60 euro.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:33 schreef Reinhilde het volgende:
Oeke! Staat je goed! Wat ben je mooi zwanger
staat je mooi!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
Pfau en ikke!
Oja, en Teddy de probeerbeer!
hey Renz, grappig he, dat voelt echt als winnen terwijl je er gewoon voor moet betalen, maar je krijgt er zo'n veilingkick van!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:14 schreef renzell het volgende:
Oeke, die doek is moohooi!Nu die baby nog erin.
En wat cool dat je er een 'gewonnen' hebt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat is bizar zeg!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:49 schreef oeke het volgende:
P. heeft 1 doek gewonnen, en ik dus vandaag 1. Die Pfau heb ik gewoon gekocht bij de webshop.
En papa belde gister uit Guatamala of ik 2 doeken wilde of 1 en welke kleur en 5 meter is wel heel lang en en en... Leuk dat we hierdoor een soort verbinding hebben ook al zit ie zo ver weg. Vind het ontroerend dat ie dan in Antigua op de markt met koopvrouwtjes aan het overleggen is over een draagdoek voor zijn dochter!
Volgens de site zijn ze wel bruikbaar tot 18 kilo. Dus dat zou wel kunnen. Ik kan alleen niet terug vinden hoelang ze zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:34 schreef freecell het volgende:
Die doeken van draagdoek.nl zijn toch rekbaar? Lijkt me sowieso niet ideaal voor een dreumes dan?
verschilt..je hebt S M en Lquote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens de site zijn ze wel bruikbaar tot 18 kilo. Dus dat zou wel kunnen. Ik kan alleen niet terug vinden hoelang ze zijn.
Maar goed ik vind het gewoon leuk om meerdere te hebben. Gewoon wat doeken van verschillende merken, verschillende lengtes en verschillende kleuren.
Ieder zn ding.
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef renzell het volgende:
[..]
En die doeken daar zijn zooooooooooo mooi!
Isis is net 6 kilo en ik vind m'n geweven doek ook veel fijner dan de TricotSlen, dus ik denk dat ik een peuter niet meer met een rekbare doek zou willen dragen. Sowieso lees ik al veel meningen die tegen rugdragen met een rekbare doek zijn terwijl op de rug nou net zo lekker is voor een zwaarder kind.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef Dakota het volgende:
o en ik vond t bij bijna 5.5 kilo al niet meer fijn dragen in vergelijking met een niet rekbare doek
Daarom zou ik haar graag eens willen laten proberen met een geweven doek. Misschien vindt ze dat wel fijner, maar ik weet niet of ze wel op mijn hulp zit te wachten...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef texelonia het volgende:
Maar als je altijd alleen een rekbare doek hebt gebruikt weet je toch ook niet dat een niet rekbare vanaf een bepaald gewicht veel fijner draagt.
7 meter lijkt me wel echt onhandig lang...
das niet de bedoelingquote:Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn P_iglet dat ik je doeken mag lenen! Ik zal lief voor ze zijn
daarom..Elin heb ik er tot 5.5 kilo dus in gedragen..maar toen ik haar daarna in een niet rekbare droeg was t stukken lichterquote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef texelonia het volgende:
Maar als je altijd alleen een rekbare doek hebt gebruikt weet je toch ook niet dat een niet rekbare vanaf een bepaald gewicht veel fijner draagt.
7 meter lijkt me wel echt onhandig lang...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Owlet, jij weet als geen ander hoe je je kind in de doek kan voeden (herinnert zich die mooie foto van Avalon in doek, lekker aan het drinken bij mams) Ik zou zeker dat even laten zien![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:08 schreef owlet het volgende:
[..]
Dat lijkt echt maar zo. Ik vind het nog een heel gedoe, voeden in de doek en ik doe altijd maar wat zodat de doek mijn handen een beetje vervangt.
Inka?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja en als het goed is krijg ik fluffffmail vandaag
Hij is aan de verkoopster verkocht als een zijnde 5.2 Maar ze zei: De korte kant is 4.85 en de lange kant is 5.25quote:
Ja, echt heel mooi!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja?![]()
Lief he? Ik had het hem gevraagd toen hij hier een paar maanden geleden was, want het leek me leuk als we samen iets konden delen in deze zwangerschap die toch ver weg is voor hem. Eerst vond hij het een beetje gek, maar nu is het een missie!offtopic maar hij komt de dag na mijn uitgerekende datum naar NL
![]()
quote:gewoon demonstreren welke leuke manieren er allemaal zijn
Ik wacht op een hopp miami via gebay, die wordt vandaag verstuurd. En ficus is betaald maar het is afwachten wanneer de betaling voor de winkel zichtbaar is, dat kan wel even duren.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Inka is geen 5.2Maar een 4.6/7
Dus gaat hij terug naar waar hij vandaan komt
Hoe lang is ie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:12 schreef oeke het volgende:
Ik heb vandaag ook fluffy mail gekregen! Van Icicle!Een Ellaroo Seattle!
En ringen! Want ik wil er een ringsling van maken.
Alleen weet ik niet zo goed wat wijsheid is, want ik kan hem naaien maar dan moet ik hem best veel inkorten, of ik kan geloof ik ook een no sew ringling maken. Wat denken jullie dat beter is? Het is vooral om een pasgeboren babietje door het huis te dragen.
heb ik ook wel hoor.... maar de deze knoop kun je gewoon laten zitten en je kind erin en uit halen... lijkt me een stuk practischer dan je doek telkens omknopen terwijl iedereen staat te kijken (lees op een overvol terras in utrecht)... dan kan ik het dus niet meer hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:55 schreef mrien het volgende:
Ik laat in de stad de staarten gewoon op de grond hangen
Ik heb Lianne (1 dag jonger dan Josanne) al sinds ze 8 weken is die die FCC.. geen probleem hier en het werkt prima! Succes!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:46 schreef Axi het volgende:
hihi manlief is een avondje niet thuis, dus lekker oefenen met knopen mbh youtube filmpjes...
maar nu heb ik een vraagje, ik knoopte mn dochtertje (3 maanden) tot nu toe alleen maar met de fwcc, prima om te doen, maar als ik alleen in de stad ben oid en ik moet haar weer "vastknuppen" dan vind ik fwcc niet zo handig want dan hangen de staarten op de grond. Nu heb ik de Front Cross Carry ontdekt, daar kun je je baby gewoon in en uit halen en daar hoeft de doek niet voor los, maar mag ik mn dochtertje van 3 maanden al op die manier knopen, naar mijn idee geeft t minder steun aan t nekje?!
Zucht zo'n klein vraagje en ik typ er weer zooooo'n lap tekst voor
Waar heb jij nog een ficus kunnen bestellen? En hebben ze daar ook nog een purpur linnen indio?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:09 schreef owlet het volgende:
(...)
Ik wacht op een hopp miami via gebay, die wordt vandaag verstuurd. En ficus is betaald maar het is afwachten wanneer de betaling voor de winkel zichtbaar is, dat kan wel even duren.
Owja, een tip die ik van anderen heb gekregen toen ik vroeg of ik deze knoop mocht gebruiken was, iig goed te zorgen dat het kontje lager zit dan de knieën, zodat het gewicht goed verdeeld zit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef Axi het volgende:
oh dan hoef ik me dus nergens zorgen over te maken!!! Dank je!!
Nee, daar hebben ze geen purpurquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:04 schreef cattie het volgende:
[..]
Waar heb jij nog een ficus kunnen bestellen? En hebben ze daar ook nog een purpur linnen indio?
De staarten passen ook heel goed in broekzakkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:55 schreef mrien het volgende:
Ik laat in de stad de staarten gewoon op de grond hangen
Hij is 3.70 dus best lang. Maar ik denk dat ik dan voor vaste ringen ga. Schuifknoop klinkt ook goed, maar ik denk dat ringen misschien toegankelijker zijn voor oma's en opa's en zus enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:54 schreef owlet het volgende:
Hoe lang is ie?
Ik vind een ringsling met vaste ringen een stuk makkelijker dan een no sew ringsling maar ik vind een schuifknoop nóg makkelijker.
Ik vind die kleur ook echt super. En met linnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:12 schreef texelonia het volgende:
Ik zag hem ook net. Ik vind het ook wel een mooie kleur!
bij mij zit elin ook echt op de heup..voor extra ondersteuning..ik dacht ook dat dat de bedoeling wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:03 schreef cattie het volgende:
Fee zit bij mij echt op mijn heup, dus best laag. Maar het schouderstuk moet je wat naar beneden schuiven, dan komt de doek ook strakker te staan.
Gelukkig goed ontvangen dus! En volgens mij ben je er nu al blij meequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:12 schreef oeke het volgende:
Ik heb vandaag ook fluffy mail gekregen! Van Icicle!Een Ellaroo Seattle!
En ringen! Want ik wil er een ringsling van maken.
Alleen weet ik niet zo goed wat wijsheid is, want ik kan hem naaien maar dan moet ik hem best veel inkorten, of ik kan geloof ik ook een no sew ringling maken. Wat denken jullie dat beter is? Het is vooral om een pasgeboren babietje door het huis te dragen.
jamaar jim pinkquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:37 schreef texelonia het volgende:
Ik heb al een indio. En ook al 2 roze doeken. Ik vind deze juist wel mooi dat het niet helemaal effen is zeg maar. En linnen. En m'n salaris wordt vandaag gestort. En ik ben jarig vandaag. Nou krijg ik al een ander cadeau, maar dat maakt niet uit. Ik denk dat ik hem zomaar zou kunnen bestellen straks...Het is ook de eerste linnen doek die ik meteen mooi vind...
Die indio's vind ik ook mooiquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef Dakota het volgende:
dan vind ik mn indio turkis een stuk mooier..denk dat de kleur in de buurt komt van mijn doek..alleen vind ik het Indiopatroontje zo mooi..ik snap ook niet dat mensen dat niet mooi vinden
uit je plaat gaan met Scillaquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:45 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die indio's vind ik ook mooien turkis ook, maar ik heb al een OCean, dus nu wil ik iets rozigs
*zoekt nog steeds een roze indio*
Texelonia, gefeliciteerd
join the club ';(quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:59 schreef Jojogirl het volgende:
Nee, die is te roze, ik wil zo'n lievige, lichte wit-roze Indio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |