Bron NOSquote:Marco van Basten heeft besloten zijn functie als hoofdtrainer van Ajax per direct neer te leggen. Als hoofdreden voor zijn ontslag geeft hij aan dat hij tot de conclusie is gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef venomsnake het volgende:
Als ik Ajacied zou zijn hing ik de vlag buiten.
Hij gaat het nog een keer bij AC Milan proberenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
zal die definitief het trainerschap aan de wilgen hangen?
Ik hoop het.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
zal die definitief het trainerschap aan de wilgen hangen?
Niet meer op 2 handen te tellenquote:
Ze zullen wel weer een hansworst aan stellen. Frank de Boer ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:24 schreef Forumgebruikert het volgende:
Wedden dat ze nu volgend jaar kampioen worden? Als je zo'n spelersgroep koppelt aan een WEL competente trainer kan het wel eens heel mooi worden
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef venomsnake het volgende:
Als ik Ajacied zou zijn hing ik de vlag buiten.
Hmmm ja dat is ook nog een mogelijkheid, dat ze van de ene slechte trainer naar de andere gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer een hansworst aan stellen. Frank de Boer ofzo.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:24 schreef Forumgebruikert het volgende:
Wedden dat ze nu volgend jaar kampioen worden? Als je zo'n spelersgroep koppelt aan een WEL competente trainer kan het wel eens heel mooi worden
quote:
Ja dat wel inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Geweldig! Laat je club maar in de steek 1 wedstrijd voor het einde.........
Wees dan een vent en blijf de ene wedstrijd ook en sluit zo een seizoen af.
Lafbek!
Zei men van van Basten ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:24 schreef Forumgebruikert het volgende:
boeiendquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Geweldig! Laat je club maar in de steek 1 wedstrijd voor het einde.........
Wees dan een vent en blijf de ene wedstrijd ook en sluit zo een seizoen af.
Lafbek!
Niet dan?quote:
Achterin te weinig kwaliteit om echt een heel seizoen op zowel nationaal als internationaal niveau een rol van betekenis te kunnen spelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:24 schreef Forumgebruikert het volgende:
Triest eigenlijk..quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:26 schreef StarGazer het volgende:
In één seizoen alledrie de trainers weg van de traditionele top 3.
quote:
dat weet hij nu al?quote:Van Basten (44) is tot de conclusie gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald, zo berichtte de club. Hij heeft ook niet het gevoel dat hij het volgend seizoen beter doet.
Das lekker makkelijk, ben je familie van hem ofzo?quote:
Nee ik vond die opmerking gewoon grappig want dat wordt namelijk ieder jaar gezegt. Maar resultaten, ho maar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:27 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Niet dan?
Ze hebben wel een aantal super spelers lopen daar hoor.
Wordt sowieso wel spannend volgend jaar, PSV zal met Rutten ook wel weer meedoen voor de titel, hopen dat niet iedereen weg gaat alleen..
Als ze de defensie van sparta kopen gaat het helemaal goed komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Achterin te weinig kwaliteit om echt een heel seizoen op zowel nationaal als internationaal niveau een rol van betekenis te kunnen spelen.
Inderdaad. Hij is nog lang niet klaar voor een grote club als Ajax.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:26 schreef SCH het volgende:
De eerste verstandige beslissing van Marco van dit seizoen.
Die gaat naar Milan, trainen van jongens die wel mentaliteit hebben en aansluiten bij zijn kwaliteitseis.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:30 schreef s0k het volgende:
die gaat dus de rest van zn leven lekker golfen
Volgens mij wil hij graag in het buitenland werken.quote:
Hmm da's ook weer zo. Bij Feyenoord spreken ze al een jaar of 10 van een opbouw/tussen/hervormings jaar... tempert de verwachtingen tenminste een beetje, zouden ze bij Ajax ook een keer moeten doen zoiets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee ik vond die opmerking gewoon grappig want dat wordt namelijk ieder jaar gezegt. Maar resultaten, ho maar.
Van't Schip deed het ook al zo goed bij Twentequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef isogram het volgende:
Voor een man die een jaar lang niet wist wat hij wilde, is dit een uitermate resolute en verstandige beslissing. Zijn vertrek komt op een gunstig moment. Het stelt Ajax in staat om tijdig op zoek te gaan naar een nieuwe trainer voor het komende seizoen. Laat het in vredesnaam iemand met ervaring zijn.
Overigens wel frappant dat Van't Schip zondag op de bank zit, als Ajax speelt tegen z'n oude werkgever...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef Rejected het volgende:
Hij komt terug als hij een goede trainer is.
Johan Cruijff slaat zich op de dijtjes van het leedvermaakquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:28 schreef StarGazer het volgende:
Denk dat Bruno Silva op dit moment een vreugdedans aan het maken is door zijn huiskamer
quote:Persconferentie
Van Basten en algemeen directeur Rick van den Boog geven om 17.00 uur een persconferentie in de perskamer van Ajax in de Arena.
Nee, zal mij ook niks verbazen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij graag in het buitenland werken.
Zou me niets verbazen als Frank komend seizoen naar Chelsea gaat.
Brrrr nee... Niet weer een trainer van de 88-generatie. Nog even en dan moet Gullit ook nog trainer worden in Amsterdam...quote:
Blind!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef Rumille het volgende:Rijkaard dan maar? Ben benieuwd welke lamlul ze anders aan zullen stellen. Koeman?
Rijkaard is een ajacied. Die komt ooit wel een keer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef YazooW het volgende:
Kijk ze dan allemaal hopen dat Rijkaard naar Ajax komt
Hij moet wel heel hard op z'n achterhoofd zijn gevallen als hij naar Ajax gaat, zie hem volgend seizoen eerder aan de slag gaan bij Chelsea dan bij Ajax.
quote:Persconferentie
Van Basten en algemeen directeur Rick van den Boog geven om 17.00 uur een persconferentie in de perskamer van Ajax in de Arena.
Frank Rijkaard is meer een trainer die topspelers kan managen.. hij ging niet voor niets hopeloos ten onder bij Sparta. Ik heb het idee dat Marco van Basten hetzelfde in elkaar zitten.. niet om kunnen gaan met spelers die niet in de buurt komen van het niveau wat hij zelf vroegah had.quote:
Rijkaard heeft bewezen een top trainer te zijn in tegenstelling tot v Bastenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:35 schreef isogram het volgende:
[..]
Brrrr nee... Niet weer een trainer van de 88-generatie. Nog even en dan moet Gullit ook nog trainer worden in Amsterdam...
Doe mij deze man maar:
[ afbeelding ]
Een toptrainer met topspelers ja.. floptrainer bij mindere spelers. Hij is niet het type coach dat de jonge garde beter maakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rijkaard heeft bewezen een top trainer te zijn in tegenstelling tot v Basten
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:35 schreef isogram het volgende:
[..]
Brrrr nee... Niet weer een trainer van de 88-generatie. Nog even en dan moet Gullit ook nog trainer worden in Amsterdam...
Doe mij deze man maar:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel iemand die de Ajax-huilies afbeult, iemand die ze mannelijk bijbrengt
Wat een trieste reactie. Ik gun jou ook het allerslechtste.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat 'n luldebehanger is 't ook, dat wordt echt zo'n Koeman-2. Hopelijk komt ie nergens meer aan de bak. 'n Minder seizoen en meneer gaat maar verder. En trainers maar klagen dat ze nooit de tijd krijgen om aan 'n team te werken
Misschien kan Ajax anders Adri van Tiggelen of Hans van Breukelen nog charteren? Dan hebben ze ongeveer ook het hele elftal van '88 gehad...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Die wandelde al in Alkmaar rond is mij ter ore gekomen.....
Adriaanse dan..
zelfde type als Bassiequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef MooieLuL het volgende:
BERGKAMP KOM ER MAAR IN
Ik had geen zin in nog een seizoen van Basten. Ik wil een kerel met megaballen en die die verwende snotapen wel even terecht wijst enzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
Weer beginnen bij 0. Weer geen continuďteit.
Dit schiet niet op zo.
ja idd, ik denk dat dat wel een goede analyse isquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
Frank Rijkaard is meer een trainer die topspelers kan managen.. hij ging niet voor niets hopeloos ten onder bij Sparta. Ik heb het idee dat Marco van Basten hetzelfde in elkaar zitten.. niet om kunnen gaan met spelers die niet in de buurt komen van het niveau wat hij zelf vroegah had.
Een opbouwende trainer a la Adriaanse/van Gaal/Jol/Wenger achtige types is wat ze in amsterdam moeten hebben. Het enige lullige is dat er in de ArenA niemand tijd krijgt om zn visie uit te werken.
Die wil ik alleen als assistent bij Ajax eigenlijk zien voorlopig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef MooieLuL het volgende:
BERGKAMP KOM ER MAAR IN
Krijg je weer hetzelfde als met Van Basten lijkt me. Geniale voetballers, maar geen bewezen trainers.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef MooieLuL het volgende:
BERGKAMP KOM ER MAAR IN
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef DrDentz het volgende:
Dit is wel iemand die de Ajax-huilies afbeult, iemand die ze mannelijk bijbrengt
Rijkaard gaat naar Milaan wanneer Ancelotti weggaat. Ik zie Rijkaard alleen terugkeren naar Ajax wanneer hij bijna gaat stoppen met trainenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom niet? Hij is toch clubloos..
Dan worden we misschien nog wel eens kampioenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef isogram het volgende:
[..]
... en ze de eerste divisie in helpt...
Bergkamp zou geweldig onder Adriaanse als assistent kunnen werken. Een trainer waar hij veel van kan leren. Vergelijk het maar een beetje met hoe Rutten onder Hiddink ervaring opdeed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Krijg je weer hetzelfde als met Van Basten lijkt me. Geniale voetballers, maar geen bewezen trainers.
Wel als ze Europa ingaan, en in de eerste ronde een IJslandse club lotenquote:
Ja hij mag best de pionnetjes voor Adriaanse neerzetten, maar als hoofdtrainer zouden ze dezelfde fout als met Van Basten en Blind maken. Overigens zie ik Ajax die fout wel weer maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef isogram het volgende:
[..]
Bergkamp zou geweldig onder Adriaanse als assistent kunnen werken. Een trainer waar hij veel van kan leren. Vergelijk het maar een beetje met hoe Rutten onder Hiddink ervaring opdeed.
Koeman?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Breach het volgende:
Ronald Koeman of laat Blind het meer doen, dat vind ik ook al prima.
Van gaal naar Barcelona.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Sloggi het volgende:
Scenario: Van Gaal naar Barcelona, Adriaanse wordt door Ajax voor de neus van AZ weggekaapt en AZ zit zonder fatsoenlijke trainer volgend seizoen.
Deed ie ook al bij PSV laatstquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef DrDentz het volgende:
Zit Koeman vanavond bij NOS Champions League? Dat wordt natuurlijk een gęnante openlijke sollicitatie.
Waar kan ik tekenen,quote:
Verzin dan iig dat van Gaal naar Munchen gaatquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Sloggi het volgende:
Scenario: Van Gaal naar Barcelona, Adriaanse wordt door Ajax voor de neus van AZ weggekaapt en AZ zit zonder fatsoenlijke trainer volgend seizoen.
Ik zie sommigen zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef DrDentz het volgende:
Zit Koeman vanavond bij NOS Champions League? Dat wordt natuurlijk een gęnante openlijke sollicitatie.
Helemaal eens. Dat van dat lafaard. Ik vind het juist verstandig en getuigen van realisme en zelfinzicht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mensen die hem nu een lafaard noemen.![]()
Grote kans dat dit vertrek is gebaseerd op de individuele gesprekken de afgelopen weken met de spelers. Triest dat die spelersgroep zijn zin krijgt. Het is niet dat ze veel hebben bewezen.
Als hij zijn keuze daar vanaf laat hangen dan zijn de verhoudingen natuurlijk compleet zoek.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mensen die hem nu een lafaard noemen.![]()
Grote kans dat dit vertrek is gebaseerd op de individuele gesprekken de afgelopen weken met de spelers. Triest dat die spelersgroep zijn zin krijgt. Het is niet dat ze veel hebben bewezen.
hij heeft een huis in amsterdam dus dat is al geregeld en rusland gaat niet naar het wk dus dan stopt ie daar ook meequote:
Guus komt never nooit niet naar Ajax.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij heeft een huis in amsterdam dus dat is al geregeld en rusland gaat niet naar het wk dus dan stopt ie daar ook mee
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:57 schreef tha_dark het volgende:
Marco zal altijd een held blijven.
Ik vind het ook zeker geen laffe actie, hij neemt zijn verantwoordelijkheid (wat van mij echt niet had gehoeven!) De echte lafaards zijn de spelers die al heel het seizoen weigeren om met 100% inzet te spelen....
Dus moet hij opstappen? Die spelers gaan volgend jaar niet beter spelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:57 schreef tha_dark het volgende:
Marco zal altijd een held blijven.
Ik vind het ook zeker geen laffe actie, hij neemt zijn verantwoordelijkheid (wat van mij echt niet had gehoeven!) De echte lafaards zijn de spelers die al heel het seizoen weigeren om met 100% inzet te spelen....
Gaat al naar Galatasarayquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef Colplay het volgende:
Zou Schuster een serieuze optie zijn? Een van de weinige Europese topcoaches die ik kan bedenken die ook vrij is.
Bij Barcelona hebben zo ook allerlei redenen om de trainer te ontslaan jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Sloggi het volgende:
Thanks...quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef M0NTANA het volgende:
17.00 uur persconferentie live op AT5.
Klinsmann zou ook nog kunnen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef Colplay het volgende:
Zou Schuster een serieuze optie zijn? Een van de weinige Europese topcoaches die ik kan bedenken die ook vrij is.
Is dat al bevestigd? Dacht dat het een gerucht in de Turkse media was.quote:
Daar dacht ik ook net aan. Een van de weinige sympathieke Duitsers en voorstander van verzorgd voetbal.quote:
Ik heb juist het gevoel dat men er ieder jaar een grotere puinhoop van maakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou laat het grote puinruimen bij Ajax beginnen
Daar ben je niet de enige in hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat men er ieder jaar een grotere puinhoop van maakt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef Colplay het volgende:
[..]
Is dat al bevestigd? Dacht dat het een gerucht in de Turkse media was.
quote:'Schuster nieuwe coach van Galatasaray'
Volgens de krant Sport heeft Galatasaray de Duitser Bernd Schuster aangesteld als coach voor aankomend seizoen. De Turkse topclub zou een eenjarige overeenkomst met de oefenmeester zijn overeengekomen.
Schuster werd eind vorig jaar ontslagen bij Real Madrid. Ondanks geruchten over een mogelijk vertrek naar CSKA Moskou, Schalke 04, VfL Wolfsburg en Bayern München zat hij dit kalenderjaar tot dusver zonder club.
Galatasaray zou een optie voor nog een seizoen in het contract hebben opgenomen. De Turkse topclub kent een tegenvallend seizoen en staat momenteel vierde in de Turkse competitie. Bülent Korkmaz is momenteel nog de coach van de club. Hij nam in februari de taken van Michael Skibbe over.
Laten we maar beginnen met Sno, van alle aankopen heeft hij nog het minste gebrachtquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou laat het grote puinruimen bij Ajax beginnen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand die foto van afgelopen zondag, waar hij in discussie gaat met supporters? Zijn gezicht sprak daar boekdelen
Precies, ja. Teveel vasthouden aan het verleden, geen duidelijke visie voor de toekomst en personeel in dienst dat geen spijkers met koppen kan slaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat men er ieder jaar een grotere puinhoop van maakt.
Daar nog niet eens zo, was dr nog eentje waar hij met gesloten ogen op staat.quote:
Hij moet bij Cambuur blijvenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:12 schreef OmeCorn het volgende:
Stanleytje Menzo zie ik nog wel komen. Die heeft toch ook een Ajax-hart?
Van Gaal zong nog mee met helemaal niets in Amsterdam dus die hoeft ook niet meer te komen. Er zijn zat goeie trainers die nu beschikbaar zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik denk Rijkaard of zou Van Gaal ook nog kans maken?
Er is een nieuw management hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:16 schreef popolon het volgende:
De laatste tien jaar, hoeveel trainers?Het zegt meer over het management dan over MvB.
Nou! En 't werkt echt!quote:
Dit scheelt in ieder geval een afkoopsom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Ajax mag de handen dichtknijpen met dit nieuws.
Corronel schreef een lijvig rapport, kwam zelf aan de macht en deed alles wat tegen dat rapport in gingquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou! En 't werkt echt!
Elf trainers de laatste tien jaar, incl interim.
De organisatie is verrot.
Die zou ook echt naar Ajax gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:20 schreef Happel het volgende:
Ik zou voor een buitenlandse trainer gaan, Eric Gerets is van de zomer vrij.
Een hele bus vol..quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies, ja. Teveel vasthouden aan het verleden, geen duidelijke visie voor de toekomst en personeel in dienst dat geen spijkers met koppen kan slaan.
Wat is er nou allemaal wel niet vertrokken de laatste jaren bij Ajax? Aardig wat volk volgens mij.
Gerets naar ajaxquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:20 schreef Happel het volgende:
Ja mooi is dat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Corronel schreef een lijvig rapport, kwam zelf aan de macht en deed alles wat tegen dat rapport in ging
Gerets is een PSVerquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:20 schreef Happel het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Willem van Hanegem is wel een goeie.
Het is in eigenlijk precies hetzelfde probleem als bij Feijenoord. Benieuwd wanneer PSV deze trend gaat inzetten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een hele bus vol..
Om over dat rapport nog maar te zwijgen.![]()
Er moet rust en duidelijkheid komen bij Ajax, en dat is weer eens ver te zoeken.
Er moet een ervaren coach bij Ajax komen met een goede staf. Maar hij moet vooral de tijd krijgen. Ajax is al lang niet meer het Ajax van '96, dus een coach ontslaan omdat hij een keer 3e wordt is onzin. Enige wat er dan gebeurd is dat de volgende coach ook 3e wordt omdat hij iets moet opbouwen, en die kan je dan ook weer ontslaan.
Kortom: ervaren coach met dito staf. Hem de tijd geven, ook als hij volgend jaar geen kampioen wordt. Goed samenwerken met de jeugdopleiding en vooral niet in paniek raken als het even minder gaat. Er moet tijd zijn om te bouwen, als je ieder jaar een andere coach neem breek je alleen maar af, zie Real Madrid bijvoorbeeld.
Nein, dankequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Van gaal naar Bayern en Klinsmann naar Ajax.
\quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:24 schreef navigator het volgende:
Bassie wat maak je me nou?!?!? Ik vind het maar kut
Maar wel wat succesvoller als bondscoach. Met een slecht team ver gekomen op het WK.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:24 schreef navigator het volgende:
die speelde er maar kort. Gerets is veel meer verbonden met PSV. En heeft ook aangegeven niet bepaald van Ajax te houdenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:24 schreef navigator het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:20 schreef Happel het volgende:
quote:Gerets: Nooit waardering voor Ajax
MARSEILLE - Als boegbeeld van PSV in de jaren tachtig en negentig van de vorige eeuw heeft Eric Gerets een welhaast aangeboren antipatie opgebouwd tegen Ajax, de club die hij met Olympique Marseille in maart twee keer treft in het UEFA Cup-toernooi.
'Ajax is een club die ik niet in mijn hart draag,' zei Gerets vrijdag tegen het Franse persbureau AFP. 'Toen ik nog bij PSV was, was Ajax echt de vijand. Ik heb nooit waardering gehad voor die club. En ze hebben nooit veel van me gehouden in Amsterdam. Ik vermoed dat ik er volgende maand eregast zal zijn.....'
Om er triomfantelijk aan toe te voegen: 'Maar eigenlijk heb ik goeie herinneringen aan Ajax, want ik heb ze al heel vaak in mijn carričre verslagen.'
misschien handiger voor in dat andere topic?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:31 schreef RayMania het volgende:
Wie maakt er even een poll met alle kandidaten die in dit topic zijn genoemd?
Hou je niet in.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:31 schreef RayMania het volgende:
Wtf lach je rubberduck, het is ook gewoon kut.quote:
je hebt gelijk, ik baal ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:33 schreef navigator het volgende:
[..]
Wtf lach je rubberduck, het is ook gewoon kut.
Ik maak er wel in dit topic:quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:31 schreef RayMania het volgende:
Best laf, ook. Ben erg benieuwd naar de lekken die nog wel gaan ontstaan deze week.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef venomsnake het volgende:
Best heftig.. 35 miljoen inversteren, en dan opstappen.
Nu komen alle spelers ineens wel stoer zeggen dat het niet goed zat ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Best laf, ook. Ben erg benieuwd naar de lekken die nog wel gaan ontstaan deze week.
De resultaten zullen toch niet de enige reden zijn.
Als er spelers zijn die Elia afraden naar Ajax te gaan, zijn er vast ook wel spelers die nog even willen natrappen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Best laf, ook. Ben erg benieuwd naar de lekken die nog wel gaan ontstaan deze week.
De resultaten zullen toch niet de enige reden zijn.
Ze zijn al niet zo populair meer en daarmee maken ze zichzelf nog wat minder populairquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als er spelers zijn die Elia afraden naar Ajax te gaan, zijn er vast ook wel spelers die nog even willen natrappen.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nu komen alle spelers ineens wel stoer zeggen dat het niet goed zat ja.
Gedeeltelijk mee eens. Het management mag zichzelf bijvoorbeeld verwijten dat er niet een ervaren assistent naast Van Basten is gezet. Of dat het een compleet onervaren iemand als Danny Blind aanstelde als hoofdcoach. Het recent uitgelekte beleidsplan was er klip en klaar over: er miste ervaring in de technische staf, als aanvulling op Van Basten. Het is dan ook vreemd dat het management heeft toegelaten dat Van Basten zijn 'soortgenoten' als Van't Schip en Witschge meebracht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:16 schreef popolon het volgende:
De laatste tien jaar, hoeveel trainers?Het zegt meer over het management dan over MvB.
Zoals ik al eeder in het Ajax topic zei.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:01 schreef Kriegel het volgende:
Neeskens met Bergkamp en nog een andere (ervaren) gast als assistenten. Jeweettoch.
Lekkere actie trouwens weer van Bassie.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:13 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Zoals ik al eeder in het actie topic zei.
Dit is Marco's eerste goeie actie dit seizoen, dus ik ben blij dat hij eindelijk zelf inziet dat hij een matige coach is.
Willem misschien wel, maar ik en de andere Ajax supporters nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:18 schreef De_kromme het volgende:
Zou Willem geen zin hebben om Ajax te trainen volgend jaar?
Willem wil ook niet. Einde naam Willem hier.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:20 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Willem misschien wel, maar ik en de andere Ajax supporters niet
Hou nou eens op man, je bent niet grappig...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:18 schreef De_kromme het volgende:
Zou Willem geen zin hebben om Ajax te trainen volgend jaar?
Mensen die er serieus op in gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:22 schreef Kriegel het volgende:
Nee, de Arena heeft een ijzeren hek, daar kom je niet doorheen met een schaar.
Trouwens, Van Hanegem en Ajax, lekkere combinatie. Net als mensen die Gerets opperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |