abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2009 @ 15:58:01 #226
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68907779
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef texelonia het volgende:
Maar als je altijd alleen een rekbare doek hebt gebruikt weet je toch ook niet dat een niet rekbare vanaf een bepaald gewicht veel fijner draagt.

7 meter lijkt me wel echt onhandig lang...
Daarom zou ik haar graag eens willen laten proberen met een geweven doek. Misschien vindt ze dat wel fijner, maar ik weet niet of ze wel op mijn hulp zit te wachten...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_68908667
Zo mijn maitai, alpino en mokka gaan morgen of overmorgen voor de komende weken bij deepfreeze logeren.
  maandag 11 mei 2009 @ 16:23:25 #228
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_68908837
Fijn P_iglet dat ik je doeken mag lenen! Ik zal lief voor ze zijn
  maandag 11 mei 2009 @ 17:21:02 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68911026
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Fijn P_iglet dat ik je doeken mag lenen! Ik zal lief voor ze zijn
das niet de bedoeling
lekker mishandelen die doeken, daar worden ze zacht van

succes met oefenen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68920141
Wat draag-papa-spam

En samen op de eekhoorn
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  maandag 11 mei 2009 @ 22:34:03 #231
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68922108
een draagpapa! wat leuk!

En amber natuurlijk weer lief

Een zwanger vriendinnetje was op bezoek, dus ik heel voorzichtig vragen of ze al een wandelwagen had.
nou, die had ze. wilde ze mss ook een drager of iets? toen begon ze over een bb die ze had gekregen, maar dat leek haar toch niet zo handig. toen maar ff subtiel verteld dat een bb niet zo handig was, en een minidemonstratie gegeven met mn doek en eli

heb haar de website van binana gegeven, en wrs gaat ze er eentje kopen! Leuk!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:34:39 #232
105850 Fuente
mamamuts
pi_68928239
Draagpapa's
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:07:25 #233
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68928462
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef texelonia het volgende:
Maar als je altijd alleen een rekbare doek hebt gebruikt weet je toch ook niet dat een niet rekbare vanaf een bepaald gewicht veel fijner draagt.

7 meter lijkt me wel echt onhandig lang...
daarom..Elin heb ik er tot 5.5 kilo dus in gedragen..maar toen ik haar daarna in een niet rekbare droeg was t stukken lichter
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68929898
Leuk, een draagpapa

Ik ga volgende week een kleine demo geven op een borstvoedingsgroep. De meeste vrouwen zijn er wel bekend met ringsling en ergo, maar van lange doeken weten ze niet veel dus ik ben gevraagd om wat te komen laten zien.

Ik heb alleen geen idee wat nou handig en leuk is om te doen en ik hoor verder niets meer van de gene die de groep organiseert.

Nou kan ik wel een praatje enzo in elkaar draaien maar ik ben benieuwd wat jullie zouden doen, misschien zit er wel een gouden idee tussen
pi_68929990
Sowieso even een simpele rugknoop voordoen
Ziet er erg indrukwekkend uit altijd
pi_68930805
Owlet, jij weet als geen ander hoe je je kind in de doek kan voeden (herinnert zich die mooie foto van Avalon in doek, lekker aan het drinken bij mams) Ik zou zeker dat even laten zien

Ohja lichtelijke frustratie: Hoe vaak ik in België niet een BB heb gezien waarvan ze het kindje met het gezichtje naar voren droegen. Unbelievable. Ik ben op een gegeven moment de tel kwijt geraakt. Kom ik thuis. Zag ik gister iemand met een BB en ja hoor kindje zat er in met gezichtje naar voren. En vanmorgen zag ik iemand met een BB fietsen...
Ik zou zo graag iets tegen die mensen willen zeggen, maar ik doe het nooit. Bang dat ik te bemoeierig overkomt.
Eigenlijk net als Ticootje, zitten mensen daar wel op te wachten vraag ik me dan af. Bovendien ben ik niet zo subtiel met mensen aanspreken dus laat ik maar voor wat het is.
pi_68930895
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Owlet, jij weet als geen ander hoe je je kind in de doek kan voeden (herinnert zich die mooie foto van Avalon in doek, lekker aan het drinken bij mams) Ik zou zeker dat even laten zien
Dat lijkt echt maar zo. Ik vind het nog een heel gedoe, voeden in de doek en ik doe altijd maar wat zodat de doek mijn handen een beetje vervangt.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:11:58 #238
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68930968
als ik voor langere tijd wegga dan knoop ik elin altijd iets lager en ietsie losser zodat ze makkelijker kan drinken..kwestie van voedingsbh los en borst iets omhoog wippen gaat erg goed. maar dan hangt ze dus wel te laag..dus t beste kan je dan 2 keer knopen.. alleen doe ik t gelijk wat lager aangezien madam net een klein speenvarkentje is als r eten niet op tijd is..en om dan eerst nog te gaan knopen wordt dan een fiasco
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68931545
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:08 schreef owlet het volgende:

[..]

Dat lijkt echt maar zo. Ik vind het nog een heel gedoe, voeden in de doek en ik doe altijd maar wat zodat de doek mijn handen een beetje vervangt.

Maar het zag er wel heel mooi uit

Ohja en als het goed is krijg ik fluffffmail vandaag

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2009 10:33:33 ]
pi_68932238
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:32 schreef LovelyLady het volgende:

Ohja en als het goed is krijg ik fluffffmail vandaag
Inka?
pi_68932431
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:54 schreef owlet het volgende:

[..]

Inka?
Ben benieuwd of de lengte ook goed is. Maar als dat niet goed is mag ik hem terug sturen
pi_68932708
Spannend! Wat is de lengte?
pi_68933033
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:10 schreef owlet het volgende:
Spannend! Wat is de lengte?
Hij is aan de verkoopster verkocht als een zijnde 5.2 Maar ze zei: De korte kant is 4.85 en de lange kant is 5.25
Maar ik dacht altijd dat beide kanten even lang waren omdat de de bovenkant begint met de lange kant en eindigt met de korte kant en de onderkant psies andersom
Snappie em nog?
Ik niet meer, dus ik zie het wel
pi_68933561
In theorie klopt dat ook, maar als je één van de schuine kanten schuiner maakt dan de andere dan krijg je een korte en een lange kant
pi_68936025
Hopelijk is Inka goed LL! Wil wel een foto zien hoor!
Wanneer krijg jij fluffymail denk je Owlet?

Wat ik zou laten zien is in ieder geval een fwcc, kangaroo en evt een rucksack (ligt er aan hoe oud de kindjes zijn natuurlijk). Voeden in de doek heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk (en ook niet gemist)
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:40:23 #246
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68937808
Olwet, wat de andere zeggen, afhankelijk van de leeftijd van de kroost kan je een paar mini-baby-knopen lten zien, een makkelijke rugknoop, en een heupknoop.
dan laat je heel snel de veelzijdigheid zien.

en vertellen dat je kan voeden in de doek, en jouw ervaring daarmee.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:59:46 #247
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_68938408
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef oeke het volgende:

[..]

Ja?
Lief he? Ik had het hem gevraagd toen hij hier een paar maanden geleden was, want het leek me leuk als we samen iets konden delen in deze zwangerschap die toch ver weg is voor hem. Eerst vond hij het een beetje gek, maar nu is het een missie! offtopic maar hij komt de dag na mijn uitgerekende datum naar NL
Ja, echt heel mooi! Zelfs ík heb nog zitten kijken of er geen doeken waren waarin ik Juul (kolossale peuter ) kleine stukjes zou kunnen dragen als hij er even geen zin in had. Maar een kind van 20 kilo in een draagdoek proppen is toch geen groot succes denk ik, zowel voor het kind als voor de draagmoeder pakezel.

Superfijn dat je paps er is zo rond je bevalling!
pi_68941074
bedankt voor de tips! Ik kreeg als antwoord op mijn vraag wat ze precies wilde zien
quote:
gewoon demonstreren welke leuke manieren er allemaal zijn

Dus ik denk dat ik maar een stukje vertel over de houding van het kind (ik heb daar wel eens kinderen in ringslingen zien zitten op een manier waarop een babybjorn nog prettiger zou zijn ). En daarna een korte demo van een FWCC, een rucksack en SHBC (een BWCC ben ik zelf niet zo goed in) en ik neem de pod wel mee. Misschien dat mijn ZsaZsa op tijd af is, maar dan moet het pakketje wel eindelijk aankomen.

En dan een copietje met wat ik heb verteld en wat webadressen van winkels o.i.d.

Komt wel goed
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef mrien het volgende:
Wanneer krijg jij fluffymail denk je Owlet?
Ik wacht op een hopp miami via gebay, die wordt vandaag verstuurd. En ficus is betaald maar het is afwachten wanneer de betaling voor de winkel zichtbaar is, dat kan wel even duren.
pi_68944388
Inka is er Mooiiiiiiiiiiiiii straks even uittesten of-ie lang genoeg is
pi_68944800
yay!
Is hij gewassen voor verzenden? Dat kan nog behoorlijk wat centimeters schelen, ik vind gewassen doeken de eerste twee a drie keer intensief gebruik altijd aardig uitlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')