quote:
Oh oke, jammer. Zou idd wel handig zijn bij het intunenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat er niet bij, ondanks herhaaldelijk geklaag hierover in diverse topics.
Ik ben al een onderzoek gestartquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Stream, is bij tijden, idd bagger.
NMNS, als jij rare afwijkingen ziet in die mooie getallen van jou, geef jij dat dan door? Of ga je ervanuit dat ze dat zelf wel zien?
Toevallig ook Orange?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja ik word er niet goed van moet de stream elke keer opnieuw opstarten en mis daardoor alles
Toch zou ik 't mij wel wat lijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
omg, als iemand ooit nog roept dat dit niet zwaar is.
Ben ik even blij dat die kuthond met haar Hello Kitty jurkje niet in dat hok is toegelaten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef mazaru het volgende:
Nee, ik geef geen commentaar. Nee, ik geef geen commentaar.Nee, ik geef geen commentaar.
[ afbeelding ]
Een beetje dan
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat die kuthond met haar Hello Kitty jurkje niet in dat hok is toegelaten.
Dat dan wel weer, en tenminste niet zo ranzig als je haar kammen met een vorkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel inventief van dat rare wijf. Een pot water in de magnetron.
Hij bleef net ook gewoon zitten, terwijl de rest allemaal om die deur stond. Heerlijk, lekker relaxt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ook geinig dat Pim eigenlijk nooit naar de deur loopt, als er wat is.
samen leven...quote:
Deze is goed!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef Susi het volgende:![]()
Leuke opdracht. En Peter gaat zich onnodig druk maken, Jeroen vindt 't wel prima
Jammer dat het maar 25 dagen duurt. Opzouten met dat sjaggo wijf.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Passie36 het volgende:
Dit is wat Amber leuk vindt, rennen en zien wat er nu weer komt.
Zo kan zij maanden in de bunker blijven
Moet je opeens met links je reet afvegenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:34 schreef BobbyRond het volgende:
Hoop dat Jeroen fapt met rechts
En dat Peter flink moet schijten
En Jeroen die zegt het weer hoor (m.b.t. de kleren), echt bizar bijnaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo geketend zitten is mooi kut met het slapen...die doen geen oog dicht vannacht. En hoe krijgen ze hun trui uit?
Die is relaxed en ziet het vanzelf welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ook geinig dat Pim eigenlijk nooit naar de deur loopt, als er wat is.
en ik gebruik firefox, geen idee of t wat uitmaakt, maar voor de statistieken zeg maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga nog maar ff mijn Livebox resetten en anders lijkt het een Bukerloze avond te worden
Heb ik iets gemist?quote:
nquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga nog maar ff mijn Livebox resetten en anders lijkt het een Bukerloze avond te worden
Beiden links de hand aan zichzelf slaan, da's niet fijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Allebei rechts is wel echt een kutstreek zeg![]()
Kudo's voor de bedenker!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Tessio het volgende:
Einde ijsberen voor Peter
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
En Jeroen die zegt het weer hoor (m.b.t. de kleren), echt bizar bijna
Zag het ook, maar niet gecapt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja, Eline stond voor 2 secs in vol ornaat in beeld
Huub zit zeker achter de knoppenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
gewoon met hun truien aan slapen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo geketend zitten is mooi kut met het slapen...die doen geen oog dicht vannacht. En hoe krijgen ze hun trui uit?
Dan mag Peter écht drie maanden opgesloten zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan krijgt ie met links een knal voor zn kop
Ze heeft net zo'n platte reet als Nadia. Maar als ik dat zeg ben ik weer jaloers. Het zij zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:39 schreef Susi het volgende:
Eline ging heel snel douchen, werd niet echt weggedraaid met de camera
Ik heb de oorzaak gevonden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch niet fijn voor Peter, die krijgt het 's nachts wel voor z'n kiezen. Eerst in die kist, afgelopen nacht buiten gelegen, nu komende nacht weer geen oog dicht doen
nee joh, dat gaan ze nu gezellig samen doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Tessio het volgende:
Einde ijsberen voor Peter
Hij heeft wel een biefstuk moeten eten, vanavond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Pim ontspringt keer op keer de dans en hoeft niets te doen?
had tie maar thuis moeten blijvenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch niet fijn voor Peter, die krijgt het 's nachts wel voor z'n kiezen. Eerst in die kist, afgelopen nacht buiten gelegen, nu komende nacht weer geen oog dicht doen
Meer gehaktballenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft net zo'n platte reet als Nadia. Maar als ik dat zeg ben ik weer jaloers. Het zij zo.
Neem dan de reet van Natasia, daar kunnen de dames nog een puntje aan zuigenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft net zo'n platte reet als Nadia. Maar als ik dat zeg ben ik weer jaloers. Het zij zo.
Dat deed ie toch weer topquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een biefstuk moeten eten, vanavond.
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ja, dat valt ook niet meequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een biefstuk moeten eten, vanavond.
Duh. Tuurlijk niet. Hij is de figurant.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Pim ontspringt keer op keer de dans en hoeft niets te doen?
Buiten gelegen totdat zijn potje met gel werd afgenomen. En toen kwam hij tot de conclusie dat die belachelijke piekjes er ook af kunnenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij wel want ze hebben allebei een apart slotje met sleutel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, Jeroen kán deze opdracht niet verprutsen als Peter dat niet wil
Had hier nadrukkelijk gevraagd of ie ergens mee bezig was...is met een verklote comp. boven bezig..nee hoor ben niks aan het doen...ehhh beneden is hij bezig om iets binnen te halenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de oorzaak gevonden.
Er stond een computer torrent binnen te halen
Inderdaad, ook dat nog. Hij krijgt veel meer voor z'n kiezen dan ieder ander daarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Buiten gelegen totdat zijn potje met gel werd afgenomen. En toen kwam hij tot de conclusie dat die belachelijke piekjes er ook af kunnen
Dat gunnen ze hen wel, en ons nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
En alle bewoners zagen haar gewoon in vol ornaat
Ja, maar die sleutel ligt op tafel toch? Als Peter niet wil dat hij die pakt blijft hij een eind bij die tafel weg. Dat wordt dan ketting- i.p.v. touwtrekkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:45 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Volgens mij wel want ze hebben allebei een apart slotje met sleutel.
Heb geen bezwaar tegen bepaalde ornatenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
En alle bewoners zagen haar gewoon in vol ornaat
ik heb verder niks open staan snap het niet .quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de oorzaak gevonden.
Er stond een computer torrent binnen te halen
Ik doe niets anders als normaal, had er toch last vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had hier nadrukkelijk gevraagd of ie ergens mee bezig was...is met een verklote comp. boven bezig..nee hoor ben niks aan het doen...ehhh beneden is hij bezig om iets binnen te halen
'Het' iets is misschien wel fragiel, maar heeft zonder morren 48 uur op bonen geleefd, en een redelijk zware drill sessie ondergaan. Ik vind 'r een doorzetter.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een ontzettend fragiel iets eigenlijk.
Wat weegt zoiets nou, 40 kg ofzo??
Juist! Dat is dan weer mooi.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, Jeroen kán deze opdracht niet verprutsen als Peter dat niet wil
Ik ben in staat credits te kopenquote:
zo'n 60quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
53/55 kg schat ik zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ja en de rest had niks.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:47 schreef tonja het volgende:
[..]
'Het' iets is misschien wel fragiel, maar heeft zonder morren 48 uur op bonen geleefd, en een redelijk zware drill sessie ondergaan. Ik vind 'r een doorzetter.
quote:
Ja, want mensen doen 'het' IRL nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan er niet mee zitten,zalig dat dit eindelijk een programma is zonder dat gegeil
Peter heeft vanmiddag een gesprek boven gehad, misschien heeft hij Huub toen gezien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef lies1958 het volgende:
hoe kunnen ze nu weten dat huub boven aan het werk is? Ze hebben toch geen contact met de regie.
Pavlovquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Amber is erg geconditioneerd op de sirene.
Huub roept ook om.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef lies1958 het volgende:
hoe kunnen ze nu weten dat huub boven aan het werk is? Ze hebben toch geen contact met de regie.
Hoezo "de rest had niks"???? Die hebben nog vrolijk pannenkoeken gegeten terwijl Eline en Jeroen met de 48 uur bruine bonen bezig waren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en de rest had niks.
Knap hoor om het dan vol te houden
Ik heb juist zoiets van laat het nou een keertje goed zien, dan ben je van al het gegeil af, maar kennelijk wil de regie dat men blijft bunk..eh. hunkerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan er niet mee zitten,zalig dat dit eindelijk een programma is zonder dat gegeil
Doe normaal, ze heeft gewoon normaal gewicht... moet jij niet bij Renate zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
echt niet, 56/58 kiloquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
en peter zei net dat huub zn blog ook altijd afsloot met lief zijn oid en dat stond nu ook onderaan deze opdrachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:49 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Peter heeft vanmiddag een gesprek boven gehad, misschien heeft hij Huub toen gezien.
Wie koopt er nou blikken, dat weet niemandquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:51 schreef Stefan het volgende:
Amber telt handmatig een traitje bierKom op zeg, iedereen weet dat dat 24 is
Is dat alles?quote:
Peter opperde dat omdat er 'lief zijn' of zo onder aan de opdracht stond. Hij dacht dat Huub dat wel geschreven zou hebben omdat die ook altijd 'liefs' onder zijn blog zet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef lies1958 het volgende:
...unkerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb juist zoiets van laat het nou een keertje goed zien, dan ben je van al het gegeil af, maar kennelijk wil de regie dat men blijft bunk..eh. hunkeren
Gisteravond kregen ze ook niks.Ze hebben alleen die pannekoeken op.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo "de rest had niks"???? Die hebben nog vrolijk pannenkoeken gegeten terwijl Eline en Jeroen met de 48 uur bruine bonen bezig waren.
Ze hadden alleen maar niks vanaf het moment dat Jeroen zijn deel van het duel verprutst had, dus dan hebben we het over een paar uur.
Ik ga er vanuit dat hij niet alles in z'n eentje doet, maar die paar extra handen lijken wel wat verschil te makenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:51 schreef FuTilE het volgende:
Het is te merken dat Huub in de Bunker op de redactie zit. Goed opgelet bij DGK, jongen
Hoeft ook niet, maar als je in een RLS zit is het gewoon, ga dan niet krampachtig alles verbergen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat van andere moeten zien.
Kan me niet echt boeien om andere te zien.
Kijk, dat kan, dat is vette pech, maar niet hier lopen klootviolen als ik streams wil kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik doe niets anders als normaal, had er toch last van
Hoor Huub roept ook door de speaker.Dus niet zo moeilijk dat ze denken dat Huub het briefje heeft geschreven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
en peter zei net dat huub zn blog ook altijd afsloot met lief zijn oid en dat stond nu ook onderaan deze opdracht
Ik zag het ook jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:54 schreef mazaru het volgende:
Daarom wou die dus liever niet kaal![]()
[ afbeelding ]
Hier klooienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk, dat kan, dat is vette pech, maar niet hier lopen klootviolen als ik streams wil kijken
Volgens mij staat er nog een fles sterkere alcohol, voor de spelletjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:53 schreef Espabilado het volgende:
6 bier de man, fles wijn de vrouw, mwoh... komt er straks een 2de ronde alcohol?
Vandaar ook het sjaaltjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:54 schreef mazaru het volgende:
Daarom wou die dus liever niet kaal![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hier hier, downloaden terwijl ik streams wil kijken enzo
Dat wordt ieder een douche, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Stefan het volgende:
Van bier moet je veel plassen, dat wordt leuk
Gaat hard hoor, als je een paar dagen weinig eten en slaap hebt gehad.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Daar drink ik meestal mee in
Nou Lies, das het antwoord.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoor Huub roept ook door de speaker.Dus niet zo moeilijk dat ze denken dat Huub het briefje heeft geschreven.
Die brult niet zo hard, dus dan krijg je ook niet zo veel aandacht van de groepquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef Kinga het volgende:
Peter is de bikkel van vandaag?
En Marielin dan?
Oh daarquote:
Dat is niet erg. De zenders zitten aan de auvah leivahs vas. Dus die hoor je toch wel goed, zolang ze niet met z'n allen door elkaar kakelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:58 schreef D. het volgende:
Willen ze geen kippenhok, zetten ze een bak herrie aan
Mwoah... Ze hebben net toch flink gegeten. Dat kan harderquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat hard hoor, als je een paar dagen weinig eten en slaap hebt gehad.
Jointje erbij ook nog..
Dit is niet prettig luisteren neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
Oh nee, wat een herrie, dan gaat het geluid uit.
Kutmuziek. Dan maar een kippenhok.quote:
quote:
TL dimmen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:58 schreef Rijpie het volgende:
Nou het licht nog ietsjes dimmenen het feest kan beginnen
weer ezelen ? ik krijg daar zon DGKelkeavondhetzelfdefeestjegevoel bij ....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:02 schreef lies1958 het volgende:
gaan ze ezelen zo dat is wel heel er spannend om naar te kijken hoor.
Hij moet alleen zijn sjaaltje omhoudenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:02 schreef lies1958 het volgende:
die peter ziet er trouwens nu beter uit dan met dat dennis kapsel.
Dit staat hem best wel idd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:02 schreef lies1958 het volgende:
Oh ja. Huub heeft teveel inspraak.quote:
een paar uitzettenquote:
Dat gaat voor iedereen opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:02 schreef lies1958 het volgende:
Ja, die gel komt zo veel beter tot z'n rechtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:02 schreef lies1958 het volgende:
Hehe! Verstandigheid in de Bunker. Dat is precies waar ik nu al 10 dagen op zit te wachten. Een flinke dosis verstandigheid, het zou es tijd worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:05 schreef Susi het volgende:
Eline is wel verstandig, dat ze niet wil adten
Alleen Jeroen maar 1tjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:08 schreef evaxsis het volgende:
Yes mijn stream doet het in ene weer![]()
hoeveel bier is er al geatted?
Van Amber dacht ik hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
het is marielin's CD.tof, heeft ze verdiend.
Het was heel even, hier loopt ie ook alweer primaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:08 schreef evaxsis het volgende:
Yes mijn stream doet het in ene weer![]()
hoeveel bier is er al geatted?
Blijf genieten van je gifjes.quote:
ik was te snel met enthousiast zijn want het begint weer. hopelijk krijg ik wel mijn geluid snel terugquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het was heel even, hier loopt ie ook alweer prima
Zelfs met een buffertijd van 1sec![]()
Gewoon Bobby.quote:
Whahaha, die COS'sen moet ik nog steeds teruglezen en caps en filmpjesquote:
Ah, duidelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Aantal blauwtjes, er was geen tattoo-artist in de bunker, er staat nu een 87
Even opnieuw de stream laden (tot ie goed is)quote:
Nou ja, dat was bij DGK eik ook. Ging ook nergens over toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een gekkenLol om niks en ik geniet er van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |