Daarom zou ik haar graag eens willen laten proberen met een geweven doek. Misschien vindt ze dat wel fijner, maar ik weet niet of ze wel op mijn hulp zit te wachten...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef texelonia het volgende:
Maar als je altijd alleen een rekbare doek hebt gebruikt weet je toch ook niet dat een niet rekbare vanaf een bepaald gewicht veel fijner draagt.
7 meter lijkt me wel echt onhandig lang...
das niet de bedoelingquote:Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn P_iglet dat ik je doeken mag lenen! Ik zal lief voor ze zijn
daarom..Elin heb ik er tot 5.5 kilo dus in gedragen..maar toen ik haar daarna in een niet rekbare droeg was t stukken lichterquote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef texelonia het volgende:
Maar als je altijd alleen een rekbare doek hebt gebruikt weet je toch ook niet dat een niet rekbare vanaf een bepaald gewicht veel fijner draagt.
7 meter lijkt me wel echt onhandig lang...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Owlet, jij weet als geen ander hoe je je kind in de doek kan voeden (herinnert zich die mooie foto van Avalon in doek, lekker aan het drinken bij mams) Ik zou zeker dat even laten zien![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:08 schreef owlet het volgende:
[..]
Dat lijkt echt maar zo. Ik vind het nog een heel gedoe, voeden in de doek en ik doe altijd maar wat zodat de doek mijn handen een beetje vervangt.
Inka?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja en als het goed is krijg ik fluffffmail vandaag
Hij is aan de verkoopster verkocht als een zijnde 5.2 Maar ze zei: De korte kant is 4.85 en de lange kant is 5.25quote:
Ja, echt heel mooi!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja?![]()
Lief he? Ik had het hem gevraagd toen hij hier een paar maanden geleden was, want het leek me leuk als we samen iets konden delen in deze zwangerschap die toch ver weg is voor hem. Eerst vond hij het een beetje gek, maar nu is het een missie!offtopic maar hij komt de dag na mijn uitgerekende datum naar NL
![]()
quote:gewoon demonstreren welke leuke manieren er allemaal zijn
Ik wacht op een hopp miami via gebay, die wordt vandaag verstuurd. En ficus is betaald maar het is afwachten wanneer de betaling voor de winkel zichtbaar is, dat kan wel even duren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |