Over je wasmachine hoef je je geen zorgen te maken, hoor! Ik heb laatst mijn zomerjas paars geverfd en er bleef niets achter in de wasmachine.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:28 schreef Ticootje het volgende:
hij zit erin!!! Spannend hoor. Vooral wat het doet met de wasmachine.
Met een beetje sodaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:21 schreef Jelief het volgende:
Na het verven je wasmachien nog eens laten draaien met niks opeen hoge temperatuur, weet jezeker dat alles er uit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Oe, jammer dat die al weer weg is, die had ik wel willen hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:27 schreef cattie het volgende:
Roze indio met sofort kaufen! Voor maar 60 euro.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:33 schreef Reinhilde het volgende:
Oeke! Staat je goed! Wat ben je mooi zwanger
staat je mooi!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
Pfau en ikke!
Oja, en Teddy de probeerbeer!
hey Renz, grappig he, dat voelt echt als winnen terwijl je er gewoon voor moet betalen, maar je krijgt er zo'n veilingkick van!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:14 schreef renzell het volgende:
Oeke, die doek is moohooi!Nu die baby nog erin.
En wat cool dat je er een 'gewonnen' hebt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat is bizar zeg!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:49 schreef oeke het volgende:
P. heeft 1 doek gewonnen, en ik dus vandaag 1. Die Pfau heb ik gewoon gekocht bij de webshop.
En papa belde gister uit Guatamala of ik 2 doeken wilde of 1 en welke kleur en 5 meter is wel heel lang en en en... Leuk dat we hierdoor een soort verbinding hebben ook al zit ie zo ver weg. Vind het ontroerend dat ie dan in Antigua op de markt met koopvrouwtjes aan het overleggen is over een draagdoek voor zijn dochter!
Volgens de site zijn ze wel bruikbaar tot 18 kilo. Dus dat zou wel kunnen. Ik kan alleen niet terug vinden hoelang ze zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:34 schreef freecell het volgende:
Die doeken van draagdoek.nl zijn toch rekbaar? Lijkt me sowieso niet ideaal voor een dreumes dan?
verschilt..je hebt S M en Lquote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens de site zijn ze wel bruikbaar tot 18 kilo. Dus dat zou wel kunnen. Ik kan alleen niet terug vinden hoelang ze zijn.
Maar goed ik vind het gewoon leuk om meerdere te hebben. Gewoon wat doeken van verschillende merken, verschillende lengtes en verschillende kleuren.
Ieder zn ding.
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef renzell het volgende:
[..]
En die doeken daar zijn zooooooooooo mooi!
Isis is net 6 kilo en ik vind m'n geweven doek ook veel fijner dan de TricotSlen, dus ik denk dat ik een peuter niet meer met een rekbare doek zou willen dragen. Sowieso lees ik al veel meningen die tegen rugdragen met een rekbare doek zijn terwijl op de rug nou net zo lekker is voor een zwaarder kind.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef Dakota het volgende:
o en ik vond t bij bijna 5.5 kilo al niet meer fijn dragen in vergelijking met een niet rekbare doek
Daarom zou ik haar graag eens willen laten proberen met een geweven doek. Misschien vindt ze dat wel fijner, maar ik weet niet of ze wel op mijn hulp zit te wachten...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef texelonia het volgende:
Maar als je altijd alleen een rekbare doek hebt gebruikt weet je toch ook niet dat een niet rekbare vanaf een bepaald gewicht veel fijner draagt.
7 meter lijkt me wel echt onhandig lang...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |