quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Inka is geen 5.2Maar een 4.6/7
Dus gaat hij terug naar waar hij vandaan komt
Hoe lang is ie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:12 schreef oeke het volgende:
Ik heb vandaag ook fluffy mail gekregen! Van Icicle!Een Ellaroo Seattle!
En ringen! Want ik wil er een ringsling van maken.
Alleen weet ik niet zo goed wat wijsheid is, want ik kan hem naaien maar dan moet ik hem best veel inkorten, of ik kan geloof ik ook een no sew ringling maken. Wat denken jullie dat beter is? Het is vooral om een pasgeboren babietje door het huis te dragen.
heb ik ook wel hoor.... maar de deze knoop kun je gewoon laten zitten en je kind erin en uit halen... lijkt me een stuk practischer dan je doek telkens omknopen terwijl iedereen staat te kijken (lees op een overvol terras in utrecht)... dan kan ik het dus niet meer hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:55 schreef mrien het volgende:
Ik laat in de stad de staarten gewoon op de grond hangen
Ik heb Lianne (1 dag jonger dan Josanne) al sinds ze 8 weken is die die FCC.. geen probleem hier en het werkt prima! Succes!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:46 schreef Axi het volgende:
hihi manlief is een avondje niet thuis, dus lekker oefenen met knopen mbh youtube filmpjes...
maar nu heb ik een vraagje, ik knoopte mn dochtertje (3 maanden) tot nu toe alleen maar met de fwcc, prima om te doen, maar als ik alleen in de stad ben oid en ik moet haar weer "vastknuppen" dan vind ik fwcc niet zo handig want dan hangen de staarten op de grond. Nu heb ik de Front Cross Carry ontdekt, daar kun je je baby gewoon in en uit halen en daar hoeft de doek niet voor los, maar mag ik mn dochtertje van 3 maanden al op die manier knopen, naar mijn idee geeft t minder steun aan t nekje?!
Zucht zo'n klein vraagje en ik typ er weer zooooo'n lap tekst voor
Waar heb jij nog een ficus kunnen bestellen? En hebben ze daar ook nog een purpur linnen indio?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:09 schreef owlet het volgende:
(...)
Ik wacht op een hopp miami via gebay, die wordt vandaag verstuurd. En ficus is betaald maar het is afwachten wanneer de betaling voor de winkel zichtbaar is, dat kan wel even duren.
Owja, een tip die ik van anderen heb gekregen toen ik vroeg of ik deze knoop mocht gebruiken was, iig goed te zorgen dat het kontje lager zit dan de knieën, zodat het gewicht goed verdeeld zit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef Axi het volgende:
oh dan hoef ik me dus nergens zorgen over te maken!!! Dank je!!
Nee, daar hebben ze geen purpurquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:04 schreef cattie het volgende:
[..]
Waar heb jij nog een ficus kunnen bestellen? En hebben ze daar ook nog een purpur linnen indio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |