Bron NOSquote:Marco van Basten heeft besloten zijn functie als hoofdtrainer van Ajax per direct neer te leggen. Als hoofdreden voor zijn ontslag geeft hij aan dat hij tot de conclusie is gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef venomsnake het volgende:
Als ik Ajacied zou zijn hing ik de vlag buiten.
Hij gaat het nog een keer bij AC Milan proberenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
zal die definitief het trainerschap aan de wilgen hangen?
Ik hoop het.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
zal die definitief het trainerschap aan de wilgen hangen?
Niet meer op 2 handen te tellenquote:
Ze zullen wel weer een hansworst aan stellen. Frank de Boer ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:24 schreef Forumgebruikert het volgende:
Wedden dat ze nu volgend jaar kampioen worden? Als je zo'n spelersgroep koppelt aan een WEL competente trainer kan het wel eens heel mooi worden
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef venomsnake het volgende:
Als ik Ajacied zou zijn hing ik de vlag buiten.
Hmmm ja dat is ook nog een mogelijkheid, dat ze van de ene slechte trainer naar de andere gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer een hansworst aan stellen. Frank de Boer ofzo.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:24 schreef Forumgebruikert het volgende:
Wedden dat ze nu volgend jaar kampioen worden? Als je zo'n spelersgroep koppelt aan een WEL competente trainer kan het wel eens heel mooi worden
quote:
Ja dat wel inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Geweldig! Laat je club maar in de steek 1 wedstrijd voor het einde.........
Wees dan een vent en blijf de ene wedstrijd ook en sluit zo een seizoen af.
Lafbek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |