Over je wasmachine hoef je je geen zorgen te maken, hoor! Ik heb laatst mijn zomerjas paars geverfd en er bleef niets achter in de wasmachine.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:28 schreef Ticootje het volgende:
hij zit erin!!! Spannend hoor. Vooral wat het doet met de wasmachine.
Met een beetje sodaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:21 schreef Jelief het volgende:
Na het verven je wasmachien nog eens laten draaien met niks opeen hoge temperatuur, weet jezeker dat alles er uit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Oe, jammer dat die al weer weg is, die had ik wel willen hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:27 schreef cattie het volgende:
Roze indio met sofort kaufen! Voor maar 60 euro.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:33 schreef Reinhilde het volgende:
Oeke! Staat je goed! Wat ben je mooi zwanger
staat je mooi!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
Pfau en ikke!
Oja, en Teddy de probeerbeer!
hey Renz, grappig he, dat voelt echt als winnen terwijl je er gewoon voor moet betalen, maar je krijgt er zo'n veilingkick van!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:14 schreef renzell het volgende:
Oeke, die doek is moohooi!Nu die baby nog erin.
En wat cool dat je er een 'gewonnen' hebt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |