quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef MooieLuL het volgende:
BERGKAMP KOM ER MAAR IN
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef DrDentz het volgende:
Dit is wel iemand die de Ajax-huilies afbeult, iemand die ze mannelijk bijbrengt
Rijkaard gaat naar Milaan wanneer Ancelotti weggaat. Ik zie Rijkaard alleen terugkeren naar Ajax wanneer hij bijna gaat stoppen met trainenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom niet? Hij is toch clubloos..
Dan worden we misschien nog wel eens kampioenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef isogram het volgende:
[..]
... en ze de eerste divisie in helpt...
Bergkamp zou geweldig onder Adriaanse als assistent kunnen werken. Een trainer waar hij veel van kan leren. Vergelijk het maar een beetje met hoe Rutten onder Hiddink ervaring opdeed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef DrDentz het volgende:
Krijg je weer hetzelfde als met Van Basten lijkt me. Geniale voetballers, maar geen bewezen trainers.
Wel als ze Europa ingaan, en in de eerste ronde een IJslandse club lotenquote:
Ja hij mag best de pionnetjes voor Adriaanse neerzetten, maar als hoofdtrainer zouden ze dezelfde fout als met Van Basten en Blind maken. Overigens zie ik Ajax die fout wel weer maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef isogram het volgende:
[..]
Bergkamp zou geweldig onder Adriaanse als assistent kunnen werken. Een trainer waar hij veel van kan leren. Vergelijk het maar een beetje met hoe Rutten onder Hiddink ervaring opdeed.
Koeman?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Breach het volgende:
Ronald Koeman of laat Blind het meer doen, dat vind ik ook al prima.
Van gaal naar Barcelona.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Sloggi het volgende:
Scenario: Van Gaal naar Barcelona, Adriaanse wordt door Ajax voor de neus van AZ weggekaapt en AZ zit zonder fatsoenlijke trainer volgend seizoen.
Deed ie ook al bij PSV laatstquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef DrDentz het volgende:
Zit Koeman vanavond bij NOS Champions League? Dat wordt natuurlijk een gênante openlijke sollicitatie.
Waar kan ik tekenen,quote:
Verzin dan iig dat van Gaal naar Munchen gaatquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Sloggi het volgende:
Scenario: Van Gaal naar Barcelona, Adriaanse wordt door Ajax voor de neus van AZ weggekaapt en AZ zit zonder fatsoenlijke trainer volgend seizoen.
Ik zie sommigen zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef DrDentz het volgende:
Zit Koeman vanavond bij NOS Champions League? Dat wordt natuurlijk een gênante openlijke sollicitatie.
Helemaal eens. Dat van dat lafaard. Ik vind het juist verstandig en getuigen van realisme en zelfinzicht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mensen die hem nu een lafaard noemen.![]()
Grote kans dat dit vertrek is gebaseerd op de individuele gesprekken de afgelopen weken met de spelers. Triest dat die spelersgroep zijn zin krijgt. Het is niet dat ze veel hebben bewezen.
Als hij zijn keuze daar vanaf laat hangen dan zijn de verhoudingen natuurlijk compleet zoek.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mensen die hem nu een lafaard noemen.![]()
Grote kans dat dit vertrek is gebaseerd op de individuele gesprekken de afgelopen weken met de spelers. Triest dat die spelersgroep zijn zin krijgt. Het is niet dat ze veel hebben bewezen.
hij heeft een huis in amsterdam dus dat is al geregeld en rusland gaat niet naar het wk dus dan stopt ie daar ook meequote:
Guus komt never nooit niet naar Ajax.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij heeft een huis in amsterdam dus dat is al geregeld en rusland gaat niet naar het wk dus dan stopt ie daar ook mee
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:57 schreef tha_dark het volgende:
Marco zal altijd een held blijven.
Ik vind het ook zeker geen laffe actie, hij neemt zijn verantwoordelijkheid (wat van mij echt niet had gehoeven!) De echte lafaards zijn de spelers die al heel het seizoen weigeren om met 100% inzet te spelen....
Dus moet hij opstappen? Die spelers gaan volgend jaar niet beter spelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:57 schreef tha_dark het volgende:
Marco zal altijd een held blijven.
Ik vind het ook zeker geen laffe actie, hij neemt zijn verantwoordelijkheid (wat van mij echt niet had gehoeven!) De echte lafaards zijn de spelers die al heel het seizoen weigeren om met 100% inzet te spelen....
Gaat al naar Galatasarayquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef Colplay het volgende:
Zou Schuster een serieuze optie zijn? Een van de weinige Europese topcoaches die ik kan bedenken die ook vrij is.
Bij Barcelona hebben zo ook allerlei redenen om de trainer te ontslaan jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:51 schreef Sloggi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |