quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:53 schreef owlet het volgende:
haiku op een indio
grasgroene ficus
komt zo snel moog'lijk hier heen
ik kan niet wachten
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Knip+Plak
De meningen over de kleur van Ficus zijn verdeeld. Maja heeft nog geen mening gegeven maar vindt Ficus lekker sabbelbaar.
Die gaat prima staan, je Mokka heeft ook wat van dat soort kleurtjes maar dan heeeel anders verdeeld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Tobi is deze:
[ afbeelding ]
Ik hoop echt dattie mooi staat...
En dan veeeeeel oefenen met heupknopen..
mrien, gefeli met je aankoop
Een meisje dat van treinen houdtquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef Macka66 het volgende:
en Lucie vind het Percygroen (ze is een Thomas de Stoomlocomotief fan).
't Is genetisch, van mijn kant. Wij hebben een Thomas DVD en die heb ik gekregen voor m'n eerste moederdag. We hebben ook een elektrische trein (Fleischmann N spoor) en die heb ik mezelf cadeau gedaan toen ik 37 werdquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
Een meisje dat van treinen houdtals Noah dat wist zou hij direct verliefd worden denk ik!
Hij is ook fan van Thomas de Stoomlocomotief en alle andere dingen dat maar met treinen te maken heeft. Als er meisjes van school komen spelen wil hij altijd met de treinen spelen, maar die meisjes willen altijd maar vadertje en moedertje spelen
Awwquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
Lucie is gisteren toen ze Ficus zag direct verliefd geworden en heeft de hele avond eerst op m'n buik en toen op m'n rug gehangen. (Bijna 16 kg., geen probleem voor Ficus).
De meningen over de kleur van Ficus zijn verdeeld. Ik vind het 't groen van jong lentegras, lief vind het gifgroen, en Lucie vind het Percygroen (ze is een Thomas de Stoomlocomotief fan). Maja heeft nog geen mening gegeven maar vindt Ficus lekker sabbelbaar.
Welke komt er?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |